作者: hkjake 時間: 2018-12-11 11:51 標題: 色差端子 以及 Power eSATA普及性
色差端子及power eSATA普及性
本身想在「儲存燒錄」及「顯示屏幕」問,只是純粹好奇想問,不想分開兩個POST,在水區吹水算
因為屋企最近換新電視,以及清理舊家中過時古老的DVD機。
時下新款電視除了有基本的HDMI接口外,均會保留舊式AV接口;而舊式播放機除了基本AV接口外,基本同時附有色差接口。
過往大多隨機附送一條AV加左右聲道線(黃紅白),為何不送色差線及保留色差接口?難道色差線成本高很多?
當年比較過色差RGB的確比AV畫面鮮艷畫質好很多。
早年買3.5” HDD docking及5.25轉3.5轉接架才發現有power e-SATA相關產品,市面都沒見過eSATA有做宣傳。
機箱內部按上4pin & SATA線,直接pSATA接3.5 HDD比docking方便超級多!
主板內部應該可為後方I/O 提供12V供電,為何只做eSATA不做p-eSATA?
加上e-SATA也可提供hot plug,競爭性應該不輸USB3.1太多吧
作者: rion 時間: 2018-12-11 11:55
Esata 已經慢過usb3
S vedio 之外仲有隻叫色差, 但唔流行, hdmi 出左之後, 基本都被取代
作者: mo9394 時間: 2018-12-11 12:01
本帖最後由 mo9394 於 2018-12-11 12:05 編輯
早十零年有D 時期有送, 不過cheap 野, 送都多數唔會用
色差係analog, 線的質素幾影響質素.
HDMI 流行之後, DIGITAL 平線都有一定質素, 送都送DIGITAL 俾你實際D
其實只要係三線蓮花頭線都可以用, 唔送, 你都可以用兩組紅白線自己搞掂
靚的色差線的確可以好貴
色差好似最高像素去到 1080, 追唔上HDMI 了
作者: getterwing 時間: 2018-12-11 12:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eniao 時間: 2018-12-11 12:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkjake 時間: 2018-12-11 12:07
回覆 2# rion
我就係唔明點解eSATA只可以3G,上唔到6G
如果SATA sata express唔係咁長咁唔方便的話,技術上應該做到power e-SATA外接
除左VGA DVI電腦用比較多的外
舊時接口基本係
S vedio (圓形中間有針,好少用,質素同AV一樣)
AV(黃紅白)
色差(紅藍黃白)
我係唔明,舊機除左AC就一定有色差,點解色差反而唔普及,新電視機都係保留AV。
明明色差靚咁多
作者: Botti 時間: 2018-12-11 12:14
本帖最後由 Botti 於 2018-12-11 12:16 編輯
地球圍住太陽轉, 世界已數碼化
Digital --> digital HDMI out, 原生唔使攪野
Digital --> x 色差/Sx, 要加 DAC,, 唔使錢 ar

多 1 個幾毫成本就賺少 1 個幾毫, 重要少數民族先會用

作者: getterwing 時間: 2018-12-11 12:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: OLFA 時間: 2018-12-11 12:18
e-SATA用過,一d都唔好用
我有隻大陸Orico 3.5" HDD盒,有e-SATA,有USB3.0
當年舊機,裝機時無用ACHI,只用IDE,無hot plug,之後重裝改番ACHI
個hot plug又係傻下傻下,果陣Win7拔左,再插係認唔番
而且碌線相當唔好屈,結論就係直接用USB3.0,反正速度樽頸唔係個介面
作者: diy-apprentice 時間: 2018-12-11 12:20
早期的USB3.0,晶片的穩定性係極差的,常見的問題係當大量資料要抄過另一個外置HDD時,極容易斷線,而e-SATA相對穩定得多,所以那個時期,我真係寧願用e-SATA好過USb3.0。就算到了今日,USb3.0的新晶片的確改良了很多,斷線的情況減少了,但在機頂盒也間中出現斷線現象,假如同一個外置裝置,有USB3.0和e-SATA,假如只係要方便和快,我會用USB3.0,但假如係要穩定不斷線,我仍然會揀e-SATA。
作者: hkjake 時間: 2018-12-11 12:20
回覆 3# mo9394
回覆 4# getterwing
依家先知3條AV可以當色差用,屋企仲有大量AV線,唔駛去買色差比舊機用了

