Board logo

標題: [購買問題] 16TB or 18TB [打印本頁]

作者: caeser    時間: 2021-10-6 03:51     標題: 16TB or 18TB

WD HC550 16tb $2500 / 18tb $2850
算唔算平?不過漢科代理唔知有冇伏
仲有冇其他介紹?
作者: o2mini    時間: 2021-10-6 07:45

本帖最後由 o2mini 於 2021-10-6 08:13 編輯

價錢可接受, 第二階段消費劵割韭菜期剛開始; 等多一個月會令你開心多少少  16/18TB咁大容量只有氦氣盤可選, 所以還是選有5年保的Model吧

作者: fatyee    時間: 2021-10-6 09:36

價錢可接受, 第二階段消費劵割韭菜期剛開始; 等多一個月會令你開心多少少  16/18TB咁大容量只有氦氣盤可 ...
o2mini 發表於 2021-10-6 07:45


其實氦氣係唔係真係咁差?
我而家仲係十五十六, 買一隻 18TB 定係兩隻 10TB (空氣).
作者: SEIKO    時間: 2021-10-6 09:42

回覆 3# fatyee

同你一樣1516
作者: o2mini    時間: 2021-10-6 10:12

本帖最後由 o2mini 於 2021-10-6 10:31 編輯
其實氦氣係唔係真係咁差?
我而家仲係十五十六, 買一隻 18TB 定係兩隻 10TB (空氣). ...
fatyee 發表於 2021-10-6 09:36


看用途吧, 若是NAS不停地運作; 氦氣盤沒問題的, 因為使用5年後其壽命時數都去得七七八八了, 基本上你都會換新HDD的! 況且好多人會玩RAID的, 死了其中一隻HDD可以換上新的HDD再Rebuild重組資料, 漏不漏氣相對並不重要!

但作為冷儲存只是間中接上主機搬運一堆檔案就難說了! 五年後你就要擔心氦氣洩漏引發的故障問題, 相反使用空氣盤作冷儲存一般可使用十多年以上...所以我會買兩隻10TB空氣盤的; 況且兩隻空氣盤加埋的售價一定比單獨買一隻18/20TB氦氣盤平宜!
作者: fatyee    時間: 2021-10-6 10:40

看用途吧, 若是NAS不停地運作; 氦氣盤沒問題的, 因為使用5年後其壽命時數都去得七七八八了, 基本上你都會 ...
o2mini 發表於 2021-10-6 10:12


咁我係用緊隻 4TB 開始有 bad sector... 同時又想將另外兩隻 4TB 加一隻 2TB 夾埋一隻過唔想佔咁多位.
主要係儲野而唔係 NAS... 咁似乎我既用途都係買兩隻 10TB (X2 做埋 backup) 好似好 D.
以4科價黎計... WD 18TB 平過兩隻 10TB 好多... >.<
作者: o2mini    時間: 2021-10-6 10:47

咁我係用緊隻 4TB 開始有 bad sector... 同時又想將另外兩隻 4TB 加一隻 2TB 夾埋一隻過唔想佔咁多位.
主 ...
fatyee 發表於 2021-10-6 10:40


首先現在10TB價錢超不合理, 反而16/18TB已回落到合理區間. 第二你沒有備份只有獨孤一份資料, 還是買空氣盤吧!

我有二份冷儲存的備份HDD, 第一份是全空氣盤, 第二份夾雜了少量氦氣盤. 使用氦氣盤就看你承受得起損失嗎?
作者: fatyee    時間: 2021-10-6 10:58

首先現在10TB價錢超不合理, 反而16/18TB已回落到合理區間. 第二你沒有備份只有獨孤一份資料, 還是買空氣 ...
o2mini 發表於 2021-10-6 10:47


其實 backup 係唔係一隻硬碟對一隻硬碟好 D? 即係 10TB 對 10TB.
作者: KinChungE    時間: 2021-10-6 11:15

其實 backup 係唔係一隻硬碟對一隻硬碟好 D? 即係 10TB 對 10TB.
fatyee 發表於 2021-10-6 10:58


冇規定
睇你係咪需要多份backup, 要既話backup碟買大D (Backup碟用He都冇所謂, 反正佢死左都只係由頭抄過)
作者: o2mini    時間: 2021-10-6 12:28

