Board logo

標題: [操作疑難] 垃圾WD Black!!! [打印本頁]

作者: tkrojam    時間: 2012-12-31 22:20     標題: 垃圾WD Black!!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lcska02nkc    時間: 2012-12-31 22:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: monsterz    時間: 2012-12-31 22:30

回復 1# tkrojam


    冷静D, 你手神好姐
作者: tkrojam    時間: 2012-12-31 22:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KiKi7    時間: 2012-12-31 22:50

撞手神架姐...入面D重要野有冇影響
BTW
下面既相關文章 : "提供高速高容量儲存方案 WD推出Black 4TB內置式硬碟"
作者: palmtree    時間: 2012-12-31 22:52

本帖最後由 palmtree 於 2012-12-31 22:54 編輯

生意佬邊有道德 !

每個 品牌 也曾 出現 故障潮 ,  你又吹佢唔漲 ,  消費者 做好準備吧   小心小心

邊隻品牌是次要 代理 反而是首選 , 購物 不是 拜神 偶像 不應固定思考 自己利益是方便
作者: tkrojam    時間: 2012-12-31 22:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: palmtree    時間: 2012-12-31 22:59

個人感覺 ,  日立 東芝 成 二家後  ,  商用 民用 市場 分開後 生產質量控制 應該 提高很多!

WD 自已 分 RE / BLACK / RED / BLUE / GREEN   亂哂大籠 ,
個人 感覺  質量 不穩  而生產 等同垃圾分類
作者: DCJerk    時間: 2012-12-31 23:32

回復  KiKi7

仲入到win7, 不過要lag足幾分鐘先入到, 唔想format呀, 好多野要裝番/set番/backup呀~~~
可唔 ...
tkrojam 發表於 2012-12-31 10:53 PM


拎得去代理, 入面啲DATA 99.9%攞唔返
作者: tkrojam    時間: 2012-12-31 23:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 500aaks    時間: 2012-12-31 23:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: monsterz    時間: 2013-1-1 00:03

回復  KiKi7

仲入到win7, 不過要lag足幾分鐘先入到, 唔想format呀, 好多野要裝番/set番/backup呀~~~
可唔 ...
tkrojam 發表於 2012-12-31 22:53



    CHing, 仲boot来入win7, 你想只野快D死咩...

    抄D data出来啦, 揾人ghost只image啦
作者: tkrojam    時間: 2013-1-1 00:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: faibuy    時間: 2013-1-1 00:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenkendee    時間: 2013-1-1 00:23

回復 1# tkrojam


    上代理la 水災貨
作者: monsterz    時間: 2013-1-1 00:25

向來修理壞區都係用HDD Regenerator嫁啦,不過要終極一定要LOW FORMAT

以後分割區開頭後退20MB就穩啦 ...
faibuy 發表於 2013-1-1 00:17



    CHing, HDD Regen是半桶水老点唔好害人...

    幾百GB都揾唔到位? 你得一只WD BLACK?

    ghost係好野, 以你经验可以google吓点用, 或者爬文揾第二D windows based工具

    死左只BLACK姐, data未lost, 天未塌落来, 放轻松
作者: faibuy    時間: 2013-1-1 00:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vfgnk    時間: 2013-1-1 00:33

年半,還有保用!
作者: tkrojam    時間: 2013-1-1 01:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tkrojam    時間: 2013-1-1 01:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tkrojam    時間: 2013-1-1 01:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: faibuy    時間: 2013-1-1 13:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chrisyip9999    時間: 2013-1-1 13:37

試下拆左個D DRIVE 睇下.... 之前我試過其他硬碟有問題都會要好耐先入到WINDOW
作者: MA    時間: 2013-1-1 13:51

剩係越區而唔係成隻認唔到都算好喇...
不過我覺得家下新出D野真係愈來愈易壞
作者: tkrojam    時間: 2013-1-1 16:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: faibuy    時間: 2013-1-1 16:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE    時間: 2013-1-1 19:16

壞一隻就要blacklist?
咁好快乜hdd都唔使買
作者: ^.^    時間: 2013-1-1 19:54

BLACK 賣咁貴,係賣5年保!
作者: monsterz    時間: 2013-1-1 20:37

回復  monsterz


    HDD Regenerator係神級工具,你一定係唔識用
faibuy 發表於 2013-1-1 00:27



    凭lee句说话已经知道CHing你咩cup数... 我收声, 不必教
作者: monsterz    時間: 2013-1-1 20:40

回復 20# tkrojam


   
busfanhk 發表於 2012-12-24 14:01


    版主同区有贴, 请移尊眼入去望望
作者: wgpoon    時間: 2013-1-1 21:09

本帖最後由 wgpoon 於 2013-1-1 21:37 編輯

係我手上都死唔少hdd,
如果死一隻我就要blacklist 我諗已經買唔到hdd了

Btw,見隻hdd 重入到桌面就應該blackup 左重要file 先
之後如果唔想重裝就立即clone 起個windows
第三步先試repair bad sector


