Board logo

標題: [操作疑難] 求教: Windows中如何獲取硬碟錯誤詳情 [打印本頁]

作者: hoho1986    時間: 2025-4-17 20:03     標題: 求教: Windows中如何獲取硬碟錯誤詳情

狀況: 硬盤消失後,過數10秒再出現,並且SMART 0C會加1。如果正好在寫入檔案,必然炒Partition。如果持續發生,0C會不斷增加,但不是次次連續發生。

電腦硬件: AMD 5600X, 32GB 2667MHz, 4060Ti, Corsair RM650i Single Rail
D: WD HUS728T8TALE6L4
E: Toshiba MG10ACA20TE
F: Seagate ST6000DM004
G: Toshiba MG06ACA10TE
H: Toshiba MG09ACA18TE

一般上網情況下:約130W 其中12V 70A, 5V 6A。
能跑完Cinemark,即火牛頂到100W,就算連顯卡都係300W左右,總輸出650W的一半,唔夠電應該唔成立。

SATA POWER / DATA cable都曾經換新,雖然是淘寶貨,但PT左至少兩星期都無事,所以應該同用料問題沒關。

D到H都是exFAT,Crystal Disk下SMART良好,GSmartControl中的Short self test都Completed without error。
HDD E, G, H 都曾經出過以下情況,處理方式都是換SATA POWER 和 DATA Cable。
G, H 轉左用ASM1064 PCIe SATA卡,G在4月16日, H在3月25日,都發生一次錯誤。

事件檢視器Log如下:
  1. 分頁操作時,裝置 \Device\Harddisk0\DR0 發生錯誤。
  2. 已重試磁碟 1 (PDO 名稱: \Device\00000031) 邏輯區塊位址 0x16230000 上的 IO 操作。
  3. 磁碟 1 (PDO 名稱: \Device\00000032) 邏輯區塊位址 0x1a9ae4a80 上的 IO 操作因發生硬體錯誤而失敗。
  4. {延遲寫入失敗} Windows 無法為檔案 ....mkv.!qB 儲存所有的資料。資料已經遺失。 這個錯誤可能是因為您的電腦硬體或網路連線失敗所造成。請試著在別的地方儲存這個檔案。
  5. {延遲寫入失敗} Windows 無法儲存檔案 \Device\HarddiskVolume7 的所有資料; 資料已遺失。 如果裝置已移除或媒體具有防寫保護,便會發生此錯誤。
  6. 磁碟 0 已被意外移除。
  7. 重設為裝置 \Device\RaidPort1 的指令已發出。
複製代碼
"磁碟 N 已被意外移除"是每次皆會出現。

我懷疑係唔係Windows Driver問題,唔兼容晶片。 (Windows問題好多,以前freeze系統10幾分鐘先識Restart,唔知邊個更新Fix左。所以SATA改壞左都唔出奇)
因為AMD南橋係ASMedia設計,雖然話X570係自己拎返嚟做,但唔排除有合作,而且我買張PCIe卡又係ASMedia。全部出事嘅碟都係Toshiba MG系列。
所以想知道如何在Win 10 64-bit知道是那兒發生問題? 是供電還是數據線的問題? 即事件檢視器之外有沒有更深入的Log。
或者有沒有師兄發生過類似情況?
作者: 觀星是答案    時間: 2025-4-17 20:45

插少 3 隻 harddisk 試下
作者: hoho1986    時間: 2025-4-17 20:54

本帖最後由 hoho1986 於 2025-4-17 20:59 編輯
插少 3 隻 harddisk 試下
觀星是答案 發表於 2025-4-17 20:45


因為唔係經常性出現,又無辦法還完到消失的原因,所以較難驗證。
隨意3隻HDD?
如果覺得係唔夠電,我搵多條SATA Power,直接由火牛出?
作者: mxmxm    時間: 2025-4-17 21:10

你一條 SATA 電源線拖幾多隻 HDD ? 有無拖埋其他野?
作者: hoho1986    時間: 2025-4-17 22:03

本帖最後由 hoho1986 於 2025-4-18 00:10 編輯
你一條 SATA 電源線拖幾多隻 HDD ? 有無拖埋其他野?
mxmxm 發表於 2025-4-17 21:10


當年係咁計18AWG大約8A電流,而且2020年11月19日直至2024年12月先出現問題。
一條SATA拖5隻HDD,但不排除風扇係同一條SATA出(可能係4P出),5至6把風扇,每把應該係12V 0.3A。