本帖最後由 o2mini 於 2021-10-6 12:34 編輯
其實 backup 係唔係一隻硬碟對一隻硬碟好 D? 即係 10TB 對 10TB.
fatyee 發表於 2021-10-6 10:58


題外話:
作為冷備份HDD的使用; 你會選用抽插式硬碟匣/外置式Docking? 因為空氣盤+多碟片結構的HDD工作時的溫度會相當高, 尤其連續長時間抄寫後升溫特別厲害! 這點你要預早做好定案

市面上有獨立風扇散熱的抽插式硬碟匣; 你可以參考一下, 為HDD降低工作時的溫度是有效延長使用壽命的方法之一

作者: fatyee    時間: 2021-10-6 13:41

題外話:
作為冷備份HDD的使用; 你會選用抽插式硬碟匣/外置式Docking? 因為空氣盤+多碟片結構的HDD工作時 ...
o2mini 發表於 2021-10-6 12:28


暫時我會諗住買 QNAP TR-002/004 將做 backup 既硬碟放晒落去.
作者: o2mini    時間: 2021-10-6 14:06

暫時我會諗住買 QNAP TR-002/004 將做 backup 既硬碟放晒落去.
fatyee 發表於 2021-10-6 13:41


DAS也不錯
作者: fatyee    時間: 2021-10-6 14:23

DAS也不錯
o2mini 發表於 2021-10-6 14:06


因為而家出面腦場多 bay 既話好似一係 QNAP, 一係就 O 牌... 但 O 牌以前用過佢 D 野覺得太易壞.
所以好似冇得揀...
作者: bdmoon    時間: 2021-10-6 14:40

請問而家最容量嘅空氣盤有邊幾款?
作者: vinsai    時間: 2021-10-6 15:06

請問而家最容量嘅空氣盤有邊幾款?
bdmoon 發表於 2021-10-6 14:40

toshiba 10TB
作者: bdmoon    時間: 2021-10-6 15:26

回覆 15# vinsai

thanks. Toshiba 10T個價唔多靚, 再等下先...
作者: o2mini    時間: 2021-10-6 16:14

本帖最後由 o2mini 於 2021-10-6 16:19 編輯
請問而家最容量嘅空氣盤有邊幾款?
bdmoon 發表於 2021-10-6 14:40


Seageat Exos 7E10是最新出的(單碟2TB), 空氣盤現時最高可塞入7碟, 所以理論上空氣盤絕對可以出到14TB

作者: o2mini    時間: 2021-10-6 16:35

回覆  vinsai

thanks. Toshiba 10T個價唔多靚, 再等下先...
bdmoon 發表於 2021-10-6 15:26


因為10TB空氣盤多人買,  代理死人都唔肯大幅降價!
作者: caeser    時間: 2021-10-6 17:37

看用途吧, 若是NAS不停地運作; 氦氣盤沒問題的, 因為使用5年後其壽命時數都去得七七八八了, 基本上你都會 ...
o2mini 發表於 2021-10-6 10:12

就係諗住買嚟冷儲存擺十年八年   咁即係買返啲10TB空氣盤穩陣啲?
作者: KinChungE    時間: 2021-10-6 17:52

因為而家出面腦場多 bay 既話好似一係 QNAP, 一係就 O 牌... 但 O 牌以前用過佢 D 野覺得太易壞.
所以好 ...
fatyee 發表於 2021-10-6 14:23


仲有Drobo
作者: fatyee    時間: 2021-10-6 18:33

仲有Drobo
KinChungE 發表於 2021-10-6 17:52


好似比 QNAP 貴... 佢有咩好 D 既地方?
作者: o2mini    時間: 2021-10-6 19:20

本帖最後由 o2mini 於 2021-10-6 19:29 編輯
就係諗住買嚟冷儲存擺十年八年   咁即係買返啲10TB空氣盤穩陣啲?
caeser 發表於 2021-10-6 17:37


我用一幅圖來答你  

2005年出廠的Maxtor DiamondMax 10 200G空氣盤, 塵封了很久最近拿出來看看還好精神呢, 當年是系統碟; 日日操 操了6-7年才擺埋塵封的

