Board logo

標題: ergohuman vs Sihoo西昊 [打印本頁]

作者: number92000    時間: 2015-10-25 15:36     標題: ergohuman vs Sihoo西昊

試過ergohuman 諗住買PLUS
但又見到 Sihoo西昊 料同款都差唔多, 但平2XXX
想問有無行貨OR試坐?
作者: CheeseJai    時間: 2015-10-25 15:44

建議, 貴既就買有行保既...

水貨就買平既算了....

買貴既水貨, 2頭唔到岸...
作者: pk1667    時間: 2015-10-25 16:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2