作者: kcyipgar 時間: 2024-1-15 09:20 標題: ASUS 光碟機由邊間廠 OEM?
ASUS 光碟機由邊間廠 OEM?
抑或自己生產?
via HKEPC Reader for Android
作者: kcyipgar 時間: 2024-1-15 09:22
見到 ASUS Blu-Ray SATA RW 只係大約 HKD800,唔知用嚟 RIP Audio CD 掂唔掂?
via HKEPC Reader for Android
作者: harryytm 時間: 2024-1-15 10:04
本帖最後由 harryytm 於 2024-1-15 23:27 編輯
見到 ASUS Blu-Ray SATA RW 只係大約 HKD800,唔知用嚟 RIP Audio CD 掂唔掂?
via HKEPC Reader for Andr ...
kcyipgar 發表於 2024-1-15 09:22
ASUS 多數係 HLDS (Hitachi-LG Data Storage) 代工
Plextor 就多數係 LITE-ON 代工
Pioneer 就係自家設計同生產
HKD 800 嘅機多數只可以寫到 50GB BD DL(Double Layer)
我會選擇買讀寫到 BDXL 100GB 或 128GB 嘅機
因為我有諗過將啲唔多重要嘅 Data 燒落 BluRay 儲存
當然如果只係用嚟 Rip CD 平平地買部 HLDS 或 LITE-ON 嘅 DVD Writer 已經夠
Rip CD 要睇你用咩軟件以及同部機夾唔夾
我係用 BUFFALO BRUHD-PU3 (入面係 HLDS BU40N) + CUERipper (內含喺 CUETools)
作者: java2 時間: 2024-1-16 09:08
rip audio cd 駛乜買咁貴藍光RW?
見到 ASUS Blu-Ray SATA RW 只係大約 HKD800,唔知用嚟 RIP Audio CD 掂唔掂?
via HKEPC Reader for Andr ...
kcyipgar 發表於 2024-1-15 09:22
作者: zoin0000 時間: 2024-1-16 10:38
買隻外置HD好過
作者: Miipp 時間: 2024-1-16 13:49
樓煮錢多身痕
rip cd 用 EAC 就得
作者: anakin826 時間: 2024-1-18 14:48
大家rip 碟會直接出wav 定flac?
作者: harryytm 時間: 2024-1-18 15:00
本帖最後由 harryytm 於 2024-1-18 15:02 編輯
如果 Rip 出嚟嘅檔案係用嚟封存我會保留 WAV + CUE
但日常聽音樂用嘅檔案會壓做內嵌 CUE 嘅 FLAC
因為內嵌 CUE 嘅 FLAC 一個檔案有齊所有 Track 同封面
多數用 Foobar2000 嚟播同轉做分開一個個 Track 嘅 AAC 比手機
作者: harryytm 時間: 2024-1-18 15:18
本帖最後由 harryytm 於 2024-1-18 15:24 編輯
EAC 算係公認好嘅 Rip CD 工具但係 update 得好少
上個 update 已經係 2 年前(2020 年 11 月)
有好多問題都無 fix 到
EAC 拎日文歌名有時會出亂碼
同埋部光碟機要同 EAC 夾到先得
新嘅光碟機多數會 cache CDDA 數據
我都係有幾部唔 cache 嘅機光碟機先 rip 得快
如果唔係 secure rip 要用雙倍時間
因為 EAC 要讀同一個 frame 2 次去 defeat 個 cache
作者: soccerism 時間: 2024-2-1 19:42
ASUS 多數係 HLDS (Hitachi-LG Data Storage) 代工
Plextor 就多數係 LITE-ON 代工
Pioneer 就係自家設計 ...
harryytm 發表於 2024-1-15 10:04
咁BDXL 有邊隻型號諗得過? 貴嗎?
同埋BDXL 空碟容唔容易搵?
