Board logo

標題: [產品資訊] 行貨東芝8TB終於嘗試跌穿$1000 海淘族守待12TB再無較大吸引力 [打印本頁]

作者: kwind13    時間: 2021-2-23 13:54     標題: 行貨東芝8TB終於嘗試跌穿$1000 海淘族守待12TB再無較大吸引力

本帖最後由 kwind13 於 2021-3-1 20:31 編輯

邊間? 直接上hk格價, 8TB見曙光 非常抵買
(行保代理) 內置8TB - $125/TB ,
唔洗等美森特發促銷 (需RMA) 外置12TB - 約略≥$110/TB ,

最適合怕麻煩 RMA程序繁複的人買
2/4TB釘子戶可以一試入多隻大容量行Raid 1備份 保障數據恢復


急跌劈價999 先醒水開post,
硬碟一直從高位 定期保持跌一跌幾蚊回落 試水溫
若然急需, 價錢岩咪買lu , hdd價錢遲早都回落 甚至更低
作者: marcochl    時間: 2021-2-23 13:59

傻啦買12T 係因為要用12T 個空間者, 有用過NAS 就知BAY BAY 皆辛苦
(都仲未計係He+5400 呢種完美組合)
8T 點好都唔會入
作者: Ksec    時間: 2021-2-23 14:06

2.5" 同埋 3.5" 依家啲價錢越嚟越近.

2.5" 5TB HDD $800. 我都唔知應該話係 2.5" 平 定係 3.5" 貴.
作者: kwind13    時間: 2021-2-23 14:13

本帖最後由 kwind13 於 2021-2-23 16:01 編輯
傻啦買12T 係因為要用12T 個空間者, 有用過NAS 就知BAY BAY 皆辛苦
(都仲未計係He+5400 呢種完美組合)
...
marcochl 發表於 2021-2-23 13:59



    He+5400 作為家居環境nas 同步分享/備份, 多抄寫時的確是無咁擾人, 耗電/溫度理想,亦相對無咁易死為宜
    但唔係作24X7 長時間抄寫而設置, 普通玩家作冷數據備份點樣都7200 效率最優先!

    而12tb一死就無晒12tb資源, 8tb為中間起步亦唔錯!
作者: pc1668    時間: 2021-2-23 14:24

傻啦買12T 係因為要用12T 個空間者, 有用過NAS 就知BAY BAY 皆辛苦
(都仲未計係He+5400 呢種完美組合)
...
marcochl 發表於 2021-2-23 13:59


I've two T 8TB and one T 6TB.  Thinking to get a 12TB ...
作者: tingcrab    時間: 2021-2-23 15:34

傻啦買12T 係因為要用12T 個空間者, 有用過NAS 就知BAY BAY 皆辛苦
(都仲未計係He+5400 呢種完美組合)
...
marcochl 發表於 2021-2-23 13:59

  baybay皆辛苦

同意而家巨容量用家早已將8TB列入雞肋級別。現役NAS嘅想升級將一系列4bay以上行raid5/6嘅,今年嘅運程都至少升到每隻12TB以上,嚟緊今年年底我估大減價嗰陣會見16TB/18TB外置於$2000嘅低位。

所謂嘅保養,其實你用到幾年佢未死都已經唔夠位要退役。與其係咁不如買拆盒多隻自己保養,又或者多出來的錢買部UPS使NAS有恆久穩定電源,減低對硬碟嘅影響。

via HKEPC Reader for Android
作者: usei    時間: 2021-2-23 15:47

但唔係作24X7 長時間抄寫而設置, 普通玩家作冷數據備份點樣都7200 效率最優先!
kwind13 發表於 2021-2-23 14:13


backup 情況 , 5400/7200
5400 現在一般都過到 200M/S

除非每次都寫幾百 GB , 或超多細 file
真是差別不大
作者: tingcrab    時間: 2021-2-23 15:49

其實對於拆盒嘅easystore巨容量大減價,我會覺得係廠商製造大容量的比例(>10TB)和比較細(<8TB)比,大容量係做得大規模好多,以應付datacenter/cloud storage供應商的大單賣買。

