Board logo

標題: [測試] AUKEY PA-T1 5 ports QC 2.0充電器開箱及不專業測試 [打印本頁]

作者: dcc2000    時間: 2015-11-17 00:18     標題: AUKEY PA-T1 5 ports QC 2.0充電器開箱及不專業測試

本帖最後由 dcc2000 於 2015-11-17 02:56 編輯

某幾位師兄講嘅危險爆炸品
AUKEY PA-T1 5 ports QC 2.0充電器開箱及不專業測試


1511132123343a14ba5a06ce01.jpg


5 ports充電器及配件,13A電源線,偉哥35cm短線

IMG-20151116-WA0013.jpg

IMG-20151116-WA0014.jpg

IMG-20151116-WA0015.jpg

IMG-20151116-WA0018.jpg

IMG-20151116-WA0017.jpg

IMG-20151116-WA0016.jpg

IMG-20151116-WA0021.jpg

IMG-20151116-WA0022.jpg

IMG-20151116-WA0023.jpg

IMG-20151116-WA0024.jpg

IMG-20151116-WA0025.jpg


充電器邊位係鏡面處理,出廠時有膠膜包住防刮花

IMG-20151116-WA0026.jpg

IMG-20151116-WA0027.jpg

IMG-20151116-WA0028.jpg

IMG-20151116-WA0029.jpg

IMG-20151116-WA0030.jpg


QC 2.0 port 空載電壓, 5.0628V

IMG-20151116-WA0033.jpg

IMG-20151116-WA0034.jpg

QC 2.0 port @ 5V,max loading 2.600A

IMG-20151116-WA0035.jpg


QC 2.0 port @ 9V 空載電壓, 8.9392V

IMG-20151116-WA0036.jpg

QC 2.0 port @ 9V,max loading 2.463A

IMG-20151116-WA0039.jpg


QC 2.0 port @ 12V 空載電壓, 12.150V

IMG-20151116-WA0040.jpg

QC 2.0 port @ 12V,max loading 2.517A

QC 2.0 12V出到咁高電流,真係估佢唔到

IMG-20151116-WA0041.jpg


QC 2.0 port 叉Letv 雙向QC 2.0 13400mAh尿袋,1.215A @12V

IMG-20151116-WA0042.jpg


QC 2.0 port 叉小米10000mAh尿袋,2.133A @ 5V

IMG-20151116-WA0043.jpg


5V 自動識別ports 空載電壓,5.205V
4 個 ports 應該係共用5V,所以空載電壓相差極微,大部份多ports牛都係用呢種設計。
當然,係有例外。

IMG-20151116-WA0044.jpg

IMG-20151116-WA0045.jpg

IMG-20151116-WA0046.jpg

IMG-20151116-WA0047.jpg

IMG-20151116-WA0048.jpg


5V 自動識别ports,單port,max loading 3.730A

IMG-20151116-WA0049.jpg


叉Letv 雙向QC 2.0 13400mAh尿袋,2.236A

IMG-20151116-WA0050.jpg


叉小米10000mAh尿袋,2.107A

IMG-20151116-WA0051.jpg


5V 自動識別ports 叉兩隻尿袋

Letv 雙向QC 2.0 13400mAh尿袋,2.234A

小米10000mAh尿袋,2.103A

IMG-20151116-WA0052.jpg


扯盡自動識別ports,spec話7.2A

Port 1,3.625A

Port 4,3.625A

IMG-20151116-WA0056.jpg


架生有限,試吓咁樣full load佢

Port 1,3.667A @ 5 V

Port 4,3.683A @ 5V

QC 2.0 Port,1.69A @ 9V

IMG-20151116-WA0055.jpg


size 同小米10000mAh尿袋差唔多,厚少少

IMG-20151116-WA0057.jpg

IMG-20151116-WA0058.jpg


某幾位師兄base on幾張7月份某大陸網站嘅拆解圖,話AC輸入部份缺少咗幾件零件 (choke coil,varistor,X電容),判定呢隻充電器為極度唔安全嘅產品。

某雜貨舖好似賣緊舊半水,至於使用時安唔安全,後果自負。

亦有人話充電器標示嘅認證都可以係流嘅之類,已建議佢哋向EMSD或海關舉報。

事先講明,我測試呢隻唔係响香港買嘅 !!

