Board logo

標題: [保養相關] 買SANDISK小心代理XDDL [打印本頁]

作者: upatchow    時間: 2023-7-18 17:23     標題: 買SANDISK小心代理XDDL

買SANDISK小心代理XDDL

早兩個月係觀塘廣場買左張XDDL 代理之"行貨"Sandisk High Endurance 256GB microSD card 放落隻小米CAM到用....

唔夠1個月壞左, 但係拖到今日先有時間去

上到佢果個哥哥仔幫我測試, 話真係壞左, 之後佢比左2個方案我

1. 放底張卡2個月, 整好比先CALL我返去拎返(大佬我真心想睇下MICROSD卡可以點維修......)
2. 比20蚊即場拎張新卡走.....

我即時已經覺得唔合理, 有咩理由保養期內要人比20蚊換全新卡, 叫我等2個月? 時間車錢都唔只, 中間我仲要先行買多張卡黎頂住先

咁我直情退錢唔要SANDISK又話唔得, 收費係公司規定....

當場只能眼白白比依個化理呃左20蚊....不過已經對依個品牌同代理失去信心, 唯有買過張
作者: ccc123    時間: 2023-7-18 17:33

等2個月 VS 俾20蚊即走。。。。。

人生交义點。。。。
作者: alax    時間: 2023-7-18 17:46

本帖最後由 alax 於 2023-7-18 17:48 編輯

擺明焗你科水走人啦,來回多次又浪費時間同車錢,計番條數 其實差唔多
不過呢啲sd card壞左正常都維修唔到的,不過佢又唔想直接換新比你,咪叫你科水換新,咁佢到時係原廠又可以換過張新 ,又賺多$20每張

睇番果$20係RMA費用,即係要客自己比錢幫代理RMA
via HKEPC Reader for Android
作者: marcochl    時間: 2023-7-18 17:47

我唔明點解要用"X" 唔直接開佢名?
你D 單都show 出黎啦
同埋又關品牌咩事?
作者: epcput22    時間: 2023-7-18 18:32

SANDISK microSD 可以自己RMA嗎?
如果可以以後自己RMA好過
作者: upatchow    時間: 2023-7-18 18:40

等2個月 VS 俾20蚊即走。。。。。

人生交义點。。。。
ccc123 發表於 2023-7-18 17:33


其實焗比20蚊,雖然佢係旺角,但係來回車錢都差唔多20蚊啦,中間仲要無卡用,另外要多張卡

如果代理唔係幫我rma當初做咩要比錢買行貨?
作者: upatchow    時間: 2023-7-18 18:41

擺明焗你科水走人啦,來回多次又浪費時間同車錢,計番條數 其實差唔多  
不過呢啲sd card壞左正常都維 ...
alax 發表於 2023-7-18 17:46


早知如此,何不買水貨
作者: upatchow    時間: 2023-7-18 18:42

SANDISK microSD 可以自己RMA嗎?
如果可以以後自己RMA好過
epcput22 發表於 2023-7-18 18:32


可以,之前試過sandisk叫我搵good century比個rma number我,寄sf去,一個星期左右佢sf返張新既比我
作者: upatchow    時間: 2023-7-18 18:44

我唔明點解要用"X" 唔直接開佢名?
你D 單都show 出黎啦
同埋又關品牌咩事?
marcochl 發表於 2023-7-18 17:47


佢依張寫明比cam用我先買佢,256gb比佢其他普通卡貴

之但係錄1個月多少少就死卡,咁駛鬼用佢
作者: 肥雞    時間: 2023-7-18 18:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mark2010    時間: 2023-7-18 19:29

呢間明顯係水啦, SANDISK係香港正式代理我記得一直都係Good Century, 其他咪全部係水貨
作者: Kin_2012    時間: 2023-7-18 19:35

買SANDISK小心代理XDDL

早兩個月係觀塘廣場買左張XDDL 代理之"行貨"Sandisk High Endurance 256GB microSD ...
upatchow 發表於 2023-7-18 17:23