所以大量生產下,稍為次貨少少嘅或者産能過剩就會包裝成外置以低價少保養下賣,然後Bestbuy呢啲零售又會久唔久減價促銷。

而家見街嘅8TB賣美$140,10TB$180,12-14TB經BF後未回落$190水位,見近約$220-250水平。而新嘅16-18TB亦已見街但都係二百尾三百中美金水平。

因為呢啲係red度流落嚟原本係datacenter嘅drive,所以係不會有smr的問題存在。死雞嘅外置去到16-18TB亦都係用exos或者ironwolf。但因為Bestbuy一直都WD有deal所以死雞外置係無減,所以呢邊美國玩開嘅大部份都係經bestbuy劈價而入嘅easystore。(而且WD比死雞易shucking)

via HKEPC Reader for Android
作者: marcochl    時間: 2021-2-23 15:57

回覆 4# kwind13

其實依家HDD 5400 都真係做到200MB/s
而且入得NAS 多數都係RAID 1 / 5, 所以唔存在死8T 定12T, 只係在乎你幾快插得返隻入去
作者: seaangel    時間: 2021-2-23 15:58

等緊美森18TB 減到2字頭就入兩隻,唔知等到幾時
作者: marcochl    時間: 2021-2-23 15:58

回覆 6# tingcrab

同意, 件事就係咁樣
買黎拆盒每隻計比香港差不多平25%, 買4 隻就已經多一隻 (岩岩好可以壞做swap!)
作者: marcochl    時間: 2021-2-23 16:01

回覆 5# pc1668

上年3月頭175鎂 12T果陣入左4 隻
作者: kofz    時間: 2021-2-23 16:02

等緊美森18TB 減到2字頭就入兩隻,唔知等到幾時
seaangel 發表於 2021-2-23 15:58

有排等。。。

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: 4400    時間: 2021-2-23 16:06

我想問呢,其實呢D 8TB或以上既大容量HDD
如果用落D仲行緊Win7既舊電腦度(amd肥龍x 2)
會唔會認唔到? 因為我果部舊機都仲係用緊兩隻3tb
作者: seaangel    時間: 2021-2-23 16:21

回覆 14# 4400


    4隻12tb for 兩部win7中
作者: 4400    時間: 2021-2-23 16:28

回覆  4400


    4隻12tb for 兩部win7中
seaangel 發表於 2021-2-23 16:21


OK收到, THX師兄
因為好耐之前睇過D po話舊機有可能認唔到大容量HDD
所以一直都唔敢入手D大容量HHD, 加上之前價錢又高企
我自己部舊機都係一直用緊隻WD 640gb + 兩隻東芝3tb
睇黎可以整隻8tb返d資料一次過搬哂屋佢
作者: mcdull    時間: 2021-2-23 16:45

He+5400 作為家居環境nas 同步分享/備份, 多抄寫時的確是無咁擾人, 耗電/溫度理想,亦相對無咁易死為 ...
kwind13 發表於 2021-2-23 14:13



     而12tb一死就無晒12tb資源...
由500G 聽到而家.... 悶唔悶........
作者: kaitou    時間: 2021-2-23 18:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckyuen2    時間: 2021-2-23 18:53

回覆 18# kaitou


    1457664 bytes 好慘呀
作者: kofz    時間: 2021-2-23 21:11

回覆  kaitou


    1457664 bytes 好慘呀
ckyuen2 發表於 2021-2-23 18:53

唸起超任時代

一大潮濕就死好多碟

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: 三唔識七    時間: 2021-2-24 00:23

而12tb一死就無晒12tb資源...
由500G 聽到而家.... 悶唔悶........
mcdull 發表於 2021-2-23 16:45



    我記得係4G開始聽
作者: kaitou    時間: 2021-2-24 10:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwind13    時間: 2021-2-24 12:14

搶數據中心商機!東芝傳增產 HDD
https://finance.technews.tw/2020/12/28/toshiba-hdd-capacity/

https://finance.sina.com.cn/tech ... ftpnny7316824.shtml

MG09都出爐 , 18TB 就快推出市場
作者: kofz    時間: 2021-2-24 12:19

搶數據中心商機!東芝傳增產 HDD  




MG09都出爐 , 18TB 就快推出市場 ...
kwind13 發表於 2021-2-24 12:14

我估港行賣大約$3500

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: eo38cl    時間: 2021-2-24 15:05