呢類貼牌充電器,廠家塊board經常會改版,唔知家陣有冇改良,當然亦唔排除越改越偷工減料嘅可能性。

話時話,呢隻充電器有賣去外國,不過d磚家可能又會拗,話賣去外國果d個餡唔一樣之類。

其實epc呢度亦有好多師兄都買咗,假若真係咁危,應該都上咗頭版好耐。

反而果隻有人話用料好嘅ANKER (其實咪又係大陸電源廠家嘅貼牌貨),就有好多人投訴過會死port,後尾改版出新version後貎似有改善。

圖片附件: IMG-20151116-WA0013.jpg (2015-11-17 00:23, 112.27 KB) / 下載次數 234
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841910&k=b9b4e6b4f2785510ad632cfd67523fef&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0014.jpg (2015-11-17 00:23, 109.05 KB) / 下載次數 256
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841911&k=d78b6a180eceaf0bdf09d4383216cb41&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0015.jpg (2015-11-17 00:23, 98.74 KB) / 下載次數 227
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841912&k=7382845cefc9b40f888e319533322331&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0016.jpg (2015-11-17 00:23, 99.63 KB) / 下載次數 325
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841913&k=cc9f9a9186d05a25f84472bfa776b21c&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0017.jpg (2015-11-17 00:23, 93.24 KB) / 下載次數 230
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841914&k=4188df20e1bb70c8f16731aaaa53f953&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0018.jpg (2015-11-17 00:23, 93.05 KB) / 下載次數 316
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841915&k=5aef4bb6603fdb5e82790701fd9d0cd1&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0021.jpg (2015-11-17 00:23, 113.21 KB) / 下載次數 247
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841916&k=8f05bd7a8d138ea6ed38dfea55251e5c&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0022.jpg (2015-11-17 00:23, 125.3 KB) / 下載次數 264
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841917&k=aedbc6edd22f50ca4021210df9f4bfae&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0023.jpg (2015-11-17 00:23, 139.84 KB) / 下載次數 245
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841918&k=be71998c6a4764a916ec6c35e1549503&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0024.jpg (2015-11-17 00:23, 138.28 KB) / 下載次數 234
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841919&k=971496564830951c18a104da672fb5fb&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0025.jpg (2015-11-17 00:26, 80.49 KB) / 下載次數 244
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841920&k=a4386ca71a73fb380be6d5ca7daedefa&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0026.jpg (2015-11-17 00:26, 115.67 KB) / 下載次數 192
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841921&k=2b0fe4592a8a01ea2334accdf3248ffa&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0027.jpg (2015-11-17 00:26, 149.64 KB) / 下載次數 262
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841922&k=3c42489d28a6a9faa51d42b5c3039657&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0028.jpg (2015-11-17 00:26, 136.82 KB) / 下載次數 307
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841923&k=a812e7969250d16549afe8ce275ff952&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0029.jpg (2015-11-17 00:26, 114.82 KB) / 下載次數 236
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841924&k=a9218c70fd14d3afa1cf49969d0af36f&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0030.jpg (2015-11-17 00:26, 116.46 KB) / 下載次數 272
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841925&k=a285d106ecc91cdbbf5c018cc6f319a9&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0033.jpg (2015-11-17 00:28, 125.18 KB) / 下載次數 233
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841926&k=3a232de931e23f84bab0f74f96536ef2&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0034.jpg (2015-11-17 00:28, 86.06 KB) / 下載次數 265
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841927&k=3fb48e30e529f17fd7b5eebb1af91ff5&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0035.jpg (2015-11-17 00:29, 126.92 KB) / 下載次數 246
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841928&k=5fea4c316e20614ae8d74220ce58ed79&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0036.jpg (2015-11-17 00:30, 127.5 KB) / 下載次數 234
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841929&k=88f8d8691098e6e5d7e0d7ccf07cdb28&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0039.jpg (2015-11-17 00:31, 139.83 KB) / 下載次數 264
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841930&k=07482c8d292a427f67e7bcf6268dfad4&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0040.jpg (2015-11-17 00:31, 123.79 KB) / 下載次數 239
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841931&k=620b46b86155bf0290e85dabba2e9eb6&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0041.jpg (2015-11-17 00:31, 140.02 KB) / 下載次數 237
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841932&k=cb1faebfb0314601e3b99f1d9eb9d682&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0042.jpg (2015-11-17 00:33, 129.32 KB) / 下載次數 269
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841933&k=e3eff01d46de8c678774eb1aeab9ef47&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0044.jpg (2015-11-17 00:36, 113.7 KB) / 下載次數 253
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841936&k=4251020b56b523b7235e819416c365ed&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0045.jpg (2015-11-17 00:36, 120.43 KB) / 下載次數 249
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841937&k=3446433de1f12ecd3ff4bba9eb37fd87&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0046.jpg (2015-11-17 00:36, 117.65 KB) / 下載次數 271
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841938&k=f03ca23b25459291f0188157eae1c7ac&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0047.jpg (2015-11-17 00:36, 118.25 KB) / 下載次數 279
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841939&k=0543ad15368722b3d1cd854d8345bdf7&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0048.jpg (2015-11-17 00:36, 84.87 KB) / 下載次數 247
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841940&k=ad628866b133a1a6e519bb1dbd3fd2bd&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0049.jpg (2015-11-17 00:36, 132.82 KB) / 下載次數 282
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841941&k=5d69fb20cb53c720831c2904878df8be&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0050.jpg (2015-11-17 00:38, 141.87 KB) / 下載次數 249
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841944&k=a10ba78a96fb1700d8f22298d7be64a8&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0051.jpg (2015-11-17 00:38, 123.05 KB) / 下載次數 262
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841945&k=09680d3d982e959afc709896c8b74681&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0052.jpg (2015-11-17 00:38, 144.47 KB) / 下載次數 267
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841946&k=f67e7d9937bc0d683c2fc657c8fea2af&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0056.jpg (2015-11-17 00:40, 105.35 KB) / 下載次數 242
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841947&k=34cfad735f8ec61ce9c00711c12e8b3a&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0055.jpg (2015-11-17 00:41, 100.82 KB) / 下載次數 260
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841948&k=d1386a2972939e6aaf8ec9ccbe8a1813&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0043.jpg (2015-11-17 00:48, 130.21 KB) / 下載次數 245
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841949&k=8dcfbb8bedd2588d89270426b78d2245&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: 1511132123343a14ba5a06ce01.jpg (2015-11-17 01:16, 84.5 KB) / 下載次數 211
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841953&k=b65dd33916f7394d54dc1bda115650a9&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0058.jpg (2015-11-17 01:20, 113.81 KB) / 下載次數 258
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841957&k=529edb81b981f994e91ae689a6d4b1ee&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151116-WA0057.jpg (2015-11-17 01:20, 109.45 KB) / 下載次數 249
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841958&k=2e881a3ec4134fb0cc59dafc05e63d49&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH


