Board logo

標題: 想買多插口USB連拖板 [打印本頁]

作者: deep5    時間: 2016-8-24 15:18     標題: 想買多插口USB連拖板

想買個USB HUB (最少三個口)連埋拖板既
師兄有冇咩牌子推介?THX
作者: fungfung87    時間: 2016-8-24 16:54

行下腦埸~好多選擇啦
作者: 李李李李    時間: 2016-8-24 17:12

飛利莆 有出~
作者: Hardcopy    時間: 2016-8-24 18:39

早個星期行腦埸見到隻鋁金屬外殼幾靚仔,好冇用就唔知
作者: kt88    時間: 2016-8-24 18:41

好嘢好貴!
作者: kmb3av188    時間: 2016-8-24 22:28

點解一定要鍾情於拖板USB火牛二合一呢?

普通拖板冇電子板,一個靚拖板用十年廿年都可以冇問題
你USB火牛加埋入去,易壞又會唔岩規格(第時部部機都QC2.0/3.0,你仲用個0.5A 5V既USB充??)

一個六位拖板加多個USB多頭火牛好過啦,去旅行又可以熄....
作者: cosmonova    時間: 2016-8-25 01:18

回覆 1# deep5


    好多都得0.5A, 叉到2046...
作者: 20030311    時間: 2016-8-25 08:32

好多USB拖板設計都好差,有D甚至係無得關閉個USB牛,有甚者係無任何OVP同OCP
作者: ilovetree    時間: 2016-8-25 12:01

落腦埸睇下啦,好多唔同牌子,不過叉電野最好買有安全認證既
作者: jackyyy    時間: 2016-8-25 12:05

點解一定要鍾情於拖板USB火牛二合一呢?

普通拖板冇電子板,一個靚拖板用十年廿年都可以冇問題
你USB火牛 ...
kmb3av188 發表於 2016-8-24 22:28


其實我都有買左個連USB板既,最主要都係想放起張枱整齊D靚仔D,同埋都方便既
作者: kaka.ho28    時間: 2016-8-25 12:06

回覆  deep5


    好多都得0.5A, 叉到2046...
cosmonova 發表於 2016-8-25 01:18


我見過有D係幾個都2.4A快充~0.5A似乎真係慢左D
作者: kilikulu    時間: 2016-8-25 12:07

之前買左隻XPOWER都幾好,有三個USB PORT,其中一個係快充, 加三個三腳插,我自己平時差兩部TABLET,一部手機加多部MACBOOK都冇問題,叉得OK快
作者: lai.areon    時間: 2016-8-25 12:11

之前買左隻XPOWER都幾好,有三個USB PORT,其中一個係快充, 加三個三腳插,我自己平時差兩部TABLET,一部手機加 ...
kilikulu 發表於 2016-8-25 12:07



同時叉咁多部唔會好熱咩舊野?
作者: kilikulu    時間: 2016-8-25 12:14

同時叉咁多部唔會好熱咩舊野?
lai.areon 發表於 2016-8-25 12:11



又唔會wor~小小熱lo..
係正常既溫度黎既~用左半年都冇問題
作者: hkjake    時間: 2016-9-1 14:24

USB插里面有電子板
同果平時唔用長插係拖板上面有冇問題?平時條USB線都係插住係USB插頭里面,如果係咁直接買個1開4比本身係上面拖板會安全好多?
作者: pc1668    時間: 2016-9-1 15:06

我見過有D係幾個都2.4A快充~0.5A似乎真係慢左D
kaka.ho28 發表於 2016-8-25 12:06


newer models are having 2.4A and 1A usb ports





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2