Board logo

標題: [開箱] (11/9 updated) 買埋最難搵到嘅8寸軟碟,收藏計劃總算告一段落 [打印本頁]

作者: eric6a01    時間: 2020-9-3 20:55     標題: (11/9 updated) 買埋最難搵到嘅8寸軟碟,收藏計劃總算告一段落

本帖最後由 eric6a01 於 2023-12-13 13:17 編輯

3.5寸日漸式微,5.25寸幾乎絕跡,
咁8寸就更加係遠古時代嘅野喇

[attach]2402183[/attach]

[attach]2402184[/attach]

[attach]2402185[/attach]

[attach]2402186[/attach]

[attach]2402187[/attach]

[attach]2402188[/attach]

[attach]2402189[/attach]

[attach]2402190[/attach]
作者: william6373    時間: 2020-9-3 21:02

差D唔記得左有8寸
恭喜恭喜
作者: clamchowder    時間: 2020-9-4 00:11

正! 咁都搵到.
當年未買5.25碟機之前, 我部仿蘋果二型用卡式錄音帶咋!!!
作者: chow.cc    時間: 2020-9-4 00:26

會唔會買埋部机?
作者: lnchu    時間: 2020-9-4 00:34

樓主找埋個8" floppy magazine 吧.記得IBM Series 机張的碟係magazine到抽出抽入.
作者: redhothits    時間: 2020-9-4 07:45

恭喜呀

via HKEPC Reader for Android
作者: kckong99    時間: 2020-9-4 09:13

本帖最後由 kckong99 於 2020-9-4 09:16 編輯

玩過錄音帶, 5.25, 3.5, 未用過 8 吋.

當年學校 D BBC 電腦, 跟嚟有批正版 game, 就係我帶部雜廠播音機(sony walkman 返而唔得) 返去至可以將 D game load 入電腦玩.

記得隻 game 係橫向射擊, 好似 r type 咁的.

可惜 load 多幾次就掉磁粉,  再 load 唔到.
作者: acog    時間: 2020-9-4 09:52

好懷念以前公司行VMS有用過8吋, 仲有行一餅餅帶...
作者: eric6a01    時間: 2020-9-4 09:55

樓主找埋個8" floppy magazine 吧.記得IBM Series 机張的碟係magazine到抽出抽入.
lnchu 發表於 2020-9-4 00:34

magazine?係一部機 定係一本書黎架?
作者: 孤兒仔    時間: 2020-9-4 09:59

樓主鍾意收藏惡夢.....
作者: pockchop    時間: 2020-9-4 10:46

樓主鍾意收藏惡夢.....
孤兒仔 發表於 2020-9-4 09:59 AM


當年嘅8寸碟,等如今日嘅2080Ti...

當然40年後睇番今日嘅2080Ti會係惡夢
作者: lnchu    時間: 2020-9-4 10:49

本帖最後由 lnchu 於 2020-9-4 11:55 編輯

回覆 9# eric6a01
Floppy disk 盒 ,可裝十張碟.一次放十張碟落magazine再放入机就可以用program 選邊隻碟用,唔哂次次換碟.
作者: 孤兒仔    時間: 2020-9-4 10:58

當年嘅8寸碟,等如今日嘅2080Ti...

當然40年後睇番今日嘅2080Ti會係惡夢 ...
pockchop 發表於 4/9/2020 10:46 AM


兩者完全都對唔上....惡夢不是容量細亦不是速度慢
如果你重未諗到係咩我好難相信你用過
作者: pockchop    時間: 2020-9-4 11:00

兩者完全都對唔上....惡夢不是容量細亦不是速度慢
如果你重未諗到係咩我好難相信你用過 ...
孤兒仔 發表於 2020-9-4 10:58 AM


如果我同你講我用過喺Apple][上,唔知你信唔信
作者: 孤兒仔    時間: 2020-9-4 11:08

如果我同你講我用過喺Apple][上,唔知你信唔信
pockchop 發表於 4/9/2020 11:00 AM



富二代
作者: kckong99    時間: 2020-9-4 11:08

本帖最後由 kckong99 於 2020-9-4 11:12 編輯
好懷念以前公司行VMS有用過8吋, 仲有行一餅餅帶...
acog 發表於 4/9/2020 09:52


我都有用過 digital VAX / VMS, 在上邊寫 program.
作者: jimmychan    時間: 2020-9-4 11:14

我用過 PDP-8, PDP-11, 16" HDD
作者: kckong99    時間: 2020-9-4 11:20

我用過 PDP-8, PDP-11, 16" HDD
jimmychan 發表於 4/9/2020 11:14


PDP-11-70.... 聽我前上司講好似係第一台引入香港 (我前公司係船公司)
作者: pockchop    時間: 2020-9-4 11:22

回覆 15# 孤兒仔

其實師兄所指"惡夢不是容量細亦不是速度慢"是指什麼?

