Board logo

標題: 色差端子 以及 Power eSATA普及性 [打印本頁]

作者: hkjake    時間: 2018-12-11 11:51     標題: 色差端子 以及 Power eSATA普及性

色差端子及power eSATA普及性

本身想在「儲存燒錄」及「顯示屏幕」問,只是純粹好奇想問,不想分開兩個POST,在水區吹水算

因為屋企最近換新電視,以及清理舊家中過時古老的DVD機。
時下新款電視除了有基本的HDMI接口外,均會保留舊式AV接口;而舊式播放機除了基本AV接口外,基本同時附有色差接口。
過往大多隨機附送一條AV加左右聲道線(黃紅白),為何不送色差線及保留色差接口?難道色差線成本高很多?
當年比較過色差RGB的確比AV畫面鮮艷畫質好很多。



早年買3.5” HDD docking及5.25轉3.5轉接架才發現有power e-SATA相關產品,市面都沒見過eSATA有做宣傳。
機箱內部按上4pin & SATA線,直接pSATA接3.5 HDD比docking方便超級多!
主板內部應該可為後方I/O 提供12V供電,為何只做eSATA不做p-eSATA?
加上e-SATA也可提供hot plug,競爭性應該不輸USB3.1太多吧
作者: rion    時間: 2018-12-11 11:55

Esata 已經慢過usb3

S vedio 之外仲有隻叫色差, 但唔流行, hdmi 出左之後, 基本都被取代
作者: mo9394    時間: 2018-12-11 12:01

本帖最後由 mo9394 於 2018-12-11 12:05 編輯

早十零年有D 時期有送, 不過cheap 野, 送都多數唔會用

色差係analog, 線的質素幾影響質素.  

HDMI 流行之後, DIGITAL 平線都有一定質素, 送都送DIGITAL 俾你實際D

其實只要係三線蓮花頭線都可以用, 唔送, 你都可以用兩組紅白線自己搞掂
靚的色差線的確可以好貴

色差好似最高像素去到 1080, 追唔上HDMI 了
作者: getterwing    時間: 2018-12-11 12:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eniao    時間: 2018-12-11 12:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkjake    時間: 2018-12-11 12:07

回覆 2# rion


    我就係唔明點解eSATA只可以3G,上唔到6G
如果SATA sata express唔係咁長咁唔方便的話,技術上應該做到power e-SATA外接

除左VGA DVI電腦用比較多的外
舊時接口基本係
S vedio (圓形中間有針,好少用,質素同AV一樣)
AV(黃紅白)
色差(紅藍黃白)
我係唔明,舊機除左AC就一定有色差,點解色差反而唔普及,新電視機都係保留AV。
明明色差靚咁多
作者: Botti    時間: 2018-12-11 12:14

本帖最後由 Botti 於 2018-12-11 12:16 編輯

地球圍住太陽轉, 世界已數碼化
Digital --> digital HDMI out, 原生唔使攪野
Digital  --> x 色差/Sx, 要加 DAC,, 唔使錢 ar
多 1 個幾毫成本就賺少 1 個幾毫, 重要少數民族先會用
作者: getterwing    時間: 2018-12-11 12:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: OLFA    時間: 2018-12-11 12:18

e-SATA用過,一d都唔好用

我有隻大陸Orico 3.5" HDD盒,有e-SATA,有USB3.0

當年舊機,裝機時無用ACHI,只用IDE,無hot plug,之後重裝改番ACHI

個hot plug又係傻下傻下,果陣Win7拔左,再插係認唔番

而且碌線相當唔好屈,結論就係直接用USB3.0,反正速度樽頸唔係個介面
作者: diy-apprentice    時間: 2018-12-11 12:20

早期的USB3.0,晶片的穩定性係極差的,常見的問題係當大量資料要抄過另一個外置HDD時,極容易斷線,而e-SATA相對穩定得多,所以那個時期,我真係寧願用e-SATA好過USb3.0。就算到了今日,USb3.0的新晶片的確改良了很多,斷線的情況減少了,但在機頂盒也間中出現斷線現象,假如同一個外置裝置,有USB3.0和e-SATA,假如只係要方便和快,我會用USB3.0,但假如係要穩定不斷線,我仍然會揀e-SATA。
作者: hkjake    時間: 2018-12-11 12:20

