作者: hsblawkee 時間: 2024-9-15 22:00 標題: (求救)使用O牌子的慘痛經歷
前幾日使用O牌docker過資料, 之後隻HD突然無法存取, google後將安全性設回權限(唔知點解啲權限突然冇晒), 隻HD終於出現返......
[attach]2442820[/attach]
[attach]2442818[/attach]
[attach]2442819[/attach]
作者: hsblawkee 時間: 2024-9-15 22:10
HD係出現返, 但發現裡面其中一個folder(A)啲files唔見晒, 但睇返HD容量就似files仍然存在, 另外一個folder(B)就冇問題, 請教各位應如何去搵返啲files出嚟, 謝謝!
[attach]2442828[/attach]
[attach]2442829[/attach]
[attach]2442830[/attach]
作者: happychanbb 時間: 2024-9-15 22:15
HD係出現返, 但發現裡面其中一個folder(A)啲files唔見晒, 但睇返HD容量就似files仍然存在, 另外一個folder( ...
hsblawkee 發表於 2024-9-15 22:10
Diskmgmt.msc 睇下見唔見到 個分區
作者: hsblawkee 時間: 2024-9-15 22:24
[attach]2442836[/attach]
作者: Bluth_Lai 時間: 2024-9-15 22:31
可以用Recuva打撈file,免費版要樓主自行尋找
作者: harryytm 時間: 2024-9-16 00:42
本帖最後由 harryytm 於 2024-9-16 01:00 編輯
睇落似係個有資料夾嘅 MFT Record 寫花咗
應該係突然斷線嗰時造成
有時行 CHKDSK /F 可以修正返
又或者試下用 TestDisk
不過做之前最好將隻碟 dump 成 RAW 影像檔先
folder disappear but still take space (how to fix corrupted files on the drive that are invisible --not just hidden)
TestDisk
https://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk_Download
作者: harryytm 時間: 2024-9-16 00:54
睇落樓主嘅 Collection 3 應該無 Backup
最好考慮買返隻同容量嘅做返 Mirror Backup
FreeFileSync 係免費非常簡單易用嘅備份檔案同步軟件
https://freefilesync.org/
作者: zoin0000 時間: 2024-9-16 10:37
O牌正常情況發揮, 仲唔快手買過第2隻
作者: hsblawkee 時間: 2024-9-16 11:14
回覆 5# Bluth_Lai
打撈唔到
[attach]2442874[/attach]
作者: mu3ic 時間: 2024-9-16 11:16
聽唔少用O牌炒車嘅情況, 唔敢用
作者: hsblawkee 時間: 2024-9-16 11:56
回覆 6# harryytm
行完CHKDSK /F都係攪唔掂
作者: 1597532468000 時間: 2024-9-16 12:32
本帖最後由 1597532468000 於 2024-9-16 13:05 編輯
用Linux讀唔讀到
你呢類問題我發生過
一樣係個folder吉既但又佔用disk space
Win10 chkdsk /f 話Windows has made corrections to the file system. No further action is required 但都係搵唔番啲file
索性試埋win7 chkdsk /f 幫我fix左 最後搵番啲file
我係Linux用vm mount 碟boot win7 iso 開command prompt用佢個chkdsk 唔洗裝win7
或者你去整隻手指 開csm先 boot到
但你都係預咗 要用data recovery tool搞
dmde太難用 或者用WinfrGUI
Free係呢兩隻我會用
唔得就自己用其他
作者: computer1975 時間: 2024-9-16 13:49
試過O牌的東西,都很不耐用,兩頭硬碟座經常自動斷電和再聯線不斷循環。USB 3.0 Hub會干擾11N 2.4G Wifi 訊號
作者: cadelite 時間: 2024-9-16 14:31
本帖最後由 cadelite 於 2024-9-16 14:33 編輯