我想問呢,其實呢D 8TB或以上既大容量HDD
如果用落D仲行緊Win7既舊電腦度(amd肥龍x 2)
會唔會認唔到? 因為我果部舊機都仲係用緊兩隻3tb
4400 發表於 2021-2-23 16:06

舊電腦只要唔係做開機系統硬碟,Windows 7 GPT初始化就可以用到超過2.2TB大容量硬碟
你既然3TB冇問題,8TB或以上硬碟都應該可以用
作者: 4400    時間: 2021-2-24 15:09

舊電腦只要唔係做開機系統硬碟,Windows 7 GPT初始化就可以用到超過2.2TB大容量硬碟
你既然3TB冇問題,8TB ...
eo38cl 發表於 2021-2-24 15:05


OK, 明白, 唔該師兄
因為我都係用黎放下資料
作者: lkclkc2003    時間: 2021-2-24 16:27

[attach]2250611[/attach]
靚價已入手兩隻

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: Miipp    時間: 2021-2-24 17:40

靚價已入手兩隻  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
lkclkc2003 發表於 2021-2-24 16:27


有無買埋隔音箱?
作者: Miipp    時間: 2021-2-24 17:41

baybay皆辛苦

同意而家巨容量用家早已將8TB列入雞肋級別。現役NAS嘅想升級將一系列4bay以上 ...
tingcrab 發表於 2021-2-23 15:34


中國人難有進步就係靠猜想

"稍為次貨少少嘅或者産能過剩就會包裝成外置以低價少保養下賣,然後Bestbuy呢啲零售又會久唔久減價促銷。"
作者: kofz    時間: 2021-2-24 17:57

靚價已入手兩隻  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
lkclkc2003 發表於 2021-2-24 16:27

哩仔係幾多 gb ?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: lkclkc2003    時間: 2021-2-24 18:57

哩仔係幾多 gb ?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
kofz 發表於 2021-2-24 17:57

正是標題講嘅
$999 MG06 8T

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: lkclkc2003    時間: 2021-2-24 18:58

有無買埋隔音箱?
Miipp 發表於 2021-2-24 17:40

擺廳NAS用唔怕嘈
不過暫時覺得幾靜喎。。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: lkclkc2003    時間: 2021-2-24 19:00

本帖最後由 lkclkc2003 於 2021-2-24 21:21 編輯

非常理想
放nas用有突
[attach]2250635[/attach]
作者: marcochl    時間: 2021-2-24 19:08

回覆 33# lkclkc2003

你用2 bay?
之前我4 隻8T 放nas 嘈死,換左he+5400 終於有清靜日子
作者: tingcrab    時間: 2021-2-24 21:59

中國人難有進步就係靠猜想

"稍為次貨少少嘅或者産能過剩就會包裝成外置以低價少保養下賣,然後Be ...
Miipp 發表於 2021-2-24 17:41

唔係好明你所講係咩意思?分析下個現像都俾人話難有進步?

via HKEPC Reader for Android
作者: toylet    時間: 2021-2-24 22:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mcdull    時間: 2021-2-24 23:54

如果美森 $1500 內 14TB
我就一次爆幾隻返來... 咁有排唔駛煩.
作者: digimon04    時間: 2021-2-25 02:21

想問下東芝8TB係PMR定SMR?
作者: jason930    時間: 2021-2-25 05:45

8T 咁細就無乜吸引力
作者: lkclkc2003    時間: 2021-2-25 23:14

回覆  lkclkc2003

你用2 bay?
之前我4 隻8T 放nas 嘈死,換左he+5400 終於有清靜日子 ...
marcochl 發表於 2021-2-24 19:08

而家係2Bay

終於明咩係嘈
原來係 撻撻 撻撻 撻撻 咁

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: Saipan    時間: 2021-2-26 14:03

想問下東芝8TB係PMR定SMR?
digimon04 發表於 2021-2-25 02:21


PMR
作者: chwowaw21    時間: 2021-2-26 16:32

最平那些店係什麼代理, 在那區維修?
作者: lkclkc2003    時間: 2021-2-27 20:27

又加返上1000 Up了
曇花一現

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: rfdingo    時間: 2021-2-27 21:43