咁都叫有得即換....
作者: Kin_2012    時間: 2023-7-18 19:37

早知如此,何不買水貨
upatchow 發表於 2023-7-18 18:41


因為大部份網友都堅決支持港行
作者: hambaba    時間: 2023-7-18 19:47

其實除左真正既代理
其他私保一律當水貨無保
作者: jzllee    時間: 2023-7-18 20:00

樓主咪當港水係真行貨啦,買之前唔上Sandisk網頁查吓邊間係真代理。

https://www.westerndigital.com/zh-cn/company/distributors
作者: upatchow    時間: 2023-7-18 20:13

樓主咪當港水係真行貨啦,買之前唔上Sandisk網頁查吓邊間係真代理。
jzllee 發表於 2023-7-18 20:00



交左20蚊學費啦
作者: upatchow    時間: 2023-7-18 20:14

因為大部份網友都堅決支持港行
Kin_2012 發表於 2023-7-18 19:37



一開始以為係新代理炸,邊理得咁多,有貼紙咪買law, 點知佢水貨扮行貨,依家知道啦
作者: upatchow    時間: 2023-7-18 20:15

咁都叫有得即換....
Kin_2012 發表於 2023-7-18 19:35


早知係咁,就買最平,自己rma咪算
作者: jacky_chua    時間: 2023-7-18 20:26

microSD 卡可以點維修?
我好耐以前張 microsd ultra 64GB 試過壞, 拎去代理佢都會一換一俾我
作者: pc1668    時間: 2023-7-18 20:42

本帖最後由 pc1668 於 2023-7-18 20:47 編輯
呢間明顯係水啦, SANDISK係香港正式代理我記得一直都係Good Century, 其他咪全部係水貨 ...
mark2010 發表於 2023-7-18 19:29


Good Century is the Sandisk official local distributor
作者: pc1668    時間: 2023-7-18 20:44

買SANDISK小心代理XDDL

比20蚊即場拎張新卡走.....

upatchow 發表於 2023-7-18 17:23


It was CRAZY .  You should report the case to Sandisk!
作者: jzllee    時間: 2023-7-18 20:50

It was CRAZY  .  You should report the case to Sandisk!
pc1668 發表於 2023-7-18 20:44

原廠管不了水貨啲
作者: upatchow    時間: 2023-7-18 21:20

microSD 卡可以點維修?
我好耐以前張 microsd ultra 64GB 試過壞, 拎去代理佢都會一換一俾我 ...
jacky_chua 發表於 2023-7-18 20:26


保養期內正常根本就應該一換一唔係要個代理做咩?

你一係係人買之前講清楚rma要收20蚊,保養期內rma要收錢真係第一次
作者: upatchow    時間: 2023-7-18 21:21

回覆 20# pc1668

趕時間求其觀塘廣場行過比錢

唯有下次睇清楚邊個代理先買
作者: Kin_2012    時間: 2023-7-18 21:22

It was CRAZY  .  You should report the case to Sandisk!
pc1668 發表於 2023-7-18 20:44


投訴咩?

人地只係比多個選擇你, 你可以返去等下次再黎
作者: upatchow    時間: 2023-7-18 21:27

回覆 25# Kin_2012

如果佢真係show比我睇下張micorsd點“維修”

我都想見識下,好明顯係只換不修啦,當人傻咩

咪就係佢都有比你選擇,等2個月,唔駛比錢,但係直接蝕左使用時間同來回車錢,根本就係趁火打劫
作者: Baggio3go    時間: 2023-7-18 21:59

你呢個代理點會係行貨
不過兩睇啦
電腦野, 如果邊間話壞左可以加$20 即場換新唔駛等, 我反而一定選佢喎
作者: Kin_2012    時間: 2023-7-18 22:29

本帖最後由 Kin_2012 於 2023-7-18 22:30 編輯
回覆  Kin_2012

如果佢真係show比我睇下張micorsd點“維修”

我都想見識下,好明顯係只換不修啦,當人傻 ...
upatchow 發表於 2023-7-18 21:27


買港代的人當然...

