Board logo

標題: [保養相關] 東芝4TB HDD 唔知邊個保. [打印本頁]

作者: jerrychan0610    時間: 2022-9-30 09:47     標題: 東芝4TB HDD 唔知邊個保.

手上有2個東之4TB, 一個已知廣原(生產日期MAR2020), 另外一個買左幾間都話唔係佢地保(生產日期SEP2020)
而家有邊幾間保東芝?

東芝4TB係咪三年保?
作者: nohomecat    時間: 2022-9-30 18:40

https://myapps.taec.toshiba.com/ ... ogin.jsp?Action=NEW

有冇睇下狀態先
作者: jerrychan0610    時間: 2022-10-1 11:00

有冇睇下狀態先
nohomecat 發表於 2022-9-30 18:40



    好奇怪, 我用廣x代理有保的s/n去試, 都係搵唔到資料.
作者: 士碌架    時間: 2022-10-1 11:26

我 2tb  係漢科
作者: jerrychan0610    時間: 2022-10-1 14:56

我 2tb  係漢科
士碌架 發表於 2022-10-1 11:26

個網頁冇話有代理東芝

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: nohomecat    時間: 2022-10-1 15:01

個網頁冇話有代理東芝

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
jerrychan0610 發表於 2022-10-1 14:56



    https://shop.hornington.com/products/toshiba-enterprise-hdd

但係有得賣
作者: nohomecat    時間: 2022-10-1 15:02

好奇怪, 我用廣x代理有保的s/n去試, 都係搵唔到資料.
jerrychan0610 發表於 2022-10-1 11:00


send email 問下東芝有冇得Rma
作者: harddick    時間: 2022-10-1 17:28

東芝企業版先有五年保
普通版得二年保
你個隻係什麼型號?
作者: jerrychan0610    時間: 2022-10-1 19:51

東芝企業版先有五年保
普通版得二年保
你個隻係什麼型號?
harddick 發表於 2022-10-1 17:28

應該唔係企業版.
[attach]2341182[/attach]
作者: harddick    時間: 2022-10-1 20:27

過左保用期啦 唔使再搵
作者: 64067197    時間: 2022-10-1 21:20

有v係3年保
作者: jerrychan0610    時間: 2022-10-3 09:47

本帖最後由 jerrychan0610 於 2022-10-4 18:54 編輯
有v係3年保
64067197 發表於 2022-10-1 21:20


我有隻無V, 2020年9月出廠, 有無機會未過保? 但最大問題係未搵到邊間買.
作者: roytam1    時間: 2022-10-3 11:37

建達/廣源/漢科/ALevel/VST 你逐間問下啦
作者: 士碌架    時間: 2022-10-4 11:10

我有隻無V, 2022年9月出廠, 有無機會未過保? 但最大問題係未搵到邊間買.
jerrychan0610 發表於 2022-10-3 09:47


2TB 漢科  盒寫 3年
作者: 開心過日晨    時間: 2022-10-4 14:56

有冇印象係邊度買? 會唔會係買咗OEM?
作者: jerrychan0610    時間: 2022-10-4 16:59

有冇印象係邊度買? 會唔會係買咗OEM?
開心過日晨 發表於 2022-10-4 14:56



    應該2手買返嚟, 但又搵唔返記錄.
作者: trendhk    時間: 2022-10-4 17:50

我有隻無V, 2022年9月出廠, 有無機會未過保? 但最大問題係未搵到邊間買.
jerrychan0610 發表於 2022-10-3 09:47


2022 年 9 月,岩岩先出廠點會過保
作者: jerrychan0610    時間: 2022-10-4 18:55

2022 年 9 月,岩岩先出廠點會過保
trendhk 發表於 2022-10-4 17:50



係   2020年9月出廠  先啱.
作者: jerrychan0610    時間: 2022-10-4 20:26

以前HDD係咪COM D??
我有4隻東芝4TB, 放係NAS行左成十年都有, 係溫度高D 但都仲可以用到.
星期六換左隻HDD返嚟, 同場買多隻.. 行左2日就認唔到HDD.
作者: zoin0000    時間: 2022-10-4 21:15

以前HDD係咪COM D??
我有4隻東芝4TB, 放係NAS行左成十年都有, 係溫度高D 但都仲可以用到.
星期六換左隻HDD ...
jerrychan0610 發表於 2022-10-4 20:26


你買咩HD
作者: jerrychan0610    時間: 2022-10-5 08:57

你買咩HD
zoin0000 發表於 2022-10-4 21:15



    東芝最平個隻.
作者: zoin0000    時間: 2022-10-5 09:05

東芝最平個隻.
jerrychan0610 發表於 2022-10-5 08:57


DT/MD
作者: jerrychan0610    時間: 2022-10-5 09:07

新買係DT
用左10年係MD
作者: zoin0000    時間: 2022-10-5 09:16

新買係DT
用左10年係MD
jerrychan0610 發表於 2022-10-5 09:07


DT最大唔係得3T?
作者: jerrychan0610    時間: 2022-10-5 09:18

DT最大唔係得3T?
zoin0000 發表於 2022-10-5 09:16

有V同無V都有4TB
作者: hoho1986    時間: 2022-10-5 09:29

你無KEEP盒,又無Keep保用證。Synnex貼上HDD,廣源行、Alevel 、Xander個盒有保用卡,VST好似咩都無。
BTW,4TB我唔會特登去保用,除非年尾清假,放低再去拎夠買新碟。
作者: 開心過日晨    時間: 2022-10-5 10:10

應該2手買返嚟, 但又搵唔返記錄.
jerrychan0610 發表於 2022-10-4 08:59



    咁算啦,可能唔係香港買都唔出奇
作者: zoin0000    時間: 2022-10-5 10:13

有V同無V都有4TB
jerrychan0610 發表於 2022-10-5 09:18


1手上代理換, 2手無計, 今時今日2手HD一定要有保
作者: jerrychan0610    時間: 2022-10-6 12:09

真係一波三節.
插晒6隻舊4TB, 再加2隻新4TB,
行左一日, 都未BUILD完, 新買果2隻就報錯.  做完RECOVERY, 再REBUILD, 而家2個新4TB消失左...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2