Board logo

標題: 請教下老SCANNER如何處置? [打印本頁]

作者: imback    時間: 2018-9-20 11:28     標題: 請教下老SCANNER如何處置?

本帖最後由 imback 於 2018-9-20 11:32 編輯

隻野超少用,自XP>WIN7後,佢無DRIVER支援就停到而家
佢可以掃菲林
而家長期惹塵,賣無人要
作者: 觀星是答案    時間: 2018-9-21 12:28

賣都無人要既野 , 仲要無  Win7 driver
除左掉, 我諗唔到其他處理方法

最重要係一般 3 in 1 或 4 in 1 既 MFP 依家都唔貴
作者: recluse    時間: 2018-9-21 13:49

試試vuescan可否支援你的scanner。https://www.hamrick.com/
作者: imback    時間: 2018-9-21 14:09

本帖最後由 imback 於 2018-9-21 15:01 編輯

回覆 3# recluse

可能遲下先試到,老電腦得番一gb空間,遲下要砌機,幾煩下謝謝你
作者: super_hkg    時間: 2018-9-21 15:21

不如你講下型號,scan 得菲林會有有要
作者: rhino    時間: 2018-9-21 21:36

係未 flatbed scanner 有冇 feeder?
作者: chinwah    時間: 2018-9-22 12:30

agfa 呀???
作者: LOUIS77    時間: 2018-9-22 22:29

放上EPC賣EPC幣
作者: imback    時間: 2018-9-23 21:01

回覆 5# super_hkg

Microtek4900<<下面個網址個菲林掃瞄器唔同我果個款,我個新型係會識前後來回走來走去
https://www.amazon.com/Microtek- ... anner/dp/B000066TOQ
作者: chanmingfu    時間: 2018-9-23 23:52

use vmware, install win xp and you can use the scanner. I have got one already





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2