作者: 砌得就砌    時間: 2015-11-17 00:46

我反而幾有興趣你綠色果塊板
作者: chromechan    時間: 2015-11-17 00:55

支持測試
作者: ban_account    時間: 2015-11-17 00:58

我8月果時買左個在內地公司用,今個月再買多個放香港公司用,因為實在太方便,特別用G3太快無電,無QC2充,一定要買多兩舊電出街,現可以只帶多一舊電就夠用。
作者: dcc2000    時間: 2015-11-17 01:27

我反而幾有興趣你綠色果塊板
砌得就砌 發表於 2015-11-17 00:46

差唔多等於隻5 ports牛嘅價錢
作者: chromechan    時間: 2015-11-17 01:30

回覆 5# dcc2000

咁佢準確呀嘛,抵佢貴
作者: 砌得就砌    時間: 2015-11-17 01:46

差唔多等於隻5 ports牛嘅價錢
dcc2000 發表於 2015-11-17 01:27


係邊度買??
作者: dcc2000    時間: 2015-11-17 01:54

係邊度買??
砌得就砌 發表於 2015-11-17 01:46

逃佬,search yzxstudio红表
作者: LarSing    時間: 2015-11-17 09:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LarSing    時間: 2015-11-17 09:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 砌得就砌    時間: 2015-11-17 09:34

回覆 8# dcc2000

thx
作者: skywavez    時間: 2015-11-17 09:49

高質開箱測試
作者: jackalluk    時間: 2015-11-17 10:25

我也買了, 用來充G4, G4 食得不多
Screenshot_2015-11-16-22-12-34.jpg

圖片附件: Screenshot_2015-11-16-22-12-34.jpg (2015-11-17 10:25, 90.5 KB) / 下載次數 125
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1841992&k=73332cfbe15d765486026c51ced483e1&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH


作者: hkepcAndy    時間: 2015-11-17 10:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kelvinka    時間: 2015-11-17 10:53

逃佬,search yzxstudio红表
dcc2000 發表於 2015-11-17 01:54


大家個重點係放係個錶度
作者: Miipp    時間: 2015-11-17 11:07

更係有班人話逃堡/癲貓貨唔掂啦, 否則重邊有人會買貴成個開的港貨, 比代理及鋪頭業主賺(租)
作者: ban_account    時間: 2015-11-17 11:38

回覆 14# hkepcAndy

G3是支援的,用普通2A同原裝1.8A充是要2小時,而用QC2.0充1小時就充完。
雖然不知道為何官方無說明支援QC2.0原因,但因為用801是支援,而我用QC2.0火牛充的確是快了不少。
作者: hkepcAndy    時間: 2015-11-17 11:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dcc2000    時間: 2015-11-17 13:40

更係有班人話逃堡/癲貓貨唔掂啦, 否則重邊有人會買貴成個開的港貨, 比代理及鋪頭業主賺(租) ...
Miipp 發表於 2015-11-17 11:07

班磚家係插部機,話設計乜乜唔安全之類,同係咪逃堡/癲貓貨唔大關係,SSP雜貨舖仲平過上面,可能係部嘢賣得平,影嚮某d暴利牌子啩 !

佢哋根本冇機喺手,又冇用過,齋睇相就狂插乜乜物物,其實好多同類充電器,乜拆機圖都冇架啦,咪又係咁賣
作者: dcc2000    時間: 2015-11-17 13:51

G3 都唔支援QC 2.0, 你用返原裝個火牛都唔會慢得去邊
hkepcAndy 發表於 2015-11-17 10:44

LG G3冇official話support QC2.0,不過好多ching試過都話可以。
不過LG 自家果隻Flex 5V /9V牛就比較搞嘢,用喺自己嘅機就上到9V,其它support QC2.0嘅機就唔得,唔似係標準嘅QC2.0
作者: dcc2000    時間: 2015-11-17 13:54

我也買了, 用來充G4, G4 食得不多
jackalluk 發表於 2015-11-17 10:25

其實邊隻apps可以睇到部機係咪用QC2.0叉緊電?(即9V / 12V)
作者: Miipp    時間: 2015-11-17 14:55

班磚家係插部機,話設計乜乜唔安全之類,同係咪逃堡/癲貓貨唔大關係,SSP雜貨舖仲平過上面,可能係部嘢賣 ...
dcc2000 發表於 2015-11-17 13:40


1111 呢隻九十三人
作者: jackalluk    時間: 2015-11-17 15:44

回覆 21# dcc2000


不過我用 USB电流电压计 就 顯示, G4 在關MON 時 8.99V左右, 1.3A 左右, 開MON 時 就 8.99V左右, 0.6A- 1A
作者: dcc2000    時間: 2015-11-17 17:14

不過我用 USB电流电压计 就 顯示, G4 在關MON 時 8.99V左右, 1.3A 左右, 開MON 時 就 8.99V左右, 0.6A- 1A
jackalluk 發表於 2015-11-17 15:44

