Board logo

標題: 要穩陣的storage [打印本頁]

作者: terrycena    時間: 2008-10-20 14:55     標題: 要穩陣的storage

hard disk = 死火率不低 & life cycle 短

有其他好的方案嗎 ? 除左dvd-rw ?
作者: SilentAged    時間: 2008-10-20 14:57

原帖由 terrycena 於 2008-10-20 14:55 發表
hard disk = 死火率不低 & life cycle 短

有其他好的方案嗎 ? 除左dvd-rw ?


答案係紙。
作者: kirafung    時間: 2008-10-20 15:00

原帖由 SilentAged 於 2008-10-20 14:57 發表


答案係紙。

紙會虫咬啵~ 俾水滴又會化
作者: chup    時間: 2008-10-20 15:00

原帖由 SilentAged 於 2008-10-20 14:57 發表


答案係紙。

石頭好d...
作者: terrycena    時間: 2008-10-20 15:01

maybe, 係咪買隻usb手指會好d呢 ?

因為部機已經冇dvd-writer, 用usb 可以backup野, 又可以做boot-disc? 如有錯or更好idea唔

該更正
作者: terrycena    時間: 2008-10-20 15:02

原帖由 SilentAged 於 2008-10-20 14:57 發表


答案係紙。

OK。真係唔該曬你
作者: chup    時間: 2008-10-20 15:04

原帖由 terrycena 於 2008-10-20 15:01 發表
maybe, 係咪買隻usb手指會好d呢 ?

因為部機已經冇dvd-writer, 用usb 可以backup野, 又可以做boot-disc? 如有錯or更好idea唔

該更正

經常backup
作者: tragamer    時間: 2008-10-20 15:16

試過有圖word檔在手指出事.
開番出尼的圖得番一半.
作者: busfanhk    時間: 2008-10-20 15:28

無野係絕對穩陣
作者: leolaw    時間: 2008-10-20 15:43

Hardware RAID 1/5/6 幫到你
作者: chup    時間: 2008-10-20 16:45

原帖由 leolaw 於 2008-10-20 15:43 發表
Hardware RAID 1/5/6 幫到你

  幫到h/w failure...

但幫唔到s/w問題...

最好雙管齊下做埋backup
作者: nidhogg    時間: 2008-10-20 16:52

比較安全的應該是type

不過又係貴到痴線
作者: nissin    時間: 2008-10-20 20:58

MO
作者: k2t4    時間: 2008-10-20 21:16

原帖由 nissin 於 2008-10-20 20:58 發表
MO


MO 已經被 DVD Ram 取代
作者: nissin    時間: 2008-10-20 21:31

原帖由 k2t4 於 2008-10-20 21:16 發表


MO 已經被 DVD Ram 取代


DVD Ram 無MO咁耐用
作者: pk_1941    時間: 2008-10-20 21:47

硬碟唔係咁高出事率呱

要平, 要快, 要耐用, 要勁bt都唔怕既組合有.......
Intel南橋+兩隻velocity硬碟行raid 1

當然, 還要有一隻"全能型"既正牛24小時支援, d parts先唔會咁易出事, 總輸出要預鬆100~250w
extra (視config而定)
作者: mclarenfung    時間: 2008-10-20 23:47

TAPE MACHINE..
作者: smart_chi    時間: 2008-10-21 00:05

定期 backup... 唔會咁岩兩邊一齊瓜掛...
作者: evil_clone    時間: 2008-10-21 00:25

原帖由 k2t4 於 2008-10-20 21:16 發表


MO 已經被 DVD Ram 取代

個別情形喇, 早排在日本的 biccamera 內仲有 USB MO 機出售
作者: tomchen    時間: 2008-10-21 01:37

原帖由 nissin 於 2008-10-20 20:58 發表
MO


我仲有成櫃 MO Disk   + 3 隻 MO Drive 做 backup,o岩o岩死o左隻 Drive
作者: BMW3    時間: 2008-10-21 01:42

