作者: 初級會員 時間: 2022-5-8 16:13 標題: 上youtube聽咗一輪聲,發現只要係大容量硬碟就隻隻都炒豆
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pandahk 時間: 2022-5-8 16:23
SSD

作者: 初級會員 時間: 2022-5-8 16:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 初級會員 時間: 2022-5-8 16:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pandahk 時間: 2022-5-8 16:36
水泥圍封? 點散熱?
作者: 初級會員 時間: 2022-5-8 16:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 初級會員 時間: 2022-5-8 16:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: harakuma 時間: 2022-5-8 16:52
炒豆聲真係好令人煩厭
作者: ckyuen2 時間: 2022-5-8 18:29
買多幾隻無咁大嘅
作者: lyjhf2006 時間: 2022-5-12 10:17
https://www.ubuy.com.pk/en/produ ... upport-offline-clon
買隻呢D 再加上4個SSD 如何?
作者: jimking332 時間: 2022-5-12 11:06
我WD拆碟 (12T Helium)一D聲都聽唔到喎, 你youtube review睇咩型號呀?
作者: vinsai 時間: 2022-5-12 12:48
入機箱可以點搞?
作者: MAX100 時間: 2022-5-12 13:07
仲要睇用乜機箱,我個 東芝 企業級 4TB 出名嘈
舊機箱唔覺有乜野聲,轉左新機箱就明顯有共震聲...
作者: mo9394 時間: 2022-5-12 16:44
聲的pattern 係聽到, 但點樣睇youtube 而判定到大唔大聲.
作者: mo9394 時間: 2022-5-12 16:47
好似一代比一代靜. MG08 都未夠咪等下 MG09 減到啱價就入
作者: mo9394 時間: 2022-5-12 16:50
你咁講抽真空咪重輕, 升上天好唔好
作者: ray7a7 時間: 2022-5-13 09:13
12T以上 HDD應該預左企業碟,放係 SERVICE機,幾千萬隻一齊炒豆
而家我隻14T一開機就會100% 炒豆,2分鐘就冷靜,唔知咩事
via HKEPC Reader for Android
作者: mo9394 時間: 2022-5-13 10:42
低速write 野會明顯D. 全速寫D 聲, 又好似無咁搶耳
作者: epcput22 時間: 2022-5-13 10:49
應該真係要SSD先靜
作者: ray7a7 時間: 2022-5-13 15:57
我之前用4T或以下唔會開機就炒豆,可能大容量先會愛上炒豆
via HKEPC Reader for Android
作者: vestzs 時間: 2022-5-13 23:23
回覆 17# ray7a7
WD拆機碟?? 我個隻放入NAS, 開機都係咁
作者: ray7a7 時間: 2022-5-15 15:39
東芝14T MG07
via HKEPC Reader for Android
作者: ray7a7 時間: 2022-5-15 17:02
我係好奇咁多隻唔炒豆,係唯一隻4T以上就會開機100% 讀野炒豆
via HKEPC Reader for Android
作者: should 時間: 2022-5-17 19:42
我隻2TB都有炒豆聲
作者: kimyiu1029 時間: 2022-5-17 19:52
我D WD elements 12 14T 拆盒反而聽唔到

