Board logo

標題: [保養相關] 美森 WD external harddisk RMA [打印本頁]

作者: ckwong722    時間: 2021-2-16 02:10     標題: 美森 WD external harddisk RMA

有無Ching有經驗, 如果external 版本拆左殼用落NAS, 仲有無保?

今日發現bad sector

上網打serial number顯示有保養, 但係拆左殼又有無呢.........

如果寄到美國先話唔保, 就真係double hit.......
作者: tingcrab    時間: 2021-2-16 02:26

拆殼基本上當無保,但收件嘅WD點樣知道拆咗又係另一回事。

本身個殼嗰四點tab位有無爛,殼邊有無撬過嘅痕跡都靠你拆嗰陣有無用鐵批撬開,抑或用膠嘅批+信用卡拆佢出嚟~

加上隻碟本身都好易痴污糟嘢,用手掂過嘅油脂都好容易痴上去,指模都幾易見到。

via HKEPC Reader for Android
作者: tlshum    時間: 2021-2-16 09:17

你太腦實了!
佢只要求你寄回,上返盒畀佢就得!
作者: lnchu    時間: 2021-2-17 11:36

可能 盒已賣走.
作者: pbodq    時間: 2021-2-19 09:51

寄返廠郵費多多?
作者: yymeme345    時間: 2021-2-19 20:40

你太腦實了!
佢只要求你寄回,上返盒畀佢就得!
tlshum 發表於 2021-2-16 09:17



    系尼個世代腦實真系難得
作者: ClawHammer    時間: 2021-2-20 00:41

原則上佢有權唔保
不過拆之前上網睇下個model入面有冇封條,拆嘅時候小心啲唔好整爛啲較位,出事嘅話裝返入去扮下嘢,應該都過到骨
作者: kelvin2517    時間: 2021-2-20 01:04

其實。。如果完美裝返去外置盒。

點解要RMA去美國?

其實WD最大優勢係可以轉保一次,改保養地點。

Seagate就唔可以了。

P.S. 其實seagate企業版 HD唔差(以同等價錢計算),唔明依度咁多Ching咁有偏見




via HKEPC Reader for Android
作者: fourcows    時間: 2021-2-20 01:23

回覆 8# kelvin2517


因為寄美國保養係平過本地保養, 我試過

上網登記完, 佢會email你叫你做呢樣做個樣, 確保你隻HDD係死直,
咁佢就會叫你寄條屍番去俾佢
但唔係直寄美國, 而係寄去香港某收集點
是在葵涌貨櫃碼頭
上次用順風駛左$28寄
佢收左一個禮拜後就寄番隻回俾我, 回程當然唔駛錢
你話係咪平過本地保
作者: kimyiu1029    時間: 2021-2-21 21:42

回覆  kelvin2517


因為寄美國保養係平過本地保養, 我試過

上網登記完, 佢會email你叫你做呢樣做個樣,  ...
fourcows 發表於 2021-2-20 01:23

ching 係轉佐地區做香港?
否則佢點知會俾個香港地址你? 你話自己攞佐去香港用?
作者: kelvin2517    時間: 2021-2-22 00:43

ching 係轉佐地區做香港?
否則佢點知會俾個香港地址你? 你話自己攞佐去香港用? ...
kimyiu1029 發表於 2021-2-21 21:42

WD係可以申請轉保養地區的。

via HKEPC Reader for Android
作者: kimyiu1029    時間: 2021-2-24 14:48

WD係可以申請轉保養地區的。

via HKEPC Reader for Android
kelvin2517 發表於 2021-2-22 00:43


你留意番人地ching係寫 "因為寄美國保養係平過本地保養, 我試過"
我係奇怪佢點樣可以無轉區而寄到香港地址做RMA
作者: kelvin2517    時間: 2021-2-24 15:44

你留意番人地ching係寫 "因為寄美國保養係平過本地保養, 我試過"
我係奇怪佢點樣可以無轉區而寄到香港地 ...
kimyiu1029 發表於 2021-2-24 14:48

你留意番你係問我係咪轉左地區去香港。

我咪答番你轉左地區

via HKEPC Reader for Android
作者: kimyiu1029    時間: 2021-2-24 19:26

你留意番你係問我係咪轉左地區去香港。

我咪答番你轉左地區

via HKEPC Reader for Android ...
kelvin2517 發表於 2021-2-24 15:44

我好似唔係問你wor ching.
作者: mkid    時間: 2021-3-23 07:16

回覆  kelvin2517


因為寄美國保養係平過本地保養, 我試過

上網登記完, 佢會email你叫你做呢樣做個樣,  ...
fourcows 發表於 2021-2-20 01:23

請問有冇網址 ?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: Miipp    時間: 2021-3-23 07:44

請問有冇網址 ?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
mkid 發表於 2021-3-23 07:16


https://www.google.com/search?q=wd+rma
作者: mkid    時間: 2021-3-23 07:49

Miipp 發表於 2021-3-23 07:44

唔該晒

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2