Raid 1 + Tape + Ext HDD 三管齊下, 包穩陣
作者: tomchen    時間: 2008-10-21 01:59

原帖由 nissin 於 2008-10-20 21:31 發表
DVD Ram 無MO咁耐用


DVD Ram 靠光學做記錄 (好似都係要睇染料質素好唔好),無 MO 碟靠磁性做記錄耐力強,
MO 係衰機貴同慢容量又細,但接受到呢幾樣野其實可以好放心去用,自己覺得唔駛好似其
他媒體咁要隔幾年拎出黎睇下讀唔讀到。MO 碟壽命長但機就要買多一兩部,始終有光頭係
入面,讀寫得多會打柴。十年前o既 MO 碟,依家照樣正確無誤讀得到,算唔話得。
作者: mrsky    時間: 2008-10-21 02:13

行RAID1/5
作者: Dull    時間: 2008-10-21 09:30

原帖由 BMW3 於 2008-10-21 01:42 發表
Raid 1 + Tape + Ext HDD 三管齊下, 包穩陣

用緊Raid 6 + Tape + Ext HDD
作者: nelsonon    時間: 2008-10-21 09:49

只有多做back up,冇野真係好穩陣
用返hdd啦~back多幾份!唔會一齊死的~
作者: nissin    時間: 2008-10-21 21:41

原帖由 tomchen 於 2008-10-21 01:59 發表


DVD Ram 靠光學做記錄 (好似都係要睇染料質素好唔好),無 MO 碟靠磁性做記錄耐力強,
MO 係衰機貴同慢容量又細,但接受到呢幾樣野其實可以好放心去用,自己覺得唔駛好似其
他媒體咁要隔幾年拎出黎睇下讀唔讀到。MO 碟壽命長但機就要買多一兩部,始終有光頭係
入面,讀寫得多會打柴。十年前o既 MO 碟,依家照樣正確無誤讀得到,算唔話得。


MO 機死得快過碟
同年份Floppy, cd-r, 應該已經讀唔返
作者: lctang    時間: 2008-10-21 22:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatau    時間: 2008-10-22 01:34

原帖由 BMW3 於 2008-10-21 01:42 發表
Raid 1 + Tape + Ext HDD 三管齊下, 包穩陣


仲要唔同地方
就算火水災都無問題
作者: terrycena    時間: 2008-10-22 13:39

原帖由 nelsonon 於 2008-10-21 09:49 發表
只有多做back up,冇野真係好穩陣
用返hdd啦~back多幾份!唔會一齊死的~

hey all,
一般黎講, 火牛一定一定足火
係咪買二隻完全一樣既hdd, 行raid1, 做backup就包穩陣? thanks.
始終手指呢樣野都係覺得太細, 64GB仲幾貴下.
作者: hk-temp    時間: 2008-10-25 10:07

其實如果多 d home user 有 backup 的需要..d LTO 可能會平 d ge
作者: Dull    時間: 2008-10-25 10:26

原帖由 hk-temp 於 2008-10-25 10:07 發表
其實如果多 d home user 有 backup 的需要..d LTO 可能會平 d ge

真係有用貴d 都會買...
e+ 用緊LTO1/LTO2 有D 想轉LTO3
作者: roytam1    時間: 2008-10-25 15:42

原帖由 terrycena 於 20-10-2008 14:55 發表
hard disk = 死火率不低 & life cycle 短

有其他好的方案嗎 ? 除左dvd-rw ?

燒入ROM chip
作者: 泥涌    時間: 2008-10-26 01:36

我會揀 gmail drive ~~~哈哈~~~

基本上, 如果要keep 好緊要o既野, 一定係要不停咁 backup 再 backup~~
就算係tape , rom, 都有life time~~到某一個時間都係要換新~~~
作者: [N.H.K]anime    時間: 2008-10-26 01:49

本帖最後由 [N.H.K]anime 於 2014-8-30 16:24 編輯

Delete
作者: Answer    時間: 2008-10-26 10:08

原帖由 nissin 於 2008-10-20 20:58 發表
MO

MO 容量咁細, 用UDO 吧.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2