另外佢下次會學其他港代, 留低等技術人員檢查.
作者: 一成不變    時間: 2023-7-18 22:52

寫香港保養.. not 香港行貨... 玩文字遊戲
作者: jacky_chua    時間: 2023-7-18 22:57

保養期內正常根本就應該一換一唔係要個代理做咩?

你一係係人買之前講清楚rma要收20蚊,保養期內rma要收 ...
upatchow 發表於 2023-7-18 21:20


我買既代理係 Goodyear, 當時都係直接走上去同佢講張卡壞左
佢測試完之後就直接換過張俾我
作者: TH30    時間: 2023-7-18 23:44

Good Century is the Sandisk official local distributor
pc1668 發表於 2023-7-18 08:42 PM


海盛路真係好蝦人去
作者: hkpop    時間: 2023-7-19 01:24

其實樓主下次可以試下自己搵 sandisk 做RMA, 佢會叫你拎張壞咭去... Gxxx Cxxxxxx 之後再送張新咭俾你........不過去 Gxxx Cxxxxxx  車費都差唔多..-_-
作者: zoin0000    時間: 2023-7-19 09:41

回覆 17# upatchow

香港買電子野要做功課
作者: kk30    時間: 2023-7-19 09:43

這些card 我情願淘宝, 平過香港30%,
還掂香港買, 有事我都費事拎去保養
作者: Louis_gre2    時間: 2023-7-19 10:42

本帖最後由 Louis_gre2 於 2023-7-19 10:55 編輯
海盛路真係好蝦人去
TH30 發表於 2023-7-18 23:44


請假行一轉,加埋地鐵費,幾粒鐘時間,丟左佢無咁嬲
作者: kofz    時間: 2023-7-19 10:59

你呢個代理點會係行貨
不過兩睇啦
電腦野, 如果邊間話壞左可以加$20 即場換新唔駛等, 我反而一定選佢喎 ...
Baggio3go 發表於 2023-7-18 21:59

其實哩$20好低比

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: latali    時間: 2023-7-19 11:06

這些card 我情願淘宝, 平過香港30%,
還掂香港買, 有事我都費事拎去保養
kk30 發表於 2023-7-19 01:43


淘寶太多假卡XD
作者: pc1668    時間: 2023-7-19 11:22

這些card 我情願淘宝, 平過香港30%,
還掂香港買, 有事我都費事拎去保養
kk30 發表於 2023-7-19 09:43


never buy this kind of product at TB !!
作者: vinsai    時間: 2023-7-19 11:32

十年前我張8GB microSD(買電話送嘅慢卡)壞左都走去換
記得係荃灣近大窩口D工業大廈
上去一換一好快手
好似係開星期六&我有全月通,成本只有時間
作者: java2    時間: 2023-7-19 11:51

上多次代埋車費都去左啦仲要等2個月, 擺明焗你比$20

買SANDISK小心代理XDDL

早兩個月係觀塘廣場買左張XDDL 代理之"行貨"Sandisk High Endurance 256GB microSD ...
upatchow 發表於 2023-7-18 17:23

作者: Miipp    時間: 2023-7-19 12:04

海盛路真係好蝦人去
TH30 發表於 2023-7-18 23:44


請假去啦


[attach]2381661[/attach]
作者: alax    時間: 2023-7-19 12:17

請假去啦
Miipp 發表於 2023-7-19 12:04

呢啲辦公時間真係正到呢。。。唔係係附近做野都幾難係六點前去到

via HKEPC Reader for Android
作者: EVANGELION    時間: 2023-7-19 13:01

其實樓主下次可以試下自己搵 sandisk 做RMA, 佢會叫你拎張壞咭去... Gxxx Cxxxxxx 之後再送張新咭俾你..... ...
hkpop 發表於 2023-7-19 01:24



    但good century同好多人一樣都係一至五朝九晚六,要特橙請假拎去整就...我速遞算
作者: Kin_2012    時間: 2023-7-19 13:33