剛入左兩隻mg06 8t (1020@)

1隻HE碟 8T + 1隻mg06時好靜
一換上兩隻都係MG06 時就黎料
好彩部nas放廳無所謂
作者: digimon04    時間: 2021-2-27 22:14

PMR
Saipan 發表於 2021-2-26 14:03



    唔該師兄
作者: digimon04    時間: 2021-2-27 22:19

今日黃金搵唔到<1000, 最後$1020/隻 入左2隻8TB
一拎起好贅手 乜宜家hdd咁重? N年冇買過, 對上一隻係1.5TB, 對比之下好輕
作者: EVOPRINCE    時間: 2021-2-27 22:30

回覆 46# digimon04
黃金 only see lowest $1015 today, may be they see the post push the price up, haha...
作者: gtiger    時間: 2021-2-27 23:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ~Mars~    時間: 2021-2-28 00:14

2.5" 同埋 3.5" 依家啲價錢越嚟越近.

2.5" 5TB HDD $800. 我都唔知應該話係 2.5" 平 定係 3.5" 貴. ...
Ksec 發表於 2021-2-23 14:06



    2.5" 5TB =  SMR
作者: 吉夾萬    時間: 2021-2-28 01:40

我想問呢,其實呢D 8TB或以上既大容量HDD
如果用落D仲行緊Win7既舊電腦度(amd肥龍x 2)
會唔會認唔到? 因為我 ...
4400 發表於 2021-2-23 16:06


用緊 windows7 home 版,剛買入一隻 8T WD , 認到,只係我開始時set 始,搞partition 二合一搞左好耐。
作者: 吉夾萬    時間: 2021-2-28 01:50

回覆  digimon04
黃金 only see lowest $1015 today, may be they see the post push the price up, haha. ...
EVOPRINCE 發表於 2021-2-27 22:30


見你地咁精打細算,覺得好傻仔,昨日買隻 WD 8T enterprise ,$1150
算了,唔係行 raid ,希望襟用啲
作者: PowerShot    時間: 2021-2-28 09:40

又加返上1000 Up了
曇花一現

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
lkclkc2003 發表於 2021-2-27 20:27



    加左大家唔買都會跌落黎
作者: kwind13    時間: 2021-2-28 10:28

本帖最後由 kwind13 於 2021-3-1 10:55 編輯

見住上週價位1025→ 急跌劈價999 先醒水開post,
硬碟一直從高位 定期保持跌一跌幾蚊回落 試水溫
若然急需, 價錢岩咪買lu , hdd價錢遲早都回落 甚至更低


唔急咪等番美森 季節性特價12, 14tb
作者: cheng821    時間: 2021-3-1 00:37

東芝8tb 係咪smr?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: Ksec    時間: 2021-3-1 01:33

2.5" 5TB =  SMR
~Mars~ 發表於 2021-2-28 00:14


OH Thank You. 完全唔知道. 等我留意一下先.
作者: icefire    時間: 2021-3-1 02:08

多過2 bay NAS唯一選擇係拆盒WD HE 5400 10/12/14, 絕對寧靜
4隻MC06/MC07一齊放NAS係惡夢, 就算咩都唔做, NAS都會幾秒讀下HDD, 撻.撻.撻...
作者: PowerShot    時間: 2021-3-1 19:02

我都唔執輸買隻建達貨,包裝穩陣過廣源行
作者: chrisyip9999    時間: 2021-3-2 09:00

買到兩隻 $997 ,但係 a-level 貨 .
返而前排買隻 wd 8t 就死
重唸住 wd 貴少少會穩陣,點知完全唔係個回事
作者: PowerShot    時間: 2021-3-2 09:04

買到兩隻 $997 ,但係 a-level 貨 .
返而前排買隻 wd 8t 就死
重唸住 wd 貴少少會穩陣,點知完全 ...
chrisyip9999 發表於 2021-3-2 09:00



