Board logo

標題: [開箱] 第二黑寡婦 - Razer Blackwidow Keyboard [打印本頁]

作者: Wildblue    時間: 2010-12-20 21:29     標題: 第二黑寡婦 - Razer Blackwidow Keyboard

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: setizo    時間: 2010-12-20 21:32

唔錯呀~~~~~~~
作者: wan40657819    時間: 2010-12-20 21:49

上次上魔鬼到隻野仲係到,估唔到咁快比人買左
作者: Impure    時間: 2010-12-20 22:18

係緣分之下,我最後都係係魔鬼手上得到香港最後一個blackwindow

個手感係點,其實有ching 都 講過…開箱啦 ...
Wildblue 發表於 2010-12-20 21:29


你 Desktop d Icon 很大哦~
作者: LEOZUES    時間: 2010-12-20 23:00

你個標題串岩字但係內文又串錯字
改返做widow
   唔係window
作者: Jazon    時間: 2010-12-20 23:09

師兄張台感覺好逼,點解唔買個大mon replace 哂兩個
作者: 少帥B    時間: 2010-12-20 23:11

上次上去見到有人中緊毒   跟住看到這盒...原來你買了。
作者: Wildblue    時間: 2010-12-20 23:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Wildblue    時間: 2010-12-20 23:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sv_sti    時間: 2010-12-20 23:47

甘仲有冇CHING 要ORDER 先???
作者: hihihellohihi    時間: 2010-12-21 00:55

咁快已經咁多人買razer
作者: 傻草    時間: 2010-12-21 01:01

呢隻野真係正,好彩我對RAZER有免疫了,唔係咁既價必入
作者: GUILDWARS    時間: 2010-12-21 06:32

order鬼咩
冇得你揀
唔知幾時補貨
99sir又冇咩聲氣

US$ 129.99
缺貨中。
請了一段時間後再次訪問
作者: Wildblue    時間: 2010-12-21 09:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: blindfaith    時間: 2010-12-21 10:09

本帖最後由 blindfaith 於 2010-12-21 10:11 編輯
甘仲有冇CHING 要ORDER 先???
sv_sti 發表於 2010-12-20 23:47
how much 先???

btw...razer 話佢個青軸係upgraded.... @@ 想知有咩吾同??
作者: bigrayhk    時間: 2010-12-21 10:21

星期曰razer 度訂左,今曰會送到。
作者: kazenorin    時間: 2010-12-21 10:23

呢隻係唔係 Razor 既 mechanic keyboard

比較其他機械式 keyboard 唔知感覺如何呢 ?
作者: Mitsume    時間: 2010-12-21 10:27

回復 17# kazenorin

Yes, using Cherry MX blue switch....

I think it is slightly modified so it should have slightly different feel from standard Cherry MX blue switch, not sure... I want to try it in person too.
作者: briankk    時間: 2010-12-21 11:25

回復 10# sv_sti

咁LEE件毒品咩價先 (PM ME )
作者: briankk    時間: 2010-12-21 11:26

重要問題
嘈唔嘈先??
嘈既話老虎乸O關一定過唔到
作者: Wildblue    時間: 2010-12-21 11:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: briankk    時間: 2010-12-21 11:31

回復 21# Wildblue

其實都唔洗話好淨
不過好似話青軸係嘈到爆.....
所以問清楚O者
作者: cckchanr32    時間: 2010-12-21 11:48

魔鬼大哥 我想要有中文倉頡輸入 有沒有計??
作者: kason3000hk    時間: 2010-12-21 11:54

回復 22# briankk


如果計靜就當然唔夠黑軸靜啦
不過比起正常青軸...
佢算靜架啦
隻聲係大約係茶同青中間
作者: sv_sti    時間: 2010-12-21 12:04

甘仲有幾多CHING 想入手? 我順手ORDER 幾隻反來
作者: majai214    時間: 2010-12-21 12:18

係緣分之下,我最後都係係魔鬼手上得到香港最後一個blackwidow

個手感係點,其實有ching 都 講過…開箱啦@ ...
Wildblue 發表於 2010-12-20 21:29

ching會唔會係搞錯左呢............??
作者: barrychung11    時間: 2010-12-21 12:40

回復 25# sv_sti

How much will it be?
作者: Wildblue    時間: 2010-12-21 12:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sv_sti    時間: 2010-12-21 12:41