作者: pbodq    時間: 2021-10-6 20:13

回覆 22# o2mini


DiamondMax 10我間中都有拎出黎操
我都想佢快d死,呢隻野A數都幾大
作者: o2mini    時間: 2021-10-6 20:27

回覆  o2mini


DiamondMax 10我間中都有拎出黎操
我都想佢快d死,呢隻野A數都幾大 ...
pbodq 發表於 2021-10-6 20:13


Maxtor真的是好東西...老而彌堅!
作者: o2mini    時間: 2021-10-6 20:52

就係諗住買嚟冷儲存擺十年八年   咁即係買返啲10TB空氣盤穩陣啲?
caeser 發表於 2021-10-6 17:37


提多一句, 10TB空氣盤熱力迫人, 想佢長壽點記得做好散熱措施
作者: caeser    時間: 2021-10-7 17:35

提多一句, 10TB空氣盤熱力迫人, 想佢長壽點記得做好散熱措施
o2mini 發表於 2021-10-6 20:52

我機箱散熱ok,不過今日去睇過10TB空氣盤成$2000一隻,買唔落手
作者: KinChungE    時間: 2021-10-7 17:37

Maxtor真的是好東西...老而彌堅!
o2mini 發表於 2021-10-6 20:27


你梗係未用過DiamondMax Plus 8薄碟
作者: Man@MFHK    時間: 2021-10-8 00:58

本帖最後由 Man@MFHK 於 2021-10-8 01:01 編輯
提多一句, 10TB空氣盤熱力迫人, 想佢長壽點記得做好散熱措施
o2mini 發表於 2021-10-6 20:52

氦氣盤東芝16TB我買返來做個full scan都一直47度,間房已經全日開住冷氣招呼佢。
我部主力機最涼果隻反而係東芝MG05ACA800E,隻MG07ACA12TE同EXOS X10 10TB都仲熱過佢。
作者: o2mini    時間: 2021-10-8 08:36

本帖最後由 o2mini 於 2021-10-8 10:50 編輯
氦氣盤東芝16TB我買返來做個full scan都一直47度,間房已經全日開住冷氣招呼佢。
我部主力機最涼果隻反而 ...
Man@MFHK 發表於 2021-10-8 00:58


你睇番自己隻HDD的"溫限數據"是多少, 開住冷氣仍有47度不是十分理想  

高量容HDD我是放在有獨立風扇的抽取式硬碟匣使用, 它的鋁架內膽是導熱工具之一(有如CPU上的散熱翼), 每次長時間抄寫完後拆出來 這鋁架都非常滾燙! 證明導熱效果理想 我曾比較過普通裝入機箱 vs.獨立風扇抽取式硬碟匣的表現, 大約有效降溫5-8度(是乎不同型號HDD), 我的Toshiba MG06工作溫度(持續抄寫半小時以上)大約42-43度; 沒開冷氣&室外溫度30-33度

高溫使用環境能令電子零部件急速老化, 硬碟線路版是引發故障其中主要一環, 好好善待你的HDD...尤其高容量硬碟!

SSD & 250G是裝入機箱, 4T/10T氦氣/10T空氣是放在抽取式硬碟匣內


這是我使用中的抽取式硬碟匣

作者: Aÿ    時間: 2021-10-8 10:38

WD都有的,但唔喺SMART C2個RAW_VALUE,而喺SMART C2個WORST
例如我隻WD40EJRX

ID# ATTRIBUTE_NAME FLAGS    VALUE WORST THRESH FAIL RAW_VALUE
194 Temperature_Celsius  -O---K   119   112   000    -    31

即係31度 (150-119=31),WORST 38 (150-112=38)
好詳細記錄都有

Current Temperature:                    31 Celsius
Power Cycle Min/Max Temperature:     31/31 Celsius
Lifetime    Min/Max Temperature:     18/38 Celsius
Under/Over Temperature Limit Count:   0/0

Temperature Sampling Period:         1 minute
Temperature Logging Interval:        1 minute
Min/Max recommended Temperature:      0/65 Celsius
Min/Max Temperature Limit:           -41/85 Celsius

0x05  =====  =               =  ===  == Temperature Statistics (rev 1) ==
0x05  0x008  1              31  ---  Current Temperature
0x05  0x010  1              34  ---  Average Short Term Temperature
0x05  0x018  1              34  ---  Average Long Term Temperature
0x05  0x020  1              38  ---  Highest Temperature
0x05  0x028  1              19  ---  Lowest Temperature
0x05  0x030  1              37  ---  Highest Average Short Term Temperature
0x05  0x038  1              21  ---  Lowest Average Short Term Temperature
0x05  0x040  1              34  ---  Highest Average Long Term Temperature
0x05  0x048  1              25  ---  Lowest Average Long Term Temperature
0x05  0x050  4               0  ---  Time in Over-Temperature
0x05  0x058  1              65  ---  Specified Maximum Operating Temperature
0x05  0x060  4               0  ---  Time in Under-Temperature
0x05  0x068  1               0  ---  Specified Minimum Operating Temperature

