作者: englishman 時間: 2009-6-27 18:19 標題: 想買1TB Hard Disk, 請問邊隻好?
如題, 請問邊隻 1TB hard disk 好? 本來想買 Segaxxx, 但聽人講好似有幾批貨有事, 搞到我唔敢買.
作者: hkhmv 時間: 2009-7-6 00:09
希捷12 的1TB 有批貨系有問題回收率好高,聽講十個返6.7個。買WD的啦價錢中平D
作者: 恭喜發財 時間: 2009-7-6 00:48
其實我都係SEAGxxx的fans...但可惜自己都中左招.......
作者: kelvin2517 時間: 2009-7-6 00:57
CC3X 個批出事率好高
我上星期買個隻CC71就暫時無病無痛
作者: howareyou 時間: 2009-7-6 01:27
依家買HD,請問重有無牌子做5年保?
作者: 絕望之黑暗 時間: 2009-7-6 01:48
WD 企業版有做5年保
作者: oo2oo299999 時間: 2009-7-6 22:50
HITACHI
我有7個HITACHI HD 冇問題
作者: oo2oo299999 時間: 2009-7-6 22:51
其實冇話FAN唔FAN屎...只要好用...就得
作者: 李璨琛 時間: 2009-7-6 23:40
Western Digital WD10EADS-390/BOX
哩隻掂唔掂, 有冇貨
作者: 山田剛司 時間: 2009-7-6 23:43
WD Green is very good
作者: kclam 時間: 2009-7-6 23:43
seagate WD 都好, 今期緊係買雙碟喇
作者: pc2366 時間: 2009-7-6 23:44
wd
作者: howareyou 時間: 2009-7-7 00:58
不過HITACHI 1T HD ,好似係用3碟的...
作者: bc2003 時間: 2009-7-7 02:29
WD 就咁睇盒要分別係唔係雙碟有d難度, 加上又有人話002M都未別係雙碟, WD真係麻煩, SEAGATE 係既MODEL NUMBER 就清楚好多, 但係FIRMWARE又唔知攪成點
[ 本帖最後由 bc2003 於 2009-7-7 02:29 編輯 ]
作者: oo2oo299999 時間: 2009-7-7 08:32
我係用來塞data..所以我又冇乜太大所謂..$先係正路
作者: 師奶股神 時間: 2009-7-7 18:55
Seagate ST31000528AS 係咪雙碟?
係咪$635 ???
抵唔抵買?
[ 本帖最後由 師奶股神 於 2009-7-7 18:58 編輯 ]
作者: JVC 時間: 2009-7-7 18:58
單碟500Gx2 幾快(好似最快的單碟500G !! 同幾涼下同一容量我用WD 個隻單碟500GX2 (1TB green)都唔夠佢咁涼
作者: bc2003 時間: 2009-7-7 19:40
始終都係想買返SEAGATE, 不過FIRMWARE單野又真係幾煩
作者: 李璨琛 時間: 2009-7-7 22:11
買左隻wd 1TB green 雙碟, 係00m2bo, hkepc師兄介紹
作者: Ching 時間: 2009-7-7 22:51
我已經死左隻Seagate 7200.12!!!
[ 本帖最後由 Ching 於 2009-7-7 22:51 編輯 ]
作者: 恭喜發財 時間: 2009-7-7 23:59
邊度買
作者: dvd-rw 時間: 2009-7-8 00:05
其實SEAGATE有咩令你咁留戀?
作者: bc2003 時間: 2009-7-8 02:28
買HARDWARE多多少少信彩數, 其他牌子我都試過瓜咗. 以前聽人講SEAGATE唔好, 買開WD 同MAXTOR, 後尾試吓SEAGATE又唔係咁差, 3年前開始轉用SEAGATE, 有AS有NS, 幫人同埋自己都買咗十幾廿十隻, 有D都中咗FIMEWARE有問題既NUMBER, 好彩(呢句一定要講, 如果唔係好易衰口臭
SEAGATE既NS真係唔錯, 同一個CASE, 比WD涼5-8度 .如果唔係FIRMWARE問題,我都應該長買SEAGATE
[ 本帖最後由 bc2003 於 2009-7-8 02:29 編輯 ]
作者: 李璨琛 時間: 2009-7-8 02:41
匯 x
x 訊
作者: YYMAN 時間: 2009-7-8 11:40
搭單問問
我都想買隻1TB黎裝OS + 大量 BT
日立果隻1TB ok吾ok 呢
WD果隻1TB $6xx 又如何呢??
作者: taifung 時間: 2009-7-8 12:56
用同一隻hdd做OS+BT
作者: YYMAN 時間: 2009-7-8 14:11
因為用細case
用同一隻hdd做OS+BT 不好嗎
作者: 李璨琛 時間: 2009-7-8 14:20
用tool check下你隻hdd而家幾度先
作者: angusleung 時間: 2009-7-8 14:38
最好都係分開兩隻啦...

