Board logo

標題: [保養相關] 想問一下美馬買的element HDD , 如果保用期壞咗怎樣申請RMA [打印本頁]

作者: kookinchiu    時間: 2020-8-28 12:15     標題: 想問一下美馬買的element HDD , 如果保用期壞咗怎樣申請RMA

因為上去 wd官網,region 係USA
如果改地區是怎樣改, 是否可以改為送返香港修理?
青頭新仔乜都唔識,謝各位師兄師打指點
作者: lnchu    時間: 2020-8-28 12:49

買水貨仲要香港修 ,本地代理食風.
作者: tlshum    時間: 2020-8-28 13:11

可以參考這個!
https://www.hkepc.com/forum/view ... amp;extra=page%3D11
作者: kookinchiu    時間: 2020-8-28 13:47

謝謝ching,咁我試吓先





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2