Board logo

標題: [操作疑難] 電腦小白痴顯卡問題求救 [打印本頁]

作者: norikayan    時間: 2020-9-19 12:30     標題: 電腦小白痴顯卡問題求救

唔熟悉HARDWARE. 現在電腦用內置INTEL DISPLAY, 主要上網, 睇YOUTUBE 4K, 絶不打機,  WINDOWS 10 運行"頗為"暢順.  

黎緊會多駁一隻MONITOR(多數2K MON 60HZ), 同埋輕度執相.

請問至少要用邊張顯卡? (N記或A記無所謂)

問商場話至少要 GeForce GTX 1060 6GB X2級數.

求建議.   

謝謝各大大


現在CONFIG:

MON: DELL 3440 X 1440 60HZ

COMPUTER:

Intel Core i5-8400 Coffee Lake
(6 Cores,2.8GHz,9M Cache,LGA 1151,14nm)

GIGABYTE H310M-DS2V M.ATX MAINBOARD

Kingston DDR-4 2666MHz 8GB (1x8GB)Desktop Ram x 2

Crucial MX500 250GB 3D NAND M.2 Type 2280 SSD

【550W銅牌半模組】COOLERMASTER MW550M 550W 80PLUS
Semi-fanless Modula POWER SUPPLY
作者: hcw15432    時間: 2020-9-20 17:42

預幾錢budget?
Rx5700 / Rtx 2060啦
作者: norikayan    時間: 2020-9-21 18:25

回覆 2# hcw15432


謝師兄回覆.

RTX2070都要成三千銀,今次大煲.
作者: raylee    時間: 2020-9-21 18:38

gtx 1660 super $1xxx
作者: 大有仔    時間: 2020-9-21 18:51

齋睇4k, 用返onboard display就夠了。
我用10代 nuc, 睇4k很smooth

via HKEPC Reader for Android
作者: maryme    時間: 2020-9-21 18:57

Rtx3070
作者: Wanderer    時間: 2020-9-22 02:22

你D要求igpu已經夠做,coffeelake又有得硬解4K
作者: 孤兒仔    時間: 2020-9-22 09:32

唔使買,錢多就落黃金隨緣,見到合眼緣合價就買
PS.商場唔係學嘢地方,係搵你錢嘅地方
作者: wingtat007    時間: 2020-9-23 15:07

唔使買,錢多就落黃金隨緣,見到合眼緣合價就買
PS.商場唔係學嘢地方,係搵你錢嘅地方 ...
孤兒仔 發表於 2020-9-22 09:32



    不能更正確,如果唔係急用都唔會去商場買
一般1080/60 1650s剛剛好
有錢既就上1660s
再有錢就上埋5600XT
有時買display card 會有game送
作者: iceivanchan    時間: 2020-9-23 15:20

跟本唔洗買, 不過你塊板只得2個OUT PUT( DVI + D-SUB).....咁要買DISPLAY CARD就買最平而且有2個OUT PUT(DP/HDMI)就可以了!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2