作者: 樓主 時間: 2023-6-16 15:31 標題: Kingston NV2 1TB 係USB盒 write speed慢 (中獎: TLC芯片)
本帖最後由 樓主 於 2023-9-5 07:10 編輯
Kingston NV2 1TB 係USB盒 write speed ~30MB/s 正常嗎?
抄緊40GB野入去, 見無論係抄好雜碎既歌, 定係幾GB既影片. 最高速係 ~30MB/s 左右
個USB盒係 Orico 10Gbps nvme
[attach]2377571[/attach]
好似中左獎, SM2267XT + Toshiba TLC
作者: gmjacky 時間: 2023-6-16 16:01
用咩板? 我以前用amd b450 板插usb 3.1 ,3.2 都係咁,行左2.0 速,聽聞係amd bug, 400,500 usb 口都有機會異常,我估係供電問題黎
作者: 樓主 時間: 2023-6-16 16:02
本帖最後由 樓主 於 2023-11-11 07:51 編輯
用咩板? 我以前用amd b450 板插usb 3.1 ,3.2 都係咁,聽聞係amd bug, 400,500 usb 口都有機會異常,我估 ...
gmjacky 發表於 2023-6-16 16:01
可以點樣加快返?
作者: gmjacky 時間: 2023-6-16 16:07
換條3.0 線試下先
作者: 樓主 時間: 2023-6-16 16:10
係3.0線黎, 條線係usb盒跟埋既
作者: Miipp 時間: 2023-6-16 16:14
人地都話換條囉
作者: 樓主 時間: 2023-6-16 16:17
作者: ckyuen2 時間: 2023-6-16 17:36
平盒有撞彩成份
用得usb-c 線就換usb-c 線
作者: 樓主 時間: 2023-6-16 17:36
好, thanks!
作者: 剋星 時間: 2023-6-16 20:03
https://www.hkepc.com/forum/view ... ghlight=%20Orico%20
係咪要追下呢D POST
[其他] 其實有冇諗過整一個表 for Orico 呢個牌子警世D人唔好中伏?
作者: 樓主 時間: 2023-6-16 20:50
多謝師兄提醒. 我有睇過你既post. 我見出事既都係SATA usb drive.
我個果係usb nvme drive, 而且我知道係 RTL9210, 定期幫佢update firmware, 應該唔會出事吧
https://www.orico.com.cn/product/detail/7213.html
作者: lyjhf2006 時間: 2023-6-16 21:56
本帖最後由 lyjhf2006 於 2023-6-16 21:57 編輯
回覆 11# 樓主
留名先,等你報告使用心得
作者: 樓主 時間: 2023-6-17 09:00
依家好頭痕. 我發現好似無多條10gbps 線 (本身係USB-A to type C)
但我就做左以下測試:
1) 拎左張Sandisk extreme pro 連reader, 抄條2GB影片入去, write speed穩定 100MB/s (張卡既最高速都係100, 合格)
2) 咁我諗會係條線問題? 我就拎條線幫手機充電. 因為個充電器睇到電壓電流. 充電顕示 9V 1.92A (QC 3.0)
如果睇以上結果, USB port位好似無問題 (USB 3.1 Gen 1 , max 5Gbps), 條電又上到1.92A. 唔通係個nvme盒問題
我之後用返條線插返入相同USB位, 抄同一條片, 又係去返 30MB/s .......
作者: ckyuen2 時間: 2023-6-17 09:14
回覆 13# 樓主
用「任何」c to c 試吓先
作者: 樓主 時間: 2023-6-17 09:36
試左. 終於, 用C to C線上到450MB/s. 接近gen1極速.
我估係因為部notebook 既 USB3.1 gen 1供電不足.
但奇怪係我之前條NV1 512GB係可以上到高速. 唔通NV2 1GB多左(chips?) 所以供電變成唔夠?!

