Board logo

標題: [操作疑難] 舊dell server 死 SAS HDD 換型號是否唯一出路? [打印本頁]

作者: Qicq    時間: 2022-10-7 21:59     標題: 舊dell server 死 SAS HDD 換型號是否唯一出路?

本帖最後由 Qicq 於 2022-10-7 22:00 編輯

舊dell server 死 SAS HDD ST3300655SS  揾唔到新貨,  用ST3300657SS  代替是否可以?因仲揾到新貨,大家都係300GB 15K, 行Raid 5 +Hot spare
作者: pandahk    時間: 2022-10-7 23:00

舊dell server 死 SAS HDD ST3300655SS  揾唔到新貨,  用ST3300657SS  代替是否可以?因仲揾到新貨,大家都係 ...
Qicq 發表於 2022-10-7 21:59


可以
作者: KinChungE    時間: 2022-10-7 23:01

冇問題
就算原廠保養都成日溝唔同牌子/型號
以前我壞seagate 300gb, 佢換隻toshiba 600gb俾我
作者: Qicq    時間: 2022-10-7 23:06

謝謝
想問,由於今次非由Dell直接購買 , 現在會買隻補Hot spare個位,駛唔駛再format, 一插入去係咪自動就算入面有data 都會清咗?
作者: Qicq    時間: 2022-10-7 23:07

冇問題
就算原廠保養都成日溝唔同牌子/型號
以前我壞seagate 300gb, 佢換隻toshiba 600gb俾我 ...
KinChungE 發表於 2022-10-7 23:01


都係行raid?
作者: KinChungE    時間: 2022-10-7 23:33

都係行raid?
Qicq 發表於 2022-10-7 23:07


係, RAID-1
作者: KinChungE    時間: 2022-10-7 23:34

謝謝
想問,由於今次非由Dell直接購買 , 現在會買隻補Hot spare個位,駛唔駛再format, 一插入去係咪自動就算 ...
Qicq 發表於 2022-10-7 23:06


視乎你raid card setting點set
預設就係你插乜碟入去都即刻拎黎rebuild
(留意佢係唔認slot, 你亂插是但一個位都會即刻拎黎用)
作者: Qicq    時間: 2022-10-7 23:40

視乎你raid card setting點set
預設就係你插乜碟入去都即刻拎黎rebuild
(留意佢係唔認slot, 你亂插是但一 ...
KinChungE 發表於 2022-10-7 23:34



    明白,即係佢認佢做hotspare, 下次有其他HDD死即刻拎黎rebuild
作者: fred2088    時間: 2022-10-11 21:44

本帖最後由 fred2088 於 2022-10-11 13:46 編輯

回覆 1# Qicq

    HP 十年機之前死 RAID-1,  2.5" SAS 300GB HDD,
    去了 Jumbo 買 2.5" SAS 600GB HDD, 要訂貨, 等5星期 ... 插入去便自動 補完 ...
    最後得 300GB 可用 ...
作者: Qicq    時間: 2022-10-12 06:23

謝謝大家已經搞掂, 又係一次過訂番五六隻600GB等時機到慢慢換曬佢





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2