作者: 1782 時間: 2018-6-9 19:35 標題: 有無人坐緊Ergohuman?
前排係IXXO買左張 ergohuman plus連腳踏, 感覺比普連版直好多 條腰有野頂住咁 坐得好唔舒服

反而普通版坐得仲舒服
有無ching都係咁?作者: Strike_Zero 時間: 2018-6-9 19:56
本帖最後由 Strike_Zero 於 2022-6-18 11:22 編輯
Del......
作者: bonaqua 時間: 2018-6-14 23:31
回覆 1# 1782
我5,6年前買個普通版 坐到依加都覺得ok,就係見佢腰個位有凸起先買
