作者: [N.H.K]anime 時間: 2012-8-2 12:56 標題: 保養客服好可怕...尤其VST
本帖最後由 [N.H.K]anime 於 2012-8-2 14:11 編輯
打去冇人聽算..狂打...
轉接中然後CUT線..
再打就連預設語音都聽唔到就CUT到....
建達打去又係冇人聽--
可能近食飯時間冇人--一陣點半再打..
但呢度真係要俾個GOOD聯強--連電話都有分類...OMG
條友雖然聽錯姓氏..但留左電話CHECK S/N真係好快覆
我隻綠盤真係慘...
因之前個盒拎上ASHOP試整硬碟點知個盒換左..OMG AGAIN
點知佢會唔跟盒裝

搞到E+唔知邊間保..煩死
唔知有冇講錯S/N但目前
聯強: 不在保修範圍
VST: 不在保修範圍, RECHECK後確認保修範圍
建達: 不在保修範圍
作者: cykwok 時間: 2012-8-2 14:12
彩盒上應有代理商 Label
HDD 什麼品牌
作者: [N.H.K]anime 時間: 2012-8-2 14:16
本帖最後由 [N.H.K]anime 於 2012-8-2 14:32 編輯
回復 2# cykwok
就係冇盒先煩..
打左俾VST好彩只需要單同埋硬碟就OK..唔洗卡..
但另一隻6401AALS都出問題..建達保...好遠水路
[attach]1409499[/attach]
作者: cykwok 時間: 2012-8-2 14:49
https://westerndigital.secure.force.com/WarrantyCheck?lang=en
作者: 恐怖的伊凡 時間: 2012-8-2 15:14
可能lunch time所以無人聽掛.
如果係seagate, VST會換隻綠邊既俾你/
作者: [N.H.K]anime 時間: 2012-8-2 15:26
回復 4# cykwok
呢個...你想RMA?
我就唔想啦...行貨黎..又唔係水貨--
作者: lkyy 時間: 2012-8-2 15:45
又開多個post ?
作者: gum 時間: 2012-8-2 17:36
咁就叫可怕? 點半冇人聽唔奇. 你話聯強分類叫好就睇你點睇, 轉黎轉去, 又要等, 我就反而覺得直接搵到有人聽仲好. 其他時間打去VST 同xander未試過冇人聽.
作者: [N.H.K]anime 時間: 2012-8-3 04:01
回復 8# gum
唔係.我果陣打去係未到食飯時間--
不過VST真係唔多掂..唔會再買佢代理既產品....
客服都可以CUT人線既--我買佢做咩
作者: roy0307 時間: 2012-8-3 08:39
2-3年前己black list
作者: [N.H.K]anime 時間: 2012-8-3 08:45
回復 10# roy0307
但VST真係好鬼死近...M記過馬路就係..
作者: susaad 時間: 2012-8-3 09:17
VxT & ALxvxl 呢2間永遠避之則吉!!
作者: [N.H.K]anime 時間: 2012-8-3 10:02
回復 12# susaad
唔會有下次了..因個硬碟09年買..果陣都未仲知原來唔同代理有唔同既服務..
作者: panwaroro 時間: 2012-8-3 11:39
VXX 6年前己black list...forever....
作者: kmb3av188 時間: 2012-8-3 12:20
咁你上去換咪先?
作者: [N.H.K]anime 時間: 2012-8-3 12:44
回復 15# kmb3av188
咩咪先?
我今日上去換500G順便買3T 入曬資料就聽日去建達換640G
作者: kmb3av188 時間: 2012-8-3 13:06
你邊隻硬碟係VST代理?
上去代理有冇換貨俾你?
你建達又壞左一隻?
作者: [N.H.K]anime 時間: 2012-8-3 13:30
回復 17# kmb3av188
健達果隻用WD TEST FAIL左...
因長年EMULE佢..C5多左幾粒咁..
作者: cykwok 時間: 2012-8-3 15:18
http://www2.vst.com.hk/good_prod/query1.php/
作者: Wai 時間: 2012-8-4 00:28
VST冇其實師兄講得咁差,起碼叫近,VST 都有一換一...聯強....建達唔好唔好....唔好要我去佢地個位就得...建達還好少少...聯強個位真係
作者: kmb3av188 時間: 2012-8-4 00:46
我一向都話佢唔差
係EPC實在太多打手或者見人地話差,佢就話差....
PS:我今個月死左>10TB硬碟,上左2次聯強,3次VST,VST全部即時一換一,聯強就要等...
