作者: 東尼仔 時間: 2021-11-25 14:17 標題: 舊HD處理
今日PET PET痕拎個舊HD出來掃下, 掃到有咁既警告.
丟左佢又好似可惜同唔環保, 用來放野又怕LOST DATA
[attach]2294760[/attach]
作者: upatchow 時間: 2021-11-25 14:27
我都有10隻1TB同幾十隻250/500GB HDD就咁放左係到....
唔知仲有無DATA, 又懶

都放左幾年.......再放下先啦
作者: 東尼仔 時間: 2021-11-25 14:35
1TB 同 500GB應該仲有二手市場..
我呢隻個警告唔知嚴唔嚴重? 用來放DATA又怕用用下瓜左..
作者: upatchow 時間: 2021-11-25 14:48
DATA唔重要(例如迷片)咪照放
重要野, 一係就當SECONDARY BACKUP, 即係抄多一份無壞
唔賣啦~又要CHECK碟又要約交收, 得果1百幾十, 萬一私保有咩事要退就係真攪唔店....
作者: raym123 時間: 2021-11-25 14:59
有冇 15 年, 磁層同電路板都差不多了, 只可以bt, 或 SECONDARY BACKUP, 除時一睡不起
作者: 東尼仔 時間: 2021-11-25 18:35
打算買個呢D外置盒用來駁廳電視, 以下幾款大家覺得邊款好D?
圖片可能睇唔清, 最尾果款前面有2個USB口+ 2個卡插口
[attach]2294808[/attach]
作者: as12d 時間: 2021-11-26 00:55
回覆 6# 東尼仔
Unitek 好D
作者: itpeanut 時間: 2021-11-26 11:16
都唔一定,都要睇佢用邊隻chipset
作者: upatchow 時間: 2021-11-26 15:02
OrXXX 不了~
讀到都驚佢出事
作者: eh 時間: 2021-11-26 15:29
搭單問, 有冇D headless既hdd eraser docking?
好似D HDD copier咁自動洗曬插上去既HDD

