作者: 士碌架 時間: 2016-10-5 19:18 標題: Fuji Xerox DocuPrint P225 db
好奇一問
未用過 雷射機
平均 一個月 印 10張 A4 (普通文件)
跟機 炭粉 是否足夠 用兩年 (250張 左右)
原裝炭粉 太貴 打算兩年後 再換機算
作者: GEISS 時間: 2016-10-5 19:31
2年先印240張!買黎做乜?
作者: Once 時間: 2016-10-5 22:28
好多ching 淘碳粉
呢d 平機用非原裝碳粉用壞左咪換過部
ps: 我年頭果時都係買呢部, 印左20 張都唔夠
作者: 天地一沙鷗 時間: 2016-10-6 01:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