作者: Wai 時間: 2012-8-4 00:53
我買開日立,我好多不知明代理都買過,又整過,其實so far 都有整返比你,算係咁...
有一換一當然好..冇一換一個時,代理地點就好重要了
作者: [N.H.K]anime 時間: 2012-8-4 01:55
回復 20# Wai
聯強超遠.....不過建達都係都遠--
作者: gum 時間: 2012-8-4 02:36
本帖最後由 gum 於 2012-8-4 02:41 編輯
建達由MTR行去都係兩個街口咋嘛. 聯強都唔係多好多. VST 由SSP MTR 行過去都要一個街口啦.
作者: [N.H.K]anime 時間: 2012-8-4 04:06
回復 24# gum
主要係因為佢偏遠...雖然近MTR...但對於我黎講要係咁轉車先到
作者: michaelrx8 時間: 2012-8-4 10:47
我買開日立,我好多不知明代理都買過,又整過,其實so far 都有整返比你,算係咁...
有一換一當然好..冇 ...
Wai 發表於 2012-8-4 00:53 [img]http://
[/img]
聯強如果要等通常會有upgrade offer,師兄唔upgrade?
作者: [N.H.K]anime 時間: 2012-8-4 11:12
回復 26# michaelrx8
唉...星期一又要去健達...唔知有冇得升級^^~
作者: yeeyee2004 時間: 2012-8-4 11:22
回復 27# [N.H.K]anime
個d所謂昇級,係揾d唔想行多次d人笨,從來唔覺有著數
作者: michaelrx8 時間: 2012-8-4 11:47
我又唔係咁覺得
最少個upgraade價令我感覺良好
有時仲可以reset個保用期
始終有更好保障
作者: [N.H.K]anime 時間: 2012-8-4 13:32
回復 28# yeeyee2004
最緊要係有得升級大容量D= =
因我唔想係咁去
作者: michaelrx8 時間: 2012-8-4 14:10
師兄要維修咩model?
作者: [N.H.K]anime 時間: 2012-8-4 14:14
回復 31# michaelrx8
琴日整左WD5000AADS
遲D就去整6401AALS
作者: Wai 時間: 2012-8-4 15:08
本帖最後由 Wai 於 2012-8-4 15:18 編輯
我買聯強多數係版,CPU ,VGA個D..不過好彩我冇壞過,如果壞左我會拆出來比返買個間幫我拎去換(都叫FD,又唔洗自己去煩,有次聯強整得耐,仲佢肯借張版比我用住先
作者: Clouding 時間: 2012-8-4 15:09
回復 32# [N.H.K]anime
我都係壞WD640xxxxx, 唔知咩model, 係黑盤呢。
又係要去Xander,係咪即係聯強?
不過HD己壞多月,只係無時間所以唔整,下次再買HD,我會選代理地點。
作者: [N.H.K]anime 時間: 2012-8-4 15:54
回復 34# Clouding
最重要係黑盤5年保..就算拖下都可以...
綠盤果D真係拖下就冇--
作者: Wai 時間: 2012-8-4 16:08
計MTR 距離,聯強遠過建達少少,外加....夏天..聯強條路熱好多
作者: michaelrx8 時間: 2012-8-4 23:13
回復 [N.H.K]anime
我都係壞WD640xxxxx, 唔知咩model, 係黑盤呢。
又係要去Xander,係咪即係聯強?
不 ...
Clouding 發表於 2012-8-4 15:09
Xander唔係聯強
聯強叫synnex
作者: michaelrx8 時間: 2012-8-4 23:19
我都早排去xander整過5000AADS
叫做爽快,check左15分鐘話換隻返修俾我
雖然隻返修用落ok
但隻返修係雙碟version
我壞果隻係單碟
我當年買5000AADS既一大原因係因為佢單碟500g...
作者: michaelrx8 時間: 2012-8-4 23:27
溫馨提示
要去聯強既巴打
如果想無咁熱
又唔介意腳程多兩步
可以經葵芳商場去
先出左巴士總站出口
見到間ok便利店
再過少少有條電動扶手上到去一路行
再轉右入葵芳商場
一路行至大快活右轉入天橋
過橋後轉右前行半分鐘到偉倫中心
呢個方法可盡量令自己活在冷氣下
即使其中一小段無冷氣亦無需令自己直接同陽光玩遊戲..
希望大家有用
作者: tangbobo 時間: 2012-8-4 23:34
如果冇單....可以查到嗎???
作者: michaelrx8 時間: 2012-8-4 23:35
可以
不過師兄最好打電話check左仲有保用先上去
如果唔係白行一趟
作者: tangbobo 時間: 2012-8-4 23:37
回復 41# michaelrx8
謝謝啊......
