Board logo

標題: Gaming mouse 自訂dpi 有咩用? [打印本頁]

作者: hkwaltz    時間: 2015-4-9 01:48     標題: Gaming mouse 自訂dpi 有咩用?

快速移動?
作者: lemoncall    時間: 2015-4-9 16:04

DPI 一玩csgo 如4:3   400   16:9  800
如果行到2k mon要2000dpi

如要中途改dpi既如bf4  因為坦克需要快速移動支炮 步兵既要改低Dpi 等
作者: szetoafk    時間: 2015-4-9 19:00

我用緊 6400 dpi, 8000 就有點失控的了
作者: 牛丸    時間: 2015-4-15 11:10

移動時快速, 瞄準時立即收慢
作者: on9kim    時間: 2015-4-24 23:27

DPI 一玩csgo 如4:3   400   16:9  800
如果行到2k mon要2000dpi

如要中途改dpi既如bf4  因為坦克需要快速 ...
lemoncall 發表於 2015-4-9 16:04



    又或者打 FPS, 拎住支 machine gun , 同拎住支 Sniper Zoom 左埋去, 所需要既靈敏度亦都唔同
作者: CMZ    時間: 2015-4-25 21:24

又或者打 FPS, 拎住支 machine gun , 同拎住支 Sniper Zoom 左埋去, 所需要既靈敏度亦都唔同 ...
on9kim 發表於 2015-4-24 23:27


講開 sniper, 有啲 mouse 手指公位有粒掣按住可以暫時降低 dpi 等你郁得慢啲
唔知有冇人用緊?好唔好用?
我自己就覺得 sniper 講求精準,隻手要好定,按住多一個掣嚟瞄會揸得實咗
緊張咗反而仲難瞄

另外有啲 game 要按 steady aim,同樣道理,都要特登 set 佢響 keyboard
作者: carlos22z    時間: 2015-4-29 18:58

dpi主要比fps類型既game用,如果玩lol個類game,set到好高dpi重難控制,睇你自己要求
作者: carlos22z    時間: 2015-4-29 19:00

回覆 6# CMZ


    我用緊隻L記g400s係滾輪下面有粒制咁一下轉一次,覺得呢類野用途不大
作者: yoga1218    時間: 2015-4-30 00:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yoga1218    時間: 2015-4-30 00:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: raisin    時間: 2015-4-30 18:52

dpi主要比fps類型既game用,如果玩lol個類game,set到好高dpi重難控制,睇你自己要求 ...
carlos22z 發表於 29-4-2015 18:58


其實用得mouse就要用dpi, 我打lol用800DPI唔通唔係DPI?

回返樓主問題, 自訂DPI就係自訂你想隻mouse郁幾快, 快速移動又得, 慢速移動都得~
作者: kenleung369    時間: 2015-5-1 11:18

高dpi等如移動速度快,對於高手黎講是優勢
如果一般用家....有陣時移動速度太快反而無咁準.....

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2