標題: [技術討論] 外置SSD都幾熱, 有無人會用散熱片? [打印本頁]
作者: askl 時間: 2022-9-23 19:54 標題: 外置SSD都幾熱, 有無人會用散熱片?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lyjhf2006 時間: 2022-9-23 20:28
https://detail.tmall.com/item.ht ... s=1&abbucket=15
用緊
作者: Once 時間: 2022-9-23 21:29
有好過冇
但附近有風扇幫手吹走啲廢熱更重要
冇嘅話降唔到幾多
作者: happychanbb 時間: 2022-9-24 01:15
3d print 整緊個架
[attach]2340225[/attach]
早排type-c鬆 放左係到一排無用
之後銲返新落去
順手想整返個開蓋式連散熱落去
[attach]2340224[/attach]
真心講 果D風扇有等於無
作者: eswn 時間: 2022-9-25 00:47
有裝散熱鋁片或用金屬外殼