作者: Wai 時間: 2012-8-5 00:04
個個位其實唔少了,我諗路程多左50% 上以
作者: gum 時間: 2012-8-5 12:21
其實唔行上去仲快, 兩個街口左右, 差館斜對面. 上左去行返落黎仲遠咗
作者: ryan_1026 時間: 2012-8-5 12:38
我壞左隻HITACHI 1T, XANDER 都要我等4-6 星期
作者: Wai 時間: 2012-8-5 14:58
係,兩睇,時間未必快,我印象中個兩個燈位都等幾耐下..如果夏天正中午個D 時間我都係會建議行上路多D
作者: bei6266 時間: 2012-8-6 17:58
回復 21# kmb3av188
支持師兄禮拜6部hdd壞左.今日攞去vst3點零去到佢攞部機去check.坐左大半個鐘就換個部比我.有圖有真相.
[attach]1411650[/attach]
作者: dannymony 時間: 2012-8-6 23:44
VST!! No way!
作者: susaad 時間: 2012-8-7 09:25
我都有一隻 HDD 壞左!攞去 VST做 RMA, 一星期後叫我比錢 upgrade 另一款,我覺得唔化算!
拒絕左!一个月後call 我去取!回家後發覺 SATA port 位爆左,嗰袋又沒有封死,只係用(封箱)膠紙 包實!之後嘈完又投訴先肯換番比我!以後都唔再買佢代理貨!
另建達最衰係要等 4-6星期,有次我壞左隻 行Raid 的HDD , 佢地冇貨,但居然肯幫我換埋另一隻冇壞 HDD!!

作者: youhello507 時間: 2012-8-7 09:35
聯強超遠, crazy!!!
作者: kmb3av188 時間: 2012-8-7 15:20
一向都係即場檢查
如果要講升級價,建達比vst貴好多,更唔化算
作者: sopmod4 時間: 2012-8-7 19:09
今日先去完,ok ar
一換一
作者: roadwarrior 時間: 2012-8-7 19:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: roadwarrior 時間: 2012-8-7 19:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: susaad 時間: 2012-8-8 12:31
係呀!冇計,唯一保養期重新計過。又唔想走多轉!
作者: [][] 時間: 2012-8-8 12:41
WD green 己black list
作者: ashleychan 時間: 2012-8-8 12:55
我都係咁話
人地送o左隻舊500g 比我,叫我自己去換..........一想起條路........放棄了
作者: michaelrx8 時間: 2012-8-8 13:01
有人送都唔去換?
如果係聯強好快搞完....
作者: Wai 時間: 2012-8-8 13:20
送又呂係咁講,行一次者,去整有機會兩次架

作者: ashleychan 時間: 2012-8-8 13:54
得返幾個月保9成要等啦,等天氣涼d睇下記唔記得啦
作者: ee9861 時間: 2012-8-8 14:00
近期VST / 強記試過即一換一
幾年前都試過強記一星期內有得換
建達未試過去
作者: kan_hung 時間: 2012-8-8 15:01
我朋友壞左兩隻seagate, 仲有保
上到VST佢望兩野就換左兩隻比我..
250GB→320GB recertified
500GB就換左隻新..
過程都好爽快
btw, samsung HDD係咪上VST
作者: kmb3av188 時間: 2012-8-9 20:38
我朋友壞左兩隻seagate, 仲有保
上到VST佢望兩野就換左兩隻比我..
250GB→320GB recertified
500GB就換左 ...
kan_hung 發表於 2012-8-8 15:01
不是,Seagate搵左間專同佢搞三星RMA,叫億兆存儲科技有限公司,
位於九龍灣、企業廣場一期17樓,只開一至五
作者: kmb3av188 時間: 2012-8-9 20:39
話時話樓主隻VST硬碟拎左上代理未?
有冇答覆跟進?
作者: BigCrook 時間: 2012-8-10 00:46
拎過一隻HDD上去要等四weeks先有得換番畀我, VST呢個代理o既貨我以後都blacklist唔會買!
作者: kmb3av188 時間: 2012-8-10 08:53
建達都等四星期啦.....
