Board logo

標題: 想買1TB Hard Disk, 請問邊隻好? [打印本頁]

作者: englishman    時間: 2009-6-27 18:19     標題: 想買1TB Hard Disk, 請問邊隻好?

如題, 請問邊隻 1TB hard disk 好?  本來想買 Segaxxx, 但聽人講好似有幾批貨有事, 搞到我唔敢買.
作者: hkhmv    時間: 2009-7-6 00:09

希捷12 的1TB 有批貨系有問題回收率好高,聽講十個返6.7個。買WD的啦價錢中平D
作者: 恭喜發財    時間: 2009-7-6 00:48

原帖由 englishman 於 2009-6-27 18:19 發表
如題, 請問邊隻 1TB hard disk 好?  本來想買 Segaxxx, 但聽人講好似有幾批貨有事, 搞到我唔敢買.

其實我都係SEAGxxx的fans...但可惜自己都中左招.......
作者: kelvin2517    時間: 2009-7-6 00:57

CC3X 個批出事率好高
我上星期買個隻CC71就暫時無病無痛
作者: howareyou    時間: 2009-7-6 01:27

依家買HD,請問重有無牌子做5年保?
作者: 絕望之黑暗    時間: 2009-7-6 01:48

原帖由 howareyou 於 2009-7-6 01:27 發表
依家買HD,請問重有無牌子做5年保?

WD 企業版有做5年保
作者: oo2oo299999    時間: 2009-7-6 22:50

HITACHI  不俗
我有7個HITACHI HD 冇問題
作者: oo2oo299999    時間: 2009-7-6 22:51

原帖由 恭喜發財 於 2009-7-6 00:48 發表

其實我都係SEAGxxx的fans...但可惜自己都中左招.......

其實冇話FAN唔FAN屎...只要好用...就得
作者: 李璨琛    時間: 2009-7-6 23:40

Western Digital WD10EADS-390/BOX

哩隻掂唔掂, 有冇貨
作者: 山田剛司    時間: 2009-7-6 23:43

WD Green is very good
作者: kclam    時間: 2009-7-6 23:43

seagate WD 都好, 今期緊係買雙碟喇
作者: pc2366    時間: 2009-7-6 23:44

wd
作者: howareyou    時間: 2009-7-7 00:58

原帖由 oo2oo299999 於 2009-7-6 22:50 發表
HITACHI  不俗
我有7個HITACHI HD 冇問題


不過HITACHI 1T HD ,好似係用3碟的...
作者: bc2003    時間: 2009-7-7 02:29

WD 就咁睇盒要分別係唔係雙碟有d難度, 加上又有人話002M都未別係雙碟, WD真係麻煩, SEAGATE 係既MODEL NUMBER 就清楚好多, 但係FIRMWARE又唔知攪成點

[ 本帖最後由 bc2003 於 2009-7-7 02:29 編輯 ]
作者: oo2oo299999    時間: 2009-7-7 08:32

原帖由 howareyou 於 2009-7-7 00:58 發表


不過HITACHI 1T HD ,好似係用3碟的...

我係用來塞data..所以我又冇乜太大所謂..$先係正路
作者: 師奶股神    時間: 2009-7-7 18:55

Seagate ST31000528AS 係咪雙碟?
係咪$635 ???
抵唔抵買?

[ 本帖最後由 師奶股神 於 2009-7-7 18:58 編輯 ]
作者: JVC    時間: 2009-7-7 18:58

原帖由 師奶股神 於 2009-7-7 18:55 發表
Seagate ST31000528AS 係咪雙碟? 抵唔抵買?


單碟500Gx2 幾快(好似最快的單碟500G !! 同幾涼下同一容量我用WD 個隻單碟500GX2 (1TB green)都唔夠佢咁涼 個價錢仲幾平! 我覺得想平唔係買日立就係買佢!!
作者: bc2003    時間: 2009-7-7 19:40

始終都係想買返SEAGATE, 不過FIRMWARE單野又真係幾煩
作者: 李璨琛    時間: 2009-7-7 22:11

買左隻wd 1TB green 雙碟, 係00m2bo, hkepc師兄介紹
作者: Ching    時間: 2009-7-7 22:51

我已經死左隻Seagate 7200.12!!!

[ 本帖最後由 Ching 於 2009-7-7 22:51 編輯 ]
作者: 恭喜發財    時間: 2009-7-7 23:59

原帖由 李璨琛 於 2009-7-7 22:11 發表
買左隻wd 1TB green 雙碟, 係00m2bo, hkepc師兄介紹

邊度買
作者: dvd-rw    時間: 2009-7-8 00:05

原帖由 bc2003 於 2009-7-7 19:40 發表
始終都係想買返SEAGATE, 不過FIRMWARE單野又真係幾煩

其實SEAGATE有咩令你咁留戀?
作者: bc2003    時間: 2009-7-8 02:28

原帖由 dvd-rw 於 2009-7-8 00:05 發表

其實SEAGATE有咩令你咁留戀?



買HARDWARE多多少少信彩數, 其他牌子我都試過瓜咗. 以前聽人講SEAGATE唔好, 買開WD 同MAXTOR, 後尾試吓SEAGATE又唔係咁差, 3年前開始轉用SEAGATE, 有AS有NS, 幫人同埋自己都買咗十幾廿十隻, 有D都中咗FIMEWARE有問題既NUMBER, 好彩(呢句一定要講, 如果唔係好易衰口臭  )so far 都健在, 同埋幾靜. 之後入過見人講WD 320GB YS好就入一隻,不過比較熱同嘈, 上年入一隻640 BLACK  就一般啦.但係有時起機好慢.
SEAGATE既NS真係唔錯, 同一個CASE, 比WD涼5-8度 .如果唔係FIRMWARE問題,我都應該長買SEAGATE

[ 本帖最後由 bc2003 於 2009-7-8 02:29 編輯 ]
作者: 李璨琛    時間: 2009-7-8 02:41

原帖由 恭喜發財 於 2009-7-7 23:59 發表

邊度買

匯 x
x 訊


作者: YYMAN    時間: 2009-7-8 11:40

搭單問問
我都想買隻1TB黎裝OS + 大量 BT
日立果隻1TB ok吾ok 呢
WD果隻1TB $6xx 又如何呢??
作者: taifung    時間: 2009-7-8 12:56

原帖由 YYMAN 於 2009-7-8 11:40 發表
搭單問問
我都想買隻1TB黎裝OS + 大量 BT
日立果隻1TB ok吾ok 呢
WD果隻1TB $6xx 又如何呢??


用同一隻hdd做OS+BT
作者: YYMAN    時間: 2009-7-8 14:11

因為用細case
用同一隻hdd做OS+BT 不好嗎
作者: 李璨琛    時間: 2009-7-8 14:20

用tool check下你隻hdd而家幾度先
作者: angusleung    時間: 2009-7-8 14:38

原帖由 YYMAN 於 2009-7-8 14:11 發表
因為用細case
用同一隻hdd做OS+BT 不好嗎

最好都係分開兩隻啦...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2