至於樓上果d神級software,
我建議做完backup先好'試'
因為呢刻你隻hdd重行到
難保下一刻唔會死
作者: wgpoon    時間: 2013-1-1 21:17

凭lee句说话已经知道CHing你咩cup数... 我收声, 不必教醒你
monsterz 發表於 2013-1-1 20:37


係我經驗中,如果隻hdd有事,
用咩software都無用
作者: monsterz    時間: 2013-1-1 21:19

係我手上都死唔少hdd,
如果死一隻我就要blacklist 我諗已經買唔到hdd了

Btw,見隻hdd 重入到桌 ...
wgpoon 發表於 2013-1-1 21:09



    引左专业人士出来tim

    确应按此步骤, 抄重要file先, 再full disk clone / dump image, 最后有兴趣咪玩regen...

    楼主, 是你我就不会用神级软件recover过的HDD储data啦~
作者: alax    時間: 2013-1-1 21:24

本帖最後由 alax 於 2013-1-1 21:26 編輯
係我手上都死唔少hdd,
如果死一隻我就要blacklist 我諗已經買唔到hdd了

Btw,見隻hdd 重入到桌 ...
wgpoon 發表於 2013-1-1 21:09

如果 仲copy到files,copy完用原廠工具做個test,test fail直接拎去換算了
無謂浪費時間去repair bad sectors

果d軟件,除非copy唔到data, 過左保期或者又唔想比錢人做recovery, 先至會去試下
作者: monsterz    時間: 2013-1-1 21:31

回復 34# alax


    楼主唔想烦, 唔想装window, 又唔想用ghost...要一炮搞定wor

    所以就将版主推荐工具果个post回左出来.
作者: tkrojam    時間: 2013-1-1 21:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tkrojam    時間: 2013-1-1 21:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tkrojam    時間: 2013-1-1 21:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tkrojam    時間: 2013-1-1 21:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wgpoon    時間: 2013-1-1 21:44

回復  ^.^

唔通WD預咗自己既野易壞?
tkrojam 發表於 2013-1-1 21:33



    間間廠既hdd 都係一水水,
所以真係要定期backup

你今次唔好彩死中wd
如果你有買死雞7200.11果期,
我相信你開心到 整都唔想整
作者: tkrojam    時間: 2013-1-1 21:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tkrojam    時間: 2013-1-1 21:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wgpoon    時間: 2013-1-1 21:50

回復  wgpoon

明白, THX~ 如果而家去clone個windows, 會唔會clone到bad sector就停咗? ...
tkrojam 發表於 2013-1-1 21:37


絕對會,所以我講先backup 重要file 後再clone

而clone software方面,呢幾年true image 做得唔錯
新手比較易上手
但一定要用最新version,
因為舊版對新底版支援性差d
好易搵唔到hdd or usb
作者: faibuy    時間: 2013-1-1 22:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: faibuy    時間: 2013-1-1 22:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: faibuy    時間: 2013-1-1 22:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: faibuy    時間: 2013-1-1 22:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE    時間: 2013-1-1 22:20

回復  KinChungE

用咗10幾年電腦, 呢隻係第二隻有bad sector!
tkrojam 發表於 2013-1-1 21:32


證明你買得少HDD
作者: faibuy    時間: 2013-1-1 22:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yupeter    時間: 2013-1-1 22:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tkrojam    時間: 2013-1-1 23:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rrc    時間: 2013-1-2 16:37

anyway failure of hdds are prob.. and u get 5 years warranty for WD black. do proper back-up and go to have a new one then everything will be fine
作者: sfcgame    時間: 2013-1-2 17:01

你今次唔好彩死中wd
如果你有買死雞7200.11果期,
我相信你開心到 整都唔想整 ...
wgpoon 發表於 2013-1-1 21:44


為甚麼這樣說..................
作者: monsterz    時間: 2013-1-2 17:57

為甚麼這樣說..................
sfcgame 發表於 2013-1-2 17:01



    死雞7200.11果期firmware bug 好似心脏病咁岩岩乜事都冇, 隔一分钟再起不能转都唔识果只

    发病死左想救返, 要先淘宝买条Nokia数据线, 再揾只有com口嘅PC上玩terminal debug

    期间要抽插电机触点, send terminal msg去spin up, spin down, reset LBA info, 不胜其烦
   
    但可能最尾咩都救唔返
作者: 無頭騎士    時間: 2013-1-2 18:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: benyeung    時間: 2013-1-2 18:17