你blacklist埋佢啦
作者: kin1933 時間: 2012-8-10 10:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gouff2 時間: 2012-8-11 10:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Man@機械獸 時間: 2012-8-12 13:24
black list 左
作者: hkcybercatt 時間: 2012-8-13 20:55
我星期六一口氣睇晒 7 頁,今早 12:30 顫顫驚驚咁上去 VST 維修我隻 Hitachi 2TB HDD。諗著佢地快則 14:00 後先換俾我,晚則要等幾星期所以約咗朋友 15:30 北角等
最後我 12:30 入佢地門口,12:40 就換好,大失預算
在此立貼,希各位大大清楚知道事實
作者: gum 時間: 2012-8-13 23:11
我星期六一口氣睇晒 7 頁,今早 12:30 顫顫驚驚咁上去 VST 維修我隻 Hitachi 2TB HDD。諗著佢地快則 14:00 ...
hkcybercatt 發表於 2012-8-13 20:55
唔會搞咁耐啦, 唔得都唔會叫你等幾粒鐘, 叫你下次上去拎RMA
作者: mkfkenneth 時間: 2012-8-14 02:04
http://www.synnex.com.hk/Article ... 23&articleno=78
*** 另請提醒速遞員取回本公司的 "客戶簽收單(取件)", 作日後取回閣下貨品之用.
依句點解
作者: hkcybercatt 時間: 2012-8-14 02:08
即係叫你個速遞(送件)同時,你都要落多個(收件) order 收番張客戶簽收單俾你將來整好件貨後取貨用
作者: ryan_1026 時間: 2012-8-17 17:01
岩岩今日係建達拎左隻全新既HDD, 岩岩一個月..
作者: laputafish 時間: 2012-8-20 10:14
本帖最後由 laputafish 於 2012-8-20 10:19 編輯
yes. 我上個月壞左隻Hitachi 500GB, 拎左去Xander, 並非一般人所講即時一換一, 前日先有得攞, 等了足足一個月,
作者: laputafish 時間: 2012-8-20 10:21
如果用黎儲data,建議唔好用green.
我壞過一隻,個fd又壞過.
用黎粗用就ok, 我而家攞左佢黎錄下電視節目ok.
作者: iam980 時間: 2012-8-20 14:07
VST, agree! Black list
作者: tjan 時間: 2012-8-20 14:15
VST is much much better than before ( Because too many brother complain in forum). VST really change better.
But Xander ....................
作者: tommyo0o 時間: 2012-8-21 00:22
一早己black list
作者: lazioman 時間: 2012-8-21 08:39
建達要等成個月先有得取,
大家有無試過直接同佢地講trade-in or 升級,
會不會快d?
作者: kmb3av188 時間: 2012-8-21 08:57
建達trade-in 一向都係水魚價....
作者: kmb3av188 時間: 2012-8-21 08:58
我真係唔明上面咁多人話建達唔好,都仲有人跟貼話black list VST
神奇神奇
作者: lazioman 時間: 2012-8-21 09:07
例如壞左Hitachi 1Tb:
Hitachi Deskstar HDS721010DLE630 1TB SATA3 6Gb/s /32MB HDD
HK$ 619
Hitachi Deskstar HDS723020BLA642 2TB SATA3 6Gb/s /64MB HDD
HK$ 875
兩隻相差$256, 我諗加$300都可以掛
再唔係同佢地講想轉Seagate , 好像平少少
Seagate ST2000DM001 2TB Barracuda SATA3 6Gb/s /64MB HDD
HK$ 768
作者: kmb3av188 時間: 2012-8-21 09:08
例如壞左Hitachi 1Tb:
Hitachi Deskstar HDS721010DLE630 1TB SATA3 6Gb/s /32MB HDD
HK$ 619
Hitachi Desk ...
lazioman 發表於 2012-8-21 09:07
唔會用街價同你計,任何代理都係咁
你隻野用左一年+一定有折舊
建達試過有個案話你隻舊硬碟只值幾十蚊
作者: enviro50042c 時間: 2012-8-21 11:04
間間都係差唔多
有貨就快. 無貨真係等到驚
作者: leo_ng 時間: 2012-8-25 22:23
strange
in the past, vxt required a 2nd trip
this year, vxt offer immediate exchange without check ...
roadwarrior 發表於 2012-8-7 19:48
我都係,有隻WD blue 500GB 壞壞地,上左去vxt 5分鐘換新既比我^^~
雖然D客服好cool就真既~
不過咁快,讚一個!
作者: leo_ng 時間: 2012-8-25 22:26
本帖最後由 leo_ng 於 2012-8-27 15:17 編輯
請問Ching ALxvxl 咩事呢?
