標題: [技術討論] RAID 1做cold backup [打印本頁]
作者: 綠袖子 時間: 2022-3-5 14:39 標題: RAID 1做cold backup
我有堆資料,本身係由source度export出黎,再經由其他軟件做backup,如果我將個儲存位置set成RAID 1,每個特定時間,就將其中一隻碟換出黎做cold backup,其實可唔可行?即係2 bay RAID 1,但預留5隻碟,輪住Unplug然後等個RAID自己rebuild,雖然都有機會rebuild fail,但如果fail的話,我將本身嘅資料重新export就得。
作者: kofz 時間: 2022-3-5 15:45
本帖最後由 kofz 於 2022-3-5 15:48 編輯
我就唔會咁做
Raid 1唔等於 backup
你有5隻hdd
點解唔一次 backup 幾份
咁先可以減低風險
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: 玲瓏一號 時間: 2022-3-5 15:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lnchu 時間: 2022-3-5 16:03
用Asustor 'My archive' .自己睇.
https://www.asustor.com/admv2?type=2&subject=9&sub=75
作者: 綠袖子 時間: 2022-3-5 17:45
回覆 4# lnchu
唔打算經NAS做,因為唔想經多一重網絡,本身用USB-C直出就做到。其次隻NAS打算用黎同cloud同步,set定左就唔想搞佢
作者: 綠袖子 時間: 2022-3-5 17:47
回覆 2# kofz
我知RAID 1唔等於backup,所以我係定時候就unplug其中一隻用黎做cold backup,再插返另一隻最舊嘅backup入去做rebuild
作者: kofz 時間: 2022-3-5 17:49
本帖最後由 kofz 於 2022-3-5 18:27 編輯
安全計
我覺得一次 backup 多幾個仲實際
另外要注意 rebuild 需要時間
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: harryytm 時間: 2022-3-5 20:11
RAID 1 嘅作用係提高個數據裝置嘅可靠度
去保護啲仲未 Backup 嘅數據
一定要配合正確嘅 Backup 方式一齊用
唔可以純粹 RAID 1 當係 Backup
作者: Kin_2012 時間: 2022-3-5 20:31
你的諗法簡單左 d, 不過市面上有類似原理的野。
但一般家用好少, 其實你想做咩呢?
Db backup ?
作者: 綠袖子 時間: 2022-3-6 03:38
回覆 9# Kin_2012
係,最麻煩嘅Apple Photos Database backup
有用Time Machine,但想有另一個time machine以外嘅backup