回覆 3# mo9394
回覆 4# getterwing


    依家先知3條AV可以當色差用,屋企仲有大量AV線,唔駛去買色差比舊機用了
作者: hkjake    時間: 2018-12-11 12:24

回覆 7# Botti


    係wo,我都冇留意數碼廣播都輸出接口都好大關係。
模擬廣播所以用AV,S-VIDEO,色差,數碼就變成HDMI
當件 CRT 所以用VGA,LCD年代就變DVI了

咁我都明白新電視機只做AV慳成本算,反正冇咩人用。4K TV更甚
作者: hkjake    時間: 2018-12-11 12:39

回覆 9# OLFA
回覆 10# diy-apprentice

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2345909
我之前都係用USB3.0 HDD盒做 offline backup,學ching咁話USB相對eSATA冇咁穩定,所以我依家都係用power e-SATA做backup,係hot plug感覺冇USB咁良好

USB3.0係方便,但係3.5 docking要插插蘇又占地方又變番冇咁方便,所以我寫少少野先用番個3.0 docking
作者: KinChungE    時間: 2018-12-11 14:31

回覆  OLFA
回覆  diy-apprentice


我之前都係用USB3.0 HDD盒做 offline backup,學ching咁話USB相對eSA ...
hkjake 發表於 2018-12-11 12:39


USB-C + USB-PD做到直接推著3.5" HDD
作者: hkjake    時間: 2018-12-11 14:34

回覆 14# KinChungE


    Google完先醒起之前聽過呢樣野,最高100W有D恐怖
作者: IanW    時間: 2018-12-11 16:11

HDMI 都流行左咁耐, 已經係一般視音產品的輸出標準了.
俾個色差輸入你, 大部份人黎講係完全多餘的. 人地生產唔係只係個輸入口, 入面仲要元件去食個訊號的. 花成本去搞個無人用的接口, 到你係生產商, 你都會係咁取捨.

俾個 Composite 輸入你已經解決倒舊 analog 產品. 因為傳統上, 一定有咁嚌.
作者: KinChungE    時間: 2018-12-11 16:13

回覆  KinChungE


    Google完先醒起之前聽過呢樣野,最高100W有D恐怖
hkjake 發表於 2018-12-11 14:34


最高出到100W, 唔代表部部機有100W俾你
而家好多notebook直接用USB-C充電, 就係因為用USB-PD規格
作者: chimp    時間: 2018-12-11 19:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkjake    時間: 2018-12-11 19:48

本帖最後由 hkjake 於 2018-12-11 19:59 編輯

回覆 18# chimp


    得閒我都實驗下先
作者: wyhui5124    時間: 2018-12-11 20:38

過往大多隨機附送一條AV加左右聲道線(黃紅白),為何不送色差線及保留色差接口?
Component video已經係過去式,當年係analog video最好品質傳送方法,但digital年代已經超越太多了;新機唔保留Component video,用埋個位加多一兩個HDMI仲實用,始終依家好多野都用HDMI

難道色差線成本高很多?
cheap嘅線送俾個客都唔用,貴嘅就更加唔會送

當年比較過色差RGB的確比AV畫面鮮艷畫質好很多。
Component video唔係出RGB,而係YPbPr,即係Y/(B-Y)/(R-Y)三條獨立傳輸,經matrix混算後先還原為RGB,將色度同亮度互相干擾減到最少
作者: KinChungE    時間: 2018-12-12 10:00

我都依家先知。以前我試過,肯定插啱,有畫面顏色錯晒,我以為唔可以咁用添

via HKEPC Reader for Andro ...
chimp 發表於 2018-12-11 19:46


顏色錯哂代表三個插位置錯左 (多數係Y岩, Cr/Cb對調左)
作者: 雲一0一    時間: 2018-12-12 14:50

USB-C + USB-PD做到直接推著3.5" HDD
KinChungE 發表於 2018-12-11 14:31

但我搵唔到有相關產品(一條線推3.5" HDD)
懷疑PD唔可以同時傳數據
作者: KinChungE    時間: 2018-12-12 22:11

但我搵唔到有相關產品(一條線推3.5" HDD)
懷疑PD唔可以同時傳數據
雲一0一 發表於 2018-12-12 14:50


https://blog.seagate.com/consume ... top-external-drive/
作者: s84292    時間: 2018-12-13 11:57

本帖最後由 s84292 於 2018-12-13 12:12 編輯
色差端子及power eSATA普及性

本身想在「儲存燒錄」及「顯示屏幕」問,只是純粹好奇想問,不想分開兩個POS ...
hkjake 發表於 2018-12-11 11:51


e-SATA已經玩完
1.方便性同普及性比唔上USB3.1 TYPE-C
2.速度同Thunderbolt 2/3,完全冇得比
3.本身外置硬碟性能在那個年代本來就不

