標題: 請問部LASER PRINT印嘢印到花晒, 係詸要換碳厘? [打印本頁]
作者: harakuma 時間: 2021-3-2 13:27 標題: 請問部LASER PRINT印嘢印到花晒, 係詸要換碳厘?
我部係HP1132, 個碳厘入面綠色圓筒(好似D人叫佢做鼓)上有好多碳粉, 印文件印到花晒,
係咪即係個厘玩完, 要買個新?
去高登1樓買定買網上個D好D呢? 請幫忙
tHX
作者: 觀星是答案 時間: 2021-3-2 14:11
通常都係支 Drum 花左
hp 1132 (85A) 係 toner 連 drum , 正常換 toner 就解決到
作者: harakuma 時間: 2021-3-2 15:48
THX, 咁唯有買個個