樓主,你試試用內含 Win 11 PE 嘅 USB 手指來 Boot 機,然後用工具軟件檢查一下個硬盤有無問題。你可以上網搜尋一下 "USBOX 7.0 系統維護工具碟,繁體Win11PE",搵到個 ISO 檔,然後用 Rufus 燒入 USB手指,用該 USB 手指來 Boot 機檢查。
工具碟內應該有檢查硬碟嘅工具軟件 (如: DiskGenius),可能跳過唔用 C: Drive 嘅 Windows 來 Boot 機,可以檢查到個 Folder (A),睇到裏面嘅檔案都唔出奇。
希望幫到你

作者: cadelite 時間: 2024-9-16 14:37
用Linux讀唔讀到
索性試埋win7 chkdsk /f 幫我fix左 最後搵番啲file
我係Linux用vm mount 碟boot win7 iso 開command prompt用佢個chkdsk 唔洗裝win7
或者你去整隻手指 開csm先 boot到
1597532468000 發表於 2024/9/16 12:32
可能個檔案結構已經損壞,本身 C: Drive 嘅 Win 又修復唔到。CHing 用呢個方法都可能修復到呢個問題,Win 本身用耐咗檔案結構都有可能出現問題。
作者: cadelite 時間: 2024-9-16 14:39
回覆 7# harryytm
的確備份係好重要,個硬碟有唔少資料 (XX TB),都係遵從返 3-2-1 Backup Rule 比較安全。
作者: kofz 時間: 2024-9-16 18:06
當教學費
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: soccerism 時間: 2024-9-16 19:59
話左, 若要生活好, 唔攪柯域CO
試下用Disk Genius, 都有機會可以救到個MFT table,
不過要跟Harry 大哥所講, 盡量mirror 左個DISK先
作者: mxmxm 時間: 2024-9-16 20:12
我早幾日前都用這些 USB HDD 座抄檔案, 抄到咁上下就斷線, 重開幾次都係斷, 之後用風扇吹住佢就可以直抄到尾
作者: TH30 時間: 2024-9-16 20:26
O牌點解大家講到咁差?照計docking唔係咩高科技,佢價錢又唔算特別平
作者: soccerism 時間: 2024-9-16 20:51
就係因為佢唔便宜, 扮高檔, 是旦出下mouse, keyboard就算啦, 偏偏最鍾意攪儲存相關既野, 就係要毀滅人地心中最寶貴既回憶/資料, 諗起就痛恨喇!!
作者: harryytm 時間: 2024-9-16 21:52
以前見腦場唔少鋪頭有賣 UNITEK
UNITEK 2-bay Docking 用過幾穩定仲要係 10Gbps
作者: harryytm 時間: 2024-9-16 21:58
本帖最後由 harryytm 於 2024-9-16 22:02 編輯
O 記用埋啲雞電容同 SATA 接頭
轉接晶片供電唔穩定或者 SATA 接觸不良
就會無故斷線同時寫花埋啲 data
以前試過貪平用 O 記 HDD 會 C7 屬性出問題
作者: Bluth_Lai 時間: 2024-9-16 22:43
在下約6、7年前用過O記嘅USB分插都會間唔中斷線,所以一路唔敢買O記嘅HDD docking
作者: mxmxm 時間: 2024-9-16 22:50
多年前用過 USB 1分3 加 1G LAN port的, 插了 keyboard 和 mouse 再用 LAN 過大 file , 熱到唔見左
作者: 1597532468000 時間: 2024-9-16 23:00
本帖最後由 1597532468000 於 2024-9-16 23:09 編輯
O記仲學人出SSD
又40Gbps enclosure
一見人推O記比人我即ban 得罪人都咁話
講開O記 順便問下
sharge disk 有冇人試過? 隻2230 enclosure外觀好吸引
作者: harryytm 時間: 2024-9-16 23:09
本帖最後由 harryytm 於 2024-9-17 07:13 編輯
我而家喺英國經 Amazon 買野
多數買到嘅係 UGREEN 用落好穩定
樓主想買新嘅 Docking 可以考慮下
作者: 暴走呆喵 時間: 2024-9-17 00:02
UGreen Unitek穩定
unitek我用了8年了 純backup...
o記我很久之前壞過 沒火牛的2.5寸usb 盒 垃圾...
作者: soccerism 時間: 2024-9-17 07:52
Unitek 老祖宗係香港嘢, 而家有冇陸化就唔知, 係個樣差過綠聯少少, 但品質不差的.
