Board logo

標題: [開箱] 無聊一開:挨PAD [打印本頁]

作者: Maze    時間: 2015-4-20 22:28     標題: 無聊一開:挨PAD

本帖最後由 Maze 於 2015-4-20 22:31 編輯

岩岩去荃新2睇戲, 咁睇前就去FRXXMXX睇下
上次問過店員有冇呢個PAD散賣,果陣話冇, 今次唔同店員,有 !!

$198 帶左回家 加多0.5要購物袋
另外新板既扶手舒服好多,自己的其中一個已經甩左螺絲滑左啞, 佢話有得散買, $100一個
唔知係咪MATCH, 店員畀左粒螺絲我返去試下位先, 岩先買0.0V

迷之聲: X 咁既垃圾都好開箱? 呃POST啊?
01.JPG
02.JPG

"安裝"完成
呢個高度係個頭掂住, 我腰短, 矮麻XD)
03.JPG
再將原本有的PAD加埋上去, 而家超舒服, 護晒頸同頭
04.JPG

而家真係名付其實的挨PAD啊XD

圖片附件: 01.JPG (2015-4-20 22:26, 115.35 KB) / 下載次數 109
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1783995&k=a36e22b02f380d501825bee3f7e5a3d9&t=1782669741&sid=2sWIeoLPPs



圖片附件: 02.JPG (2015-4-20 22:26, 125.42 KB) / 下載次數 104
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1783996&k=69365500d1befcf94bcebaef3f431428&t=1782669741&sid=2sWIeoLPPs



圖片附件: 03.JPG (2015-4-20 22:26, 139.34 KB) / 下載次數 123
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1783997&k=d8bf826068855e9f1f413cd40e004f5e&t=1782669741&sid=2sWIeoLPPs



圖片附件: 04.JPG (2015-4-20 22:26, 117.86 KB) / 下載次數 94
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1783998&k=ff9386670bee8bb3b7bb29ebbd3f362c&t=1782669741&sid=2sWIeoLPPs


作者: pop    時間: 2015-4-21 22:34

看來好舒服不過如果夏天會唔會好熱架?
作者: Maze    時間: 2015-4-21 22:38

看來好舒服不過如果夏天會唔會好熱架?
pop 發表於 2015-4-21 22:34

Um...唔知啊,我屋企唔會有呢個問題...而家呢個天氣已開冷氣

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: pop    時間: 2015-4-21 23:40

Um...唔知啊,我屋企唔會有呢個問題...而家呢個天氣已開冷氣

(Sent from HKEPC iPhone app) ...
Maze 發表於 21-4-2015 22:38


甘早已經開冷氣....  唔怪得知了...
作者: lemoncall    時間: 2015-4-22 09:35

皮質  我都怕熱
作者: Maze    時間: 2015-4-22 09:37

皮質  我都怕熱
lemoncall 發表於 2015-4-22 09:35



    嗯,有可能, 但因為我屋企成日好早就會開冷氣, 所以冇呢個問題.
有D師兄, 就會考慮佢熱
不過我用落覺得同普通綿質椅個溫度都唔會差好遠, 佢散熱都好快呢
作者: Maze    時間: 2015-4-22 09:40

丫..大家好似FOCUS左落張椅 我個貼係FOR個頭枕的><
作者: minazuki    時間: 2015-4-22 14:17

我係12蚊店買左個骨型頭枕
作者: on9kim    時間: 2015-4-24 23:19

我以為 IPAD, HAHA
作者: CMZ    時間: 2015-4-25 16:53

我以為 IPAD, HAHA
on9kim 發表於 2015-4-24 23:19



    一挨落去可能彎咗

其實樓主嗰隻係點"安裝"㗎?
作者: garnett_v    時間: 2015-4-25 17:04

一挨落去可能彎咗

其實樓主嗰隻係點"安裝"㗎?
CMZ 發表於 2015-4-25 16:53


後面有條橡筋古ku住
作者: tsewakit    時間: 2015-4-27 19:25

岩岩去荃新2睇戲, 咁睇前就去FRXXMXX睇下
上次問過店員有冇呢個PAD散賣,果陣話冇, 今次唔同店員,有 !!

$19 ...
Maze 發表於 2015-4-20 22:28



   CHING 個PAD個名係咩?
我係官網搵唔到尼個PAD
作者: Maze    時間: 2015-4-27 20:26

本帖最後由 Maze 於 2015-4-27 20:37 編輯
CHING 個PAD個名係咩?
我係官網搵唔到尼個PAD
tsewakit 發表於 2015-4-27 19:25



    佢本身跟呢張椅送
http://shop.freemax.com.hk/product-detail_MAX-N.html

官網:
http://www.dxracer.com/us/en-us/productjump/sc-11-n/

http://www.dxracer.com/us/en-us/





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2