Board logo

標題: 因為換咗芒想換卡 [打印本頁]

作者: 你爸爸個哥哥我    時間: 2023-11-10 15:30     標題: 因為換咗芒想換卡

啱啱買咗LG隻新32吋IPS4K144芒 但用緊張1060 6G顯卡 想換過張 主要睇戲用
有冇咩好推介 預算3000蚊內
作者: royzer0    時間: 2023-11-10 15:42

4060 4070  無得揀喇喎  想平 CP值 AMD囉~
光追真係有幾可用到 低階光追不如唔好開 要效能
作者: dicksoncs    時間: 2023-11-10 16:02

儲多個月糧, 直上4070 ti
夠力做低 7800 XT
有DLSS 3, 2K既話是夠用,4K就不保證了
作者: 你爸爸個哥哥我    時間: 2023-11-10 16:16

儲多個月糧, 直上4070 ti
夠力做低 7800 XT
有DLSS 3, 2K既話是夠用,4K就不保證了 ...
dicksoncs 發表於 2023-11-10 16:02



    如果上4070TI到時又要換埋隻牛 現家隻牛用緊ROG650W
作者: 你爸爸個哥哥我    時間: 2023-11-10 16:27

又請問如果4060 8G同3060 12G比較 邊張推4K會好啲???
作者: andykof    時間: 2023-11-10 17:17

又請問如果4060 8G同3060 12G比較 邊張推4K會好啲???
你爸爸個哥哥我 發表於 2023-11-10 08:27


3060 12g比較好
作者: manhoi    時間: 2023-11-10 19:26

得$3000 又想玩4K
你都係加多$1000 上7800xt 已經係最經濟
作者: Pppk    時間: 2023-11-10 19:32

4K144.....4090
作者: hanley3000    時間: 2023-11-10 20:34

4K144只有4090
作者: cwc0110    時間: 2023-11-10 22:01

主力睇戲
4060都夠
作者: dicksoncs    時間: 2023-11-13 09:32

既然有4K靚Mon
1. 俾多少少集中換4070, 唔駛換牛

2. 受3K所限, 4060Ti, 起碼比前卡快119%
作者: s84292    時間: 2023-11-13 09:34

啱啱買咗LG隻新32吋IPS4K144芒 但用緊張1060 6G顯卡 想換過張 主要睇戲用
有冇咩好推介 預算3000蚊內 ...
你爸爸個哥哥我 發表於 2023-11-10 15:30