俾著係我, HDD有bad sector, 會:
1. 即時關機, 拆有問題果隻HDD出黎
2. 搵第二個media黎boot機(例如 ubuntu usb bootable or windows PE)
3. 搵個夠位既HDD黎做backup
4. 用USB既方法將個HDD插番入電腦, 抄走哂D data
作者: lubbersteven    時間: 2013-1-2 18:32

我已經好耐吾信單一HD(任何牌子/型號).......我最基本raid 6 + DVD. 仲相信單一HD 根本就好有問題....
作者: tkrojam    時間: 2013-1-2 19:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 135799    時間: 2013-1-2 19:38

我個隻WD BLACK 640G 用左兩年都無事真係吾好彩個別例了....
作者: tkrojam    時間: 2013-1-2 19:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pilot    時間: 2013-1-2 19:54

備份是王道.
作者: icbc    時間: 2013-1-3 00:28

不幸事件, 不過牌子方面選擇唔太多
作者: richardwanghk    時間: 2013-1-3 18:24

回復 1# tkrojam


    是不是用來BT?
作者: richardwanghk    時間: 2013-1-3 18:25

回復 15# kenkendee


    年半前, 未有水災
作者: richardwanghk    時間: 2013-1-3 18:30

回復 6# palmtree


    全對,
生意佬
作者: kenkendee    時間: 2013-1-3 19:19

回復  kenkendee


    年半前, 未有水災
richardwanghk 發表於 2013-1-3 18:25


不過我之前有隻BLUE都係用唔夠一星期同你一樣咁情形, 即拎去換返隻新
作者: mactable    時間: 2013-1-3 19:22

black都係咁... ?

買兩隻平green好過
作者: richardwanghk    時間: 2013-1-3 19:37

black都係咁... ?

買兩隻平green好過
mactable 發表於 2013-1-3 19:22



    咦
好主意
作者: KinChungE    時間: 2013-1-3 19:45

black都係咁... ?

買兩隻平green好過
mactable 發表於 2013-1-3 19:22


係, 只講data穩陣的話
買多隻黎做backup不嬲都係更可靠

black係sell效能, 而不是穩定性
講真, enterprise版都一樣會死, SAS 15000rpm果D亦唔例外
冇HDD係可靠(或者應該話, 單一storage media就一定唔會可靠)
作者: gary01    時間: 2013-1-3 20:07

hdd e 家野好夾人既...  
我... 就用wd 用都驚
作者: Miipp    時間: 2013-1-3 20:39

我已經好耐吾信單一HD(任何牌子/型號).......我最基本raid 6 + DVD. 仲相信單一HD 根本就好有問題.... ...
lubbersteven 發表於 2013-1-2 18:32


睇 1# 都知發生咩事, 晒氣
作者: tkrojam    時間: 2013-1-3 21:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tkrojam    時間: 2013-1-3 22:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 肥寶    時間: 2013-1-3 22:03

WD除左保養長

其他不予置評
作者: richardwanghk    時間: 2013-1-3 22:07

回復 62# icbc


同感,
  只剩下  WD VS seagate VS TOshiba
作者: KinChungE    時間: 2013-1-3 22:07

宜家是但一隻單碟1tb都足夠ko 1tb black鳥, sin氣
tkrojam 發表於 2013-1-3 22:00


當然不是
計IOPS, 仍然係WD Black贏
其他單碟1TB只係seq read/write快, 唔代表多工效能會高
作者: richardwanghk    時間: 2013-1-3 22:07

回復 62# icbc


同感,
  只剩下  WD VS seagate VS TOshiba
作者: tkrojam    時間: 2013-1-3 22:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE    時間: 2013-1-3 22:37

回復  KinChungE

請問iops是甚麼? 分別大嗎?
tkrojam 發表於 2013-1-3 22:28


I/O Per Second
I/O = Input / Output

SSD快既原因, 最主要係IOPS高, 而唔係seq read/write高咁簡單
如果只要seq read/write高的話, 一堆HDD RAID-0都夠哂高添啦
但係效能仍然遠遠不及SSD (淨計開機速度已經係, 無論幾多隻HDD一齊RAID, 都係差唔多速度)

WD Black既IOPS, 以7200rpm hdd黎講, 係數一數二高既
作者: tkrojam    時間: 2013-1-3 22:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alp2134    時間: 2013-1-3 22:41

