作者: caeser 時間: 2021-10-6 03:51 標題: 16TB or 18TB
WD HC550 16tb $2500 / 18tb $2850
算唔算平?不過漢科代理唔知有冇伏
仲有冇其他介紹?
作者: o2mini 時間: 2021-10-6 07:45
本帖最後由 o2mini 於 2021-10-6 08:13 編輯
價錢可接受, 第二階段消費劵割韭菜期剛開始; 等多一個月會令你開心多少少

作者: fatyee 時間: 2021-10-6 09:36
其實氦氣係唔係真係咁差?
我而家仲係十五十六, 買一隻 18TB 定係兩隻 10TB (空氣).
作者: SEIKO 時間: 2021-10-6 09:42
回覆 3# fatyee
同你一樣1516
作者: o2mini 時間: 2021-10-6 10:12
本帖最後由 o2mini 於 2021-10-6 10:31 編輯
看用途吧, 若是NAS不停地運作; 氦氣盤沒問題的, 因為使用5年後其壽命時數都去得七七八八了, 基本上你都會換新HDD的! 況且好多人會玩RAID的, 死了其中一隻HDD可以換上新的HDD再Rebuild重組資料, 漏不漏氣相對並不重要!
但作為冷儲存只是間中接上主機搬運一堆檔案就難說了! 五年後你就要擔心氦氣洩漏引發的故障問題, 相反使用空氣盤作冷儲存一般可使用十多年以上...所以我會買兩隻10TB空氣盤的; 況且兩隻空氣盤加埋的售價一定比單獨買一隻18/20TB氦氣盤平宜!
作者: fatyee 時間: 2021-10-6 10:40
咁我係用緊隻 4TB 開始有 bad sector... 同時又想將另外兩隻 4TB 加一隻 2TB 夾埋一隻過唔想佔咁多位.
主要係儲野而唔係 NAS... 咁似乎我既用途都係買兩隻 10TB (X2 做埋 backup) 好似好 D.
以4科價黎計... WD 18TB 平過兩隻 10TB 好多... >.<
作者: o2mini 時間: 2021-10-6 10:47
首先現在10TB價錢超不合理, 反而16/18TB已回落到合理區間. 第二你沒有備份只有獨孤一份資料, 還是買空氣盤吧!
我有二份冷儲存的備份HDD, 第一份是全空氣盤, 第二份夾雜了少量氦氣盤. 使用氦氣盤就看你承受得起損失嗎?
作者: fatyee 時間: 2021-10-6 10:58
其實 backup 係唔係一隻硬碟對一隻硬碟好 D? 即係 10TB 對 10TB.
作者: KinChungE 時間: 2021-10-6 11:15
冇規定
睇你係咪需要多份backup, 要既話backup碟買大D (Backup碟用He都冇所謂, 反正佢死左都只係由頭抄過)
作者: o2mini 時間: 2021-10-6 12:28
本帖最後由 o2mini 於 2021-10-6 12:34 編輯
題外話:
作為冷備份HDD的使用; 你會選用抽插式硬碟匣/外置式Docking? 因為空氣盤+多碟片結構的HDD工作時的溫度會相當高, 尤其連續長時間抄寫後升溫特別厲害! 這點你要預早做好定案
市面上有獨立風扇散熱的抽插式硬碟匣; 你可以參考一下, 為HDD降低工作時的溫度是有效延長使用壽命的方法之一

作者: fatyee 時間: 2021-10-6 13:41
暫時我會諗住買 QNAP TR-002/004 將做 backup 既硬碟放晒落去.
作者: o2mini 時間: 2021-10-6 14:06
DAS也不錯

