Board logo

標題: [操作疑難] Fuji Xerox DocuPrint P225 db [打印本頁]

作者: 士碌架    時間: 2016-10-5 19:18     標題: Fuji Xerox DocuPrint P225 db

好奇一問
未用過 雷射機
平均 一個月 印 10張 A4 (普通文件)
跟機 炭粉 是否足夠 用兩年 (250張 左右)

原裝炭粉 太貴  打算兩年後 再換機算
作者: GEISS    時間: 2016-10-5 19:31

2年先印240張!買黎做乜?
作者: Once    時間: 2016-10-5 22:28

好多ching 淘碳粉
呢d 平機用非原裝碳粉用壞左咪換過部

ps: 我年頭果時都係買呢部, 印左20 張都唔夠
作者: 天地一沙鷗    時間: 2016-10-6 01:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2