睇戲你是但買張3050/4050 或者RX7600都得

認真 11-13代intel內顯都夠力
作者: ray7a7    時間: 2023-11-13 10:45

4K144 全高光追,4090唔開 DLSS都做唔到原生144

我3090 AOC 34吋3440X1440 開偽4K全高光追開DLSS2 品質都係得100唔夠

via HKEPC Reader for Android
作者: 你爸爸個哥哥我    時間: 2023-11-13 15:16

既然有4K靚Mon
1. 俾多少少集中換4070, 唔駛換牛

2. 受3K所限, 4060Ti, 起碼比前卡快119%  ...
dicksoncs 發表於 2023-11-13 09:32


呢幾日都有上網睇過下 好似得一張4070 650w其他嘅都要700w牛
作者: 你爸爸個哥哥我    時間: 2023-11-13 15:18

4K144 全高光追,4090唔開 DLSS都做唔到原生144

我3090 AOC 34吋3440X1440 開偽4K全高光追開DLSS2 品質都 ...
ray7a7 發表於 2023-11-13 10:45



    光追係睇戲上有冇明顯分別? 定係光追只會係game度至有分別?
作者: 010    時間: 2023-11-13 15:49

光追係睇戲上有冇明顯分別? 定係光追只會係game度至有分別?
你爸爸個哥哥我 發表於 2023-11-13 15:18



RT係講緊game
作者: 你爸爸個哥哥我    時間: 2023-11-13 15:52

RT係講緊game
010 發表於 2023-11-13 15:49


有ps5所以係電腦上唔會玩啲咩大game 最多都係玩lol同aoe

所以我係咪可以忽略光追?
作者: 010    時間: 2023-11-13 16:06

有ps5所以係電腦上唔會玩啲咩大game 最多都係玩lol同aoe

所以我係咪可以忽略光追? ...
你爸爸個哥哥我 發表於 2023-11-13 15:52



lol有光追開但效果係點就唔知
aoe冇光追
睇你覺得重唔重要
但ps5大部份都冇光追
作者: 你爸爸個哥哥我    時間: 2023-11-13 16:11

lol有光追開但效果係點就唔知
aoe冇光追
睇你覺得重唔重要
但ps5大部份都冇光追 ...
010 發表於 2023-11-13 16:06


明白 目前考慮緊asus雙風扇嗰張4070 650w牛推得郁 唔使換牛
作者: 010    時間: 2023-11-13 16:26

明白 目前考慮緊asus雙風扇嗰張4070 650w牛推得郁 唔使換牛
你爸爸個哥哥我 發表於 2023-11-13 16:11



4070 run lol 4k very high 有幾百幅冇問題wor~
個mon可以行盡4k 144hz
但其他大作就唔洗諗
作者: a340600    時間: 2023-11-14 13:19

明白 目前考慮緊asus雙風扇嗰張4070 650w牛推得郁 唔使換牛
你爸爸個哥哥我 發表於 2023-11-13 16:11

樓主,都要睇下你用咩CPU 或者spec 先會容易討論。至於你玩AOE 係「2」or「4」?如果係4,開全部max特效,要4070Ti 以上先會有機會120/144fps

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 你爸爸個哥哥我    時間: 2023-11-14 14:02

樓主,都要睇下你用咩CPU 或者spec 先會容易討論。至於你玩AOE 係「2」or「4」?如果係4,開全部max特效 ...
a340600 發表於 2023-11-14 13:19



    現家用緊粒I5 12400 32G RAM
玩age of empires ii definitive edition比較多
作者: dicksoncs    時間: 2023-11-14 14:43

明白 目前考慮緊asus雙風扇嗰張4070 650w牛推得郁 唔使換牛
你爸爸個哥哥我 發表於 2023-11-13 08:11



    MSI 都可以考慮, 有限650W  4070
作者: 羽毛刀    時間: 2023-11-14 20:43

MSI 都可以考慮, 有限650W  4070
dicksoncs 發表於 2023-11-14 14:43


點解唔等4070 S..多20W..
650W..應該都推到....不過12插頭
作者: a340600    時間: 2023-11-14 23:13

現家用緊粒I5 12400 32G RAM
玩age of empires ii definitive edition比較多
你爸爸個哥哥我 發表於 2023-11-14 14:02

咁夠做啦!

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 你爸爸個哥哥我    時間: 2023-11-15 01:19

今日落腦場睇 都幾多人推薦用7800XT 攪到我都停一停諗諗先
作者: thomasyu0    時間: 2023-11-15 02:15

4070ti
作者: dicksoncs    時間: 2023-11-15 11:03

回覆 27# thomasyu0


    C兄既牛650W, 70ti要750W
    無得用
作者: 010    時間: 2023-11-15 12:20

今日落腦場睇 都幾多人推薦用7800XT 攪到我都停一停諗諗先
你爸爸個哥哥我 發表於 2023-11-15 01:19



唔洗急
等埋出年1月張4070S
先再決定
作者: 你爸爸個哥哥我    時間: 2023-11-15 12:26

唔洗急
等埋出年1月張4070S
先再決定
010 發表於 2023-11-15 12:20



    咁又真係唔急 現家睇戲嘅效果的確係比先前隻msi32吋 4K好好多 只係現家隻芒行到144hz 至想換張卡
作者: java2    時間: 2023-11-15 13:26

睇戲用1060 都夠啦

啱啱買咗LG隻新32吋IPS4K144芒 但用緊張1060 6G顯卡 想換過張 主要睇戲用
有冇咩好推介 預算3000蚊內 ...
你爸爸個哥哥我 發表於 2023-11-10 15:30

作者: 8and    時間: 2023-11-17 19:01

啱啱買咗LG隻新32吋IPS4K144芒 但用緊張1060 6G顯卡 想換過張 主要睇戲用
有冇咩好推介 預算3000蚊內 ...
你爸爸個哥哥我 發表於 2023-11-10 15:30


睇戲用
預算3000蚊內
作者: 邪惡的化身    時間: 2023-11-18 22:14

4060
唔夠再升
作者: next000    時間: 2023-11-18 23:21

睇戲用電腦…主要看編解碼性能

https://www.youtube.com/watch?v=qhwmegToAfo&ab_channel=Huan





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2