係,有d機當用緊QC2.0 叉電果時,着MON電流低d,可能驚過熱。
作者: jackalluk    時間: 2015-11-17 17:39

所以比 原廠充  5V, 1.8A 唔係快好多, 30% 左右吧
作者: dcc2000    時間: 2015-11-17 19:31

LG機可能分别唔大。

試過SAMSUNG S6 EDGE,5V時1.6~1.7A,9V時又係1.6~1.7A,咁就分别好大。
作者: hkepcAndy    時間: 2015-11-17 19:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan    時間: 2015-11-17 20:18

回覆 27# hkepcAndy

QC2.0係個V唔係A.....
作者: dcc2000    時間: 2015-11-17 20:26

1111 呢隻九十三人
Miipp 發表於 2015-11-17 14:55

咁依家93人仔仲買唔買到?  
作者: billyck2    時間: 2015-11-17 20:54

咁依家93人仔仲買唔買到?
dcc2000 發表於 2015-11-17 20:26


三口都買唔到
作者: Miipp    時間: 2015-11-17 21:00

咁依家93人仔仲買唔買到?
dcc2000 發表於 2015-11-17 20:26


屋企已有 5 ports, 今次幾草買左旅行用 3 ports. 聽日有時間的話都整返個開箱.
作者: Miipp    時間: 2015-11-17 21:02

三口都買唔到
billyck2 發表於 2015-11-17 20:54


三口呢刻都重有特價, 59.9 人包郵

http://item.m.jd.com/product/1778301406.html
作者: billyck2    時間: 2015-11-17 21:14

三口呢刻都重有特價, 59.9 人包郵
Miipp 發表於 2015-11-17 21:02

京東唔係個個有大陸電話申請會員,都係得個睇字,好似8仔都唔用得
作者: dcc2000    時間: 2015-11-17 21:46

京東唔係個個有大陸電話申請會員,都係得個睇字,好似8仔都唔用得
billyck2 發表於 2015-11-17 21:14

仲要大陸銀行acc,支付寶no way
作者: hkepcAndy    時間: 2015-11-17 21:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan    時間: 2015-11-17 22:20

回覆 35# hkepcAndy

QC2.0係講緊9V,12V嗰啲
作者: dcc2000    時間: 2015-11-17 22:48

本帖最後由 dcc2000 於 2015-11-17 22:49 編輯
所以我個問題係LG G3 係用5V, 頂多個A 有少少分別, 但有CHING 話LG 3 係support QC, 但我又唔覺得特別快
hkepcAndy 發表於 2015-11-17 21:56

ching,你有冇LG 果隻 "Fast Charge" 牛,或者其它嘅 QC2.0 牛先 ?

用5V 1.6A 嚟叉,同用 9V 1.6A 嚟叉,你認為有冇分別 ?

IMG-20151117-WA0010.jpg

IMG-20151117-WA0009.jpg

圖片附件: IMG-20151117-WA0010.jpg (2015-11-17 22:47, 47.43 KB) / 下載次數 157
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1842178&k=86f9a45d8d92aa7a0620096dda009cb5&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151117-WA0009.jpg (2015-11-17 22:47, 40.07 KB) / 下載次數 153
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1842179&k=4aa0409ee95d50ca833657f422e680d1&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH


作者: dcc2000    時間: 2015-11-17 23:12

樓主可唔可以講解下個tester 原理同用法?
or
有冇web link 推介有呢類info

想了解下 ...
LarSing 發表於 2015-11-17 09:23

實際上有3隻 "tester" 喎
Google 吓啦。。。

1. USB 電壓電流表
2. QC2.0 "誘騙器"
3. USB 電子負載
作者: howardvcp    時間: 2015-11-17 23:30

呢隻牛有行貨架,係A-Grade買跟埋3腳線
作者: eddienghs    時間: 2015-11-17 23:32

支持開箱!!

dcc2000 兄,想問下你係唔係自己求其買過條電源線換左原裝果條兩腳插的電線? 因我見佢跟黎條線上寫住 "2 x 0.84mm",個頭度寫住 "7A",而我自已有 d 舊既 printer、DC、PSP 等等電源線係 8 字頭諗住攞返黎用,但細心 d 睇發現條線上寫住 "2 x 0.75mm",個頭上寫住 "2.5A"...

有 d 驚會唔會條線有影響 (e.g. 唔夠電? 我一 d 都唔識電既野...),但睇跟黎果本 manual 又話 input "AC 100-240V 1.5A (max)",咁即係點?
作者: Miipp    時間: 2015-11-18 00:27

仲要大陸銀行acc,支付寶no way
dcc2000 發表於 2015-11-17 21:46


微訊, 銀聯都得
作者: dcc2000    時間: 2015-11-18 00:59

本帖最後由 dcc2000 於 2015-11-18 02:38 編輯
微訊, 銀聯都得
Miipp 發表於 2015-11-18 00:27

香港卡都可以?

微信支付我用緊,不過係綑綁大陸acc
作者: dcc2000    時間: 2015-11-18 01:04

呢隻牛有行貨架,係A-Grade買跟埋3腳線
howardvcp 發表於 2015-11-17 23:30

咁 "甲級" 係咪好似雜貨舖咁,賣舊半水找一蚊先 ?

剪星都有所謂 "行貨" 架,同 "甲級" 個價錢lor
作者: dcc2000    時間: 2015-11-18 01:52

本帖最後由 dcc2000 於 2015-11-18 02:11 編輯
支持開箱!!

dcc2000 兄,想問下你係唔係自己求其買過條電源線換左原裝果條兩腳插的電線? 因我見佢跟黎條線上寫住 "2 x 0.84mm",個頭度寫住 "7A",而我自已有 d 舊既 printer、DC、PSP 等等電源線係 8 字頭諗住攞返黎用,但細心 d 睇發現條線上寫住 "2 x 0.75mm",個頭上寫住 "2.5A"...