另外,
我之前自已隻Tenta Router up錯左firmware ,
佢個代理shooting都換新比我~
只係中途試個時可以細心小小,
大致都ok喔~不過佢個位好遠好遠~>.<~
作者: susaad 時間: 2012-8-27 10:28
回復 88# leo_ng
先前有隻hitachi 死左,攞上去, 等左三星期比隻新我,但見個袋好似番pack.番到屋企一試又係壞.而且肯定用過!又要攞番去,佢地死口唔認係舊貨!居然又要等1個星期!來回車錢時間比哂佢!
作者: leo_ng 時間: 2012-8-27 15:15
咁過份?無買開hitachi D HDD,所以唔知原來ALTXXX有代理呢個.....
不過佢咁攪法,以後如果買 hitachi,我都唔取買佢代理啦,
佢專注做火牛,HDD都無咩心做。
但係我買左好多隻Antel火牛.....係佢代理既,聽講ok???
另外,我上面個個post個tenda router既代理我記錯左,原來唔係ALTXXX既~^^"
係shooting~佢都ok~係遠。
作者: k63d2828 時間: 2012-8-27 16:30
本帖最後由 k63d2828 於 2012-8-27 16:34 編輯
Jxxxxx Ixxxxx 既貨應該都係同佢地拎既, 我上次拎去 Jxxxxx 做 RMA, 之後跟手即刻 Send 個 E-Mail 去 Hitachi 果邊備案, 佢地 Check (S/N) 出來係 Axxx Lxxx 代理既, 過左幾個星期 Jxxxxx 打黎話無貨, 話退返錢俾我 (個時 2TB 炒到咁貴, 佢退返既都唔夠我買半個 2TB)
好彩我一直都同 Hitachi 有跟開, 佢地俾埋退返來既 HDD S/N 俾我, 先有 HDD 用...
Axxx Lxxx 解釋 RMA 返來既 Model Number 唔一樣, 所以以為廠無貨 RMA 俾我
咁遠, 都係用郵寄 RMA 好了, 時間分分鐘仲快.
作者: leo_ng 時間: 2012-8-27 20:27
本帖最後由 leo_ng 於 2012-8-27 20:29 編輯
Jxxxxx Ixxxxx 既貨應該都係同佢地拎既, 我上次拎去 Jxxxxx 做 RMA, 之後跟手即刻 Send 個 E-Mail 去 Hi ...
k63d2828 發表於 2012-8-27 16:30
嘩.................
佢咁樣我有合理懷疑佢想一方面昆你比錢你,
另一方便自已賣左佢賺錢!
咁樣真係超PK囉~
咁你有無email向日立個度投拆佢地?
作者: k63d2828 時間: 2012-8-27 20:40
都唔一定既, 一來個 Model Number 係唔同左 (上一代既型號), 可能怕客會嘈退個舊一代既返來.
二來, RMA返來果個有 Label 話返修貨, 我諗唔可以就咁賣呱
作者: leo_ng 時間: 2012-8-27 22:32
咁佢都應該問下你比你揀喔~
而且,yahoo上面都好多全新既RMA賣~
打個七折再減賠比你個價,都重有起馬500賺。
作者: k63d2828 時間: 2012-8-27 23:16
都拎左返來, 下次考慮直接寄去算
兩次來回既車錢, 都超過郵寄既成本
作者: leo_ng 時間: 2012-8-28 17:04
好彩而且回落番D,應該無咩水位,就唔會有咁多古惑野~
作者: xpchk 時間: 2012-8-29 16:53
VST係所有單都要
我3隻一年上足12個月
條友一唔就見其中一張單就唔換
作者: kmb3av188 時間: 2012-8-29 17:05
返修碟係要維修單....
即係你新買既硬碟唔洗單都可以拎上去
但如果係壞完又壞的話,你就要拎埋VST張維修單上去做RMA
各位如果買二手碟都要小心,唔好單睇硬碟碟面生產日期就以為未過保用
VST的話,佢會換新硬碟,但保用係跟舊硬碟計...
作者: xpchk 時間: 2012-8-29 17:07
係但我中途唔見左其中一張維修單
拒絕換
搞到買個隻算
作者: kmb3av188 時間: 2012-8-29 17:17
如果果隻硬碟,係壞完又壞,過左第一隻買返黎果時既保用期,咁咪拒絕換囉
唔見維修單只係唔會即時換,要查紀錄睇返第一隻硬碟幾時出貨,過保用就拒換,未過一樣有得換
聯強建達,唔做俾錢升級一樣係跟最舊果隻硬碟做保用
作者: xpchk 時間: 2012-8-29 17:19
唔係保養未過
係所有維修單購買單都要
少一張都唔換
呢間野blacklist左佢


[/img]