作者: hahakei 時間: 2016-8-17 23:57 標題: 專印相片的PRINTER
想買部間中印下相,邊部好D? THX
作者: shing1314520 時間: 2016-8-18 01:18
Canon CP1200
作者: hahakei 時間: 2016-8-19 23:28
請問你有冇用過??? 可以PRINT唔同SIZE的相嗎?
作者: denc 時間: 2016-8-20 01:43
啱啱買咗,百記$1240送足球+相紙!
質數差不多同出街晒一樣,
可印2R-4R,睇你用乜相紙而定!
加電池可帶出街,淘代用電$幾十!
作者: naomi 時間: 2016-8-20 02:28
熱昇華 同 噴墨 都用近
熱昇華 紙靚超防水
噴墨 顏色同立體感好好多
作者: myqtaro 時間: 2016-8-20 21:10
請問師兄邊一間百記買有相紙送?
作者: hahakei 時間: 2016-8-20 23:33
LG POCKET PHOTO PD251
請問呢部買唔買得過?? 見平過Canon
作者: naomi 時間: 2016-8-21 00:15
小朋友玩具
作者: hahakei 時間: 2016-8-21 00:51
請問呢部機要換墨嗎?
作者: denc 時間: 2016-8-21 01:24
旺角,問咗兩間都送,佢話痴住送埋,我估係套裝咁.
作者: denc 時間: 2016-8-21 01:32
熱升華唔係用普通「墨」......
你咁諗啦!因為佢要用専用相紙(唔同普通相紙),佢啲相紙包埋轉鼓=「墨」.
總之有幾多相紙就只可以印幾多張,唔會唔夠「墨」,但亦無得偷雞!
作者: naomi 時間: 2016-8-21 01:55
e"類熱升華機
冬天帶動入紙嘅膠輪硬化
會行唔到紙
但色帶照去 , 結果張相印唔到又冇埋一份色帶 ....
所以要用風筒預熱 , 先好印
食左嘅色帶可以筆頭攪番出來
分別系 黃/洋紅/靛藍/保護膜 都要攪曬出來
攪多小小最好
膠輪上有塵埃都影響到送紙
咁就可以開心使用 .
作者: hahakei 時間: 2016-8-21 09:50
咁姐係個成本只係d相紙就ok?
via HKEPC Reader for Android
作者: KinChungE 時間: 2016-8-21 23:46
相紙連色帶套裝
作者: physicskin 時間: 2016-8-23 08:22
我部CP810用左咁多年仲用緊,計返一張平均唔駛$2,同埋因為唔係用墨水所以放成年都無問題
作者: hahakei 時間: 2016-8-23 23:22
請問係要吹個膠輪嗎???
作者: ericyyhk 時間: 2016-8-24 08:40
我部重耐, Canon ES1, 已經買 print 左唔知幾多 pack 紙,一直都無冬天 jam 紙個問題...