回復 23# cckchanr32


    貨都5夠仲想中文倉頡~ 哈哈哈
作者: lawrence_chit    時間: 2010-12-21 12:44

想問下各CHing同SteelSeries 6Gv2比邊隻好d?
作者: porkchopron    時間: 2010-12-21 12:44

ching會唔會係搞錯左呢............??
majai214 發表於 2010-12-21 12:18



    另一隻咪喺我度囉...
作者: pang0011    時間: 2010-12-21 12:48

回復  kazenorin

Yes, using Cherry MX blue switch....

I think it is slightly modified so it should ...
Mitsume 發表於 2010-12-21 10:27

lighter and smoother, worth trying
作者: thomastang    時間: 2010-12-21 12:48

回復 25# sv_sti


    我都想入手呀~ 幾錢呀? ~ THANKS~
作者: sv_sti    時間: 2010-12-21 12:51

回復 28# Wildblue


    哈哈哈~ 成個"硬件周邊"區只岀現過2隻實物, 5通有好多CHING 用緊冇出聲?
作者: majai214    時間: 2010-12-21 13:02

魔鬼話架- -'' 哈
Wildblue 發表於 2010-12-21 12:40


你應係話"第2隻"....而唔係"最後一隻"呀.....
"最後一隻"=香港唔會返貨
作者: aS-91    時間: 2010-12-21 13:15

甘仲有冇CHING 要ORDER 先???
sv_sti 發表於 2010-12-20 23:47


有黑軸我即order
作者: Wildblue    時間: 2010-12-21 13:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mitsume    時間: 2010-12-21 14:15

回復 36# aS-91

I think only blue switch is available.
作者: Mitsume    時間: 2010-12-21 14:15

回復 32# pang0011

Interesting... but i am not fond of backlight keyboards...

anyway good to know
作者: cckchanr32    時間: 2010-12-21 14:37

回復  cckchanr32


    貨都5夠仲想中文倉頡~ 哈哈哈
sv_sti 發表於 2010-12-21 12:41


我見到這有PO http://www.inpad.com.tw/goods.php?act=view&no=2796 所以問一下!
:curse:系咪問下都唔得先! 衰鬼!
作者: vodaben    時間: 2010-12-21 14:44

D KC 系ABS ?
會唔會好快打柴?
不過呢個價再加上Backlit毒我唔到, 我prefer RF103/4U
哎呀~ 大鑊...
作者: briankk    時間: 2010-12-21 14:51

回復 40# cckchanr32

售價: $2,990  :funk:
作者: cckchanr32    時間: 2010-12-21 14:55

是台幣...........XD!
作者: Overclocker    時間: 2010-12-21 17:38

回復 25# sv_sti


    Very interested!!(If 100% work)...

PS: I heard that the chip that  BlackWidow Ultimate uses have some problem...The led light is not balanced, different brightness in different keys....I also heard that the 'W', 'A', 'S' and "D" keys have some issues?... Is this true?!
作者: sv_sti    時間: 2010-12-21 17:58

回復 41# vodaben


    RF103 係5係 要試下呀??
作者: sv_sti    時間: 2010-12-21 18:01

回復 44# Overclocker


    我之前果幾隻BlackWidow Ultimate 亮度不平衡同WASD 冇LEE 個問題, 我果D 係台版, 可能已經整反, 但個USB HUB5夠電力好似有問題就真
作者: vodaben    時間: 2010-12-21 18:02

回復 45# sv_sti


    上次咪試左lo~
不過買完9008同1087之後, 我要等新年先有得再來
作者: sv_sti    時間: 2010-12-21 18:06

回復 47# vodaben


    果時應該有RF104/87U 啦
作者: vodaben    時間: 2010-12-21 18:08

回復 48# sv_sti


    87U就如果我上到大學先la, 1087應該有排用
104呢......不遠矣~
作者: sv_sti    時間: 2010-12-21 18:11

回復 49# vodaben


    CHING 仔~ 本魔鬼老啦~ 你要努力讀上去, RF87U 等緊你
作者: vodaben    時間: 2010-12-21 18:28

回復 50# sv_sti


    我會努力讀(毒)上去
作者: manatee    時間: 2010-12-21 18:46

回復 25# sv_sti

係我係我~~
不過, 我唔係咁多筆直的...sosad
作者: MK2010    時間: 2010-12-21 19:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Copy-Right    時間: 2010-12-22 21:47