作者: harryytm 時間: 2024-2-2 02:22
本帖最後由 harryytm 於 2024-2-2 02:27 編輯
手頭有外置 BUFFALO BRUHD-PU3
燒到 100GB (3層) 同 128GB (4層) 嘅 BD-R
部機係貴啲但連埋 Power DVD
不過注意要 CPU 有 SGX 先播到 UHD BluRay
另外早排身癢喺英森入手咗部 Pioneer BDR-S13E-X
暫時未試燒 BluRay 住不過 RipCD 速度唔錯
好處係個原廠工具可以 set 好多野
包括可以 set 部機做安靜模式
播 CD 嘅時候可以靜過部 notebook
如果只係燒 25GB 同 50GB 可以選擇非 BDXL 嘅燒碟機
100GB 同 128GB 嘅吉碟唔平同只可燒一次
如果純粹想將啲可有可無嘅 Data 暫存嘅 BluRay 碟
可以考慮用 BD-RE 有 25 GB 同 50 GB
未嚟英國之前喺黃金地庫唔難買到
作者: 36551035 時間: 2024-2-2 10:09
建興厰,大陸廣西北海,最大厰
作者: soccerism 時間: 2024-2-2 10:27
手頭有外置 BUFFALO BRUHD-PU3
燒到 100GB (3層) 同 128GB (4層) 嘅 BD-R
部機係貴啲但連埋 Power DVD
不 ...
harryytm 發表於 2024-2-2 02:22
原來Harry 大哥都移民了, 係到祝你鵬程萬里!!

放雲我又唔放心D私隱問題, 屋企用硬碟cold backup就驚硬碟瓜, N年前的DVD-R/CD-R有唔少都讀唔番, 得番D Kodak/Mitsui既碟真係仲讀得順(都已經抄左落HD)
呢D BD又唔知有幾耐壽命
作者: hkpmck 時間: 2024-2-2 11:40
如果只係Rip碟又唔太講究
可以試下用IO Data嘅CD Reco
直接Rip落android player度
P.S. 有部Pioneer黎睇碟 又有部CD Reco黎直接Rip碟落707
作者: kelvinhin 時間: 2024-2-2 14:33
Asus 光碟機係LG 代工,建議直接買 LG 就得,平一截。但老實講,依家買Asus/LG rom 主要原因係因為佢可以破解firmware rip 4K 碟,如果淨係rip CD 的話,Pioneer 高階款(S系列)係比較好,一來可以喺firmware 層面set 去低速減低震動同噪音,二來隻rom 本身嘅設計亦有比較多抑震措施。
作者: harryytm 時間: 2024-2-2 15:20
本帖最後由 harryytm 於 2024-2-3 00:29 編輯
要壽命長用 M-DISC
但 BDXL 25/50/100GB M-DISC 吉碟唔平約 30-40 HKD 一隻
只係燒嗰時要用支援嘅燒碟機
讀就無特別要求同普通碟一樣
原始標準嘅 BD-R 係 HTL 用無機金屬合金做記錄層
同 CD-R/DVD-R/DVD+R 用光敏有機染料唔同
無咁易有退色變返做吉碟嘅問題
而後來嘅 cut-cost 版嘅 BD-R 係 LTH
同 CD-R/DVD-R/DVD+R 用光敏有機染料記錄層
主要係啲廠想用返CD-R/DVD-R/DVD+R 嘅生產線去生產 BD-R
但 LTH 有受光照射會退色好快讀唔到嘅問題
只要唔好貪平買 BD-R LTH 就得
BD-R HTL 嘅壽命算 OK 長
不過啲廠知 LTH 有伏已經唔再出呢種 BD-R
作者: s84292 時間: 2024-2-6 15:30
要壽命長用 M-DISC
但 BDXL 25/50/100GB M-DISC 吉碟唔平約 30-40 HKD 一隻
只係燒嗰時要用支援嘅燒碟機
...
harryytm 發表於 2024-2-2 07:20
認真,燒BD個成本貴過買外置HDD

