作者: fredjp 時間: 2025-12-12 16:49 標題: 淘佬sd卡有冇伏味呢? 諗住用埋張50蚊人仔coupon
即係埋單10幾蚊咁
諗住係天貓/自營果d sandisk 大舖買
會唔會伏到連10蚊8蚊都唔值呢?
作者: 扑街仔 時間: 2025-12-12 17:01
本帖最後由 扑街仔 於 2025-12-12 17:02 編輯
半年前買"Netac朗科" 128GB micro-SD 小米 cam 用 (40人仔x3), so far正常使用
但最近炒 ram/flash 加到90人仔...
作者: ckyuen2 時間: 2025-12-12 17:26
唔講容量無意見
早幾個月pdd32g/64g 仲係6/10rmb左右
