Board logo

標題: 請問部LASER PRINT印嘢印到花晒, 係詸要換碳厘? [打印本頁]

作者: harakuma    時間: 2021-3-2 13:27     標題: 請問部LASER PRINT印嘢印到花晒, 係詸要換碳厘?

我部係HP1132, 個碳厘入面綠色圓筒(好似D人叫佢做鼓)上有好多碳粉, 印文件印到花晒,

係咪即係個厘玩完, 要買個新?

去高登1樓買定買網上個D好D呢? 請幫忙

tHX
作者: 觀星是答案    時間: 2021-3-2 14:11

我部係HP1132, 個碳厘入面綠色圓筒(好似D人叫佢做鼓)上有好多碳粉, 印文件印到花晒,

係咪即係個厘玩完,  ...
harakuma 發表於 2021-3-2 13:27

通常都係支 Drum 花左
hp 1132 (85A) 係 toner 連 drum , 正常換 toner 就解決到
作者: harakuma    時間: 2021-3-2 15:48

通常都係支 Drum 花左
hp 1132 (85A) 係 toner 連 drum , 正常換 toner 就解決到
觀星是答案 發表於 2021-3-2 14:11



THX, 咁唯有買個個





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2