有 d 驚會唔會條線有影響 (e.g. 唔夠電? 我一 d 都唔識電既野...),但睇跟黎果本 manual 又話 input "AC 100-240V 1.5A (max)",咁即係點?
eddienghs 發表於 2015-11-17 23:32

咁當然唔係求x其買條鴨記街邊檔果d 13A插頭8字線啦,要揾返大廠正規產品。

我呢隻跟機果條美規兩扁腳線,廠家係KENIC,呢間廠都算OK架,你果隻跟機可能都係一樣,不過呢種孖線睇落唔似係雙重絶緣,用喺220V聽聞唔係咁安全。
其實好多牌子產品都用KENIC呢間廠嘅電源線,可能價錢平d啩,名氣當然冇VOLEX,I-SHENG,LONGWELL,LINETEK果d咁出名。

美規線,因為行110V,電流高咗所以咪要用粗d線芯同7A插 lor。
13A插頭(或者歐規兩圓腳)嘅8字線,因為用喺220V,8字插果邊都係用2.5A,插頭通常配3A fuse,隻牛得果幾廿W,入220V,線芯用0.5其實都已經足夠。"AC 100-240V 1.5A (max)",我嘅理解係插100V時,最大1.5A耗電。

不過安規電源線呢方面,都係等專家解答喇。

我果幾條13A線,有KENIC,有I-SHENG。
作者: Miipp    時間: 2015-11-18 08:55

香港卡都可以?

微信支付我用緊,不過係綑綁大陸acc
dcc2000 發表於 2015-11-18 00:59


唔知, 我有網銀, 未試過. 佢係叫做在线支付, 可以睇下.
http://help.jd.com/o/help/question-187.html

其實可以係香港開到大陸戶口的, 係香港分行開埋大陸個邊的戶口 (見証戶口), 以前做人仔定期好多人咁做. 買野付款方便 d, 充支付寶又可以 0 手續費
作者: takeoto    時間: 2015-11-18 09:08

師兄係tb買嗎?

via HKEPC Reader for Android
作者: eddienghs    時間: 2015-11-18 09:27

咁當然唔係求x其買條鴨記街邊檔果d 13A插頭8字線啦,要揾返大廠正規產品。

我呢隻跟機果條美規兩扁腳線, ...
dcc2000 發表於 2015-11-18 01:52



    多謝指教!! 獲益良多,解答哂我諗極都唔明點解佢要跟 7A 線,係唔係有咩潛在問題我諗唔到等等...
作者: epc08    時間: 2015-11-18 09:54

本帖最後由 epc08 於 2015-11-18 11:22 編輯
咁當然唔係求x其買條鴨記街邊檔果d 13A插頭8字線啦,要揾返大廠正規產品。

我呢隻跟機果條美規兩扁腳線, ...
dcc2000 發表於 2015-11-18 01:52


買呢d得唔得?
http://world.taobao.com/item/139 ... 4.0.0.xwsFBo#detail
或者喺 ssp 邊到買到?
(咩叫"偉哥35cm短線")


作者: LarSing    時間: 2015-11-18 10:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO    時間: 2015-11-18 10:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wlmak    時間: 2015-11-18 12:18

某人的分身又來了
作者: dcc2000    時間: 2015-11-18 13:52

某人的分身又來了
wlmak 發表於 2015-11-18 12:18

預咗果班 "磚家" 嚟抽水

果班磚家,又冇機喺手,睇人哋幾張相就嗡出一大堆 "偉論",又話爆炸,又話過唔到乜乜test,仲話d認證係流嘅。。

SSP幾間舖賣緊呢隻叉機,叫咗佢哋去EMSD或者海關舉報架啦。

不過佢哋冇機喺手,又冇人拆開同test過,單憑幾幅大陸網站嘅相,唔知夠唔夠料舉報呢 ?
作者: wlmak    時間: 2015-11-18 14:38

預咗果班 "磚家" 嚟抽水  

果班磚家,又冇機喺手,睇人哋幾張相就嗡出一大堆 "偉論",又話爆炸, ...
dcc2000 發表於 2015-11-18 13:52

分身揚到出世面,話冇EMI FILTER就會火燭唔安全既磚家,呢個世界有幾多個,仲要識打中文,住香港
講廣東話,最重要係同一個時間上黎EPC 
作者: dcc2000    時間: 2015-11-18 15:02

本帖最後由 dcc2000 於 2015-11-18 15:09 編輯
買呢d得唔得?

