Board logo

標題: [購買問題] 淘佬sd卡有冇伏味呢? 諗住用埋張50蚊人仔coupon [打印本頁]

作者: fredjp    時間: 2025-12-12 16:49     標題: 淘佬sd卡有冇伏味呢? 諗住用埋張50蚊人仔coupon

即係埋單10幾蚊咁
諗住係天貓/自營果d sandisk 大舖買
會唔會伏到連10蚊8蚊都唔值呢?
作者: 扑街仔    時間: 2025-12-12 17:01

本帖最後由 扑街仔 於 2025-12-12 17:02 編輯

半年前買"Netac朗科" 128GB micro-SD 小米 cam 用 (40人仔x3), so far正常使用
但最近炒 ram/flash 加到90人仔...
作者: ckyuen2    時間: 2025-12-12 17:26

唔講容量無意見
早幾個月pdd32g/64g 仲係6/10rmb左右





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2