Board logo

標題: [產品資訊] DVR CCTV問題 [打印本頁]

作者: keith163    時間: 2019-5-18 00:38     標題: DVR CCTV問題

請問DVR部機係咪一定要買返同牌子既cam,定係唔洗?依家有cam無機儲低的video
作者: kmb3av188    時間: 2019-5-18 04:27

1. 普通模式訊號唔洗,行PoE/ IP既多數都要,除非你D Cam係有ONVIF
2. 唔用機即係唔係用硬碟錄,一般係家用先會插TF卡錄,但只可以錄幾日,不合保安用*(硬碟錄一般4-8TB可錄一個月),或你有錢個個月俾又唔怕俾人睇可以買雲黎錄....
作者: kofz    時間: 2019-5-18 08:50

1. 普通模式訊號唔洗,行PoE/ IP既多數都要,除非你D Cam係有ONVIF
2. 唔用機即係唔係用硬碟錄,一般係家用 ...
kmb3av188 發表於 2019-5-18 04:27

仲有就係儲入 nas

不過成本仲貴過nvr
作者: keith163    時間: 2019-5-22 11:17

1. 普通模式訊號唔洗,行PoE/ IP既多數都要,除非你D Cam係有ONVIF
2. 唔用機即係唔係用硬碟錄,一般係家用 ...
kmb3av188 發表於 2019-5-18 04:27


咁想請問...最便既方案可以點買?有介紹嗎?
想裝兩支CAM(LAN線連接同時比埋電)...再加部機!
我行過SSP黃金同鴨撩街..花多眼亂!
作者: keith163    時間: 2019-5-22 11:18

1. 普通模式訊號唔洗,行PoE/ IP既多數都要,除非你D Cam係有ONVIF
2. 唔用機即係唔係用硬碟錄,一般係家用 ...
kmb3av188 發表於 2019-5-18 04:27


應該唔會咁
作者: kofz    時間: 2019-5-22 12:13

咁想請問...最便既方案可以點買?有介紹嗎?
想裝兩支CAM(LAN線連接同時比埋電)...再加部機!
我行過SSP黃金 ...
keith163 發表於 2019-5-22 11:17

點解唔用插 microsd 哥 d

簡單方便

又低成本
作者: keith163    時間: 2019-5-22 14:21

應該唔會咁
keith163 發表於 2019-5-22 11:18


我fd指定要有hdd backup,如按照以上咁做有埋最便幾錢到呢?
作者: kmb3av188    時間: 2019-5-22 20:36

我fd指定要有hdd backup,如按照以上咁做有埋最便幾錢到呢?
keith163 發表於 2019-5-22 14:21



機200人仔,cam 200人仔一支,硬碟安裝貴客自理
作者: keith163    時間: 2019-5-22 21:43

機200人仔,cam 200人仔一支,硬碟安裝貴客自理
kmb3av188 發表於 2019-5-22 20:36


深水埗有嗎?
作者: xyzxyz    時間: 2019-5-23 10:22

你試下上淘寶睇下,好多又平又靚選擇。

之前係淘寶買了 camx4 + nvr(無硬碟) + monitor,唔駛$1,000
作者: chinwah    時間: 2019-5-25 12:15

如果係Network HD cam, 有H.264, H.265 分囉





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2