作者: tkrojam 時間: 2012-12-31 22:20 標題: 垃圾WD Black!!!
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lcska02nkc 時間: 2012-12-31 22:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: monsterz 時間: 2012-12-31 22:30
回復 1# tkrojam
冷静D, 你手神好姐
作者: tkrojam 時間: 2012-12-31 22:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KiKi7 時間: 2012-12-31 22:50
撞手神架姐...入面D重要野有冇影響
BTW
下面既相關文章 : "提供高速高容量儲存方案 WD推出Black 4TB內置式硬碟"
作者: palmtree 時間: 2012-12-31 22:52
本帖最後由 palmtree 於 2012-12-31 22:54 編輯
生意佬邊有道德 !
每個 品牌 也曾 出現 故障潮 , 你又吹佢唔漲 , 消費者 做好準備吧 小心小心
邊隻品牌是次要 代理 反而是首選 , 購物 不是 拜神 偶像 不應固定思考 自己利益是方便
作者: tkrojam 時間: 2012-12-31 22:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: palmtree 時間: 2012-12-31 22:59
個人感覺 , 日立 東芝 成 二家後 , 商用 民用 市場 分開後 生產質量控制 應該 提高很多!
WD 自已 分 RE / BLACK / RED / BLUE / GREEN 亂哂大籠 ,
個人 感覺 質量 不穩 而生產 等同垃圾分類
作者: DCJerk 時間: 2012-12-31 23:32
回復 KiKi7
仲入到win7, 不過要lag足幾分鐘先入到, 唔想format呀, 好多野要裝番/set番/backup呀~~~
可唔 ...
tkrojam 發表於 2012-12-31 10:53 PM
拎得去代理, 入面啲DATA 99.9%攞唔返
作者: tkrojam 時間: 2012-12-31 23:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 500aaks 時間: 2012-12-31 23:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: monsterz 時間: 2013-1-1 00:03
回復 KiKi7
仲入到win7, 不過要lag足幾分鐘先入到, 唔想format呀, 好多野要裝番/set番/backup呀~~~
可唔 ...
tkrojam 發表於 2012-12-31 22:53
CHing, 仲boot来入win7, 你想只野快D死咩...
抄D data出来啦, 揾人ghost只image啦
作者: tkrojam 時間: 2013-1-1 00:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: faibuy 時間: 2013-1-1 00:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenkendee 時間: 2013-1-1 00:23
回復 1# tkrojam
上代理la 水災貨
作者: monsterz 時間: 2013-1-1 00:25
CHing, HDD Regen是半桶水老点
幾百GB都揾唔到位? 你得一只WD BLACK?
ghost係好野, 以你经验可以google吓点用, 或者爬文揾第二D windows based工具
死左只BLACK姐, data未lost, 天未塌落来, 放轻松
作者: faibuy 時間: 2013-1-1 00:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vfgnk 時間: 2013-1-1 00:33
年半,還有保用!
作者: tkrojam 時間: 2013-1-1 01:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tkrojam 時間: 2013-1-1 01:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tkrojam 時間: 2013-1-1 01:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: faibuy 時間: 2013-1-1 13:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chrisyip9999 時間: 2013-1-1 13:37
試下拆左個D DRIVE 睇下.... 之前我試過其他硬碟有問題都會要好耐先入到WINDOW
作者: MA 時間: 2013-1-1 13:51
剩係越區而唔係成隻認唔到都算好喇...
不過我覺得家下新出D野真係愈來愈易壞
作者: tkrojam 時間: 2013-1-1 16:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: faibuy 時間: 2013-1-1 16:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE 時間: 2013-1-1 19:16
壞一隻就要blacklist?
咁好快乜hdd都唔使買
作者: ^.^ 時間: 2013-1-1 19:54
BLACK 賣咁貴,係賣5年保!
作者: monsterz 時間: 2013-1-1 20:37
凭lee句说话已经知道CHing你咩cup数...
作者: monsterz 時間: 2013-1-1 20:40
回復 20# tkrojam
版主同区有贴, 请移尊眼入去望望
作者: wgpoon 時間: 2013-1-1 21:09
本帖最後由 wgpoon 於 2013-1-1 21:37 編輯
係我手上都死唔少hdd,
如果死一隻我就要blacklist 我諗已經買唔到hdd了
Btw,見隻hdd 重入到桌面就應該blackup 左重要file 先
之後如果唔想重裝就立即clone 起個windows
第三步先試repair bad sector
至於樓上果d神級software,
我建議做完backup先好'試'
因為呢刻你隻hdd重行到
難保下一刻唔會死
作者: wgpoon 時間: 2013-1-1 21:17
係我經驗中,如果隻hdd有事,
用咩software都無用
作者: monsterz 時間: 2013-1-1 21:19
引左专业人士出来tim
确应按此步骤, 抄重要file先, 再full disk clone / dump image, 最后有兴趣咪玩regen...
