作者: jerrychan0610 時間: 2022-9-30 09:47 標題: 東芝4TB HDD 唔知邊個保.
手上有2個東之4TB, 一個已知廣原(生產日期MAR2020), 另外一個買左幾間都話唔係佢地保(生產日期SEP2020)
而家有邊幾間保東芝?
東芝4TB係咪三年保?
作者: nohomecat 時間: 2022-9-30 18:40
https://myapps.taec.toshiba.com/ ... ogin.jsp?Action=NEW
有冇睇下狀態先
作者: jerrychan0610 時間: 2022-10-1 11:00
好奇怪, 我用廣x代理有保的s/n去試, 都係搵唔到資料.
作者: 士碌架 時間: 2022-10-1 11:26
我 2tb 係漢科
作者: jerrychan0610 時間: 2022-10-1 14:56
個網頁冇話有代理東芝
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: nohomecat 時間: 2022-10-1 15:01
https://shop.hornington.com/products/toshiba-enterprise-hdd
但係有得賣
作者: nohomecat 時間: 2022-10-1 15:02
send email 問下東芝有冇得Rma
作者: harddick 時間: 2022-10-1 17:28
東芝企業版先有五年保
普通版得二年保
你個隻係什麼型號?
作者: jerrychan0610 時間: 2022-10-1 19:51
應該唔係企業版.
[attach]2341182[/attach]
作者: harddick 時間: 2022-10-1 20:27
過左保用期啦 唔使再搵
作者: 64067197 時間: 2022-10-1 21:20
有v係3年保
作者: jerrychan0610 時間: 2022-10-3 09:47
本帖最後由 jerrychan0610 於 2022-10-4 18:54 編輯
我有隻無V, 2020年9月出廠, 有無機會未過保? 但最大問題係未搵到邊間買.
作者: roytam1 時間: 2022-10-3 11:37
建達/廣源/漢科/ALevel/VST 你逐間問下啦
作者: 士碌架 時間: 2022-10-4 11:10
2TB 漢科 盒寫 3年
作者: 開心過日晨 時間: 2022-10-4 14:56
有冇印象係邊度買? 會唔會係買咗OEM?
作者: jerrychan0610 時間: 2022-10-4 16:59
應該2手買返嚟, 但又搵唔返記錄.
作者: trendhk 時間: 2022-10-4 17:50
2022 年 9 月,岩岩先出廠點會過保
作者: jerrychan0610 時間: 2022-10-4 18:55
係 2020年9月出廠 先啱.
作者: jerrychan0610 時間: 2022-10-4 20:26
以前HDD係咪COM D??
我有4隻東芝4TB, 放係NAS行左成十年都有, 係溫度高D 但都仲可以用到.
星期六換左隻HDD返嚟, 同場買多隻.. 行左2日就認唔到HDD.
作者: zoin0000 時間: 2022-10-4 21:15
以前HDD係咪COM D??
我有4隻東芝4TB, 放係NAS行左成十年都有, 係溫度高D 但都仲可以用到.
星期六換左隻HDD ...
jerrychan0610 發表於 2022-10-4 20:26
你買咩HD
作者: jerrychan0610 時間: 2022-10-5 08:57
東芝最平個隻.
作者: zoin0000 時間: 2022-10-5 09:05
DT/MD
作者: jerrychan0610 時間: 2022-10-5 09:07
新買係DT
用左10年係MD
作者: zoin0000 時間: 2022-10-5 09:16
DT最大唔係得3T?
作者: jerrychan0610 時間: 2022-10-5 09:18
有V同無V都有4TB
作者: hoho1986 時間: 2022-10-5 09:29
你無KEEP盒,又無Keep保用證。Synnex貼上HDD,廣源行、Alevel 、Xander個盒有保用卡,VST好似咩都無。
BTW,4TB我唔會特登去保用,除非年尾清假,放低再去拎夠買新碟。
作者: 開心過日晨 時間: 2022-10-5 10:10
咁算啦,可能唔係香港買都唔出奇
作者: zoin0000 時間: 2022-10-5 10:13
1手上代理換, 2手無計, 今時今日2手HD一定要有保
作者: jerrychan0610 時間: 2022-10-6 12:09
真係一波三節.
插晒6隻舊4TB, 再加2隻新4TB,
行左一日, 都未BUILD完, 新買果2隻就報錯. 做完RECOVERY, 再REBUILD, 而家2個新4TB消失左...

