Board logo

標題: [操作疑難] 上youtube聽咗一輪聲,發現只要係大容量硬碟就隻隻都炒豆 [打印本頁]

作者: 初級會員    時間: 2022-5-8 16:13     標題: 上youtube聽咗一輪聲,發現只要係大容量硬碟就隻隻都炒豆

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pandahk    時間: 2022-5-8 16:23

>12tb既
連氦氣碟都係咁
唔掂..呢啲比data center用ok架
擺屋企用一聽到炒豆聲就冇晒心機
連ironwolf ...
初級會員 發表於 2022-5-8 16:13


SSD
作者: 初級會員    時間: 2022-5-8 16:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 初級會員    時間: 2022-5-8 16:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pandahk    時間: 2022-5-8 16:36

如果我真係揾唔到好好既辦法降噪既話
買隻8tb ssd可能都係個唔錯既選擇
$$$$$

暫時諗到可以用水泥圍封個 ...
初級會員 發表於 2022-5-8 16:27

水泥圍封? 點散熱?
作者: 初級會員    時間: 2022-5-8 16:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 初級會員    時間: 2022-5-8 16:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: harakuma    時間: 2022-5-8 16:52

炒豆聲真係好令人煩厭
作者: ckyuen2    時間: 2022-5-8 18:29

買多幾隻無咁大嘅
作者: lyjhf2006    時間: 2022-5-12 10:17

https://www.ubuy.com.pk/en/produ ... upport-offline-clon

買隻呢D 再加上4個SSD 如何?
作者: jimking332    時間: 2022-5-12 11:06

>12tb既
連氦氣碟都係咁
唔掂..呢啲比data center用ok架
擺屋企用一聽到炒豆聲就冇晒心機
連ironwolf ...
初級會員 發表於 2022-5-8 16:13



我WD拆碟 (12T Helium)一D聲都聽唔到喎, 你youtube review睇咩型號呀?
作者: vinsai    時間: 2022-5-12 12:48

入機箱可以點搞?
作者: MAX100    時間: 2022-5-12 13:07

仲要睇用乜機箱,我個 東芝 企業級 4TB 出名嘈
舊機箱唔覺有乜野聲,轉左新機箱就明顯有共震聲...
作者: mo9394    時間: 2022-5-12 16:44

聲的pattern 係聽到, 但點樣睇youtube 而判定到大唔大聲.
作者: mo9394    時間: 2022-5-12 16:47

好似一代比一代靜. MG08 都未夠咪等下 MG09 減到啱價就入
作者: mo9394    時間: 2022-5-12 16:50

話說我醒起氦氣咪即係用喺飛船氣球果隻氣體
咁隻硬碟本身應該有個上升力wo
net force雖然都係向下
我見 ...
初級會員 發表於 2022-5-8 16:32


你咁講抽真空咪重輕, 升上天好唔好
作者: ray7a7    時間: 2022-5-13 09:13

12T以上 HDD應該預左企業碟,放係 SERVICE機,幾千萬隻一齊炒豆

而家我隻14T一開機就會100% 炒豆,2分鐘就冷靜,唔知咩事

via HKEPC Reader for Android
作者: mo9394    時間: 2022-5-13 10:42

12T以上 HDD應該預左企業碟,放係 SERVICE機,幾千萬隻一齊炒豆

而家我隻14T一開機就會100% 炒豆,2分鐘就 ...
ray7a7 發表於 2022-5-13 09:13


低速write 野會明顯D. 全速寫D 聲, 又好似無咁搶耳
作者: epcput22    時間: 2022-5-13 10:49

應該真係要SSD先靜
作者: ray7a7    時間: 2022-5-13 15:57

低速write 野會明顯D. 全速寫D 聲, 又好似無咁搶耳
mo9394 發表於 2022-5-13 10:42

我之前用4T或以下唔會開機就炒豆,可能大容量先會愛上炒豆

via HKEPC Reader for Android
作者: vestzs    時間: 2022-5-13 23:23

回覆 17# ray7a7

    WD拆機碟?? 我個隻放入NAS, 開機都係咁
作者: ray7a7    時間: 2022-5-15 15:39

回覆  ray7a7

    WD拆機碟?? 我個隻放入NAS, 開機都係咁
vestzs 發表於 2022-5-13 23:23

東芝14T MG07

via HKEPC Reader for Android
作者: ray7a7    時間: 2022-5-15 17:02

我係好奇咁多隻唔炒豆,係唯一隻4T以上就會開機100% 讀野炒豆

via HKEPC Reader for Android
作者: should    時間: 2022-5-17 19:42

我隻2TB都有炒豆聲
作者: kimyiu1029    時間: 2022-5-17 19:52

我D WD elements 12 14T 拆盒反而聽唔到





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2