楼主, 是你我就不会用神级软件recover过的HDD储data啦~
作者: alax 時間: 2013-1-1 21:24
本帖最後由 alax 於 2013-1-1 21:26 編輯
如果 仲copy到files,copy完用原廠工具做個test,test fail直接拎去換算了
無謂浪費時間去repair bad sectors
果d軟件,除非copy唔到data, 過左保期或者又唔想比錢人做recovery, 先至會去試下
作者: monsterz 時間: 2013-1-1 21:31
回復 34# alax
楼主唔想烦, 唔想装window, 又唔想用ghost...要一炮搞定wor

所以就将版主推荐工具果个post回左出来.
作者: tkrojam 時間: 2013-1-1 21:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tkrojam 時間: 2013-1-1 21:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tkrojam 時間: 2013-1-1 21:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tkrojam 時間: 2013-1-1 21:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wgpoon 時間: 2013-1-1 21:44
間間廠既hdd 都係一水水,
所以真係要定期backup
你今次唔好彩死中wd
如果你有買死雞7200.11果期,
我相信你開心到 整都唔想整
作者: tkrojam 時間: 2013-1-1 21:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tkrojam 時間: 2013-1-1 21:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wgpoon 時間: 2013-1-1 21:50
絕對會,所以我講先backup 重要file 後再clone
而clone software方面,呢幾年true image 做得唔錯
新手比較易上手
但一定要用最新version,
因為舊版對新底版支援性差d
好易搵唔到hdd or usb
作者: faibuy 時間: 2013-1-1 22:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: faibuy 時間: 2013-1-1 22:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: faibuy 時間: 2013-1-1 22:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: faibuy 時間: 2013-1-1 22:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE 時間: 2013-1-1 22:20
證明你買得少HDD
作者: faibuy 時間: 2013-1-1 22:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yupeter 時間: 2013-1-1 22:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tkrojam 時間: 2013-1-1 23:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rrc 時間: 2013-1-2 16:37
anyway failure of hdds are prob.. and u get 5 years warranty for WD black. do proper back-up and go to have a new one then everything will be fine
作者: sfcgame 時間: 2013-1-2 17:01
為甚麼這樣說..................
作者: monsterz 時間: 2013-1-2 17:57
死雞7200.11果期firmware bug
发病死左想救返, 要先淘宝买条Nokia数据线
期间要抽插电机触点, send terminal msg去spin up, spin down, reset LBA info, 不胜其烦
但可能最尾咩都救唔返
作者: 無頭騎士 時間: 2013-1-2 18:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: benyeung 時間: 2013-1-2 18:17
俾著係我, HDD有bad sector, 會:
1. 即時關機, 拆有問題果隻HDD出黎
2. 搵第二個media黎boot機(例如 ubuntu usb bootable or windows PE)
3. 搵個夠位既HDD黎做backup
4. 用USB既方法將個HDD插番入電腦, 抄走哂D data
作者: lubbersteven 時間: 2013-1-2 18:32
我已經好耐吾信單一HD(任何牌子/型號).......我最基本raid 6 + DVD. 仲相信單一HD 根本就好有問題....
作者: tkrojam 時間: 2013-1-2 19:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 135799 時間: 2013-1-2 19:38
我個隻WD BLACK 640G 用左兩年都無事真係吾好彩個別例了....
作者: tkrojam 時間: 2013-1-2 19:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pilot 時間: 2013-1-2 19:54
備份是王道.
作者: icbc 時間: 2013-1-3 00:28
不幸事件, 不過牌子方面選擇唔太多
作者: richardwanghk 時間: 2013-1-3 18:24
回復 1# tkrojam
是不是用來BT?
作者: richardwanghk 時間: 2013-1-3 18:25
回復 15# kenkendee
年半前, 未有水災
作者: richardwanghk 時間: 2013-1-3 18:30
回復 6# palmtree
全對,
生意佬
作者: kenkendee 時間: 2013-1-3 19:19
不過我之前有隻BLUE都係用唔夠一星期同你一樣咁情形, 即拎去換返隻新
作者: mactable 時間: 2013-1-3 19:22
black都係咁... ?

買兩隻平green好過
作者: richardwanghk 時間: 2013-1-3 19:37
咦
好主意
作者: KinChungE 時間: 2013-1-3 19:45
係, 只講data穩陣的話
買多隻黎做backup不嬲都係更可靠
black係sell效能, 而不是穩定性
講真, enterprise版都一樣會死, SAS 15000rpm果D亦唔例外
冇HDD係可靠(或者應該話, 單一storage media就一定唔會可靠)
作者: gary01 時間: 2013-1-3 20:07
hdd e 家野好夾人既...