    我買左$1018, 不過算啦$20 無謂周圍走~
作者: pc1668    時間: 2021-3-2 09:26

東芝8tb 係咪smr?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
cheng821 發表於 2021-3-1 00:37


all MG models are PMR
作者: pc1668    時間: 2021-3-2 09:30

本帖最後由 pc1668 於 2021-3-2 16:29 編輯
我買左$1018, 不過算啦$20 無謂周圍走~
PowerShot 發表於 2021-3-2 09:04


Same thought, "就腳" has the highest priority
作者: nest_nest    時間: 2021-3-5 12:01

想知如果toshiba呢隻8TB行NAS會唔會太大負擔?
作者: cks22222    時間: 2021-3-5 17:15

多過2 bay NAS唯一選擇係拆盒WD HE 5400 10/12/14, 絕對寧靜
4隻MC06/MC07一齊放NAS係惡夢, 就算咩都唔做,  ...
icefire 發表於 2021-3-1 02:08



岩岩屋企四隻入面其中有兩隻WD3000FYYZ出左Warning, 岩岩過保冇耐...
係時候要換但又錯過左Amazon特價, 希望支持得住...
作者: boy40hk    時間: 2021-3-6 12:34

計返每gb/$
12Tb性價比都高
作者: 9658@transperth    時間: 2021-3-7 17:54

回覆 58# chrisyip9999
係邊間買?
我對舊版128MB cache嘅8T行RAID1已經爆晒
作者: leon2005    時間: 2021-3-7 18:13

如果美森 $1500 內 14TB
我就一次爆幾隻返來... 咁有排唔駛煩.
mcdull 發表於 2021-2-24 23:54



岩啊,得8TB好快用晒,爆左又要賣返出黎再買大D好麻煩
作者: manman1998    時間: 2021-3-7 20:07

剛入手8TB,装外置盒for 手機平板... 現在可以組織一下把 手指 /sd卡的集中一起了
作者: kean23    時間: 2021-3-7 20:13

而12tb一死就無曬12tb資源, 8tb為中間起步亦唔錯!
kwind13 發表於 2021-2-23 14:13


有咩HD 唔係一死就冇晒, 8TB一死就係冇8TB, 咁唔買4TB?
呢句野有10GB 時就聽到, 講足廿幾年
作者: kean23    時間: 2021-3-7 20:37

baybay皆辛苦

同意而家巨容量用家早已將8TB列入雞肋級別。現役NAS嘅想升級將一系列4bay以上 ...
tingcrab 發表於 2021-2-23 15:34



    而家貴少少都上咗14TB, 雖然NAS 係12+4, BAY 都仲有多, 但開始想減吓HD, 想變返一隻8 BAY.
作者: Man@MFHK    時間: 2021-3-7 21:34

回覆 46# digimon04
8TB好似係7碟片,緊係重
作者: manman1998    時間: 2021-3-7 21:51

7碟... 早知响中間分割了
作者: Miipp    時間: 2021-3-7 22:27

有咩HD 唔係一死就冇晒, 8TB一死就係冇8TB, 咁唔買4TB?
呢句野有10GB 時就聽到, 講足廿幾年 ...
kean23 發表於 2021-3-7 20:13


1.44MB floppy 有得炒

一死只係死 1.44MB
作者: tonyzoney2k    時間: 2021-3-8 14:21

今日又升返 $1018

全部野加價
作者: manman1998    時間: 2021-3-8 20:42

我$1025 入
作者: steleung    時間: 2021-3-8 21:25

見住上週價位1025→ 急跌劈價999 先醒水開post,
硬碟一直從高位 定期保持跌一跌幾蚊回落 試水溫
若然急需, ...
kwind13 發表於 2021-2-28 10:28

下一轉季節性會係幾時呢?啱啱想加隻 WD elements 12TB落NAS

via HKEPC Reader for Android
作者: mm4boy    時間: 2021-3-9 02:38

本帖最後由 mm4boy 於 2021-3-9 02:39 編輯

東芝8TB、WD 12TB Elements
請問普通電腦用,諗緊買邊隻好?
而家3隻hdd 都無哂位:  750 GB x 1 ,2T x 2        ( 大部份 電影、劇集 )
想過哂落新hdd到!
thanks
作者: lkclkc2003    時間: 2021-3-9 04:02

