Board logo

標題: [購買問題] intel 12代加SATA問題 [打印本頁]

作者: ricky818    時間: 2022-8-4 16:20     標題: intel 12代加SATA問題

想問下有冇CHING用緊intel 12代而又用緊M.2/PCIE轉SATA既卡? 有冇推介?

用緊B660M板原本得4個SATA, 想加多4個或以上, 唔使RAID
板上空置既有兩條PCIE x1槽同一條M.2 2280槽

1. 睇咗一輪而家主流係咪JMB585或者ASM1166?
2. 見好多卡都係行PCIE x2起, 係咪直接搵M.2款好過?
3. M.2既JMB585見淘寶差唔多都係同一款, 主要評價係塊板太軟, 但D用家多數砌NAS, 無人提intel兼容性問題
4. ASM1166就直頭有post講過喺intel 600系晶片下認唔到, 仲有出過firmware fix添, 不過個fix好似只限PCIE款, 唔見有M.2款
https://www.mobile01.com/topicde ... 07&p=3#84429984

請問有冇用家心得分享?
作者: wilson99hk    時間: 2022-8-4 17:38

我用 Gigabyte H610M S2H DDR4+Intel Core i3-12100 !
我幾十蚊淘左張 PCIE to SATA 卡俾部 SATA DVD 燒碟機用 !
因唔夠 SATA ! 用左半年冇問題 ! 好穩定 ! 不過未用過係 SATA HD 上 !
唔知你係咪要呢種卡 ?
作者: raylee    時間: 2022-8-4 17:59

想問下有冇CHING用緊intel 12代而又用緊M.2/PCIE轉SATA既卡? 有冇推介?

用緊B660M板原本得4個SATA, 想加多 ...
ricky818 發表於 2022-8-4 16:20


https://www.price.com.hk/product.php?p=524835
作者: ricky818    時間: 2022-8-4 19:16

我用 Gigabyte H610M S2H DDR4+Intel Core i3-12100 !
我幾十蚊淘左張 PCIE to SATA 卡俾部 SATA DVD 燒碟 ...
wilson99hk 發表於 2022-8-4 17:38


係呀,你係邊張卡?
我得個短嘅PCIE x1槽,唔知啱唔啱插
作者: ricky818    時間: 2022-8-4 19:18

raylee 發表於 2022-8-4 17:59


https://www.price.com.hk/product.php?p=478723
作者: raylee    時間: 2022-8-4 20:15

ricky818 發表於 2022-8-4 19:18


gogogo
作者: vinsai    時間: 2022-8-5 09:47

可以望望SilverStone ECS07 5埠 SATA M.2 PCIe 硬碟擴充卡
用JMB585
作者: wilson99hk    時間: 2022-8-5 09:55

回覆 4# ricky818

https://detail.tmall.com/item.ht ... amp;_u=5275lq0q0d0b

我用呢張 !~
作者: ricky818    時間: 2022-8-5 18:20

回覆  ricky818



我用呢張 !~
wilson99hk 發表於 2022-8-5 09:55


唔該晒,但條link入面有好多款,幾款晶片都有,你係邊一張?
作者: ricky818    時間: 2022-8-5 18:23

可以望望SilverStone ECS07 5埠 SATA M.2 PCIe 硬碟擴充卡
用JMB585
vinsai 發表於 2022-8-5 09:47


CHING用緊?
邊度有得買?
作者: eo38cl    時間: 2022-8-6 09:47

4. ASM1166就直頭有post講過喺intel 600系晶片下認唔到, 仲有出過firmware fix添, 不過個fix好似只限PCIE款, 唔見有M.2款
ricky818 發表於 2022-8-4 16:20

PCIe M.2實際都係用緊PCIe通道連接,張卡firmware可能都係一樣
作者: wilson99hk    時間: 2022-8-6 11:42

回覆 9# ricky818

JMB582 ! 我用兩個 SATA 那張 !
作者: ricky818    時間: 2022-8-6 15:19

本帖最後由 ricky818 於 2022-8-6 16:39 編輯
PCIe M.2實際都係用緊PCIe通道連接,張卡firmware可能都係一樣
eo38cl 發表於 2022-8-6 09:47


我對上一部機連M.2都未有,而家先第一次接觸
不過見樓上用JMB加12代無事,都係唔博ASM算喇,真係要update firmware 嘅話我無另一部唔係12代嘅機
作者: ray7a7    時間: 2022-8-6 21:46

其實覺得今個世代,ATX主板原生有8個或以上Sata port都唔係過份要求,但好多都係6個,有D大板可能得4個

係M.2 位多左, 但計容量仍然係硬碟係首選

via HKEPC Reader for Android
作者: vinsai    時間: 2022-8-6 23:07

其實覺得今個世代,ATX主板原生有8個或以上Sata port都唔係過份要求,但好多都係6個,有D大板可能得4個

係 ...
ray7a7 發表於 2022-8-6 21:46

唔好講板
機箱都要搵一大輪先搵到可以裝6隻3.5" HDD
作者: ray7a7    時間: 2022-8-7 01:38

唔好講板
機箱都要搵一大輪先搵到可以裝6隻3.5" HDD
vinsai 發表於 2022-8-6 23:07

機箱唔難揾到6個以上Bay9位,淘佬都大把,四舊以下,大把6個以上機箱

係煩在長顯卡33cm同多Bay位就真係唔多

via HKEPC Reader for Android
作者: ricky818    時間: 2022-8-20 21:02

最後淘咗M.2款嘅JMB585,原本塊電路板真係薄到薯片咁,好在而家佢黐多三塊薯片嘅加厚喺底,安心少少
一插完直入Win11認到晒咁多隻disks,連埋底板原本4個SATA,暫時插咗7隻SATA碟,開機又唔覺明顯慢咗好多,暫時幾滿意
作者: remote0321    時間: 2022-9-1 21:16

好似有 m.2 轉 你用你頭,要搵下





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2