作者: keith163 時間: 2019-5-18 00:38 標題: DVR CCTV問題
請問DVR部機係咪一定要買返同牌子既cam,定係唔洗?依家有cam無機儲低的video
作者: kmb3av188 時間: 2019-5-18 04:27
1. 普通模式訊號唔洗,行PoE/ IP既多數都要,除非你D Cam係有ONVIF
2. 唔用機即係唔係用硬碟錄,一般係家用先會插TF卡錄,但只可以錄幾日,不合保安用*(硬碟錄一般4-8TB可錄一個月),或你有錢個個月俾又唔怕俾人睇可以買雲黎錄....
作者: kofz 時間: 2019-5-18 08:50
仲有就係儲入 nas
不過成本仲貴過nvr
作者: keith163 時間: 2019-5-22 11:17
咁想請問...最便既方案可以點買?有介紹嗎?
想裝兩支CAM(LAN線連接同時比埋電)...再加部機!
我行過SSP黃金同鴨撩街..花多眼亂!
作者: keith163 時間: 2019-5-22 11:18
應該唔會咁
作者: kofz 時間: 2019-5-22 12:13
點解唔用插 microsd 哥 d
簡單方便
又低成本
作者: keith163 時間: 2019-5-22 14:21
我fd指定要有hdd backup,如按照以上咁做有埋最便幾錢到呢?
作者: kmb3av188 時間: 2019-5-22 20:36
機200人仔,cam 200人仔一支,硬碟安裝貴客自理
作者: keith163 時間: 2019-5-22 21:43
深水埗有嗎?
作者: xyzxyz 時間: 2019-5-23 10:22
你試下上淘寶睇下,好多又平又靚選擇。
之前係淘寶買了 camx4 + nvr(無硬碟) + monitor,唔駛$1,000
作者: chinwah 時間: 2019-5-25 12:15
如果係Network HD cam, 有H.264, H.265 分囉

