Board logo

標題: [保養相關] 有無 ching 知海鮮舫既 WD 8TB 係邊度保既? [打印本頁]

作者: Super169    時間: 2020-11-21 02:28     標題: 有無 ching 知海鮮舫既 WD 8TB 係邊度保既?

上年係海鮮舫買左隻 WD 8TB, 打左柴.
搵到張單, 但之前買過好多 HD, 唔肯定邊個盒係佢既.
其實搵到個好大機會既, 上面有個貼紙係佢既型號.
我只有兩隻呢個型號, 另一隻中央田買係漢科保既.
不過, 最奇怪係, 打開個盒入面係 Toshiba 既招子, 經 PRO LINK 既.  
因為我都有買過 Toshiba 8TB, 所以唔係好肯定.  

唔知有無 ching 知道 海鮮舫 既 WD 8TB 係邊度保既?
有無地方可以 check 呢?    係咪只可以打去 海鮮舫 問?  佢地應該實知掛.

間間鋪都唔同保, 已經唔係第一次要搵邊間保, 下次買 HD 搵番, 真係要係隻碟度 mark 番邊間保既, 唔係好易又出事.
作者: pl3933    時間: 2020-11-21 15:57

擺咗成日都無人覆你,證明根本無人知咩係海鮮舫!?
香港仔同沙田嘅海鮮舫都執晒
作者: jacky_chua    時間: 2020-11-21 16:02

Jxxbx Com. 應該講緊
作者: pl3933    時間: 2020-11-21 18:03

Jxxbx Com. 應該講緊
jacky_chua 發表於 2020-11-21 16:02


條IQ題咁難,唔怪之得啦
作者: Super169    時間: 2020-11-21 20:06

回覆 2# pl3933


Yes, 不嬲睇電腦區都係咁叫既, 以為大家都知添.
可能因為我係老餅, 後生既可能真係唔識 珍寶海鮮舫 .
作者: ht1507    時間: 2020-11-21 20:09

Jxxbx Com. 應該講緊
jacky_chua 發表於 2020-11-21 16:02

海鮮舫,中央田,金dex,地牢死角大舖

呢啲古代野已經冇人識
作者: vault    時間: 2020-11-23 23:19

買過8隻3,4T
佢比乜要乜
有成3個代理
作者: monster7    時間: 2020-11-24 00:24

xander 建達國際
作者: Super169    時間: 2020-11-24 00:52

回覆 8# monster7


唔該 ching, 不過相信我果隻唔係  建達國際.
手上有既硬碟盒: 漢科, PRO LINK, ALTECH, 廣源行; 無  建達國際 既

漢科係之前在中央田買既 8TB, 肯定唔係佢.
最大可能係 PRO LINK, 但 PRO LINK 成個盒都係 Toshiba, 我又有幾隻 Toshiba 既碟.
呢兩日未得閒攪, 或者聽日打去問問, 不過, 見上面 ching 講可能佢本身都幫幾間攞貨, 唔知分唔分到了.
作者: zoin0000    時間: 2020-11-24 10:29

擺咗成日都無人覆你,證明根本無人知咩係海鮮舫!?
香港仔同沙田嘅海鮮舫都執晒 ...
pl3933 發表於 2020-11-21 15:57


海鮮舫係人都知叫Jumbo, 無人答, 只係呢度N個Post有寫WD香港有咩代理
作者: yuyuflower    時間: 2020-11-24 10:36

vstecs, SYNNEX ?
作者: Super169    時間: 2020-11-24 13:19

海鮮舫係人都知叫Jumbo, 無人答, 只係呢度N個Post有寫WD香港有咩代理
zoin0000 發表於 2020-11-24 10:29



ching 我都有嘗試搵過至問既, ching 睇過 d post 應該見到 WD 幾乎間間都有佢份 (除左 A-Level).
而我搵到個懷疑係佢既果個盒, 上面係 Pro Link, 成個盒入面係貼 Toshiba 既.
去 Pro Link 睇亦無提有同 WD 合作, 但我個盒上面有 WD 既 model 貼紙, 有D怪, 唔肯定.
所以想睇下有無 ching 最近去 jumbo 買過 WD 8TB, 知道 exactly 邊間保.
作者: zoin0000    時間: 2020-11-24 13:32

ching 我都有嘗試搵過至問既, ching 睇過 d post 應該見到 WD 幾乎間間都有佢份 (除左 A-Level).
而我搵 ...
Super169 發表於 2020-11-24 13:19


去過都無用, 同一批貨早上可以VST, 下午就第2間
作者: Super169    時間: 2020-11-24 13:35

去過都無用, 同一批貨早上可以VST, 下午就第2間
zoin0000 發表於 2020-11-24 13:32


吓....我係上年六月買既, 咁我打去問, 佢都未必記得喎.
係咪 可以比個 s/n 打去一間間代理問?  唔知佢會唔會理我.
作者: peterma    時間: 2020-11-24 13:50

間間鋪都唔同保, 已經唔係第一次要搵邊間保, 下次買 HD 搵番, 真係要係隻碟度 mark 番邊間保既, 唔係好易又出事 ...
Super169 發表於 2020-11-21 02:28


使乜係隻碟度mark低, 到時你寫花左隻碟的外殼, 維修人員可能要你擦番乾淨佢
你係張單度用鉛筆mark低邊間代理保咪得囉, 還掂依家D單基本上都會打埋serial no.
冇serial no.的, 你再mark埋serial no. 以後攞起D單一查就查到
.
作者: zoin0000    時間: 2020-11-24 20:33

吓....我係上年六月買既, 咁我打去問, 佢都未必記得喎.
係咪 可以比個 s/n 打去一間間代理問?  唔知佢會 ...
Super169 發表於 2020-11-24 13:35


單多數有邊間時代理, WD都係得個4-5間, 間間send email去check,

以前個S/N係WD官方係check到香港邊間時代理, 現在唔知有無改到.
作者: Super169    時間: 2020-11-25 13:47

單多數有邊間時代理, WD都係得個4-5間, 間間send email去check,

以前個S/N係WD官方係check到香港邊間時 ...
zoin0000 發表於 2020-11-24 20:33



官方條 link check 唔到.
問左珍寶, 佢地話應該係 Altech....
不過, 都係叫我打去問下先, 如果唔係 Altech 就再搵番佢地.    
希望佢地唔會用緊大大既講法, 叫我一間間打去問.... WD 好似有六七間代理.
作者: usei    時間: 2020-11-25 13:52

回覆  pl3933


Yes, 不嬲睇電腦區都係咁叫既, 以為大家都知添.
可能因為我係老餅, 後生既可能真係唔識 珍 ...
Super169 發表於 2020-11-21 20:06


珍寶海鮮舫無左唔是好耐

海鮮舫只剩賣電腦個間
作者: Super169    時間: 2020-11-25 14:10

打去 Altech 比 serial check 左, 係佢地保.   好囉, 唔駛一間間打去問.  
不過, 佢地辦公時間 Mon-Fri 0900-1700, Lunch 1300-1340, 完全係  office hour.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2