請假去啦
Miipp 發表於 2023-7-19 12:04



港行正, 港行優, 有保養,好方便!
作者: TH30    時間: 2023-7-19 15:06

本帖最後由 TH30 於 2023-7-19 15:07 編輯
呢啲辦公時間真係正到呢。。。唔係係附近做野都幾難係六點前去到  
via HKEPC Reader for Android ...
alax 發表於 2023-7-19 12:17 PM


索性入去做
聯強/冠恆/景帝/偉仕/廣源行請唔請人?
作者: harddick    時間: 2023-7-19 15:21

$20蚊好心就算啦 事主唔係咁窮呀
作者: latali    時間: 2023-7-19 16:21

$20蚊好心就算啦 事主唔係咁窮呀
harddick 發表於 2023-7-19 07:21


其實錢只係其中一個問題,主要係覺得比人搵笨激氣。
比如八達通比錢收你手續費咁。
作者: java2    時間: 2023-7-19 16:24

真係好唔方便, 西站行去都起碼15分鐘, 好難想像點日日返工

海盛路真係好蝦人去
TH30 發表於 2023-7-18 23:44

作者: alax    時間: 2023-7-19 16:57

索性入去做  
聯強/冠恆/景帝/偉仕/廣源行請唔請人?
TH30 發表於 2023-7-19 15:06

你咪自己去問囉,應該呢啲工都幾清閒

via HKEPC Reader for Android
作者: curapicaxsing    時間: 2023-7-20 00:53

樓主, 你講嘅係事實, 直接開名屌啦
作者: Kin_2012    時間: 2023-7-20 01:25

其實錢只係其中一個問題,主要係覺得比人搵笨激氣。
比如八達通比錢收你手續費咁。 ...
latali 發表於 2023-7-19 16:21


八達通收手續費有咩問題?
作者: Aÿ    時間: 2023-7-20 05:57

八達通收手續費有咩問題?
Kin_2012 發表於 2023-7-20 01:25



之前好似無問題
但燒肺券唔俾收八達通手續費
作者: lyjhf2006    時間: 2023-7-20 09:08

回覆 51# Kin_2012

等同去酒樓,自助還收1%服務費
作者: harddick    時間: 2023-7-20 09:22

你咪當俾乞兒囉
我經常買電腦零件都貴幾十蚊啦
作者: hoho1986    時間: 2023-7-20 09:29

回覆  Kin_2012

等同去酒樓,自助還收1%服務費
lyjhf2006 發表於 2023-7-20 09:08


10% 1成,根本無咩服務。
作者: ToNg.    時間: 2023-7-20 09:33

港水姐係水貨,水魚個水

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: hoho1986    時間: 2023-7-20 09:39

之前好似無問題
但燒肺券唔俾收八達通手續費
Aÿ 發表於 2023-7-20 05:57


你分唔分到果將八達通係唔係用消費券,消費券係免手續費,唔係消費券應該要接近2%。
作者: siukat    時間: 2023-7-20 13:41

佢依張寫明比cam用我先買佢,256gb比佢其他普通卡貴

之但係錄1個月多少少就死卡,咁駛鬼用佢 ...
upatchow 發表於 2023-7-18 18:44



    cam用唔駛咁貴,日日行足24小時,最後一定會壞,普通class 10或u1巳經夠
作者: upatchow    時間: 2023-7-20 15:00

cam用唔駛咁貴,日日行足24小時,最後一定會壞,普通class 10或u1巳經夠
siukat 發表於 2023-7-20 13:41


唔買都買左, 咪照用...反正20蚊都已經比左

只係出個POST提醒下大家SANDISK有間咁樣既"香港保養"壞左換卡要RMA收20蚊

咁平心而論, 佢都有個"等2個月"既選擇(所以唔一定要比錢) 況且佢辦公室係旺角女人街, 應該點都方便過海盛路

20蚊咪當豪比佢~
作者: Kin_2012    時間: 2023-7-20 15:55

回覆  Kin_2012

等同去酒樓,自助還收1%服務費
lyjhf2006 發表於 2023-7-20 09:08


八達通點會等於自助?八達通公司有收手續費呀。。。。
作者: hksell_    時間: 2023-7-23 03:47

海盛路真係好蝦人去
TH30 發表於 2023-7-18 23:44


夏季3x度步行到公司
冬天食西北風
作者: 肥雞    時間: 2023-7-23 08:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: itpeanut    時間: 2023-7-23 12:08

