Board logo

標題: [配件] SABRENT ROCKET Q 1TB [打印本頁]

作者: digga    時間: 2020-1-27 10:49     標題: SABRENT ROCKET Q 1TB

早前係美森訂左SABRENT ROCKET Q 1TB, $850左右

行pcie gen3 x 4, 係ASROCK TAICHI X570有呢個速度算唔算理想?

[attach]2173330[/attach]
作者: dan_dan    時間: 2020-1-27 12:02

QLC 係差唔多,8舊水買嚟當usb 手指唔錯
作者: digga    時間: 2020-1-27 12:50

QLC 係差唔多,8舊水買嚟當usb 手指唔錯
dan_dan 發表於 2020-1-27 12:02

QLC真係咁唔掂咩⋯

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 觀星是答案    時間: 2020-1-27 13:51

QLC真係咁唔掂咩⋯

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
digga 發表於 2020-1-27 12:50

抄幾百 GB 野入去 , 腸下去到幾多 GB 降速 , 同埋睇下降速到幾 "快"





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2