作者: kazumail 時間: 2008-10-29 10:39 標題: WD RE3 邊間鋪係賣xander貨?
想買隻250g/320g...btw賣緊幾錢呀?(呢度好多人話呢隻唔錯)
今次又係seagate(7200.10)出事(雖然有保...但都係買隻新ge抄返d野過去先去xander換...)
希望各巴打指點一下
作者: chris1234567 時間: 2008-10-29 10:52
唔買640AAKS/AALS?
作者: kazumail 時間: 2008-10-29 11:11
太大啦...我買隻250g再換埋隻seagate(160g)...都成400g...夠用la
作者: 魔鬼魚 時間: 2008-10-29 15:07
Comdex~
作者: raiden 時間: 2008-10-29 17:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: inori 時間: 2008-10-29 17:41
3202 ABYS $380
作者: kazumail 時間: 2008-10-29 19:35
係comdex買左
thx~