東芝8TB、WD 12TB Elements
請問普通電腦用,諗緊買邊隻好?
而家3隻hdd 都無哂位:  750 GB x 1 ,2T x  ...
mm4boy 發表於 2021-3-9 02:38

忍受到噪音 想要長保養 急用》 Go for Toshiba
唔怕麻煩 唔驚無保/ 要RMA 要靜》 Go for 拆盒WD

(不過單隻MG系應該都忍受到嘅)

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 暴走呆喵    時間: 2021-3-9 04:14

本帖最後由 暴走呆喵 於 2021-3-9 04:20 編輯
忍受到噪音 想要長保養 急用》 Go for Toshiba
唔怕麻煩 唔驚無保/ 要RMA 要靜》 Go for 拆盒WD

(不過 ...
lkclkc2003 發表於 2021-3-9 04:02


我隻toshiba mg06 8tb 企業超嘈
係唔係正常....?
達 達 達 好大声...但smart 係正常 入手2個月一直係甘..
反而Backup 2隻4tb沒乜聲
作者: 9658@transperth    時間: 2021-3-9 07:46

回覆 78# 暴走呆喵
不嬲T記72轉Enterprise都係咁
作者: manman1998    時間: 2021-3-9 08:51

我果隻冇聲,抄讀時申隻耳埋去才聽到 扑扑  扑扑,好細聲
作者: oo2oo299999    時間: 2021-3-9 12:52

屋企儲相既4TB x2爆左諗梗換10TB x2 定8TB x2
作者: jimie    時間: 2021-3-9 13:44

12T 抵
作者: atkatk002    時間: 2021-3-9 14:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Miipp    時間: 2021-3-9 15:02

我記得,199X年,零售市場第一次出現1GB硬碟,就出現呢種論調!
   一 死就死1GB,乜都無晒.... ...
atkatk002 發表於 2021-3-9 14:24


所以去到 2050 年賣 10PB 碟時都會繼續 loop
作者: atkatk002    時間: 2021-3-9 15:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: steleung    時間: 2021-3-9 15:34

回復 83 #atkatk002

嗰時驚係合理喎,嗰個年代電腦連printer隨時講緊係三四個月人工,harddisk千幾蚊,但當時收入係宜家幾分之一,冇乜人會有錢買多個harddisk做backup,宜家就唔同啦,一個月人工隨時買到幾部電腦囉~

via HKEPC Reader for Android
作者: mm4boy    時間: 2021-3-9 17:16

本帖最後由 mm4boy 於 2021-3-9 17:19 編輯
忍受到噪音 想要長保養 急用》 Go for Toshiba
唔怕麻煩 唔驚無保/ 要RMA 要靜》 Go for 拆盒WD

(不過 ...
lkclkc2003 發表於 2021-3-9 04:02



window 之前好似出過提示  : xxxxx hdd有問題! (唔記得寫咩…大約係咁)
跟住掃過隻2T hdd…出黃燈 05 (無記錯)
哩幾日2T hdd 一插住,就入唔到windows   (換過sata線都唔得!)

岩岩再試插返隻2T…都係入唔到window

請問係未死左?有無得救?
作者: lkclkc2003    時間: 2021-3-9 18:38

我又覺得唔可以完全將 「以前xxgb / xxtb 壞咗都係咁講啦」照搬而家
畢竟SATA 3.0 6gbps 都好多年無進步 而亦都唔似會再有4.0
hdd技術都唔似會有再快好多 要快嘅就走晒去ssd

換言之 真係越嚟越大嘅hdd 要recover嘅時間係會越嚟越長係事實

比起以前會有進步嘅速度 唔可以套用同一個講法

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 暴走呆喵    時間: 2021-3-10 21:03

回復 79 #9658@transperth

但係 我其餘兩隻4tb都係企業級
但係啲聲細到聽唔到

via HKEPC Reader for Android
作者: hksell_    時間: 2021-3-12 21:23

回覆 78# 暴走呆喵

看批次, 我隻唔嘈

4TB就好x嘈
作者: kelkmk    時間: 2021-3-12 23:51

老實講, 企業版好多時係預你放入server入面行, 根本server房入面嘅風扇星係大到你唔會聽到任何硬碟嘅聲音, 根本唔會有人關心企業版嘈唔嘈.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2