作者: hkwaltz 時間: 2015-4-9 01:48 標題: Gaming mouse 自訂dpi 有咩用?
快速移動?
作者: lemoncall 時間: 2015-4-9 16:04
DPI 一玩csgo 如4:3 400 16:9 800
如果行到2k mon要2000dpi
如要中途改dpi既如bf4 因為坦克需要快速移動支炮 步兵既要改低Dpi 等
作者: szetoafk 時間: 2015-4-9 19:00
我用緊 6400 dpi, 8000 就有點失控的了
作者: 牛丸 時間: 2015-4-15 11:10
移動時快速, 瞄準時立即收慢
作者: on9kim 時間: 2015-4-24 23:27
DPI 一玩csgo 如4:3 400 16:9 800
如果行到2k mon要2000dpi
如要中途改dpi既如bf4 因為坦克需要快速 ...
lemoncall 發表於 2015-4-9 16:04
又或者打 FPS, 拎住支 machine gun , 同拎住支 Sniper Zoom 左埋去, 所需要既靈敏度亦都唔同
作者: CMZ 時間: 2015-4-25 21:24
講開 sniper, 有啲 mouse 手指公位有粒掣按住可以暫時降低 dpi 等你郁得慢啲
唔知有冇人用緊?好唔好用?
我自己就覺得 sniper 講求精準,隻手要好定,按住多一個掣嚟瞄會揸得實咗
緊張咗反而仲難瞄
另外有啲 game 要按 steady aim,同樣道理,都要特登 set 佢響 keyboard
作者: carlos22z 時間: 2015-4-29 18:58
dpi主要比fps類型既game用,如果玩lol個類game,set到好高dpi重難控制,睇你自己要求

作者: carlos22z 時間: 2015-4-29 19:00
回覆 6# CMZ
我用緊隻L記g400s係滾輪下面有粒制咁一下轉一次,覺得呢類野用途不大
作者: yoga1218 時間: 2015-4-30 00:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yoga1218 時間: 2015-4-30 00:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: raisin 時間: 2015-4-30 18:52
其實用得mouse就要用dpi, 我打lol用800DPI唔通唔係DPI?
回返樓主問題, 自訂DPI就係自訂你想隻mouse郁幾快, 快速移動又得, 慢速移動都得~
作者: kenleung369 時間: 2015-5-1 11:18
高dpi等如移動速度快,對於高手黎講是優勢
如果一般用家....有陣時移動速度太快反而無咁準.....
via HKEPC Reader for Android

