Board logo

標題: 如何善用多出黎的hdd? [打印本頁]

作者: kaayaa    時間: 2011-12-6 15:42     標題: 如何善用多出黎的hdd?

本帖最後由 kaayaa 於 2011-12-6 15:44 編輯

早排拎左隻壞hdd去保..換左隻新既返黎
而家多左隻500gb hdd應如何善用?
本身有隻1tb用緊,但都未用夠一半..
本身又無咩大 size 既file..求idea! thx!

補返資料:
本身用果隻係hitachi 1tb
新換果隻係 wd 500gb blue 版
作者: I君    時間: 2011-12-6 15:44

sell it
作者: ckwk    時間: 2011-12-6 15:47

u may sell it, may be the price is around 500, u may check in HKEPC...
作者: 2slow    時間: 2011-12-6 15:52

做紙鎮
認真>>>二手區幫到你
作者: kjones    時間: 2011-12-6 15:57

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: ken001    時間: 2011-12-6 16:00

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: abc342101235    時間: 2011-12-6 16:04

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: kjones    時間: 2011-12-6 16:17

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: KinChungE    時間: 2011-12-6 16:18

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: wikiwiki    時間: 2011-12-6 16:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE    時間: 2011-12-6 16:28

BACKUP
BACKUP 永遠唔會嫌多
wikiwiki 發表於 2011-12-6 16:27


Backup到用時方恨少
作者: kaayaa    時間: 2011-12-6 16:39

回復 10# wikiwiki
raid 1 好嗎?
作者: computer1975    時間: 2011-12-6 16:43

本帖最後由 computer1975 於 2011-12-7 16:10 編輯

加多個pagefile去舊HDD到
將browser cache cache / user temp 搬到舊HDD到
clone 個window partition佢舊HDD到 - 1) 再hidden partition,做後備Windows  2) 試新software
作者: madaiha    時間: 2011-12-6 16:54

做住backup先,夠分時就出貼賣.
作者: kuching    時間: 2011-12-6 16:57

HDD 新貨而家賣得咁貴, 一於去二手區放左去!
作者: ubuntu1104    時間: 2011-12-6 17:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Faye    時間: 2011-12-6 23:25

backup咪得囉
用緊1隻,backup 1隻,最理想
你backup唔會放係同1隻hdd架麻
作者: cc4321    時間: 2011-12-6 23:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kaayaa    時間: 2011-12-7 00:36

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: mosangod    時間: 2011-12-7 00:55

backup..
backup一次仲有剩..再backup多次..
DATA無價~
作者: eh    時間: 2011-12-7 12:27

你問多幾條呢D問題就好快夠分啦
KinChungE 發表於 2011-12-6 16:18

唔好篤爆人啦
作者: 奄烈    時間: 2011-12-7 14:20

隻blue係全新的吧?
backup or sell or os
作者: max918    時間: 2011-12-8 12:25

做RAID1 就最好不過
作者: icarus-c    時間: 2011-12-8 13:04

回復 23# max918

1TB + 500GB行RAID1 ?!
作者: icarus-c    時間: 2011-12-8 13:06

回復 19# kaayaa

呢依家賣$400~500都搶住要  出面行貨賣緊$650~700
作者: 時差攻擊    時間: 2011-12-8 14:59

多d回應咪得囉~

二手區放出去又得左





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2