依個係一個方向,我要執一執,不排除係有野食電左,整到Overload。
作者: Z80    時間: 2025-4-18 00:11

正路如果12V輸出唔夠力,好易整到隻碟有bad sectors
唔係整瓜 FAT 咁簡單
Toshiba 好似啲碟對5V要求特別高啲
有可能你隻牛5V輸出唔夠力
會唔會隻牛5V輸出老化咗
又或者你插得太多USB嘅嘢?
作者: hoho1986    時間: 2025-4-18 02:19

正路如果12V輸出唔夠力,好易整到隻碟有bad sectors
唔係整瓜 FAT 咁簡單
Toshiba 好似啲碟對5V要求特別高 ...
Z80 發表於 2025-4-18 00:11


650i: 3.3V 25A 5V 25A 3.3V+5V Max 130W;12V 54A Max 648W; Total Max 650W

650i回報,5V大多時間用6A,得一個USB Keyborad Set長插,前置USB有4.9938V,正負1%內,結論所以5V應該夠電。

Label上貼時用電量
MG06ACA10TE 15.38W (12V 0.99A 5V 0.7A)
MG09ACA18TE 13.85W (12V 0.75A 5V 0.97A)
MG10ACA20TE 14.45W (12V 0.8A 5V 0.97A)
Seagate ST6000DM004 15.63W (12V 0.99A 5V 0.75A)
WD HUS728T8TALE6L4 14.3W (12V 0.9A 5V 0.7A)
5V Toshiba新碟係高出0.3A,比例上算是不小了。

不過我覺得12V出事機會會高D,始終風扇係感性負載,應該較易波動掛?
無論如何都係重新安排12V D線。
作者: pbodq    時間: 2025-4-20 13:43

本帖最後由 pbodq 於 2025-4-20 14:27 編輯

回覆 7# hoho1986



一隻合乎規格,跟Intel ATX定義的紋波值上限要在120mV / 50mV以內
https://www.tomshardware.com/reviews/corsair-rm650-power-supply,6187-4.html
雖然老Tom的數據是合格,但佢無講個loading test係包含什魔,如果佢只是單拖一張nVidia卡,係試唔足ripple suppression的能耐 (雖然佢講到有焊extra cap子板)

新果批WD enterprise 碟,在spec pdf已經新增了對交流紋波的容限上限,雖然是比Intel ATX更寬鬆,
[youtube]46FoHlMWPj0[/youtube]
https://documents.westerndigital ... ha340-10tb-12tb.pdf
但要注意那是一個總和數值,碟駁碟係會把紋波值累加 (更何況你拖把風扇),咁隻Corsair壓唔壓得著就唔知了.......而且馬達碟跟nVidia卡唔同,n卡可以焊幾十粒濾波iinput cap上去,但硬碟有鬼空間焊,只能全靠火牛內籠頂著.....(有d NAS機箱會多點誠意,配十幾粒SATA子板濾波cap)。

當然,WD無提及每隻碟會產生多少,而東芝什魔情況我亦不知了,但一般同代對手比較,東芝給我的感覺係佢對nosie更感敏及產生更多紋波,你可以嘗試搜一搜數值。


[attach]2474785[/attach]

--------------

如果我單睇這個簡化開箱,只係得雞雞兩粒咁大把(咁就叫做有子板? ),仲要唔知係16v定10v , 50%/50%概率 好鬼流
https://www.legitreviews.com/cor ... ply-review_124802/4


原來呢個型號先岩
https://www.techpowerup.com/review/corsair-rm650i/5.html
僑威,睇個樣ok gei。咁真係唔知乜原因了,甩把風扇看看..

