作者: terrycena 時間: 2008-10-20 14:55 標題: 要穩陣的storage
hard disk = 死火率不低 & life cycle 短
有其他好的方案嗎 ? 除左dvd-rw ?
作者: SilentAged 時間: 2008-10-20 14:57
答案係紙。
作者: kirafung 時間: 2008-10-20 15:00
紙會虫咬啵~ 俾水滴又會化
作者: chup 時間: 2008-10-20 15:00
石頭好d...
作者: terrycena 時間: 2008-10-20 15:01
maybe, 係咪買隻usb手指會好d呢 ?
因為部機已經冇dvd-writer, 用usb 可以backup野, 又可以做boot-disc? 如有錯or更好idea唔
該更正
作者: terrycena 時間: 2008-10-20 15:02
OK。真係唔該曬你
作者: chup 時間: 2008-10-20 15:04
原帖由 terrycena 於 2008-10-20 15:01 發表
maybe, 係咪買隻usb手指會好d呢 ?
因為部機已經冇dvd-writer, 用usb 可以backup野, 又可以做boot-disc? 如有錯or更好idea唔
該更正![]()
經常backup
作者: tragamer 時間: 2008-10-20 15:16
試過有圖word檔在手指出事.
開番出尼的圖得番一半.
作者: busfanhk 時間: 2008-10-20 15:28
無野係絕對穩陣
作者: leolaw 時間: 2008-10-20 15:43
Hardware RAID 1/5/6 幫到你
作者: chup 時間: 2008-10-20 16:45
但幫唔到s/w問題...
最好雙管齊下做埋backup
作者: nidhogg 時間: 2008-10-20 16:52
比較安全的應該是type
不過又係貴到痴線
作者: nissin 時間: 2008-10-20 20:58
MO
作者: k2t4 時間: 2008-10-20 21:16
MO 已經被 DVD Ram 取代
作者: nissin 時間: 2008-10-20 21:31
DVD Ram 無MO咁耐用
作者: pk_1941 時間: 2008-10-20 21:47
硬碟唔係咁高出事率呱
要平, 要快, 要耐用, 要勁bt都唔怕既組合有.......
Intel南橋+兩隻velocity硬碟行raid 1
當然, 還要有一隻"全能型"既正牛24小時支援, d parts先唔會咁易出事, 總輸出要預鬆100~250w
extra (視config而定)
作者: mclarenfung 時間: 2008-10-20 23:47
TAPE MACHINE..
作者: smart_chi 時間: 2008-10-21 00:05
定期 backup... 唔會咁岩兩邊一齊瓜掛...
作者: evil_clone 時間: 2008-10-21 00:25
個別情形喇, 早排在日本的 biccamera 內仲有 USB MO 機出售
作者: tomchen 時間: 2008-10-21 01:37
我仲有成櫃 MO Disk
作者: BMW3 時間: 2008-10-21 01:42
Raid 1 + Tape + Ext HDD 三管齊下, 包穩陣
作者: tomchen 時間: 2008-10-21 01:59
DVD Ram 靠光學做記錄 (好似都係要睇染料質素好唔好),無 MO 碟靠磁性做記錄耐力強,
MO 係衰機貴同慢容量又細,但接受到呢幾樣野其實可以好放心去用,自己覺得唔駛好似其
他媒體咁要隔幾年拎出黎睇下讀唔讀到。MO 碟壽命長但機就要買多一兩部,始終有光頭係
入面,讀寫得多會打柴。十年前o既 MO 碟,依家照樣正確無誤讀得到,算唔話得。
作者: mrsky 時間: 2008-10-21 02:13
行RAID1/5
作者: Dull 時間: 2008-10-21 09:30
用緊Raid 6 + Tape + Ext HDD
作者: nelsonon 時間: 2008-10-21 09:49
只有多做back up,冇野真係好穩陣
用返hdd啦~back多幾份!唔會一齊死的~
作者: nissin 時間: 2008-10-21 21:41
原帖由 tomchen 於 2008-10-21 01:59 發表
DVD Ram 靠光學做記錄 (好似都係要睇染料質素好唔好),無 MO 碟靠磁性做記錄耐力強,
MO 係衰機貴同慢容量又細,但接受到呢幾樣野其實可以好放心去用,自己覺得唔駛好似其
他媒體咁要隔幾年拎出黎睇下讀唔讀到。MO 碟壽命長但機就要買多一兩部,始終有光頭係
入面,讀寫得多會打柴。十年前o既 MO 碟,依家照樣正確無誤讀得到,算唔話得。
MO 機死得快過碟
同年份Floppy, cd-r, 應該已經讀唔返
作者: lctang 時間: 2008-10-21 22:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatau 時間: 2008-10-22 01:34
仲要唔同地方
就算火水災都無問題
作者: terrycena 時間: 2008-10-22 13:39
hey all,
一般黎講, 火牛一定一定足火
係咪買二隻完全一樣既hdd, 行raid1, 做backup就包穩陣? thanks.
始終手指呢樣野都係覺得太細, 64GB仲幾貴下.
作者: hk-temp 時間: 2008-10-25 10:07
其實如果多 d home user 有 backup 的需要..d LTO 可能會平 d ge
作者: Dull 時間: 2008-10-25 10:26
真係有用貴d 都會買...
e+ 用緊LTO1/LTO2 有D 想轉LTO3
作者: roytam1 時間: 2008-10-25 15:42
燒入ROM chip
作者: 泥涌 時間: 2008-10-26 01:36
我會揀 gmail drive ~~~哈哈~~~
基本上, 如果要keep 好緊要o既野, 一定係要不停咁 backup 再 backup~~
就算係tape , rom, 都有life time~~到某一個時間都係要換新~~~
作者: [N.H.K]anime 時間: 2008-10-26 01:49
本帖最後由 [N.H.K]anime 於 2014-8-30 16:24 編輯
Delete
作者: Answer 時間: 2008-10-26 10:08
MO 容量咁細, 用UDO 吧.

