Board logo

標題: [技術討論] 有無CHING用另類手法救陳年(廿年)VCD [打印本頁]

作者: dmm.co.jp    時間: 2015-11-15 15:08     標題: 有無CHING用另類手法救陳年(廿年)VCD

近年慢慢將屋企的正版日本偽文青電影DVD/ VCD/ VHS數碼化抄哂入NAS
因為再唔搞可能讀唔番(已經用防潮箱)

大量正版碟花左(90年代出品)
我發現用牙膏係OK
可能用工業生產
幾百隻正版碟得2隻死左

不過CD-R DATA碟花左多數救唔番
而且燒出來的CD十年八年後好難讀
我就買左四隻唔同牌子及年份的光碟機去讀
都有8~9成搵得番DATA
但如果係藍色底的CD-R(00年代出品)
死亡率好高

DVD反而唔係問曠
因為無DATA碟
最多買過新
我會成隻DVD CLONE做ISO
咁就原汁原味

VHS就要睇有無斷帶及發毛
有就要拎出去畀人搞

建議各位CHING真係盡早抄番FILE出來
尤其CD-R真係死得好快
作者: dee30    時間: 2015-11-15 21:36

唔知08定09年燒cdr果隻windows xp仲裝唔裝到? 堆碟已用本簿裝住收左落櫃桶 iso檔入晒hdd 正版cd就有隻鄭秀文快樂迷宮成20年 花到完全照唔到 勁多一點點透光都仲播到唔跳線
作者: dmm.co.jp    時間: 2015-11-15 22:43

回覆 2# dee30


唔好用膠簿裝
因為陳年CD-R一掂膠就好易死
要加多張紙包往CD-R

而於花左廿年的VCD
用牙膏及絲布抹隻VCD
就有機會讀得番

音樂CD就唔知鳥
作者: dee30    時間: 2015-11-15 22:49

回覆 3# dmm.co.jp 仲有隻萬用boot機cdr都擺左三 四年左右 琴日拎出嚟boot機開ghost clone data去新ssd 冇問題啵 我諗d碟快唔快死同溫度 濕度有關咋掛 (當時用pioneer機燒 imation cdr 8x左右燒)
作者: dmm.co.jp    時間: 2015-11-17 23:55

回覆  dmm.co.jp 仲有隻萬用boot機cdr都擺左三 四年左右 琴日拎出嚟boot機開ghost clone data去新ssd 冇問 ...
dee30 發表於 2015-11-15 22:49



ssd好易唔見DATA
我唔信手指/SSD/CD-R
現在用HDD raid1做儲存
作者: Lavigkaye    時間: 2015-11-18 00:00

依家都係慣左上網DL落黎
作者: yjfoeg    時間: 2015-11-18 00:04

ssd好易唔見DATA
我唔信手指/SSD/CD-R
現在用HDD raid1做儲存
dmm.co.jp 發表於 2015-11-17 23:55

backup最好唔好長期駁電"=
咁驚? 用磁帶好冇?
作者: dmm.co.jp    時間: 2015-11-18 00:13

回覆 7# yjfoeg


那有錢
我都想用磁帶
要等中六合彩先有機會
作者: hksell_    時間: 2015-11-19 13:55

用磁帶不怕它發霉嗎? 咪又要放入防潮箱
作者: usei    時間: 2015-11-19 15:22

ssd好易唔見DATA
我唔信手指/SSD/CD-R
現在用HDD raid1做儲存
dmm.co.jp 發表於 2015-11-17 23:55


HDD 同 SSD 壞主要原因都是 PCB

HDD 會物理損壞 例如 跌親 , 摩打
SSD 太長時間無電會流失

可靠度當一樣





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2