作者: LOUIS77 時間: 2015-7-23 10:34 標題: 請問有邊(幾)隻MOUSE PAD 可以用水洗
已知SS Dex ,但價錢都唔平, 仲有無其他
mouse用 G600
作者: sry888 時間: 2015-7-23 12:46
幾乎所有膠質或織維質的都可以吧?
作者: whitechunk 時間: 2015-7-23 13:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 7T. 時間: 2015-7-23 14:19
4HD,9HD呢張應該得
作者: kenleung369 時間: 2015-7-23 14:28
去台灣買個隻叫EZOVA MOUSE PAD
價錢唔貴,講明可以水洗, google有開箱
我記得淘淘有得賣
作者: LOUIS77 時間: 2015-7-23 14:43
香港有無得買
作者: LOUIS77 時間: 2015-7-23 14:45
呢款真係洗得
作者: 高登阿伯 時間: 2015-7-23 14:46
回覆 1# LOUIS77
3M,經常水洗都無問題。
作者: LOUIS77 時間: 2015-7-23 18:56
邊款MODEL?
作者: 高登阿伯 時間: 2015-7-23 19:59
回覆 9# LOUIS77
冇留意MODEL NO.,係有Gel 腕墊嘅3M Precise Mousing Surface,我通常甩開腕墊用舊牙刷同洗潔精洗,然後風乾。如是者用咗近10年。最近個Gel 腕墊比較剪拮穿,比屋企人成件掉咗。
作者: sry888 時間: 2015-7-24 08:22
邊度有得賣呢而家?
作者: LOUIS77 時間: 2015-7-24 12:48
你係指SS Dex ? 有錢就有啦wor
作者: 招搖仔 時間: 2015-7-25 18:17
EZOVA 好耐之前係99SIR到買
超薄 可洗 都幾好用
作者: yahoo33 時間: 2015-7-25 19:02
tobo係唔係正品?? 我見log記 SS都係假野
Mars 竹炭電競鼠墊 NTD:250 好似唔錯
作者: twaiho2003 時間: 2015-7-27 17:16
qck 洗得, 洗左幾次, 4條邊都未爆, 質素幾好
作者: carlos22z 時間: 2015-7-28 17:35
回覆 4# 7T.
我個張洗過幾次,但係每次洗完一抹佢d膠就好似有小小黑色粒粒甩出黎,唔知關唔關洗過事
作者: DUP 時間: 2015-7-28 20:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wfcda 時間: 2015-7-30 19:31
just use alcohol to clean
作者: karsocrates 時間: 2015-7-31 00:38
回覆 LOUIS77
冇留意MODEL NO.,係有Gel 腕墊嘅3M Precise Mousing Surface,我通常甩開腕墊用舊牙刷同 ...
高登阿伯 發表於 2015-7-23 19:59
我都係用緊3M有Gel腕墊呢隻Mouse Pad, 一直都只係用濕毛巾抹但抹極都係覺得個Gel腕墊痴笠笠, 見到你話可以直接用洗潔精洗先一言驚醒, 依家乾淨晒
作者: louishkepc 時間: 2015-7-31 00:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stevenszeto 時間: 2015-7-31 01:16
應該系硬質地先可以吧...
作者: RDiver 時間: 2015-8-1 19:26
回覆 1# LOUIS77
布質或膠質都唔好亂洗 , 可嘗試鋁質或 hard plastic (e.g. steelseries SP)
作者: CMZ 時間: 2015-8-1 21:28
其實啲 mouse pad 特別係貴嗰啲係咪有一層塗層響面?
用水或者其他洗劑會唔會整甩佢?
作者: arkam 時間: 2015-8-3 22:29
I-2
作者: shimanong 時間: 2015-8-4 10:40
I-2只可以洗個面,底果度一定唔洗得
作者: 099 時間: 2015-8-4 15:07
用得耐換個塊咪仲好... 反正都係消耗品
作者: cynrictse 時間: 2015-8-4 17:13
9hd~我平時用消毒顯紙巾都好正常