作者: fatyee 時間: 2021-10-6 14:23
因為而家出面腦場多 bay 既話好似一係 QNAP, 一係就 O 牌... 但 O 牌以前用過佢 D 野覺得太易壞.
所以好似冇得揀...
作者: bdmoon 時間: 2021-10-6 14:40
請問而家最容量嘅空氣盤有邊幾款?
作者: vinsai 時間: 2021-10-6 15:06
toshiba 10TB
作者: bdmoon 時間: 2021-10-6 15:26
回覆 15# vinsai
thanks. Toshiba 10T個價唔多靚, 再等下先...
作者: o2mini 時間: 2021-10-6 16:14
本帖最後由 o2mini 於 2021-10-6 16:19 編輯
Seageat Exos 7E10是最新出的(單碟2TB), 空氣盤現時最高可塞入7碟, 所以理論上空氣盤絕對可以出到14TB

作者: o2mini 時間: 2021-10-6 16:35
因為10TB空氣盤多人買, 代理死人都唔肯大幅降價!

作者: caeser 時間: 2021-10-6 17:37
就係諗住買嚟冷儲存擺十年八年
作者: KinChungE 時間: 2021-10-6 17:52
仲有Drobo
作者: fatyee 時間: 2021-10-6 18:33
好似比 QNAP 貴... 佢有咩好 D 既地方?
作者: o2mini 時間: 2021-10-6 19:20
本帖最後由 o2mini 於 2021-10-6 19:29 編輯
我用一幅圖來答你
2005年出廠的Maxtor DiamondMax 10 200G空氣盤, 塵封了很久最近拿出來看看還好精神呢, 當年是系統碟; 日日操 操了6-7年才擺埋塵封的

作者: pbodq 時間: 2021-10-6 20:13
回覆 22# o2mini
DiamondMax 10我間中都有拎出黎操
我都想佢快d死,呢隻野A數都幾大

作者: o2mini 時間: 2021-10-6 20:27
Maxtor真的是好東西...老而彌堅!
作者: o2mini 時間: 2021-10-6 20:52
提多一句, 10TB空氣盤熱力迫人, 想佢長壽點記得做好散熱措施
作者: caeser 時間: 2021-10-7 17:35
我機箱散熱ok,不過今日去睇過10TB空氣盤成$2000一隻,買唔落手
作者: KinChungE 時間: 2021-10-7 17:37
你梗係未用過DiamondMax Plus 8薄碟
作者: Man@MFHK 時間: 2021-10-8 00:58
本帖最後由 Man@MFHK 於 2021-10-8 01:01 編輯
氦氣盤東芝16TB我買返來做個full scan都一直47度,間房已經全日開住冷氣招呼佢。
我部主力機最涼果隻反而係東芝MG05ACA800E,隻MG07ACA12TE同EXOS X10 10TB都仲熱過佢。
作者: o2mini 時間: 2021-10-8 08:36
本帖最後由 o2mini 於 2021-10-8 10:50 編輯
你睇番自己隻HDD的"溫限數據"是多少, 開住冷氣仍有47度不是十分理想
高量容HDD我是放在有獨立風扇的抽取式硬碟匣使用, 它的鋁架內膽是導熱工具之一(有如CPU上的散熱翼), 每次長時間抄寫完後拆出來 這鋁架都非常滾燙! 證明導熱效果理想
高溫使用環境能令電子零部件急速老化, 硬碟線路版是引發故障其中主要一環, 好好善待你的HDD...尤其高容量硬碟!
SSD & 250G是裝入機箱, 4T/10T氦氣/10T空氣是放在抽取式硬碟匣內