某網站有貨, 不用$1000
作者: Wildblue    時間: 2010-12-22 23:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: darksome    時間: 2010-12-23 10:29

某網站有貨, 不用$1000
Copy-Right 發表於 2010-12-22 09:47 PM

無可能啦,吾洗一千蚊一定係唔識發光果隻黑寡婦啦
作者: HoZ    時間: 2010-12-23 12:17

無可能啦,吾洗一千蚊一定係唔識發光果隻黑寡婦啦
darksome 發表於 2010-12-23 10:29

終極黑寡婦先有光喎=]
中文好似怪怪地
Black Widow Ultimate先有光=]
作者: cckchanr32    時間: 2010-12-23 12:19

無可能啦,吾洗一千蚊一定係唔識發光果隻黑寡婦啦
darksome 發表於 2010-12-23 10:29



    是990元! 是可以發光那隻! 交收點是深之都...........
作者: Wildblue    時間: 2010-12-23 13:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cckchanr32    時間: 2010-12-23 13:43

是真是假! 你們自己看吧!http://www.price.com.hk/product.php?p=123501
作者: Impure    時間: 2010-12-23 13:49

是真是假! 你們自己看吧!
cckchanr32 發表於 2010-12-23 13:43


官方賣 $1xxx 只是香港代理食水深﹐晨早玩 Razer 已經知道呢個事實
作者: Wildblue    時間: 2010-12-23 13:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Impure    時間: 2010-12-23 14:07

本帖最後由 Impure 於 2010-12-23 14:12 編輯
美國個邊都賣緊 129.99 USD... 個邊無理由食水了掛= =?


都係個句啦…早買早享受,遲買銀包唔使愁 ...
Wildblue 發表於 2010-12-23 13:57


拒用代理價買一批貨番離﹐應該大約 $800 一隻 or less
到時睇下香港賣多少先啦, 拒肯賣 $1100 我咪對拒改觀 lor
作者: pang0011    時間: 2010-12-23 16:07

回復  vodaben


     CHING 仔~ 本魔鬼老啦~ 你要努力讀上去, RF87U 等緊你
sv_sti 發表於 2010-12-21 18:11


人生最高既境界係四大皆空; 社會最高既境界係絕聖棄智, 民利百倍. 就好似以前我地細個嗰陣咁, 當時全民就業輸入外勞, 嗰時真係唔洗讀太多書, 成日諗住要入u反而壓力太大, 但而家唔得啦,  

我重記得中學時有一道好流行既作文題目係University education should not be an universial right! 我當時重係讚成嗰個來.
作者: Funny_Shoe    時間: 2010-12-23 17:48

多個網址參考

http://www.linkecomputer.com/pro ... 0380100-R3U1/Razer/
作者: Hiner    時間: 2010-12-23 19:59

打機一流,正
作者: MK2010    時間: 2010-12-23 20:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sv_sti    時間: 2010-12-23 20:45

回復 67# MK2010


    都係果句~ 果D BLACKWIDOW 炒反來炒出去, 5急就等行貨反又睇下做乜價, 如果5等得就你要出炒價買
作者: komachung    時間: 2010-12-27 01:26

今日成功毒左個FD買!!!哈哈哈
佢愛不釋手丫魔鬼
作者: GUILDWARS    時間: 2010-12-27 21:34

今日見到返左貨
要入襯手啦
等玩具到

Razer BlackWidow™ Ultimate Elite Mechanical Gaming Keyboard
kb_layout    英文字母        1         US$ 129.99
小計         US$ 129.99
配送及包裝         US$ 12.71
總價         US$ 142.70
作者: cckchanr32    時間: 2010-12-28 16:05

