作者: XFX-ISSA 時間: 2012-3-21 00:42 標題: 請推展一隻無線Mouse給我吧
伴隨多年既Logitech Mouse已經再無反應啦
由學打字,上網左Click右Click 仲係用緊波波Mouse
,睇返個出廠日期應該係2000年頭, 想買返一隻普普通通 , 大牌子D , 最重要係慳電小小,同埋唔好太貴既就OK
唔該哂CHING們先...謝謝
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1336162&k=e58862040f8a57d26736ee95a18c72d4&t=1782199521&sid=KnE7X3Kd0r

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1336163&k=98f1e6248c25e06a0bc7c4bc96ac71eb&t=1782199521&sid=KnE7X3Kd0r

作者: non-pro 時間: 2012-3-21 00:46
SS Xai
作者: M生 時間: 2012-3-21 00:50
師兄好長情

作者: XFX-ISSA 時間: 2012-3-21 00:57
喔喔~唔該先..不過依個有線的吧,好似
作者: asdasdhk2 時間: 2012-3-21 01:04
RAZER MAMBA
作者: raisin 時間: 2012-3-21 03:02
無線唔貴 -> logitech M525
作者: pc167 時間: 2012-3-21 15:08
好懷念嘅波波呀, 要拆出黎清潔d塵
作者: XFX-ISSA 時間: 2012-3-21 17:42
d 電 耐唔耐用? 唔該
HAHA , 太貴了
作者: raisin 時間: 2012-3-21 17:52
官方話有三年
http://www.logitech.com/zh-hk/mice-pointers/mice/devices/9226
我諗就算無三年都有一年掛
作者: sheknet 時間: 2012-3-21 18:13
Logitech M705 吧, d電堅耐用
$ 3xx
作者: HAMAN 時間: 2012-3-21 18:56
M505 $2XX
如果日日用 3個月左右換一次電
作者: KratosHK 時間: 2012-3-21 19:11
羅記m705
作者: thatsok 時間: 2012-3-21 22:04
想要多幾個功能鍵+飛輪就log記M705,
不過慣用左手楂mouse既人就唔適用lu
作者: wawa2612 時間: 2012-3-21 22:07
幾乎巳忘記了的波波....
作者: XFX-ISSA 時間: 2012-3-22 00:52
唔該哂 CHING們既意見, 過兩日去望望 505 & 705 希望有特價啦

作者: HAMAN 時間: 2012-3-22 19:18
回復 15# XFX-ISSA
行多一兩間
M505
有D店舖賣24X/250/299
有D賣3XX
作者: yk126 時間: 2012-3-22 19:59
Logitech M325, $160 only.
作者: AndroidMan 時間: 2012-3-22 20:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AndroidMan 時間: 2012-3-22 20:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lemoncall 時間: 2012-3-22 21:41
Razer Orchi 如何。 都是一隻不錯BT mouse. 比用2.4G wireless 覺得好些
作者: XFX-ISSA 時間: 2012-3-22 23:49
本帖最後由 XFX-ISSA 於 2012-3-22 23:51 編輯
唔該哂...各位CHING
最後..因為價錢問題
去到SP,搵咗幾間先搵到...
好多都話已經轉哂新MODEL 但個外型
五顏六色咁 我麻麻地後尾搵到一間有
二話不說就入手唔該哂!!
作者: HAMAN 時間: 2012-3-22 23:52
回復 21# XFX-ISSA
都抵買丫 200有找
我之前買都要24X
邊一間 可否PM
THZ HAHA
作者: XFX-ISSA 時間: 2012-3-22 23:55
都OK吖
其實仲有隻M3XX仲平D嫁,不過太細隻了手感差D HAHA作者: HAMAN 時間: 2012-3-23 00:02
回復 23# XFX-ISSA
收到了 THANKS

個隻比較細 以男仔黎講 手感真係差少少
M505 黑色 幾型
作者: kayho2005 時間: 2012-3-23 16:06
Logitech d電堅耐用~X2 MK320