睇完呢度,我都搵返Good Century代理嘅sandisk extreme microsd card,只係比其它所謂"行貨"貴幾十蚊

Good Century代理嘅sandisk產品好似無咁多鋪入,我都要問多幾間先揾到
作者: jacky_chua    時間: 2023-7-23 16:07

睇完呢度,我都搵返Good Century代理嘅sandisk extreme microsd card,只係比其它所謂"行貨"貴幾十蚊

Good C ...
itpeanut 發表於 2023-7-23 12:08


係唔係平 = 唔一定係 Good Centry?
同埋你買既時候會問埋邊間代理?
作者: itpeanut    時間: 2023-7-23 16:32

係唔係平 = 唔一定係 Good Centry?
唔一定, 但問襯多數唔係 Good Centry

同埋你買既時候會問埋邊間代理?
依家一件產品有咁多所謂"行貨",有D代理近自己屋企或公司,其實問下無問題
作者: ray7a7    時間: 2023-7-25 14:42

係唔係平 = 唔一定係 Good Centry?
唔一定, 但問襯多數唔係 Good Centry

同埋你買既時候會問埋邊間代理?
...
itpeanut 發表於 2023-7-23 16:32

我買電子產品,而家真係會問埋邊間代理,某某代理貨唔要

via HKEPC Reader for Android
作者: winglim7    時間: 2023-7-25 15:55

以前可以撘佢個 shuttle bus

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
肥雞 發表於 2023-7-23 08:13

以前可以俾錢上cable tv個shuttle bus,但而家冇lu

via HKEPC Reader for Android
作者: pc1668    時間: 2023-7-25 16:22

本帖最後由 pc1668 於 2023-7-25 16:37 編輯
Good Century代理嘅sandisk產品好似無咁多鋪入,我都要問多幾間先揾到
itpeanut 發表於 2023-7-23 12:08


Very difficult to get one at Wanchai computer center, for instance.  Previously bought the Sandisk Extreme A2 512GB microSD with the label "LOBCOM" .  The memory card has "LIFETIME LIMITED WARRANTY" ... theoretically

[attach]2382500[/attach]

[attach]2382502[/attach]
作者: Miipp    時間: 2023-7-25 16:54

Very difficult to get one at Wanchai computer center, for instance.  Previously bought the Sandisk ...
pc1668 發表於 2023-7-25 16:22


product lifetime, not you lifetime

衰過寫 5/10 年保
作者: 肥雞    時間: 2023-7-31 06:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ray7a7    時間: 2023-7-31 08:25

本身要 Keep package先有保養,係現今時代都好反智,Keep單我都理解,保留包裝盒係增加左消費者管理成本

via HKEPC Reader for Android
作者: ray7a7    時間: 2023-7-31 13:36

之前好似無問題
但燒肺券唔俾收八達通手續費
Aÿ 發表於 2023-7-20 05:57

信用卡公司都講明唔可以收客人手續費,但咪一直閉起雙眼不支持態度   

via HKEPC Reader for Android
作者: GIS    時間: 2023-7-31 19:09

本身要 Keep package先有保養,係現今時代都好反智,Keep單我都理解,保留包裝盒係增加左消費者管理成本

v ...
ray7a7 發表於 2023-7-31 08:25

依D 保養既 ITEMS
最好唔好買 由佢  大不了 買 水貨算
作者: sonycliepda    時間: 2023-8-5 14:17

咁APower算唔算係香港代理呢? 定係都係水貨代理呢?
作者: kwind13    時間: 2023-8-8 19:50

本帖最後由 kwind13 於 2023-8-8 19:58 編輯

來回車資+請假+時間唔係佢地收的錢
香港代理對待『一換一』特別鐘意撚人, 有登記又要完好包裝又係留單,
否則一係BAN人 / 要不是搞到你跑兩三轉先完成流程,
已經好少在港買行貨





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2