我NAS用係跟買這類:
[youtube]atPU0_eLNrk[/youtube]
人地內建built-in子板已經有十幾廿粒,仲未計殼外的子板另外十幾粒,total可以有三十幾
作者: computer1975    時間: 2025-4-20 22:17

拖板、電源線也是可以去檢查和更換

via HKEPC Reader for Android
作者: hoho1986    時間: 2025-4-21 04:12

回覆  hoho1986



一隻合乎規格,跟Intel ATX定義的紋波值上限要在120mV / 50mV以內
,6187-4.html
雖然老 ...
pbodq 發表於 2025-4-20 13:43


如果火牛插多條 SATA供電,依組電唔駁風扇會唔會好D?
作者: pbodq    時間: 2025-4-21 07:38

本帖最後由 pbodq 於 2025-4-21 07:39 編輯

回覆 10# hoho1986

如果塊子板在另一組SATA插頭有焊支路cap(理應是這樣設計),你這種個方案才會有幫助
否則
single rail並聯情況下,無分別

不過賭一次無壞,插條線都係幾秒鐘;我地無可能深究佢塊子板,你即管分開試下
作者: hoho1986    時間: 2025-4-21 12:11

本帖最後由 hoho1986 於 2025-4-21 12:28 編輯
回覆  hoho1986

如果塊子板在另一組SATA插頭有焊支路cap(理應是這樣設計),你這種個方案才會有幫助
否則
...
pbodq 發表於 2025-4-21 07:38


Corsair Link 可以設定 Single Rail 同 Multi Rail,但有點奇怪,說明書無寫有多路12V。
因為火牛都6年,所以懷疑有機會係電容問題,發財電容嘛。

太多SATA POWER Connector (由火牛1開2再1開) 會唔會增加紋波,電阻應該會增加。

部份風扇轉返落主機板,主板風扇3/4PIN 設計插風扇,應該有濾波掛。

SMART 0C 係唔係Power Reset先會加1? Windows Restart試過唔會加。
作者: pbodq    時間: 2025-4-21 12:56

本帖最後由 pbodq 於 2025-4-22 09:35 編輯

回覆 12# hoho1986

Corsair Link 可以設定 Single Rail 同 Multi Rail,但有點奇怪,說明書無寫有多路12V。
因為火牛都6年,所以懷疑有機會係電容問題,發財電容嘛。>>>

理論上,佢如果賣點是全日產系列電容,無論是大水桶還是後段濾波
壽命唔止5年,一般頂到10年(大陸野都頂到5-6年,有d都10年保)。預buffer越多,就算變質打折扣都仲頂到。
當然個假設前題是不涉及設計錯誤,良率,人為操作錯誤(集中使用某條線load/unload)等等

太多SATA POWER Connector (由火牛1開2再1開) 會唔會增加紋波,電阻應該會增加。>>
會集中提升該支路的紋波

又無儀器測量,其實都無謂估/研究佢電路,拆線加線最簡快

------
還有一點是:含液電容壞,唔一定會漲,肉眼睇唔到佢漲都可以是壞。
而且近年的壞法都唔會漲。舉例充電池/乾電池,以前漏液就必定是壞,但現在防漏工夫做得好,唔漏亦唔代表正常,甚致乎現在d勁量金霸王如何老化都唔會漏

為什魔當年大量漲壞的電容?
你查wiki事件就知,幾個低階台灣工程師在日電容廠工作,偷左一條半完成的電解液方程式文件,條式Rubycon新開發,目的是減少體積的情況下,同時能提升容值及耐壓值,但非核心技術文件刻意漏幾個parameters。

班友之後急急腳辭職拎到台灣Teapo廠及大陸廠生產,爆晒。基本上半年致一年就爆,唔係因為外熱,而係內部化學反應增加了體積能量。因為這種問題電容即使在不運作的情況下,例如擺在恆溫倉庫閒置,都會有不穩定的化學反應,佢地仍然會自己爆(當年我有批就係咁)


起訴案件資料都公開晒,往後立即修正公式(是買版權還是猜我就唔知了)。現在除了一些極雜牌的廠唔注意而繼續犯錯之外,一般稍為有d牌子,有股票上市,都唔會唔了解。

近10年,即使是大陸廠都無乜可能用肉眼判辨到好壞。
作者: pbodq    時間: 2025-4-21 13:05

Corsair Link 可以設定 Single Rail 同 Multi Rail,但有點奇怪,說明書無寫有多路12V。
因為火牛都6年, ...
hoho1986 發表於 2025-4-21 12:11 PM



部份風扇轉返落主機板,主板風扇3/4PIN 設計插風扇,應該有濾波掛。
>>>
這個肯定會有,基本的PCB設計要求


0C
>>>>
Windows restart,隻碟無斷過電
唔計入Power Cycle係好合理
作者: hoho1986    時間: 2025-4-21 13:34