剛先入左一只WD,好驚啊
作者: alp2134    時間: 2013-1-3 22:42

剛先入左一只WD,好驚啊
作者: KinChungE    時間: 2013-1-3 22:46

回復  KinChungE

咁佢同單碟1tb既iops差幾遠到?
tkrojam 發表於 2013-1-3 22:41


http://www.storagereview.com/wes ... 1tb_review_wd10ealx

IOMETER Test (Database, Workstation, Web Server, File Server)
你睇下WD Black 2TB (667 x 3)同Hitachi 7K3000 (1TB x 3)既差別
作者: tkrojam    時間: 2013-1-4 00:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE    時間: 2013-1-4 00:07

回復  KinChungE

thx, 我見佢sequential read/write black比較慢, 其他差唔多, 但一去到iometer, black果 ...
tkrojam 發表於 2013-1-4 00:03


開機 / 開program等等讀寫零碎operation等等, WD Black一定明顯較快
而且如果多工, 經常有background process讀寫HDD的話, WD Black都有優勝之處

至於買邊款, 視乎你覺得值唔值俾多幾百買5年保+果少少既效能提升
作者: tkrojam    時間: 2013-1-4 00:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE    時間: 2013-1-4 00:34

回復  KinChungE

經此一役, 我對BLACK真係無哂信心...
都係買過隻單碟一TB好了, 請問ST1000DM003+CC4B係 ...
tkrojam 發表於 2013-1-4 00:21


有冇問題邊個知?
到有問題果時已經出事了

Seagate單碟最常見問題係怪聲, 用緊都會無啦啦有, 原因不明
http://www.pcdvd.com.tw/showthread.php?t=952419
http://www.youtube.com/watch?v=kt6asKkMJq0
作者: dee30    時間: 2013-1-4 00:37

回復 1# tkrojam


    好耐之前朋友係synnex令返嗰隻500 gb black仲慘 令返去裝左win7唔夠一星期即壞win7彈左舊野出嚟建議更換硬碟.... 永遠bad list wd  依加用seagate兩年幾 都就過保用lu....一啲問題都無
作者: KinChungE    時間: 2013-1-4 02:41

回復  tkrojam


    好耐之前朋友係synnex令返嗰隻500 gb black仲慘 令返去裝左win7唔夠一星期即壞:hitwa ...
dee30 發表於 2013-1-4 00:37


拎翻果隻係翻修?
翻修貨好易出問題
作者: tkrojam    時間: 2013-1-4 09:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Miipp    時間: 2013-1-4 09:57

回復  icbc


同感,
  只剩下  WD VS seagate VS TOshiba
richardwanghk 發表於 2013-1-3 22:07


各代理日日都有大把人死 HDD, 個個都上來話某牌某型號壞左係垃圾, 我地聽日開始唔好用 HDD
作者: tkrojam    時間: 2013-1-4 10:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dee30    時間: 2013-1-4 12:01

回復 89# KinChungE


    唔係翻新貨 全新hdd㗎
作者: seabook    時間: 2013-1-4 12:19

WD RE 定 Black 穩定d ,無咁多問題 ?
想入一隻 re4
作者: richardwanghk    時間: 2013-1-4 12:44

回復 94# seabook


    估計差不多
作者: richardwanghk    時間: 2013-1-4 12:45

回復 91# Miipp


    好哇…
用ssd
作者: qaz11    時間: 2013-1-4 13:15

本帖最後由 qaz11 於 2013-1-4 13:17 編輯

次次睇見"永久BLACKLIST XX!!!" 笑咗 ....睇黎維修部可能摺埋, 唔應該有人去整嘢, 100%冇壞
如果次次死一隻就永久BLACKLIST, 得個幾隻牌子, 之後用咩?  floppy? floppy咪仲易壞
作者: ocake99    時間: 2013-1-4 14:22

算啦!講Blacklist xx 的人,有幾多人真係做到完全罷買,如果罷買Seagate,咁WD 又死,咁點呢?OK,又罷買WD,轉買日立,如果日立又出事?咁........最後9買返Seagate 囉!反正無人知既!

不過又真係有人同一D牌子唔夾,我就有朋友用親WD 都出事,不過佢又係Blacklist 左Seagate,唔0理終理由,只係用WD,吹漲!
作者: Miipp    時間: 2013-1-4 14:41

算啦!講Blacklist xx 的人,有幾多人真係做到完全罷買,如果罷買Seagate,咁WD 又死,咁點呢?OK,又罷買W ...
ocake99 發表於 2013-1-4 14:22


要搵原因唔係無, 死雞出現過固件門, 國際機器亦有玻璃門, 咁咪淨返西部囉  

加上而家得返西部有三年保, 玩晒
作者: palmtree    時間: 2013-1-4 17:21

當年曾將死雞硬盤返修,回來時發現馬達中間的軸承銀色的轉左黃銅色,反應用左平價料吧!現在只不過公開化將售價放在枱面上,固態硬碟前途無限!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2