作者: hkpcchk 時間: 2024-9-6 15:10 標題: router上有2個usb port,如果插2隻外置硬碟,請教有冇可能行到mirror sync?
router型號係:ROG Rapture GT-AX11000
一直用主力機share folder方式俾全家人用文件
24/7又熱又食電,所以想利用router用share folder功能
但唔知有冇可能做到mirror sync
作者: jwong2k04 時間: 2024-9-6 15:43
USB file sharing 單人用還可以
多人用要諗過, 同時存取慢到一個點
作者: 炎冬 時間: 2024-9-6 16:13
router型號係:ROG Rapture GT-AX11000
一直用主力機share folder方式俾全家人用文件
24/7又熱又食電,所以 ...
hkpcchk 發表於 2024-9-6 15:10
Mirror Sync應該做唔到, 想用Raid 1, 都是正式地用返2 Bay NAS, 慳埋的電費應該1年都回到本掛.
作者: 炎冬 時間: 2024-9-6 16:15
除了存取速度問題, 權限都是一個問題, 一陣細佬/妹幫你加減野咪大獲...
作者: ckmakit 時間: 2024-9-6 16:17
我人肉做緊 其中某隻機有個cornjob去做sync
作者: doggiestyle 時間: 2024-9-6 16:23
記得以前用 tomato 都有 raid 1
不過佢好多年冇更新了
作者: hkpcchk 時間: 2024-9-6 22:57
thx ching 回覆,可能要真係買NAS
google過佢router行ftp share,window file explorer冇得realtime edit D file...

作者: kofz 時間: 2024-9-7 10:51
講得對
Nas價值就在這
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: jwong2k04 時間: 2024-9-7 11:01
thx ching 回覆,可能要真係買NAS
google過佢router行ftp share,window file explorer冇得realtime edit D ...
hkpcchk 發表於 2024-9-6 22:57
ROG Rapture GT-AX11000 都有 Samba Server 行 SMB share
不過唔好期望會有 NAS 既表現
作者: hkpcchk 時間: 2024-9-7 15:17
原來係咁,要揀SMB,thx ching提醒