部份風扇轉返落主機板,主板風扇3/4PIN 設計插風扇,應該有濾波掛。
>>>
這個肯定會有,基本的PCB設計要 ...
pbodq 發表於 2025-4-21 13:05


Thank you. 師兄。
電腦有問題做好煩,尤其是時得時唔得。
作者: hoho1986    時間: 2025-4-21 22:59



https://item.taobao.com/item.htm ... 7574.3d385886PAfbw3

這東西是否有用??
作者: wunit    時間: 2025-4-22 01:02

換SATA線/電線

唔好同風線共用
作者: pbodq    時間: 2025-4-22 06:45

本帖最後由 pbodq 於 2025-4-22 09:58 編輯
這東西是否有用??
hoho1986 發表於 2025-4-21 10:59 PM



真係有錢使得鬼推磨,現在竟然出到咁樣
但空間安排有d麻煩姐,點解唔先試分線?
作者: Z80    時間: 2025-4-22 10:06

如果睇樓主講嘅情況,SMART 0C 不斷增加,即是 HDD controller 有 sudden voltage drop,導致 controller reset

而全部都係Toshiba出問題,有可能Toshiba啲controller 設計,可以容許嘅電壓偏離值比其他牌子細

正常係5V俾電controller,所以估計可能係火牛嘅5V DC-to-DC module出咗問題

樓主部機只係5隻HDD,其實只係小數目,無乜理由12V會出現高電壓偏離導致 controller reset

我自己部NAS行24隻Toshiba 18T,用國產牛,行咗成兩年都未出過問題

[attach]2474995[/attach]
作者: zoin0000    時間: 2025-4-22 14:27

1. 用crystaldiskinfo睇所有HD個SMTP
2. 一條SATA Power cable唔好共用同插多個2隻HDD

我一條只插2隻20TB
作者: hoho1986    時間: 2025-4-22 15:39

1. 用crystaldiskinfo睇所有HD個SMTP
2. 一條SATA Power cable唔好共用同插多個2隻HDD

我一條只插2隻20TB ...
zoin0000 發表於 2025-4-22 14:27


HD 個 SMTP 唔知係咩,要點做?
作者: zoin0000    時間: 2025-4-22 16:58

回覆 21# hoho1986

頭先手快打錯字, 係SMART
作者: Z80    時間: 2025-4-23 08:33

1. 用crystaldiskinfo睇所有HD個SMTP
2. 一條SATA Power cable唔好共用同插多個2隻HDD

我一條只插2隻20TB ...
zoin0000 發表於 2025-4-22 14:27


正常火牛係用18AWG多芯線,可承受10A電流,安全電流7A
如果唔考慮有干擾,一般HDD 5V同12V都唔超過1A嚟計,一組線拖唔超過6隻HDD應該都無問題
反而線駁線,駁口位多多少少有啲電阻,而且好易有接觸不良,就容易會overload

我自己用火牛1個peripheral接口拖4隻HDD行RAID,都無出過問題
作者: hoho1986    時間: 2025-4-24 20:34

正常火牛係用18AWG多芯線,可承受10A電流,安全電流7A
如果唔考慮有干擾,一般HDD 5V同12V都唔超過1A嚟計 ...
Z80 發表於 2025-4-23 08:33


我全部突然消失嘅都係Toshiba應該電壓tolerance係最差嘅,因為先前係WD或Seagate 6TB,換左一開始無事可以Dump晒成隻舊碟嘅DATA。消失最多係MG09ACA18TE,可能本體品質比較差。
重接電源,觀望中,唔得就換火牛。

原本接發係 一路Molex 4 Pin 接 3把風扇及主板ATX 12V 8 Pin。 另一路係SATA Power,3 把風扇另加5隻硬碟。

火牛 SATA 1 拖 4
- SATA 轉3* 3Pin
- SATA 1開2 接 2隻HDD
- SATA 1開2 其中一路 SATA 1開 2 接兩隻HDD; 另一路接1隻HDD
結論係1開2再1開2接Toshiba HDD會突然消失,至於1開2再1開2接WD反而頂得住。

更改後係,Molex 4 Pin唔轉,CPU 5600X 65W 唔太食電,再加上先前無問題。
原先在SATA取電嘅3把風扇改由主板供電。5隻硬碟分兩路SATA Power,分別2, 3硬碟。連火牛本來供電比SATA果組插頭都唔用,直接轉其他組。

希望今次砌底解決問題。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2