或者喺 ssp 邊到買到?
(咩叫"偉哥35cm短線")
epc08 發表於 2015-11-18 09:54

呢種13A轉兩扁腳嘅adaptor可以,日x城、鴨記好似賣緊16~17蚊隻。
雜貨舖賣緊果隻轉上轉,13A --> 兩圓腳 --> 兩扁腳就唔建議用喇,質料仲好差吓。

IMG-20151118-WA0010.jpg

不過最理想都係另外買條13A插頭嘅8字線啦,跟機果條美規兩扁腳8字線,似係冇 "雙重絶緣",果班乜都嗡得出嘅 "磚家" 又會話乜乜柒柒漏電會電死人架。

IMG-20151118-WA0008.jpg

"偉哥線" 咪係呢條被稱為 LG 35cm 20AWG 粗線芯 USB線 lor  

IMG-20151118-WA0009.jpg

圖片附件: IMG-20151118-WA0008.jpg (2015-11-18 15:02, 141.21 KB) / 下載次數 163
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1842314&k=8dc513a0e4034f86321509330677793f&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151118-WA0009.jpg (2015-11-18 15:02, 133.91 KB) / 下載次數 122
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1842315&k=cc0c94afe1ac2de16cecb3ba1090e98e&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20151118-WA0010.jpg (2015-11-18 15:04, 27.61 KB) / 下載次數 124
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1842317&k=469339da70e3da769459e2a3b6ad1a71&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH


作者: mopan    時間: 2015-11-18 15:07

咁當然唔係求x其買條鴨記街邊檔果d 13A插頭8字線啦,要揾返大廠正規產品。

我呢隻跟機果條美規兩扁腳線, ...
dcc2000 發表於 2015-11-18 01:52



    咁師兄你果幾條三腳線係邊度買咖?幾錢一條呢? THX~
作者: epc08    時間: 2015-11-18 15:12

呢種13A轉兩扁腳嘅adaptor可以,日x城、鴨記好似賣緊16~17蚊隻。
雜貨舖賣緊果隻轉上轉,13A --> 兩圓腳 - ...
dcc2000 發表於 2015-11-18 15:02


13A插頭嘅8字線?
http://world.taobao.com/item/139 ... 4.0.0.xwsFBo#detail
作者: jackalluk    時間: 2015-11-18 15:13

我係淘寶 買了 "原装苹果8字电源线 英标", 原装係佢話, 我證明唔到, 打開睇過, 保险丝  係 5A, 攞上手質感幾好, 當然我唔係 磚家 , 不過如果真係 漏電 的確 係會電死人 >.<
作者: jackalluk    時間: 2015-11-18 15:13

https://item.taobao.com/item.htm ... &_u=ie081bid729
作者: Inty    時間: 2015-11-18 15:42

Ipad2.jpg
呢隻係Ipad2 火牛淨落的, 用唔用得?

圖片附件: Ipad2.jpg (2015-11-18 15:41, 63.9 KB) / 下載次數 160
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1842323&k=386f69176d8f433e2b49a0e73ca4e69e&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH


作者: dcc2000    時間: 2015-11-18 16:17

呢隻係Ipad2 火牛淨落的, 用唔用得?
Inty 發表於 2015-11-18 15:42

插得實,又穩陣嘅話咪可以 lor。
不過變咗直插式,隻牛又有返咁上下size,好阻地方啵。
作者: Inty    時間: 2015-11-18 16:20

放係公司張台用, 唔著火就得
作者: dcc2000    時間: 2015-11-18 16:28

放係公司張台用, 唔著火就得
Inty 發表於 2015-11-18 16:20

會着火係果班冇呢隻充電器喺手嘅 "磚家" 講啫。
作者: eddienghs    時間: 2015-11-18 16:42

呢種13A轉兩扁腳嘅adaptor可以,日x城、鴨記好似賣緊16~17蚊隻。
雜貨舖賣緊果隻轉上轉,13A --> 兩圓腳 - ...
dcc2000 發表於 2015-11-18 15:02



    我都有諗過用 adapter 轉三腳插然後用返佢條原裝線,但鬆到 hi hi 成日接觸不良,加上睇完 dc2000 兄既分析,用自己 2.5A 既 8 字頭條算數啦...

題外話,偉哥線真係咁堅? 聽過雜貨舖職員 sell 其他人,我自己就冇買...
作者: jackalluk    時間: 2015-11-18 16:51

其實 LG 原廠線已經 好堅, 我買了4條來試試, 集運未送到, 未知係唔係真野
作者: Miipp    時間: 2015-11-18 17:12

我都有諗過用 adapter 轉三腳插然後用返佢條原裝線,但鬆到 hi hi 成日接觸不良,加上睇完 dc2000  ...
eddienghs 發表於 2015-11-18 16:42


呢 d 8 字兩芯線我多到要掉, 大把小電器/遊戲機都係用呢 d 線.

點解咁多人咁缺呢 d 線
作者: Miipp    時間: 2015-11-18 17:14

偉哥線要買到真的先得. 有 ching 出過文 show 高仿線.
作者: wlmak    時間: 2015-11-18 17:25

呢 d 8 字兩芯線我多到要掉, 大把小電器/遊戲機都係用呢 d 線.

點解咁多人咁缺呢 d 線 ...
Miipp 發表於 2015-11-18 17:12

一樣,二手家具店幾蚊有條新,多到冇人要
買黎拆,仲平過出去就咁買條FUSE
作者: dcc2000    時間: 2015-11-18 17:46

我都有諗過用 adapter 轉三腳插然後用返佢條原裝線,但鬆到 hi hi 成日接觸不良,加上睇完 dc2000 兄既分析,用自己 2.5A 既 8 字頭條算數啦...

題外話,偉哥線真係咁堅? 聽過雜貨舖職員 sell 其他人,我自己就冇買...
eddienghs 發表於 2015-11-18 16:42

用十幾蚊果款adaptor就好穩陣,成隻兩腳扁插裝咗入去嘅。不過都係另外用條13A 8字線啦。

雜貨舖偶爾會有原裝嘅LG線,不過真係要 "慢慢揀"
作者: eddienghs    時間: 2015-11-18 17:52

用十幾蚊果款adaptor就好穩陣,成隻兩腳扁插裝咗入去嘅。不過都係另外用條13A 8字線啦。

雜貨舖偶爾會有 ...
dcc2000 發表於 2015-11-18 17:46



    係啦,我都係用返 d 舊既 8 字線,還掂多到放哂係度...

