Board logo

標題: 有無人坐緊Ergohuman? [打印本頁]

作者: 1782    時間: 2018-6-9 19:35     標題: 有無人坐緊Ergohuman?

前排係IXXO買左張 ergohuman plus連腳踏, 感覺比普連版直好多 條腰有野頂住咁 坐得好唔舒服

反而普通版坐得仲舒服 有無ching都係咁?
作者: Strike_Zero    時間: 2018-6-9 19:56

本帖最後由 Strike_Zero 於 2022-6-18 11:22 編輯

Del......
作者: bonaqua    時間: 2018-6-14 23:31

回覆 1# 1782


  我5,6年前買個普通版 坐到依加都覺得ok,就係見佢腰個位有凸起先買





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2