Board logo

標題: [購買問題] 舊式電腦用外置HDD(NVME SSD) [打印本頁]

作者: jerrychan0610    時間: 2020-7-21 12:09     標題: 舊式電腦用外置HDD(NVME SSD)

打算係部舊電腦加個外置HDD (NVME SSD)做PORTABLE WINDOWS.
電腦本身無USB3.0 或以上, 但廠機只可以用半高卡, 請問有無提議邊張可以用晝3.0 以上又係半高.

而外置HDD , 如果經USB 3.1, 3.2 用NVME , SATA,   速度係咪都差唔多?
作者: inori    時間: 2020-7-21 13:18

PCI-E USB3.0(5Gbps)/3.1(10Gbps)咭絕大部份都係半高
3.0就PCI-E x1, 3.1就x2/x4,要留意你舊電腦底板有冇x2/4既插位

NVME(32Gbps)/SATA(6Gbps)轉USB既話用USB3.0(5Gbps)速度係差唔多
但用3.1(10Gbps)既話速度就差一倍
作者: jerrychan0610    時間: 2020-7-21 14:53

PCI-E USB3.0(5Gbps)/3.1(10Gbps)咭絕大部份都係半高
3.0就PCI-E x1, 3.1就x2/x4,要留意你舊電腦底板有冇x2 ...
inori 發表於 2020-7-21 13:18



    請問, PCI-E 3.1卡有無分可唔可以BOOT機?
我搵到O記係半高, 但擋片係全高
作者: inori    時間: 2020-7-21 15:38

請問, PCI-E 3.1卡有無分可唔可以BOOT機?
我搵到O記係半高, 但擋片係全高 ...
jerrychan0610 發表於 2020-7-21 02:53 PM


BOOT機唔清楚

千其唔好買orico, 出咗名垃圾
你睇相多數係用全高io shield,但多數盒入面都有另外送半高,買之前問一下
作者: jerrychan0610    時間: 2020-7-21 15:40

BOOT機唔清楚

千其唔好買orico, 出咗名垃圾
你睇相多數係用全高io shield,但多數盒入面都有另外送半高, ...
inori 發表於 2020-7-21 15:38


C兄, 有無提意邊個牌字? 定都係華石, GIGSBYE ..?
作者: inori    時間: 2020-7-21 15:54

C兄, 有無提意邊個牌字? 定都係華石, GIGSBYE ..?
jerrychan0610 發表於 2020-7-21 03:40 PM


買番大牌子穩陣
ASUS  / GIGABYTE / SILVERSTONE   
買強國牌陣間攪死咗隻SSD得不償失
作者: KinChungE    時間: 2020-7-21 20:01

舊機插卡加usb 3.0 card多數都boot唔到
原因唔係卡, 而係bios冇預過有boot from external usb chipset呢樣野
作者: jerrychan0610    時間: 2020-7-27 09:50

上星期五落左去黃金睇,  除非去到雷電3可以去到40G, USB3.1, USB3.2 都係行10G,
除左華石, 其餘都係得大陸牌字..





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2