老實講SATA最新版對比Thunderbolt連第一代,都係比唔過,
尤其係依家Thunderbolt 3唔洗收授權費,INTEL同AMD下一代都內置係處理器度
又可以一個口共用USB-C,普及程度又係高一截, 我部舊聯想E-SATA 真係一次都未用過



USB3.1又好,THUNDERBOLT 3又好,都可以做到免電推3.5吋硬碟
作者: s84292    時間: 2018-12-13 12:08

本帖最後由 s84292 於 2018-12-13 12:10 編輯
但我搵唔到有相關產品(一條線推3.5" HDD)
懷疑PD唔可以同時傳數據
雲一0一 發表於 2018-12-12 14:50


https://unwire.hk/2016/03/31/sea ... ook/notebook-parts/

呢隻,可以免電推的3.5吋USB-C 3.5吋硬碟
唔係出唔到,只係出左都冇乜客仔需要, 外置HDD多數都2.5吋了,
要外置3.5吋盒通常就已經講緊2-4隻HDD
作者: 雲一0一    時間: 2018-12-13 16:39

KinChungE 發表於 2018-12-12 22:11

但唔係用USB PD

呢隻,可以免電推的3.5吋USB-C 3.5吋硬碟
唔係出唔到,只係出左都冇乜客仔需要, 外置HDD多數都2.5吋了,
...
s84292 發表於 2018-12-13 12:08

高容量硬碟始終都係3.5"實惠
又未必每個人要存10TB以上, 一隻夠用

我現時用5.25" 硬碟抽取盒+一隻3.5" HDD做離線備份
隨新機箱普遍冇5.25"擴展, 無可避免要考慮用USB
而用開3.5"外置硬碟都應該知另外要插火牛有幾唔方便
作者: 雲一0一    時間: 2018-12-13 16:51

本帖最後由 雲一0一 於 2018-12-13 16:55 編輯

eSATA的確可以被USB取代
但帶12V的Power eSATA又未必

見淘寶上有張擴展卡但要插後面唔夠方便都係冇考慮



作者: loading    時間: 2018-12-14 10:16

回覆 26# 雲一0一


    我反而認為3.5外置現在越來越不實用,尤其是2.5 4T都只是$900左右 一般人用2.5就夠了

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: inori    時間: 2018-12-14 11:09

有冇一塊MB係support PD比依類PD既3.5" Extermal hdd用?
作者: 雲一0一    時間: 2018-12-14 16:08

回覆  雲一0一


    我反而認為3.5外置現在越來越不實用,尤其是2.5 4T都只是$900左右 一般人用2.5就夠了 ...
loading 發表於 2018-12-14 10:16

3.5外置只有容量優勢
作者: 044003    時間: 2018-12-15 00:02

eSATA的確可以被USB取代
但帶12V的Power eSATA又未必

見淘寶上有張擴展卡但要插後面唔夠方便都係冇考慮:xd ...
雲一0一 發表於 2018-12-13 16:51



    harddisk跌一跌渣都冇
作者: 高登阿伯    時間: 2018-12-15 02:26

過往大多隨機附送一條AV加左右聲道線(黃紅白),為何不送色差線及保留色差接口?
Component video已經係過去 ...
wyhui5124 發表於 2018-12-11 20:38


Component video早期係有RGB同YPbPr之分,去到日本推MUSE高清至劃一國內用YPbPr。影響所及,後來歐美都全用YPbPr。
作者: DGCNYO    時間: 2018-12-16 08:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jackywongkk    時間: 2018-12-16 23:36

HD可能遲早轉晒NVME, SATA應該如PATA到期了
作者: s84292    時間: 2019-1-2 10:13

本帖最後由 s84292 於 2019-1-2 10:15 編輯
eSATA的確可以被USB取代
但帶12V的Power eSATA又未必

見淘寶上有張擴展卡但要插後面唔夠方便都係冇考慮:xd ...
雲一0一 發表於 2018-12-13 16:51



usb-c to sata3,支持2.5/3.5吋
作者: 雲一0一    時間: 2019-1-2 16:50

usb-c to sata3,支持2.5/3.5吋
s84292 發表於 2019-1-2 10:13

3.5"要另接電源
作者: sophinic    時間: 2019-1-10 22:11

Component 應該上到 2048x1536, 配matrox g200
以前隻19寸crt 行到60hz

反觀而家主流1080真係好弱





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2