Index    Estimated Time   Temperature Celsius
115    2021-10-08 00:23    36  *****************
...    ..(  8 skipped).    ..  *****************
124    2021-10-08 00:32    36  *****************
125    2021-10-08 00:33     ?  -
126    2021-10-08 00:34    32  *************
...    ..(  3 skipped).    ..  *************
130    2021-10-08 00:38    32  *************
131    2021-10-08 00:39    33  **************
...    ..(  5 skipped).    ..  **************
137    2021-10-08 00:45    33  **************
138    2021-10-08 00:46    34  ***************
...    ..( 13 skipped).    ..  ***************
152    2021-10-08 01:00    34  ***************
153    2021-10-08 01:01    35  ****************
...    ..( 61 skipped).    ..  ****************
作者: o2mini    時間: 2021-10-8 11:33

本帖最後由 o2mini 於 2021-10-8 11:51 編輯
WD都有的,但唔喺SMART C2個RAW_VALUE,而喺SMART C2個WORST
例如我隻WD40EJRX

ID# ATTRIBUTE_NAME FLAGS  ...
Aÿ 發表於 2021-10-8 10:38


WD40EJRX是WD紫版監控盤, 你拿來當正常HDD使用嗎? 我未用過, 見監控盤讀寫速度一般比較慢
作者: Aÿ    時間: 2021-10-8 13:28

WD40EJRX是WD紫版監控盤, 你拿來當正常HDD使用嗎? 我未用過, 見監控盤讀寫速度一般比較慢 ...
o2mini 發表於 2021-10-8 11:33


唔係,我NAS用,慢無所謂因為我NAS也很慢,PC我只用SSD
作者: Man@MFHK    時間: 2021-10-8 15:32

你睇番自己隻HDD的"溫限數據"是多少, 開住冷氣仍有47度不是十分理想  

高量容HDD我是放在有獨立風扇 ...
o2mini 發表於 2021-10-8 08:36

做full scan部副機無側板,我就咁放係空氣最流通既位置由佢行,所以應該係佢本身full load就係咁熱。
如果上主機應該好D,因為有兩把14cm扇吹住。
作者: Qoo記    時間: 2021-10-12 18:02

斷估玩到幾TB以上
點都有backup掛
作者: ppoppq123    時間: 2021-10-13 21:45

我自己個人一向就係唔理佢乜嘢容量一律平均$125蚊=1TB
所以好耐之前已經冇再留意行貨價錢
而係森林一有合理價(每一tb 125蚊就算合理)嘅就會響嗰度買再直接爆盒便內置使用
作者: kwind13    時間: 2021-10-14 18:01

我自己個人一向就係唔理佢乜嘢容量一律平均$125蚊=1TB
所以好耐之前已經冇再留意行貨價錢
而係森林一有合理 ...
ppoppq123 發表於 2021-10-13 21:45



    目前淘寶16,18tb 計番匯率 $135/TB 香港仲係$145/TB , 升快跌更慢, 唔休做咁!?
     定好多waterfish開公司數目! 到美森復恢庫存搞大特賣時又少批買家...
作者: ppoppq123    時間: 2021-10-14 21:08

目前淘寶16,18tb 計番匯率 $135/TB 香港仲係$145/TB , 升快跌更慢, 唔休做咁!?
     定好多waterfi ...
kwind13 發表於 2021-10-14 10:01


所以我開始買10tb後到基本上唔需要留意講行
定期睇下森林低個目標價就可以入手
反正佢哋都唔憂做,多我一個唔多少我一個唔少.
作者: carl.20150508    時間: 2021-10-16 15:15

目前淘寶16,18tb 計番匯率 $135/TB 香港仲係$145/TB , 升快跌更慢, 唔休做咁!?
     定好多waterfi ...
kwind13 發表於 2021-10-14 18:01



    但最怕係買到返來有問題同保養,
以前上到去就話可以自己拎上深圳寄.
依家要係香港寄要打稅..





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2