作者: 陳生 時間: 2016-1-9 21:40 標題: 仲有冇人用手寫版?
我識打字
但想用電腦手寫字
用mouse寫超辛苦又難控制
請問家下仲有冇手寫版賣??
如用手寫版, 會唔會同mouse有衝突??
Thank!!
差唔多廿年前買過一塊手寫版
印象當時的手寫版好麻煩
作者: TH30 時間: 2016-1-9 22:10
請問家下仲有冇手寫版賣?? 有
如用手寫版, 會唔會同mouse有衝突?? 唔會,一人一個USB
作者: w223988 時間: 2016-1-9 22:47
唔會同時用到囉,cursor得一個
作者: lnchu 時間: 2016-1-10 00:17
可以同時埪制一個cursor.手寫板當然用來手寫輸入,如果你無另外一隻mouse 才會用mouse mode.
作者: kkepic 時間: 2016-1-10 17:41
好奇一問,點解識打字仲會想用手寫輸入呢?
作者: pang_wolf 時間: 2016-1-10 22:29
仲有好多人用, 黃金好多有賣
作者: 陳生 時間: 2016-1-12 02:16
want to hand write to pictures. Using mouse to hand write is diffiuclt
作者: kkepic 時間: 2016-1-12 17:22
有分"手寫板"和"繪圖板"
如果你買既係手寫板,可寫範圍可能太細唔足以畫圖,
你心水係想買幾大?
作者: 陳生 時間: 2016-1-12 18:51
原來有繪圖板架?? 我一直以為得手寫版
其實主要唔係繪圖 係要手寫一D 字同手寫簽名 去一些Pictures上
繪圖板英文係咩?? 有推介嗎
作者: kkepic 時間: 2016-1-12 19:31
英文冇留意係咩,你用返中文嗰兩句字眼可以找到資料,
如果你只係要簽名去畫到,一般手寫板已經OK,(大約200蚊之內)(大牌子蒙恬)
繪畫板要(最平500蚊起)(大牌子Wacom)
作者: hs008 時間: 2016-1-12 19:38
有。。。。
用小蒙x。。。幾好。。。。
作者: 陳生 時間: 2016-1-13 05:21
簽名, 同經常要手寫字去圖片, 繒圖版好似好D
MOUSE太辛苦
作者: kkepic 時間: 2016-1-13 12:16
比個價格你參考吓.(繪圖板)
http://www.price.com.hk/category.php?c=100092
另外有樣產品係叫(觸控板)百幾蚊有交易
不同的是係用手操控,唔用筆.
亦可考慮用筆型mouse(200-500蚊不等)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1857754&k=1dda5dbd2c9d4cbfa1109b00cac51491&t=1782197260&sid=8yEJiLNTo

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1857756&k=e3f73ad79940c6e2431bcf5b407eaa87&t=1782197260&sid=8yEJiLNTo

作者: rayonooo 時間: 2016-1-13 12:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: skywolf08 時間: 2016-1-13 14:02
有啲外國讀書的人,老人家都用手寫版。
唔係所有識睇中文的人都速/創/筆/部。
penpower ok wacom ok
作者: 陳生 時間: 2016-1-20 23:56
咁繪圖版真係貴喎...請問draw圖版有咩advantage over 手寫版呢??
作者: KOF97 時間: 2016-1-21 00:01
好多人用梗手寫板,包括大公司。
作者: kkepic 時間: 2016-1-21 00:33
1. size,手寫板大多數只有5cm x 5cm大(當然有少數係大多少少)
相比上黎繪圖板大好多.
2.手寫板大多用電阻式,即壓力感應,用佢跟黎支筆或用手都可寫字.
繪圖板多用微波感應,支筆淩空在板上都可以感應到來移動mouse
(就好似samsung note支筆咁用)靈活度大幅上升.
作者: chowvic17 時間: 2016-1-23 08:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aazz 時間: 2016-1-24 21:47
手寫板
大陸牌子;
新高登 $30 有了;
有隻牌子叫 X彩;
係 wacom 牌好似有技術轉移;
因為佢的 手寫板;
可以用 wacom DRIVER;
作者: professorgod 時間: 2016-1-29 00:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


