Board logo

標題: 打針加墨 認唔到 [打印本頁]

作者: yipyipfung    時間: 2018-8-10 18:19     標題: 打針加墨 認唔到

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE    時間: 2018-8-11 02:02

機係唔識認墨水量, 只係靠墨盒上面既counter
counter count夠數就自然唔俾你印, 你打針都冇用
要買芯片resetter先得
作者: yipyipfung    時間: 2018-8-11 10:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: COD    時間: 2018-8-11 12:04

又係賺錢手法 唉。
yipyipfung 發表於 11-8-2018 10:29



   
自己上網搵下有冇你果隻機嘅"墨盒墨水量重置"教學吧 ~
作者: solexkey    時間: 2018-8-12 15:41

本帖最後由 solexkey 於 2018-8-13 20:27 編輯

我用21,22, 用咗幾年靠打針加墨,已經循環咗N次,仲用到
21,22墨盒有原装亦有代用,交替輪流用

1) 墨盒未用乾用淨之前加墨
2) 墨盒加墨後, printer要按特定嘅key組合去reset 墨盒嘅墨水存量(唔理真假, 做咗好過唔做)
hkepc57.jpg


一旦出現認唔到墨盒,墨盒就等同燒fuse無得救,再加墨都救唔番,要芯片reset

當然唔保證隻隻Printer都可以reset 墨盒墨水存量,只作參考

圖片附件: hkepc57.jpg (2018-8-13 20:06, 61.46 KB) / 下載次數 82
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2075676&k=bab591908f1cff347d922bb9a056a93a&t=1782198336&sid=8yEKyx9zi


作者: ncl    時間: 2018-8-13 17:35

打完墨水入去要有個墨蓋同針筒去吸D墨去打印頭到。
唔係永世無墨出~
作者: ncl    時間: 2018-8-13 17:36

現在買PRINTER轉哂去用獨立墨盒既墨盒,好似920,564個D,
馬雲網代用墨先幾蚊人仔。
作者: solexkey    時間: 2018-8-13 19:01

本帖最後由 solexkey 於 2018-8-13 20:28 編輯
打完墨水入去要有個墨蓋同針筒去吸D墨去打印頭到。
唔係永世無墨出~
ncl 發表於 2018-8-13 17:35


用吸墨器呢個步驟做咗最好, 但亦唔一定要做, 我咁多年都唔駛做, 等d墨自然咁沈到底

最緊要唔好出現認唔到墨盒嘅情况

墨水價又出現新低, 500ml  2.9人仔包郵
hkepc55.jpg

圖片附件: hkepc55.jpg (2018-8-13 19:11, 138.29 KB) / 下載次數 84
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2075671&k=f8f45836d4f540e5cf8eae2ac37f1bbe&t=1782198336&sid=8yEKyx9zi


作者: yipyipfung    時間: 2018-8-13 22:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ncl    時間: 2018-8-14 21:41

唔係好明 sorry
yipyipfung 發表於 2018-8-13 22:09



    YOUTUBE一下加墨就知~
作者: ncl    時間: 2018-8-14 21:42

唔係好明 sorry
yipyipfung 發表於 2018-8-13 22:09



    YOUTUBE一下加墨就知~

https://www.youtube.com/watch?v=BkOqG33t1kw

03:35開始
作者: shingzhk    時間: 2018-8-15 04:17

2個情況, 我都用左HP21,22盒幾年

1係software話你個墨盒已經冇墨叫你換過隻, print都唔比你print
呢個時候要做reset 墨盒counter, 基本上即係膠紙大法, 跟#4講既去搵下點做就ok

第2個情況係print得但嘔白紙, 即係#6講既要導墨既情況, 基本上比較少見除非你用到好乾先入壘





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2