容易發霉?軟淋淋好難入碟?
作者: eric6a01    時間: 2020-9-4 11:25

本帖最後由 eric6a01 於 2020-9-4 11:31 編輯
樓主鍾意收藏惡夢.....
孤兒仔 發表於 2020-9-4 09:59
鐘意佢地夠舊 夠落後
滿滿的歷史味道~~
8寸好似容量唔多過400mb(更正:400kb)
作者: jimmychan    時間: 2020-9-4 11:29

本帖最後由 jimmychan 於 2020-9-4 11:32 編輯
鐘意佢地夠舊 夠落後
滿滿的歷史味道~~
8寸好似容量唔多過400mb
eric6a01 發表於 2020-9-4 11:25



    It is about 175KB formatted.
作者: 孤兒仔    時間: 2020-9-4 11:29

回覆  孤兒仔

其實師兄所指"惡夢不是容量細亦不是速度慢"是指什麼?

容易發霉?軟淋淋好難入碟? ...
pockchop 發表於 4/9/2020 11:22 AM


惡夢當然係資料丟失,或者讀N次先讀得返
我認為 Floppy 最不可靠儲存媒體,其次係光碟
作者: eric6a01    時間: 2020-9-4 11:32

It is about 128KB
jimmychan 發表於 2020-9-4 11:29
sor,打錯,我想講400kb
原來仲要細啲!?
作者: eric6a01    時間: 2020-9-4 11:34

惡夢當然係資料丟失,或者讀N次先讀得返
我認為 Floppy 最不可靠儲存媒體,其次係光碟 ...
孤兒仔 發表於 2020-9-4 11:29

3.5寸算係最好了,起碼有個硬殼
而家科技先進,生活上好多野都有磁力,
擺近手機、喇叭之類就壞
作者: 孤兒仔    時間: 2020-9-4 11:37

3.5寸算係最好了,起碼有個硬殼
而家科技先進,生活上好多野都有磁力,
擺近手機、喇叭之類就壞 ...
eric6a01 發表於 4/9/2020 11:34 AM


不過相對果時無咁多珍藏,重要嘅備多一份
PS.珍藏 = 紀錄片
作者: pockchop    時間: 2020-9-4 12:33

惡夢當然係資料丟失,或者讀N次先讀得返
我認為 Floppy 最不可靠儲存媒體,其次係光碟 ...
孤兒仔 發表於 2020-9-4 11:29 AM


IC...同意
作者: ffchung    時間: 2020-9-4 13:29

應該找返隻3M 的 1.44
作者: cct241292    時間: 2020-9-4 13:36

5.25我有幾盒未開XDD
作者: eric6a01    時間: 2020-9-4 14:04

應該找返隻3M 的 1.44
ffchung 發表於 2020-9-4 13:29

3.5買ibm有原因,據說ibm係第一間發明3.5 floppy的公司 (有錯請指正~~~)
作者: youhello507    時間: 2020-9-5 00:57

強!8吋真係未聽過

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: zico82    時間: 2020-9-5 01:27

本帖最後由 zico82 於 2020-9-5 01:33 編輯

我都用過8吋floppy碟 + magazine ,當時係用起 IBM system 36 and 38 嗰度...
仲有直徑12吋 2400呎長嘅磁帶 , 同洗衣機咁大部嘅可換式硬碟機
作者: clamchowder    時間: 2020-9-5 01:58

餅帶好似係10.5吋至啱......當年讀書時在server房做兼職幫370用戶un/mount帶......有日荷包痕自己買餅玩
作者: roytam1    時間: 2020-9-5 06:58

爭個8吋碟機
作者: zico82    時間: 2020-9-5 10:56

回覆 32# clamchowder

你啱....記錯咗...
作者: Jacqueline    時間: 2020-9-5 12:12

原來係會噠噠聲, 真係大開眼界吖
https://www.youtube.com/watch?v=RREm5i8D3g8
作者: eric6a01    時間: 2020-9-5 12:23

原來係會噠噠聲, 真係大開眼界吖
Jacqueline 發表於 2020-9-5 12:12

呢個更加得意,識得beatbox
https://www.youtube.com/watch?v=ZnFQZa8SKP8
作者: computer1975    時間: 2020-9-8 10:42

爭個8吋碟機
roytam1 發表於 2020-9-5 06:58

比美國太空總署在EBay之前買走不少

via HKEPC Reader for Android
作者: eric6a01    時間: 2020-9-11 17:24

我都用過8吋floppy碟 + magazine ,當時係用起 IBM system 36 and 38 嗰度...
仲有直徑12吋 2400呎長嘅磁帶  ...
zico82 發表於 2020-9-5 01:27
search過,淨係搵到咁嘅野


作者: clamchowder    時間: 2020-9-12 02:58

search過,淨係搵到咁嘅野
eric6a01 發表於 2020-9-11 17:24
是這帶才對(曾經擁有過)
[attach]2217312[/attach]

兼職亦做過
[attach]2217313[/attach]

[attach]2217314[/attach]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2