作者: hkjake 時間: 2018-12-11 12:24
回覆 7# Botti
係wo,我都冇留意數碼廣播都輸出接口都好大關係。
模擬廣播所以用AV,S-VIDEO,色差,數碼就變成HDMI
當件 CRT 所以用VGA,LCD年代就變DVI了
咁我都明白新電視機只做AV慳成本算,反正冇咩人用。4K TV更甚
作者: hkjake 時間: 2018-12-11 12:39
回覆 9# OLFA
回覆 10# diy-apprentice
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2345909
我之前都係用USB3.0 HDD盒做 offline backup,學ching咁話USB相對eSATA冇咁穩定,所以我依家都係用power e-SATA做backup,係hot plug感覺冇USB咁良好
USB3.0係方便,但係3.5 docking要插插蘇又占地方又變番冇咁方便
作者: KinChungE 時間: 2018-12-11 14:31
回覆 OLFA
回覆 diy-apprentice
我之前都係用USB3.0 HDD盒做 offline backup,學ching咁話USB相對eSA ...
hkjake 發表於 2018-12-11 12:39
USB-C + USB-PD做到直接推著3.5" HDD
作者: hkjake 時間: 2018-12-11 14:34
回覆 14# KinChungE
Google完先醒起之前聽過呢樣野,最高100W有D恐怖
作者: IanW 時間: 2018-12-11 16:11
HDMI 都流行左咁耐, 已經係一般視音產品的輸出標準了.
俾個色差輸入你, 大部份人黎講係完全多餘的. 人地生產唔係只係個輸入口, 入面仲要元件去食個訊號的. 花成本去搞個無人用的接口, 到你係生產商, 你都會係咁取捨.
俾個 Composite 輸入你已經解決倒舊 analog 產品. 因為傳統上, 一定有咁嚌.
作者: KinChungE 時間: 2018-12-11 16:13
最高出到100W, 唔代表部部機有100W俾你
而家好多notebook直接用USB-C充電, 就係因為用USB-PD規格
作者: chimp 時間: 2018-12-11 19:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkjake 時間: 2018-12-11 19:48
本帖最後由 hkjake 於 2018-12-11 19:59 編輯
回覆 18# chimp
得閒我都實驗下先
作者: wyhui5124 時間: 2018-12-11 20:38
過往大多隨機附送一條AV加左右聲道線(黃紅白),為何不送色差線及保留色差接口?
Component video已經係過去式,當年係analog video最好品質傳送方法,但digital年代已經超越太多了;新機唔保留Component video,用埋個位加多一兩個HDMI仲實用,始終依家好多野都用HDMI
難道色差線成本高很多?
cheap嘅線送俾個客都唔用,貴嘅就更加唔會送
當年比較過色差RGB的確比AV畫面鮮艷畫質好很多。
Component video唔係出RGB,而係YPbPr,即係Y/(B-Y)/(R-Y)三條獨立傳輸,經matrix混算後先還原為RGB,將色度同亮度互相干擾減到最少
作者: KinChungE 時間: 2018-12-12 10:00
顏色錯哂代表三個插位置錯左 (多數係Y岩, Cr/Cb對調左)
作者: 雲一0一 時間: 2018-12-12 14:50
但我搵唔到有相關產品(一條線推3.5" HDD)
懷疑PD唔可以同時傳數據
作者: KinChungE 時間: 2018-12-12 22:11
https://blog.seagate.com/consume ... top-external-drive/
作者: s84292 時間: 2018-12-13 11:57
本帖最後由 s84292 於 2018-12-13 12:12 編輯
e-SATA已經玩完
1.方便性同普及性比唔上USB3.1 TYPE-C
2.速度同Thunderbolt 2/3,完全冇得比
3.本身外置硬碟性能在那個年代本來就不
老實講SATA最新版對比Thunderbolt連第一代,都係比唔過,
尤其係依家Thunderbolt 3唔洗收授權費,INTEL同AMD下一代都內置係處理器度
又可以一個口共用USB-C,普及程度又係高一截, 我部舊聯想E-SATA 真係一次都未用過


USB3.1又好,THUNDERBOLT 3又好,都可以做到免電推3.5吋硬碟
作者: s84292 時間: 2018-12-13 12:08
本帖最後由 s84292 於 2018-12-13 12:10 編輯
https://unwire.hk/2016/03/31/sea ... ook/notebook-parts/
呢隻,可以免電推的3.5吋USB-C 3.5吋硬碟
唔係出唔到,只係出左都冇乜客仔需要, 外置HDD多數都2.5吋了,
要外置3.5吋盒通常就已經講緊2-4隻HDD
作者: 雲一0一 時間: 2018-12-13 16:39
但唔係用USB PD
高容量硬碟始終都係3.5"實惠
又未必每個人要存10TB以上, 一隻夠用
我現時用5.25" 硬碟抽取盒+一隻3.5" HDD做離線備份
隨新機箱普遍冇5.25"擴展, 無可避免要考慮用USB
而用開3.5"外置硬碟都應該知另外要插火牛有幾唔方便
作者: 雲一0一 時間: 2018-12-13 16:51
本帖最後由 雲一0一 於 2018-12-13 16:55 編輯
eSATA的確可以被USB取代
但帶12V的Power eSATA又未必
見淘寶上有張擴展卡但要插後面唔夠方便都係冇考慮



作者: loading 時間: 2018-12-14 10:16
回覆 26# 雲一0一
我反而認為3.5外置現在越來越不實用,尤其是2.5 4T都只是$900左右 一般人用2.5就夠了
via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: inori 時間: 2018-12-14 11:09
有冇一塊MB係support PD比依類PD既3.5" Extermal hdd用?
作者: 雲一0一 時間: 2018-12-14 16:08
3.5外置只有容量優勢
作者: 044003 時間: 2018-12-15 00:02
harddisk跌一跌渣都冇
作者: 高登阿伯 時間: 2018-12-15 02:26
Component video早期係有RGB同YPbPr之分,去到日本推MUSE高清至劃一國內用YPbPr。影響所及,後來歐美都全用YPbPr。
作者: DGCNYO 時間: 2018-12-16 08:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jackywongkk 時間: 2018-12-16 23:36
HD可能遲早轉晒NVME, SATA應該如PATA到期了
作者: s84292 時間: 2019-1-2 10:13
本帖最後由 s84292 於 2019-1-2 10:15 編輯

usb-c to sata3,支持2.5/3.5吋
作者: 雲一0一 時間: 2019-1-2 16:50
3.5"要另接電源
作者: sophinic 時間: 2019-1-10 22:11
Component 應該上到 2048x1536, 配matrox g200
以前隻19寸crt 行到60hz
反觀而家主流1080真係好弱


