Board logo

標題: 請推展一隻無線Mouse給我吧 [打印本頁]

作者: XFX-ISSA    時間: 2012-3-21 00:42     標題: 請推展一隻無線Mouse給我吧

伴隨多年既Logitech Mouse已經再無反應啦
由學打字,上網左Click右Click  仲係用緊波波Mouse  ,睇返個出廠日期應該係2000年頭,

想買返一隻普普通通 , 大牌子D , 最重要係慳電小小,同埋唔好太貴既就OK

唔該哂CHING們先...謝謝

圖片附件: fr_770_size400.jpg (2012-3-21 00:38, 40.48 KB) / 下載次數 9
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1336162&k=e58862040f8a57d26736ee95a18c72d4&t=1782199521&sid=KnE7X3Kd0r



圖片附件: fr_771_size400.jpg (2012-3-21 00:38, 47.98 KB) / 下載次數 8
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1336163&k=98f1e6248c25e06a0bc7c4bc96ac71eb&t=1782199521&sid=KnE7X3Kd0r


作者: non-pro    時間: 2012-3-21 00:46

SS Xai
作者: M生    時間: 2012-3-21 00:50

師兄好長情
作者: XFX-ISSA    時間: 2012-3-21 00:57

SS Xai
non-pro 發表於 2012-3-21 00:46



    喔喔~唔該先..不過依個有線的吧,好似

師兄好長情
M生 發表於 2012-3-21 00:50



    哈哈小小啦!
作者: asdasdhk2    時間: 2012-3-21 01:04

RAZER MAMBA
作者: raisin    時間: 2012-3-21 03:02

喔喔~唔該先..不過依個有線的吧,好似




     哈哈小小啦!
XFX-ISSA 發表於 2012-3-21 00:57


無線唔貴 -> logitech M525
作者: pc167    時間: 2012-3-21 15:08

好懷念嘅波波呀, 要拆出黎清潔d塵
作者: XFX-ISSA    時間: 2012-3-21 17:42

無線唔貴 -> logitech M525
raisin 發表於 2012-3-21 03:02


d 電 耐唔耐用? 唔該

RAZER MAMBA
asdasdhk2 發表於 2012-3-21 01:04

HAHA , 太貴了
作者: raisin    時間: 2012-3-21 17:52

d 電 耐唔耐用? 唔該


HAHA , 太貴了
XFX-ISSA 發表於 2012-3-21 17:42


官方話有三年
http://www.logitech.com/zh-hk/mice-pointers/mice/devices/9226
我諗就算無三年都有一年掛 睇你常唔常用啦~
作者: sheknet    時間: 2012-3-21 18:13

Logitech M705 吧, d電堅耐用
$ 3xx
作者: HAMAN    時間: 2012-3-21 18:56

M505 $2XX
如果日日用 3個月左右換一次電
作者: KratosHK    時間: 2012-3-21 19:11

羅記m705
作者: thatsok    時間: 2012-3-21 22:04

想要多幾個功能鍵+飛輪就log記M705,
不過慣用左手楂mouse既人就唔適用lu
作者: wawa2612    時間: 2012-3-21 22:07

幾乎巳忘記了的波波....
作者: XFX-ISSA    時間: 2012-3-22 00:52

唔該哂  CHING們既意見, 過兩日去望望 505 & 705  希望有特價啦
作者: HAMAN    時間: 2012-3-22 19:18

回復 15# XFX-ISSA

行多一兩間
M505
有D店舖賣24X/250/299
有D賣3XX
作者: yk126    時間: 2012-3-22 19:59

Logitech M325, $160 only.
作者: AndroidMan    時間: 2012-3-22 20:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AndroidMan    時間: 2012-3-22 20:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lemoncall    時間: 2012-3-22 21:41

Razer Orchi 如何。 都是一隻不錯BT mouse. 比用2.4G wireless 覺得好些
作者: XFX-ISSA    時間: 2012-3-22 23:49

本帖最後由 XFX-ISSA 於 2012-3-22 23:51 編輯

唔該哂...各位CHING
最後..因為價錢問題 我買左M505
去到SP,搵咗幾間先搵到...
好多都話已經轉哂新MODEL  但個外型 五顏六色咁 我麻麻地
後尾搵到一間有,仲做緊特價 $190 二話不說就入手

唔該哂!!
作者: HAMAN    時間: 2012-3-22 23:52

回復 21# XFX-ISSA

都抵買丫 200有找
我之前買都要24X
邊一間 可否PM
THZ HAHA
作者: XFX-ISSA    時間: 2012-3-22 23:55

回復  XFX-ISSA

都抵買丫 200有找
我之前買都要24X
邊一間 可否PM
THZ HAHA
HAMAN 發表於 2012-3-22 23:52


都OK吖 其實仲有隻M3XX仲平D嫁,不過太細隻了手感差D HAHA
當然可以啦  !! 已PMED
作者: HAMAN    時間: 2012-3-23 00:02

回復 23# XFX-ISSA

收到了 THANKS
個隻比較細 以男仔黎講 手感真係差少少
M505 黑色 幾型
作者: kayho2005    時間: 2012-3-23 16:06

Logitech d電堅耐用~X2 MK320





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2