作者: dmm.co.jp 時間: 2015-11-15 15:08 標題: 有無CHING用另類手法救陳年(廿年)VCD
近年慢慢將屋企的正版日本偽文青電影DVD/ VCD/ VHS數碼化抄哂入NAS
因為再唔搞可能讀唔番(已經用防潮箱)
大量正版碟花左(90年代出品)
我發現用牙膏係OK
可能用工業生產
幾百隻正版碟得2隻死左
不過CD-R DATA碟花左多數救唔番
而且燒出來的CD十年八年後好難讀
我就買左四隻唔同牌子及年份的光碟機去讀
都有8~9成搵得番DATA
但如果係藍色底的CD-R(00年代出品)
死亡率好高
DVD反而唔係問曠
因為無DATA碟
最多買過新
我會成隻DVD CLONE做ISO
咁就原汁原味
VHS就要睇有無斷帶及發毛
有就要拎出去畀人搞
建議各位CHING真係盡早抄番FILE出來
尤其CD-R真係死得好快
作者: dee30 時間: 2015-11-15 21:36
唔知08定09年燒cdr果隻windows xp仲裝唔裝到?
作者: dmm.co.jp 時間: 2015-11-15 22:43
回覆 2# dee30
唔好用膠簿裝
因為陳年CD-R一掂膠就好易死
要加多張紙包往CD-R
而於花左廿年的VCD
用牙膏及絲布抹隻VCD
就有機會讀得番
音樂CD就唔知鳥
作者: dee30 時間: 2015-11-15 22:49
回覆 3# dmm.co.jp 仲有隻萬用boot機cdr都擺左三 四年左右 琴日拎出嚟boot機開ghost clone data去新ssd 冇問題啵
作者: dmm.co.jp 時間: 2015-11-17 23:55
回覆 dmm.co.jp 仲有隻萬用boot機cdr都擺左三 四年左右 琴日拎出嚟boot機開ghost clone data去新ssd 冇問 ...
dee30 發表於 2015-11-15 22:49
ssd好易唔見DATA
我唔信手指/SSD/CD-R
現在用HDD raid1做儲存
作者: Lavigkaye 時間: 2015-11-18 00:00
依家都係慣左上網DL落黎
作者: yjfoeg 時間: 2015-11-18 00:04
backup最好唔好長期駁電
"=咁驚? 用磁帶好冇?
作者: dmm.co.jp 時間: 2015-11-18 00:13
回覆 7# yjfoeg
那有錢
我都想用磁帶
要等中六合彩先有機會
作者: hksell_ 時間: 2015-11-19 13:55
用磁帶不怕它發霉嗎? 咪又要放入防潮箱
作者: usei 時間: 2015-11-19 15:22
HDD 同 SSD 壞主要原因都是 PCB
HDD 會物理損壞 例如 跌親 , 摩打
SSD 太長時間無電會流失
可靠度當一樣