有部用了好多年的雙座docking 抄碟機, 仲健在, 可惜已食唔到>8T既HDD了.
作者: vinsai 時間: 2024-9-17 11:47
9成9 Master File Table 炒左
要用一D收費嘅tools可以scan晒成隻碟(大內量碟要scan成日)
之後就有機會砌得返D files出嚟,抄去第2隻碟度
作者: jetdone 時間: 2024-9-17 13:03
其實係唔係母盤同子盤倒轉咗插?
作者: hsblawkee 時間: 2024-9-17 13:15
先多謝晒各位師兄幫手.
試咗幾個方法, 都只係救得返好少量嘅files, 暫時收隊喇; 好彩HD內只係儲咗電影, 劇集同甜片, 當俾自己買個教訓.
即時將個O牌子嘅docking同HD box送去堆填區, 永不錄用!
作者: harryytm 時間: 2024-9-17 13:16
本帖最後由 harryytm 於 2024-9-17 13:28 編輯
有無記低 CHKDSK 嘅文字輸出
可能 CHKDSK 將啲搵返嘅檔案移咗去第二度
睇下有無啲隱藏嘅 FOUND.XXX 嘅資料夾喺隻碟上面
MFT 嘅資料夾係樹狀結構靠啲 MFT record ID 互相指嚟指去
其中一個資料夾嘅 MFT record 寫花咗就會係咁
有佔用容間嘅話啲檔案仲喺度
只係無咗個資料夾去顯示出嚟
只要唔好亂寫入仲可以救到
作者: derekchan 時間: 2024-9-17 13:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: harryytm 時間: 2024-9-17 14:11
本帖最後由 harryytm 於 2024-9-17 14:27 編輯
回覆 34# derekchan
有啲主機板嘅 M.2 係同 PCIe 共用
UEFI 入面嘅只可選擇用到 M.2 或 PCIe 二選其一
有可能 reset CMOS 嘅時候預設係啟用 PCIe 而停用 M.2
最好搵返底板嘅說明書睇返
Google 過 ATX 規格容許 +/-5% 嘅電壓差別
3.3V 嘅話個差別為 3.135V 至 3.465V
2.8V 屬於偏低有可能係個火牛嘅問題
建議下次問野最好比返型號
人地先可以準確回答個問題
唔齊資料嘅問題只會得到一個無咩幫助嘅答案
仲有唔好叫我大哥
作者: hsblawkee 時間: 2024-9-17 14:39
回覆 33# harryytm
[attach]2443037[/attach]
作者: harryytm 時間: 2024-9-17 14:46
本帖最後由 harryytm 於 2024-9-17 15:02 編輯
我講嘅係之前行 CHKDSK 嘅輸出唔係而家
諗返之前第二階段係咪無而家咁短
只要仲有佔用位置啲檔案應該仲喺度
作者: derekchan 時間: 2024-9-17 15:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: harryytm 時間: 2024-9-17 16:19
回覆 harryytm
你好 我塊主機板係asus ix maximus跟cpu水冷散熱版
rog ix maximus extreme
另外我見到人講新砌台機的機箱要裝金色銅柱 請問作用是否防止主機板同機箱過電?
derekchan 發表於 2024-9-17 15:55
睇過塊板說明書 M.2 應該唔係二選其一嗰種情況
應該只係開機設定無 set 返啱
最好去 [系統故障] 區開新 post 問唔好騎劫人人個 post
而機箱要裝金色銅柱然後先至裝塊底板上去係基本砌機常識
作者: 1597532468000 時間: 2024-9-17 16:19
你唔好同個ai玩啦 陳生又陰魂不散
作者: harryytm 時間: 2024-9-17 16:21
我成日玩 Google 個 Gemini
作者: 1597532468000 時間: 2024-9-17 16:26
我坐番埋位睇人機大戰
作者: harryytm 時間: 2024-9-17 16:33
本帖最後由 harryytm 於 2024-9-17 16:36 編輯
[派膠 Mode]

建議零食
https://www.hktvmall.com/hktv/zh/main/休止符生活館/s/H6716001/超級巿場/超級市場/零食-甜品/薯片-蝦片/薯片-薯條/鹹蛋魚皮-105克包-此日期前最佳-2742025/p/H6716001_S_GDGD50702
呢隻咸蛋魚皮我以前食開成日去 7-11 買
[/派膠 Mode]
作者: 1597532468000 時間: 2024-9-17 16:36
回覆 43# harryytm
英國買唔買到?
