Board logo

標題: 大陸頭轉香港頭 [打印本頁]

作者: kai026    時間: 2018-6-26 00:38     標題: 大陸頭轉香港頭

兩頭轉三頭成日甩
突出黎真係好驚觸電
有時開咗制先插既話就會跳火花

想問各位ching有冇咩方法或者產品推介避免呢個問題

via HKEPC Reader for Android
作者: setom    時間: 2018-6-26 07:24

參考呢個舊帖?

內地買電視 供電問題

via HKEPC Reader for Android
作者: KinChungE    時間: 2018-6-26 09:37

唔好用轉頭
直接剪頭換過個插蘇
作者: water668    時間: 2018-6-26 10:43

本帖最後由 water668 於 2018-6-26 11:13 編輯

我屋企有用呢種有開關轉插,TB 都買得到,不過你冇講你果件係乜電器


epcepc-1.jpg

圖片附件: epcepc-1.jpg (2018-6-26 10:43, 7.34 KB) / 下載次數 76
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2067281&k=9f77f1ff49e1f8ff1a5ad1712e1351cc&t=1782193498&sid=8yEEWdxr2


作者: 1個閒人    時間: 2018-6-26 11:10

本帖最後由 1個閒人 於 2018-6-26 11:11 編輯

仲未火燭?
乜電器呀?

電器要睇埋功率
作者: 原明    時間: 2018-6-26 12:14

日x城有兩腳轉三腳轉頭,係夾著個兩腳,上一口鑼絲。有保險絲的。
NB火燭唔關我事。
作者: farry1024    時間: 2018-6-27 14:50

用番D 貴價有認證既頭
作者: 30003000    時間: 2018-7-18 22:29

好易短路
作者: carl.20150508    時間: 2018-7-19 11:37

實惠有隻施耐德 2腳轉3腳
,但要留意FUSE 係1A.
作者: KinChungE    時間: 2018-7-19 12:44

好易短路
30003000 發表於 2018-7-18 22:29


鬆/甩同短路無關
作者: yjfoeg    時間: 2018-7-19 16:41

買個三腳頭, 自己剪左個兩腳頭, 中線火線換入去, 地線留空
作者: 210G    時間: 2018-7-20 07:35

仲未火燭?
乜電器呀?

電器要睇埋功率
1個閒人 發表於 2018-6-26 11:10


好似以前d psp叉電器咁
作者: justiceice    時間: 2018-7-20 10:04

如果只係線, 自己換三腳頭, 但如果係火牛, 剪唔開, 就買條延長線, 改條延長線做香港三腳

圖片附件: zzzzzz.jpg (2018-7-20 10:04, 6.93 KB) / 下載次數 22
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2071230&k=bad27a2b396e684b7eae6c15e147ceb2&t=1782193498&sid=8yEEWdxr2


作者: ricky1992    時間: 2018-8-19 00:36

剪左佢換個13a頭啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2