我... 就用wd 用都驚
作者: Miipp 時間: 2013-1-3 20:39
我已經好耐吾信單一HD(任何牌子/型號).......我最基本raid 6 + DVD. 仲相信單一HD 根本就好有問題.... ...
lubbersteven 發表於 2013-1-2 18:32
睇 1# 都知發生咩事, 晒氣
作者: tkrojam 時間: 2013-1-3 21:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tkrojam 時間: 2013-1-3 22:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 肥寶 時間: 2013-1-3 22:03
WD除左保養長
其他不予置評
作者: richardwanghk 時間: 2013-1-3 22:07
回復 62# icbc
同感,
只剩下 WD VS seagate VS TOshiba
作者: KinChungE 時間: 2013-1-3 22:07
當然不是
計IOPS, 仍然係WD Black贏
其他單碟1TB只係seq read/write快, 唔代表多工效能會高
作者: richardwanghk 時間: 2013-1-3 22:07
回復 62# icbc
同感,
只剩下 WD VS seagate VS TOshiba
作者: tkrojam 時間: 2013-1-3 22:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE 時間: 2013-1-3 22:37
I/O Per Second
I/O = Input / Output
SSD快既原因, 最主要係IOPS高, 而唔係seq read/write高咁簡單
如果只要seq read/write高的話, 一堆HDD RAID-0都夠哂高添啦
但係效能仍然遠遠不及SSD (淨計開機速度已經係, 無論幾多隻HDD一齊RAID, 都係差唔多速度)
WD Black既IOPS, 以7200rpm hdd黎講, 係數一數二高既
作者: tkrojam 時間: 2013-1-3 22:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alp2134 時間: 2013-1-3 22:41
剛先入左一只WD,好驚啊
作者: alp2134 時間: 2013-1-3 22:42
剛先入左一只WD,好驚啊
作者: KinChungE 時間: 2013-1-3 22:46
http://www.storagereview.com/wes ... 1tb_review_wd10ealx
IOMETER Test (Database, Workstation, Web Server, File Server)
你睇下WD Black 2TB (667 x 3)同Hitachi 7K3000 (1TB x 3)既差別
作者: tkrojam 時間: 2013-1-4 00:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE 時間: 2013-1-4 00:07
回復 KinChungE
thx, 我見佢sequential read/write black比較慢, 其他差唔多, 但一去到iometer, black果 ...
tkrojam 發表於 2013-1-4 00:03
開機 / 開program等等讀寫零碎operation等等, WD Black一定明顯較快
而且如果多工, 經常有background process讀寫HDD的話, WD Black都有優勝之處
至於買邊款, 視乎你覺得值唔值俾多幾百買5年保+果少少既效能提升
作者: tkrojam 時間: 2013-1-4 00:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE 時間: 2013-1-4 00:34
回復 KinChungE
經此一役, 我對BLACK真係無哂信心...
都係買過隻單碟一TB好了, 請問ST1000DM003+CC4B係 ...
tkrojam 發表於 2013-1-4 00:21
有冇問題邊個知?
到有問題果時已經出事了
Seagate單碟最常見問題係怪聲, 用緊都會無啦啦有, 原因不明
http://www.pcdvd.com.tw/showthread.php?t=952419
http://www.youtube.com/watch?v=kt6asKkMJq0
作者: dee30 時間: 2013-1-4 00:37
回復 1# tkrojam
好耐之前朋友係synnex令返嗰隻500 gb black仲慘 令返去裝左win7唔夠一星期即壞
作者: KinChungE 時間: 2013-1-4 02:41
拎翻果隻係翻修?
翻修貨好易出問題
作者: tkrojam 時間: 2013-1-4 09:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Miipp 時間: 2013-1-4 09:57
各代理日日都有大把人死 HDD, 個個都上來話某牌某型號壞左係垃圾, 我地聽日開始唔好用 HDD
作者: tkrojam 時間: 2013-1-4 10:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dee30 時間: 2013-1-4 12:01
回復 89# KinChungE
唔係翻新貨 全新hdd㗎
作者: seabook 時間: 2013-1-4 12:19
WD RE 定 Black 穩定d ,無咁多問題 ?
想入一隻 re4
作者: richardwanghk 時間: 2013-1-4 12:44
回復 94# seabook
估計差不多
作者: richardwanghk 時間: 2013-1-4 12:45
回復 91# Miipp
好哇…
用ssd
作者: qaz11 時間: 2013-1-4 13:15
本帖最後由 qaz11 於 2013-1-4 13:17 編輯
次次睇見"永久BLACKLIST XX!!!" 笑咗
....睇黎維修部可能摺埋, 唔應該有人去整嘢, 100%冇壞如果次次死一隻就永久BLACKLIST, 得個幾隻牌子, 之後用咩? floppy? floppy咪仲易壞
作者: ocake99 時間: 2013-1-4 14:22
算啦!講Blacklist xx 的人,有幾多人真係做到完全罷買,如果罷買Seagate,咁WD 又死,咁點呢?OK,又罷買WD,轉買日立,如果日立又出事?咁........最後9買返Seagate 囉!反正無人知既!
不過又真係有人同一D牌子唔夾,我就有朋友用親WD 都出事,不過佢又係Blacklist 左Seagate,唔0理終理由,只係用WD,吹漲!
作者: Miipp 時間: 2013-1-4 14:41
要搵原因唔係無, 死雞出現過固件門, 國際機器亦有玻璃門, 咁咪淨返西部囉
加上而家得返西部有三年保, 玩晒
作者: palmtree 時間: 2013-1-4 17:21
當年曾將死雞硬盤返修,回來時發現馬達中間的軸承銀色的轉左黃銅色,反應用左平價料吧!現在只不過公開化將售價放在枱面上,固態硬碟前途無限!