好似變左有份破壞人地個po咁

作者: harryytm 時間: 2024-9-17 17:04
本帖最後由 harryytm 於 2024-9-17 22:58 編輯
£35 可以買到入面有 5 包嘅自選 2 味禮盒
不過運費成 £12
https://www.thegoldenduck.co/products/2-flavours
[派膠Mode]睇人機大戰嗰時食最啱不過唔好食得太大聲
[/派膠Mode]除非買大量否則唔諗住
啲錢留返嚟保養架日常代步嘅單車
作者: Ian_Seabourne 時間: 2024-9-18 13:56
試過用 Orico 3529RUS3 2 bay harddisk enclosure, 用 SATA 接去 QNAP NAS ESATA port,放了2部 3TB 入去,長著。
某日發現2隻 3TB 都死咗,read 唔到,但個 ext harddisk enclosure 放其他 harddisk 入去仲用得...
作者: XapeX 時間: 2024-10-7 17:42
最近一樣咁中招, 好彩用DiskGenius 救到9成files
呢個牌子真係害人不淺, 即刻掉入垃圾桶永不錄用....
作者: hkils2001 時間: 2024-10-7 20:46
O記既docking係同人唔同, 佢用到唔等於其他機用到, 你可以試下插返落隻docking度睇下見唔見得返file, 見得返就用第二舊仔抄走吧
作者: 高級嘍囉 時間: 2024-10-7 23:55
O記啲電源好渣,docking 唔識pass個HDD serial no 去 linux,同時插兩個docking OS會睇到兩隻一樣嘅HDD,要自已改config 認返個HDD S/N。
作者: 高登阿伯 時間: 2024-10-8 01:09
大家留意,Orico 仲有幾個唔同牌子:
NTONPOWER、 IDSONIX、 IMAKE、 Yottamaster 同Toolfree背後其實都係Orico 同門兄弟,而家已經係網站刪除相關資料。如果見到相關產品,自已睇路。

作者: happychanbb 時間: 2024-10-8 11:01
大家留意,Orico 仲有幾個唔同牌子:
NTONPOWER、 IDSONIX、 IMAKE、 Yottamaster 同Toolfree背後其實都係O ...
高登阿伯 發表於 2024-10-8 01:09
真係貴多少少買ugreen 好過
作者: lyjhf2006 時間: 2024-10-8 12:02
NTONPOWER、 IDSONIX、
作者: raymondchan338 時間: 2024-10-8 12:32
跟本docking就係唔穩定!
via HKEPC Reader for Android
作者: 高登阿伯 時間: 2024-10-8 22:36
NTONPOWER、 IDSONIX、IMAKE---->IAMKER、 Yottamaster 、 PHIXERO 、SETMSPACE同Toolfree 呢個搵 ...
lyjhf2006 發表於 2024-10-8 12:02
Toolfree 呢個係無意中發現,有次行過Orico專賣店,見到職員拆貨,大外箱封條同印刷全部係Orico,但一開箱,入面全部係Toolfree牌子產品。

多謝指正錯字。
作者: johnson123 時間: 2024-10-9 00:45
docking 好考散熱與電源
docking插滿HDD多數散熱唔掂,最好自己改風扇能大大改善
電源要看原配置,例如5盤位的120W以上較好
其實甚麼牌子docking最好也不要插滿使用
還有!USB插最好使用機背的(底板直出)
有些前USB不太穩定
很多docking用的只是細風扇散熱,真的不足夠,請小心選擇,最好使用12CM風扇
擺位也請不要放在櫃內或不通風的位置
溫度極度影響硬盤壽命
最後docking不要使用多功能的,例如:Raid,甚麼自動copy.....