這是我使用中的抽取式硬碟匣

作者: Aÿ 時間: 2021-10-8 10:38
WD都有的,但唔喺SMART C2個RAW_VALUE,而喺SMART C2個WORST
例如我隻WD40EJRX
ID# ATTRIBUTE_NAME FLAGS VALUE WORST THRESH FAIL RAW_VALUE
194 Temperature_Celsius -O---K 119 112 000 - 31
即係31度 (150-119=31),WORST 38 (150-112=38)
好詳細記錄都有
Current Temperature: 31 Celsius
Power Cycle Min/Max Temperature: 31/31 Celsius
Lifetime Min/Max Temperature: 18/38 Celsius
Under/Over Temperature Limit Count: 0/0
Temperature Sampling Period: 1 minute
Temperature Logging Interval: 1 minute
Min/Max recommended Temperature: 0/65 Celsius
Min/Max Temperature Limit: -41/85 Celsius
0x05 ===== = = === == Temperature Statistics (rev 1) ==
0x05 0x008 1 31 --- Current Temperature
0x05 0x010 1 34 --- Average Short Term Temperature
0x05 0x018 1 34 --- Average Long Term Temperature
0x05 0x020 1 38 --- Highest Temperature
0x05 0x028 1 19 --- Lowest Temperature
0x05 0x030 1 37 --- Highest Average Short Term Temperature
0x05 0x038 1 21 --- Lowest Average Short Term Temperature
0x05 0x040 1 34 --- Highest Average Long Term Temperature
0x05 0x048 1 25 --- Lowest Average Long Term Temperature
0x05 0x050 4 0 --- Time in Over-Temperature
0x05 0x058 1 65 --- Specified Maximum Operating Temperature
0x05 0x060 4 0 --- Time in Under-Temperature
0x05 0x068 1 0 --- Specified Minimum Operating Temperature
Index Estimated Time Temperature Celsius
115 2021-10-08 00:23 36 *****************
... ..( 8 skipped). .. *****************
124 2021-10-08 00:32 36 *****************
125 2021-10-08 00:33 ? -
126 2021-10-08 00:34 32 *************
... ..( 3 skipped). .. *************
130 2021-10-08 00:38 32 *************
131 2021-10-08 00:39 33 **************
... ..( 5 skipped). .. **************
137 2021-10-08 00:45 33 **************
138 2021-10-08 00:46 34 ***************
... ..( 13 skipped). .. ***************
152 2021-10-08 01:00 34 ***************
153 2021-10-08 01:01 35 ****************
... ..( 61 skipped). .. ****************
作者: o2mini 時間: 2021-10-8 11:33
本帖最後由 o2mini 於 2021-10-8 11:51 編輯
WD都有的,但唔喺SMART C2個RAW_VALUE,而喺SMART C2個WORST
例如我隻WD40EJRX
ID# ATTRIBUTE_NAME FLAGS ...
Aÿ 發表於 2021-10-8 10:38
WD40EJRX是WD紫版監控盤, 你拿來當正常HDD使用嗎? 我未用過, 見監控盤讀寫速度一般比較慢
作者: Aÿ 時間: 2021-10-8 13:28
唔係,我NAS用,慢無所謂因為我NAS也很慢,PC我只用SSD
作者: Man@MFHK 時間: 2021-10-8 15:32
做full scan部副機無側板,我就咁放係空氣最流通既位置由佢行,所以應該係佢本身full load就係咁熱。
如果上主機應該好D,因為有兩把14cm扇吹住。
作者: Qoo記 時間: 2021-10-12 18:02
斷估玩到幾TB以上
點都有backup掛
作者: ppoppq123 時間: 2021-10-13 21:45
我自己個人一向就係唔理佢乜嘢容量一律平均$125蚊=1TB
所以好耐之前已經冇再留意行貨價錢
而係森林一有合理價(每一tb 125蚊就算合理)嘅就會響嗰度買再直接爆盒便內置使用
作者: kwind13 時間: 2021-10-14 18:01
目前淘寶16,18tb 計番匯率 $135/TB 香港仲係$145/TB , 升快跌更慢, 唔休做咁!?
定好多waterfish開公司數目! 到美森復恢庫存搞大特賣時又少批買家...
作者: ppoppq123 時間: 2021-10-14 21:08
所以我開始買10tb後到基本上唔需要留意講行
定期睇下森林低個目標價就可以入手
反正佢哋都唔憂做,多我一個唔多少我一個唔少.
作者: carl.20150508 時間: 2021-10-16 15:15
但最怕係買到返來有問題同保養,
以前上到去就話可以自己拎上深圳寄.
依家要係香港寄要打稅..