偉哥線真假我唔識分,除非好彩如果唔係多數水魚,所以都係唔買算了...
作者: dcc2000    時間: 2015-11-18 18:14

一樣,二手家具店幾蚊有條新,多到冇人要
買黎拆,仲平過出去就咁買條FUSE
wlmak 發表於 2015-11-18 17:25

咁仲抵過逃佬,大概咩位置?
作者: wlmak    時間: 2015-11-18 18:31

咁仲抵過逃佬,大概咩位置?
dcc2000 發表於 2015-11-18 18:14

救世軍,勞協幾間環保二手店,長期有大量供應
地址麻煩上網查.
作者: dcc2000    時間: 2015-11-18 20:34

救世軍,勞協幾間環保二手店,長期有大量供應
地址麻煩上網查.
wlmak 發表於 2015-11-18 18:31

Thank you 師兄
作者: ffdsf    時間: 2015-11-19 17:37

回覆 32# Miipp

限量特卖,最后100台 :eek:
作者: jacky1d01    時間: 2015-12-10 22:05

最近使用時發現喺低Loading嗰陣會有電流聲

例如note5差滿後唔拔出黎就會有

via HKEPC Reader for Android
作者: 肥寶    時間: 2015-12-10 22:07

最近使用時發現喺低Loading嗰陣會有電流聲

例如note5差滿後唔拔出黎就會有

via HKEPC Reader for Android ...
jacky1d01 發表於 2015-12-10 22:05


正常.好多都係咁
作者: NBFS    時間: 2015-12-11 11:19

回覆 54# dcc2000


   ching, 我都想入條真貨LG 35mm偉哥綫, 是否在TB入手, 可pm是哪間舖嗎?
作者: dcc2000    時間: 2015-12-11 12:39

ching, 我都想入條真貨LG 35mm偉哥綫, 是否在TB入手, 可pm是哪間舖嗎? ...
NBFS 發表於 2015-12-11 11:19

淘x太多高仿線,賣果個自己都唔知真假,真係唔敢推介。
作者: jacky0101    時間: 2015-12-15 18:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dcc2000    時間: 2015-12-16 00:42

本帖最後由 dcc2000 於 2015-12-16 00:52 編輯
ching, 我都想入條真貨LG 35mm偉哥綫, 是否在TB入手, 可pm是哪間舖嗎? ...
NBFS 發表於 2015-12-11 11:19
淘x太多高仿線,賣果個自己都唔知真假,真係唔敢推介。
dcc2000 發表於 2015-12-11 12:39

卒之喺深圳買到幾條 "相信" 係真嘅LG偉哥短線,本來想揾埋1.2m,但係攞上手睇,十條十條都疑似係流嘢,最後要咗幾條白色1.8m長線。

IMG-20151216-WA0001.jpg

圖片附件: IMG-20151216-WA0001.jpg (2015-12-16 00:52, 89.49 KB) / 下載次數 115
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1850445&k=9aee19c9f4a9aea11af42a9fe740b72f&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH


作者: jc0604535    時間: 2015-12-16 02:16

Aukey果隻2米長 2A線係咪偉哥線?

http://b.mashort.cn/h.giosi?sm=b94150
作者: dcc2000    時間: 2015-12-16 03:27

Aukey果隻2米長 2A線係咪偉哥線?
jc0604535 發表於 2015-12-16 02:16

AUKEY嘅線都算OK

不過比起LG偉哥線用20AWG線芯,AUKEY 2m應該會差過LG 1.8m (壓降大少少,電流會低d)
作者: jc0604535    時間: 2015-12-16 20:52

以前買過幾條Docomo 20AWG玩,都差不多偉哥料,就係唔過得data!
作者: dcc2000    時間: 2015-12-17 00:28

以前買過幾條Docomo 20AWG玩,都差不多偉哥料,就係唔過得data!
jc0604535 發表於 2015-12-16 20:52

Docomo線過唔到data,乜唔係4芯架咩?

AUKEY線我有1.2m,線身好粗吓,不過唔知到底係線(銅)芯粗,定係膠皮厚。

我得閑攞嚟同LG線對比吓。
作者: NBFS    時間: 2015-12-17 00:38

回覆 79# dcc2000


ching, how much?
作者: pkboy    時間: 2015-12-17 00:44

回覆 82# jc0604535


Docomo 20AWG應該過到DATA架喎,便用中
作者: bubba    時間: 2015-12-17 15:19

請問有邊隻快充線淘得過?
麻煩俾keyword我,thx  
作者: Miipp    時間: 2015-12-17 15:51

偉哥超短線 ssp 雜貨鋪重有真 (材實料) 線的, 早一兩個禮拜買左條.

但間野同時有高仿, 要跟上次另一 ching 教路方法去辨別. 主要係個 micro usb 插頭唔同廠.

至於 aukey 牛個條線, 夠粗叉電來講 ok, 但個 micro usb 頭明顯無偉哥線個頭咁靚 (插得夠清脆順暢)
作者: dcc2000    時間: 2015-12-17 17:12

偉哥超短線 ssp 雜貨鋪重有真 (材實料) 線的, 早一兩個禮拜買左條.

但間野同時有高仿, 要跟上次另一 ching 教路方法去辨別. 主要係個 micro usb 插頭唔同廠.

