Board logo

標題: [保養相關] HDD WD 4TB BLUE 05紅曬拎左上聯強保養 [打印本頁]

作者: jackienwk0917    時間: 2021-3-29 18:06     標題: HDD WD 4TB BLUE 05紅曬拎左上聯強保養

HDD WD 4TB BLUE  用左年幾, 但好小用就死左, 我都O左嘴
05紅曬拎左上聯強保養, 佢話咁岩無貨,
要放低係到好耐最少3~4個星期,
請問佢意思係有貨就會俾隻新?
而家咁樣係咪整番俾我定係3~4個星期有新貨俾隻新我呢?

第一次咁唔好彩死HDD, 上到去又唔好熟, 想係到睇下有無師兄識,
到時總之有隻用得的HDD就OK了
作者: lkclkc2003    時間: 2021-3-29 20:58

HDD WD 4TB BLUE  用左年幾, 但好小用就死左, 我都O左嘴
05紅曬拎左上聯強保養, 佢話咁岩無貨,
要放低係到 ...
jackienwk0917 發表於 2021-3-29 18:06

等有貨
換返修

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: jackienwk0917    時間: 2021-3-29 21:30

本帖最後由 jackienwk0917 於 2021-3-30 00:53 編輯
等有貨
換返修

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
lkclkc2003 發表於 2021-3-29 20:58



THANKS   
我都奇怪咁大眾化的BLUE 4TB 周圍都有的佢會無貨, 原來是'返修貨'無貨
到時拎番再檢測下返修硬碟係點樣再POST上來
作者: KinChungE    時間: 2021-3-29 23:38

唔係咁岩冇貨, 佢係多數都係叫你慢慢等
作者: jackienwk0917    時間: 2021-3-30 00:23

唔係咁岩冇貨, 佢係多數都係叫你慢慢等
KinChungE 發表於 2021-3-29 23:38


係呀, 我感覺佢一開始係話" 咁要等好耐喎"
之後我話: 無問題呀, 都要等.
之後佢再講: 最少要等3至4個星期喎.
跟住我話: 咁都無計, 佢係壞都用唔到.  

咁點都要等喇, 睇下到時果一隻硬碟係咩貨色, 到時要測一下健康先得
作者: zoin0000    時間: 2021-3-31 10:25

係呀, 我感覺佢一開始係話" 咁要等好耐喎"
之後我話: 無問題呀, 都要等.
之後佢再講: 最少要等3至4個星期 ...
jackienwk0917 發表於 2021-3-30 00:23


所以現在唔會買WD/聯強貨
作者: 千葉涼平    時間: 2021-3-31 23:13

其實宜家的代理 都唔會即時換比你
作者: jackienwk0917    時間: 2021-4-2 20:56

回覆 6# zoin0000

師兄而家會買邊隻代理或牌子HDD?
作者: jackienwk0917    時間: 2021-4-2 20:57

其實宜家的代理 都唔會即時換比你
千葉涼平 發表於 2021-3-31 23:13


代理個個都一樣咁揀個方便地點代理就算
作者: wah9134    時間: 2021-4-3 07:25

換貨要等是指定動作,
祇換隻全新過你定返修貨!
作者: earthruby    時間: 2021-4-3 10:45

聯強啲貨次次都要等成個月先換到

漢科次次都即時一換一...

下次真係避得就避聯強貨

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 樹下乘涼    時間: 2021-4-3 16:14

因為BLUE=GREEN....
作者: 1597532468000    時間: 2021-4-5 21:15

本帖最後由 1597532468000 於 2021-4-5 21:27 編輯
HDD WD 4TB BLUE  用左年幾, 但好小用就死左, 我都O左嘴
05紅曬拎左上聯強保養, 佢話咁岩無貨,
要放低係到 ...
jackienwk0917 發表於 2021-3-29 18:06


    好少用 但係咪長期插電開住先?

因為BLUE=GREEN....
樹下乘涼 發表於 2021-4-3 16:14



會做無謂head parking既我都當晒佢做green
但就算blue=green都係要用咖啦 都冇得你揀 除非錢多
問題係冇乜人識用常駐工具防止c1爆升 今時今日用hdd要識埋呢樣 好緊要
作者: 樹下乘涼    時間: 2021-4-5 21:35

好少用 但係咪長期插電開住先?




會做無謂head parking既我都當晒佢做green
但就算blue=green都係 ...
1597532468000 發表於 2021-4-5 21:15



    但E+6L4平左咁多...仲會再買綠盤藍盤果D咩...
作者: 1597532468000    時間: 2021-4-5 22:08

本帖最後由 1597532468000 於 2021-4-5 22:11 編輯
但E+6L4平左咁多...仲會再買綠盤藍盤果D咩...
樹下乘涼 發表於 2021-4-5 21:35



家用 用開2.5"同ssd 夠靜
我覺得最後都係ssd天下 好多年後ssd好鬼平 冇人會再用3.5"
作者: Miipp    時間: 2021-4-5 22:23

回覆  zoin0000

師兄而家會買邊隻代理或牌子HDD?
jackienwk0917 發表於 2021-4-2 20:56


拍無代的 elements,自己同原廠 rma
作者: jackienwk0917    時間: 2021-4-6 22:55

回覆 13# 1597532468000

好少用, 斷電, 用果時先用docking插入, 應該真係唔好彩
作者: 1597532468000    時間: 2021-4-7 13:06

回覆  1597532468000

好少用, 斷電, 用果時先用docking插入, 應該真係唔好彩
jackienwk0917 發表於 2021-4-6 22:55



冇長期插電應該唔關head parking事啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2