今晚上去攞貨! 不過今天已加了價! 貴了一百大元
作者: JKE    時間: 2010-12-28 16:13

今晚上去攞貨! 不過今天已加了價! 貴了一百大元
cckchanr32 發表於 2010-12-28 04:05 PM

加一舊水都正常啦
作者: cckchanr32    時間: 2010-12-28 16:17

加一舊水都正常啦
JKE 發表於 2010-12-28 16:13



    今次是早買平一舊......XD!
作者: blindfaith    時間: 2010-12-28 16:38

X_X i want to know how bright its the light
作者: cckchanr32    時間: 2010-12-28 16:43

本帖最後由 cckchanr32 於 2010-12-28 16:47 編輯
X_X i want to know how bright its the light
blindfaith 發表於 2010-12-28 16:38

i want to know how bright is the light?
我想知道是怎樣發光?? 是這個意思嗎??
??
作者: blindfaith    時間: 2010-12-28 16:59

i want to know how bright is the light?
我想知道是怎樣發光?? 是這個意思嗎??
??
cckchanr32 發表於 2010-12-28 16:43
想知有幾光.....我正在用Reclusa Gaming Keyboard

但吾係太光... deck 好光好正....但價錢同black widow比.....差太多 X_X....thats y 想知有幾光.....
作者: cckchanr32    時間: 2010-12-28 17:06

台灣魔鬼01網說 它有四級可以較!
http://www.youtube.com/watch?v=eprYI9piYS0
作者: cckchanr32    時間: 2010-12-28 19:14

本帖最後由 cckchanr32 於 2010-12-28 19:20 編輯

剛收到了!
_DSC4916.jpg _DSC4915.jpg _DSC4914.jpg

圖片附件: _DSC4916.jpg (2010-12-28 19:15, 129.89 KB) / 下載次數 59
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1118945&k=3c929c7877a0ac9aabde2906c897bf23&t=1782285811&sid=4sHFwDKZHf



圖片附件: _DSC4915.jpg (2010-12-28 19:15, 109.66 KB) / 下載次數 75
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1118946&k=3b130e088d9a58811d5f9a7f561f8de0&t=1782285811&sid=4sHFwDKZHf



圖片附件: _DSC4916.jpg (2010-12-28 19:16, 129.89 KB) / 下載次數 63
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1118947&k=92deab60ebb1f9471f9413075605d2cf&t=1782285811&sid=4sHFwDKZHf



圖片附件: _DSC4914.jpg (2010-12-28 19:19, 110.46 KB) / 下載次數 95
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1118948&k=61be45db5ef1700eb0c6fb57aca5d2ab&t=1782285811&sid=4sHFwDKZHf


作者: Wildblue    時間: 2010-12-28 23:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cckchanr32    時間: 2010-12-28 23:47

他們照舊價990元!
作者: manatee    時間: 2010-12-29 01:43

他們照舊價990元!
cckchanr32 發表於 2010-12-28 23:47


那兒可以買到呀而家?
作者: sv_sti    時間: 2010-12-29 01:54

回復 81# manatee


    仲5快D問問果邊仲有冇貨, 5係又係得反本魔鬼度先有現成
作者: manatee    時間: 2010-12-29 01:56

回復  manatee


    仲5快D問問果邊仲有冇貨, 5係又係得反本魔鬼度先有現成 ...
sv_sti 發表於 2010-12-29 01:54


果邊即係邊度?
可唔可以pm 我?
作者: cckchanr32    時間: 2010-12-29 06:21

本帖最後由 cckchanr32 於 2010-12-29 06:24 編輯

這裏有他們電話和地址, 你試下http://www.price.com.hk/product.php?p=123501
先說清楚 我是上星期訂 所以是舊價990元, 現在訂是新價1090元,
作者: chengkf123    時間: 2010-12-29 15:38

我想知會唔會出中文...

因為有人話唔會有.....
作者: cckchanr32    時間: 2010-12-29 16:03

所以我死心! 唔等..........中文版
作者: 朱古力先生    時間: 2010-12-29 18:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cckchanr32    時間: 2010-12-29 19:35

現在是$1090元!
作者: 石器時代    時間: 2010-12-29 19:41

-,- 2個mon好型





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2