至於 aukey 牛個條線, 夠粗叉電來講 ok, 但個 micro usb 頭明顯無偉哥線個頭咁靚 (插得夠清脆順暢)
Miipp 發表於 2015-12-17 15:51

雜貨舖真假捞埋一齊,要非常小心揀,大概十條裏面有一條 "相信" 係真貨,仲祗限35cm短線,長線我試過 "慢慢揀",冇條真。。
作者: kelvinho313    時間: 2015-12-25 17:59

我也有入手 但有d問題問下大家
我用 Ai port 叉同一部機 (線也一樣) 一時叉有1.4a out 當我轉第2個Ai port 會跌去0.45a  是否衣個充電器有問题 tks
作者: dcc2000    時間: 2015-12-28 11:33

我也有入手 但有d問題問下大家
我用 Ai port 叉同一部機 (線也一樣) 一時叉有1.4a out 當我轉第2個Ai port 會跌去0.45a  是否衣個充電器有問题 tks
kelvinho313 發表於 2015-12-25 17:59

其實所謂AI port,祗係USB輸出port裏面有粒 "識別芯片" 提供D+D- 識別信號俾部電話,"呃" 部機以用最高電流充電。

ching呢種情況,好多時係部電話本身嘅問題,例如從某個拔出,即時再插入另一個port,部機唔識再scan個D+D-信號,就可能出現呢種情況。

不過充電器裏面嘅識別芯片亦有可能出現提供唔到識別信號俾手機,祗要拔走AC電源等一陣再插返,就可以自動reset。

假如某個port經常識別唔到,咁就有機會係個port粒識别芯片有問題。
作者: kelvinho313    時間: 2015-12-28 20:26

多謝ching 回覆 明白
作者: jc0604535    時間: 2016-1-5 19:14

單差一個( qc2.0)快過差兩部以上(,qc2.0+ai ),,正常?
作者: dcc2000    時間: 2016-1-7 19:02

單差一個( qc2.0)快過差兩部以上(,qc2.0+ai ),,正常?
jc0604535 發表於 2016-1-5 19:14

ching嘅意思係AI port插多一隻device,會影响個QC port ?

應該唔會喎。
作者: sonycliepda    時間: 2016-1-14 23:15

咁依家93人仔仲買唔買到?
dcc2000 發表於 2015-11-17 20:26


我双十一時買,減晒所有優惠只係79.42人仔一部,超抵呀!
作者: dcc2000    時間: 2016-1-15 03:09

本帖最後由 dcc2000 於 2016-1-15 03:27 編輯
我双十一時買,減晒所有優惠只係79.42人仔一部,超抵呀!
sonycliepda 發表於 2016-1-14 23:15

印象中雙十一果時冇咁平,雙十二果時就真係抵玩,京東同逃佬都係85蚊人仔(再減5蚊,等於80蚊),仲包埋大陸果程運費。
我之前直接揾AUKEY買十隻嘅 "批發價" 都唔祗80蚊

雙十二都喺逃佬買咗隻,加1.x蚊人仔,送多一條雜牌13A插頭電源線 (exactly係鴨記街檔賣8蚊嘅貨色,連牌子都係一樣)

IMG-20160115-WA0001.jpg

IMG-20160115-WA0000.jpg

IMG-20160115-WA0004.jpg

IMG-20160115-WA0005.jpg

圖片附件: IMG-20160115-WA0004.jpg (2016-1-15 03:14, 79.58 KB) / 下載次數 118
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1858134&k=f9afabbe094d12a4688221e6033de078&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20160115-WA0005.jpg (2016-1-15 03:14, 74.18 KB) / 下載次數 115
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1858135&k=e6089e91178394fa92b8187e35ad1827&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20160115-WA0001.jpg (2016-1-15 03:15, 90.62 KB) / 下載次數 148
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1858136&k=371de0788a8d29e12a656d7b7c62aebf&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH



圖片附件: IMG-20160115-WA0000.jpg (2016-1-15 03:15, 108.42 KB) / 下載次數 109
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1858138&k=fd82bb7e42baa0fe2b445408dfdf7b83&t=1782411560&sid=10GlBjLKUAH


作者: aly001    時間: 2016-1-15 23:03

今日係ssp 雜貨鋪買左幾條偉哥高仿線.
作者: takeoto    時間: 2016-1-16 21:05

印象中雙十一果時冇咁平,雙十二果時就真係抵玩,京東同逃佬都係85蚊人仔(再減5蚊,等於80蚊),仲包埋大陸 ...
dcc2000 發表於 15/1/2016 03:09

而家仲有冇待價呢唔知。。。

via HKEPC Reader for Android
作者: jcmaster    時間: 2016-1-17 09:56

之前有ching 介紹taboo jbl線都幾好用!
作者: dcc2000    時間: 2016-1-27 21:28

本帖最後由 dcc2000 於 2016-1-27 21:30 編輯

其實好多USB線都OK嘅,ANKER,CHOETECH,ORICO,又唔貴,好過果d乜乜金屬頭、乜乜編織線。

LG偉哥20AWG線,線芯較粗,內阻確實係低d嘅。

淘x果d線,真真假假,睇彩數,唔好太認真。
作者: jcmaster    時間: 2016-3-28 23:55

岩岩係強買左個,但係番去用個陣我部華為榮耀7 detect到係usb 唔係ac....但係岩岩用個陣都見寫住ac,,,但無耐就變usb...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2